Dat stond er met uitroeptekens onder man!quote:Op woensdag 23 mei 2007 07:48 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Volgens het correctiemodel heb ik het precies goed gedaan:
-Zo grootst mogelijk grote feesttent met vloer.
-Deuren met noodverlichting.
-Kroonlampen.
-Tapijttegels.
Het enige wat ik vergeten ben is de BTW erbij te rekenen.![]()
![]()
hoe kom ik dr aan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:36 schreef Emmol het volgende:
Er is geen examenbundel van M&O, alleen een 'Samengevat'. Daar heb je op zich wel wat aan, geen overbodige teksten en 100 lesbrieven maar gewoon alles netjes overzichtelijk bij elkaar.
vet man maar ik heb er jammer niks aan heb er maa 1 goed en de andere twee super foutquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:26 schreef robski18 het volgende:
Goed nieuws
Errata 2007, eerste tijdvak schriftelijke examens
Management en organisatie, vwo Aanvulling op het correctievoorschrift
http://www.eindexamen.nl/9336000/1/j9vvgodkvkzp4d4/vhkjoorqtsuh
Zal vast al ergens geplaatst zijn...quote:Tijdens het vwo examen M&O ontstond wat onduidelijkheid over vraag 21. Het was niet duidelijk waar de feesttent en de garderobetent moesten komen.
Na aanleiding van deze onduidelijkheid is een erratum uitgegeven.
De garderobetent mag ín de feesttent geplaats worden, er buiten op hetzelfde veldje, of ergens anders... Alle mogelijke oplossingen worden goedgekeurd, indien er uitgegaan is van een tent van 15 bij 20 of 15 bij 15.
Goed nieuws dus voor degene die de vraag onduidelijk vonden, en aan bovenstaande eisen hebben voldaan
Bij ons was niemand eerder weg..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:31 schreef ShiningStar het volgende:
Examen M&O was veeeeeeeeeeel te lang.
who agrees?
ik ga iig klagen bij het LAKS.
quote:
I agree!!! heb dat net op de site ingevuld.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:31 schreef ShiningStar het volgende:
Examen M&O was veeeeeeeeeeel te lang.
who agrees?
ik ga iig klagen bij het LAKS.
Hahaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:46 schreef Xaplise het volgende:
Opgave 4 was niet duidelijk.
Opgave 5 klopt niet:
Er wordt gevraagd; BEREKEN HOEVEEL VERMOGEN EEN NEDERLANDS HUISHOUDEN GEMIDDELD IN EEN BELEGGINGSOVEREENKOMST HEEFT GESTORT.
Taalkundig kun je deze zin op twee manieren opvatten:
-Hoeveel in een belegginsovereenkomst.
-Hoeveel per gezin.
Het correctiemodel gaat uit van "per gezin".
Sowieso was het examen zeer lang!
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:14 schreef Granaatappel het volgende:
Hopppaaaaaaaaaaaaaa toch nog zo'n 44-45 punten, schat ik op zo'n 7.2 met een norm van 1.
Zeker niet verwacht, toch veel goed!!!
Heb een 7.1 nodig voor een 8!!!!
Allemaal onvoldoendes of jullie hebben per ongeluk het havo examen gekregenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:34 schreef Schnappieter het volgende:
Sorry hoor, maar dan vrees ik dat het toch aan jullie leraren ligt qua voorbereiding. Bij ons was volgens mij bijna iedereen weg om half 5.
Nou nee, ikzelf heb het prima gemaakt en er zullen best wat onvoldoendes bij zitten maar niet meer dan normaal.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:18 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Allemaal onvoldoendes of jullie hebben per ongeluk het havo examen gekregen
Klopt wel,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:46 schreef Xaplise het volgende:
Opgave 4 was niet duidelijk.
Opgave 5 klopt niet:
Er wordt gevraagd; BEREKEN HOEVEEL VERMOGEN EEN NEDERLANDS HUISHOUDEN GEMIDDELD IN EEN BELEGGINGSOVEREENKOMST HEEFT GESTORT.
Taalkundig kun je deze zin op twee manieren opvatten:
-Hoeveel in een belegginsovereenkomst.
-Hoeveel per gezin.
Het correctiemodel gaat uit van "per gezin".
Sowieso was het examen zeer lang!
Het verandert niet, blijft dus gelijk en daarmee dus gelijk aan het verbruik van de hetelucht installatie, nietwaar?quote:De WKK produceert meer dan voldoende elektriciteit voor het bedrijf.
Het totale elektriciteitsverbruik van Rijkgroen verandert niet.
Ja, het gebruik van de installaties is gelijk. Alleen die nieuwe wekt het zelf op dus het kost niks. Moest je wel rekening mee houden om dat verbruik eraf te halen om te berekenen wat je kon doorverkopen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:48 schreef Granaatappel het volgende:
Ik had gewoon
totaal geinvesteerd / aantal beleggingsovereenkomsten = A
A x (beleggingsovereenkomsten / aantal huishoudens)
beetje omslachtig maar wel hetzelfde.
[..]
Het verandert niet, blijft dus gelijk en daarmee dus gelijk aan het verbruik van de hetelucht installatie, nietwaar?
Ik snap dat de WKK eigen energie opwekt, maar 'verandert niet', kan betekenen 'gelijk aan' de hetelucht installatie?
Netjesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:54 schreef Granaatappel het volgende:
Ja, het bedrag wat binnenkomt via NUON had ik wel goed, dat electriciteitsverbruik van de WKK heb ik dus wel berekend, 1 punt minder dan de maximumscore in dat geval.
Ik precies hetzelfde En ik was nog wel zo blij omdat ik dacht deze vraag goed te hebben.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:18 schreef OnCraintDégun het volgende:
Klotezooi. Heb die annuïteiten lijn te laag getekend en bij uitleg waarom de nettolasten stegen aflossing en rente door elkaar gehaald. En dan kom ik volgens m'n berekeningen ook net 2 puntjes te kort om minimaal de benodigde 4,6 te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |