quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:12 schreef Casparovvv het volgende:
Wat is er moeilijk aan M&O?
Boek is dit jaar nog niet open gedaan, maar moet er wel examen in doen. Waar moet ik op letten?
Wat bedoel je dan met notefolio's?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:27 schreef 2Mini het volgende:
inmiddels maar 3 aanvragen.. ze gaan 1 mei de mail uit..
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:10 schreef Casparovvv het volgende:
Heb gister een examen gedaan. Eitje.
3/4 heb je niet nodig..quote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef Cold_Shadow het volgende:
In Balans hier. Die M&O CE's zijn wel abnormaal veel bladzijdes. Je wordt al moe als je naar al die blaadjes kijkt.
InBalans heb ik ook. Ik heb alleen even dat samengevat boekje doorgelezen (de leraar heeft het voor de hele klas laten kopiërenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef Cold_Shadow het volgende:
In Balans hier. Die M&O CE's zijn wel abnormaal veel bladzijdes. Je wordt al moe als je naar al die blaadjes kijkt.
quote:
Ik had iets van 6/7 lesbrieven (en nu liggen ze allemaal door elkaarquote:Op zondag 13 mei 2007 11:48 schreef B.ertha het volgende:
Heeft nou eigenlijk ook iedereen met M&O les gehad uit hetzelfde boek? (en dus met Nederland e.d. ook?) Dat vraag ik me weleens af.
Die informatiebronnen bij het examen. We hadden zelfs een oefenexamen waar één bron helemaal niet gebruikt werd, nog geen woordje ervanquote:
tip: zet alle liquiditeitseisen, solvabiliteitskengetallen, debet/credit posten etc in je rekenmachine, ze mogen 'm niet resetten van te voren!quote:
Ik heb dat kabeltje niet meer.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:58 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
tip: zet alle liquiditeitseisen, solvabiliteitskengetallen, debet/credit posten etc in je rekenmachine, ze mogen 'm niet resetten van te voren!
Niet als programma maar gewoon als tekst in je GR zetten. Nieuw programma maken, openen, en dan met je letters gewoon alles neerzettenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb dat kabeltje niet meer.
Ik ga komend weekend maar even wat opgaven maken om alle posten weer te kennen, solvabilieit beetje te herhalen enzo. Voor de rest hopen dat het op logisch denken aankomt.
Dát snap ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:38 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Niet als programma maar gewoon als tekst in je GR zetten. Nieuw programma maken, openen, en dan met je letters gewoon alles neerzettenHet werkt dan niet als programma, maar als je op edit drukt wordt het programma geopend en zie je wat je hebt neergezet
ik heb vandaag serieus een kabel gekocht die tussen je pc en gr kanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:18 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dát snap ik.
Ik hoorde alleen verhalen over mensen die er hele boeken in proppen, omdat ze van die fancy USB-GR's hebben. Vandaar.
Ding gaat sowieso volgepropt worden met onbegrijpbare afkortingen en formules.
Uiteindelijk komt slechts een klein deel van de vragen op formules etc neer. Daarom houd ik het bij het hoogstnodige.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:18 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dát snap ik.
Ik hoorde alleen verhalen over mensen die er hele boeken in proppen, omdat ze van die fancy USB-GR's hebben. Vandaar.
mooie is dat 1 van de gevreesde bijlagen een formuleblad isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:18 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dát snap ik.
Volgens mijn leraar (wat overigens een hele relaxe vent is ), hebben leerlingen jaar in jaar uit onvoldoende tijd voor het examen. Mijn strategie wordt dus eerst het maken van de meest simpele of minst tijdrovende opgaven, waarvan er altijd wel twee zijn, zodat ik die punten in ieder geval in de pocket heb.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:41 schreef GioStyle het volgende:
M&O gaat leuk worden.![]()
Ik denk dat je voor M&O wel de 3 volle uren nodig hebt.![]()
Ik heb een mail gestuurd maar nog niks ontvangen,quote:Op maandag 2 april 2007 23:46 schreef 2Mini het volgende:
Ik ga maar weer net zo lief doen als vorig jaar.
Vorig jaar zoveel voorbereid en nog niet eens een 3 gehaald voor MenO.
Maar goed.. dit jaar sta ik er veel beter voor.. en ik wil jullie natuurlijk weer helpen.
Daarom heb ik voor de M&O-ers ook dit jaar weer alle hoofdstukken van het boek In Balans, in verschillende notefolio bestandjes. Speciaal alleen voor Fok!kers.. dus als jullie even een PM'tje willen sturen met een e-mailtje, dan stuur ik de files op
Succes
Management & Organisatie
Maandag 21 mei om 13:30-16:30
grafische rekenmachine toegestaan![]()
Mijn tacktiek is altijd: Alle vragen snel bekijken en inschatten hoeveel tijd je nodig hebt en als ik erachter kom dat ik zwaar tijd te kort zou komen, eerst de makkelijkste vragen beantwoorden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Volgens mijn leraar (wat overigens een hele relaxe vent is ), hebben leerlingen jaar in jaar uit onvoldoende tijd voor het examen. Mijn strategie wordt dus eerst het maken van de meest simpele of minst tijdrovende opgaven, waarvan er altijd wel twee zijn, zodat ik die punten in ieder geval in de pocket heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |