Inderdaad. En van Nelle halfzwaar is ook nog wel te doen. Als alternatief voor Gauloises als filtersigaret wil ik nog wel eens Lucky Strike nemen.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:16 schreef Gellius het volgende:
Goed, eigenlijk zijn alleen Gauloises en Javaanse Jongens Tembaco rookbaar. De rest is allemaal rommel.
Wat jullie? Hebben ze dat ook in AFRIKA, LXIV, worst van de os?quote:Twee broodjes met ossenworst (Ossenworst! Worst van de os!)
Eén banaan. (Naan van de ba.)
Een blikje Bitter Lemon (Lemon van de ter van het bit.)
En een Balisto Muesli-Mix , Keks mit Vollkorn, Milchcreme, Rosinen und Haselnüssen , umhüllt von Milchschokolade.
Moet ik jou nu ookal eraan herinneren dat je reeds een rokje hebt?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:28 schreef Z het volgende:
Rokjesdag bestaat zeker niet in Afghanistan?
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:16 schreef Gellius het volgende:
Goed, eigenlijk zijn alleen Gauloises en Javaanse Jongens Tembaco rookbaar. De rest is allemaal rommel.
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]. Wij zijn twee handen, één buik. Maar dan een oude verrimpelde dikke pens, en een jonge grieksegodenbuik.
Neeeeeee! Een maillot!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:08 schreef Claudia_x het volgende:
Toch niet met een panty eronder, Lienekien?
Melkflesjes!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb vandaag een rokje aan.
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]. Wij zijn twee handen, één buik. Maar dan een oude verrimpelde dikke pens, en een jonge grieksegodenbuik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |