Zeker weten wel!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:29 schreef Mestras het volgende:
Denken jullie dat een normering van 1.1 haalbaar is?
Dan heb je een 5.3 met normering van 1.1 denk ik. Het is toch 30/64*9+1.1quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:31 schreef mr-puta het volgende:
hoe bedoel je normering van 1.1?
ik heb rond de 30 punten en moet een 4,4 halen
ben benieuwd
Ik ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:35 schreef arucard het volgende:
Trouwens een strikvraag in het examenOver die stichting.
Had hem wel goed trouwens
Die over hypotheekgevers, dat was een strikvraag.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:35 schreef arucard het volgende:
Trouwens een strikvraag in het examenOver die stichting.
Had hem wel goed trouwens
Tja, is wel vaker met M&Oquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:36 schreef Zolcon het volgende:
Bij vraag 21 wordt je dubbel bestraft als je het beginpunt niet goed hebt. Beetje lullig.
Je moet namelijk het beginpunt en het eindpunt goed hebben, maar als je de een fout hebt heb je de andere ook al direct fout omdat het om een rechte lijn gaat
snappie?
Ik had hem eerst fout getekend maar door mijn Golden Power die ik 5 minuten daarvoor had opgedronken zag ik het goede antwoord opeens, of ik gebruikte eindelijk mijn hersenenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:36 schreef Zolcon het volgende:
Bij vraag 21 wordt je dubbel bestraft als je het beginpunt niet goed hebt. Beetje lullig.
Je moet namelijk het beginpunt en het eindpunt goed hebben, maar als je de een fout hebt heb je de andere ook al direct fout omdat het om een rechte lijn gaat
snappie?
zelfs de uitwerking is vaagquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:38 schreef DSL het volgende:
[..]
Die over hypotheekgevers, dat was een strikvraag.
Nee, ik wist dat het preecies andersom wasquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:38 schreef DSL het volgende:
[..]
Die over hypotheekgevers, dat was een strikvraag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |