Paar broeken en shirts gevonden, dus wel geslaagd. Verder niet echt leuke dingen tegengekomen (behalve twee keer een terrasjequote:Op maandag 2 april 2007 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
straks ga ik nog krassen
Nog leuk gewinkeld gister eigenlijk?
en nog aan de hardwerkende M-M gedacht toen jij met je kop in de zon zat op een terras in het mooie uUrecht met een biertje in je handquote:Op maandag 2 april 2007 23:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Paar broeken en shirts gevonden, dus wel geslaagd. Verder niet echt leuke dingen tegengekomen (behalve twee keer een terrasje).
Uiteraard. De vriend met wie ik was vond ook al dat mijn eerste impuls (denken aan M-M's terwijl zij werken en ik niet) niet lief was. De steun die je af en toe van vrienden krijgt...quote:Op maandag 2 april 2007 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en nog aan de hardwerkende M-M gedacht toen jij met je kop in de zon zat op een terras in het mooie uUrecht met een biertje in je hand?
maar niet op zondagquote:Op maandag 2 april 2007 23:49 schreef Anthraxx het volgende:
En we moeten medelijden hebben ofzo?
Ik zit in een collegezaal zonder airco tentamens te maken. Niet dat jullie daar medelijden mee zullen hebben.
[Pilatusmode]quote:
http://forum.fok.nl/user/history/28445quote:Op maandag 2 april 2007 23:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
[Pilatusmode]
Ik? Ik ben onschuldig.
[/Pilatusmode]
ik snap m niet (deze post dus)quote:Op maandag 2 april 2007 23:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. De vriend met wie ik was vond ook al dat mijn eerste impuls (denken aan M-M's terwijl zij werken en ik niet) niet lief was. De steun die je af en toe van vrienden krijgt....
Hij vond dat jij gelijk had. Kort kort samengevat.quote:Op maandag 2 april 2007 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik snap m niet (deze post dus)maar ben ook moe
je gaat toch tegen irl vrienden niet praten over vage bekenden van het internetquote:Op maandag 2 april 2007 23:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij vond dat jij gelijk had. Kort kort samengevat.
Wel als ze vragen waar je aan denkt en ik zoals beloofd mijn gedachten even naar jou had laten afdwalen.quote:Op maandag 2 april 2007 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je gaat toch tegen irl vrienden niet praten over vage bekenden van het internet
whehehehe rightquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wel als ze vragen waar je aan denkt en ik zoals beloofd mijn gedachten even naar jou had laten afdwalen.
c_c! Zoals altijd!quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Ouderwetse gezelligheid hier?
Uiteraard. Is het hier ooit anders?quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Ouderwetse gezelligheid hier?
werd jou iets gevraagd? en wat doe je uberhaupt hier?quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Jij ziet eruit of je je al over zat dingen zorgen maakt
Ah, ja. Opdondertje to the rescue!quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
werd jou iets gevraagd? en wat doe je uberhaupt hier?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
werd jou iets gevraagd? en wat doe je uberhaupt hier?
Niet door mijquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Even afgezien van die opmerking vind ik dat gezeik richting sara wat vervelend worden. Wát ze ook post, er wordt kut op gereageerd.
En ik heb nog wel meegezocht naar haar twix!quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Even afgezien van die opmerking vind ik dat gezeik richting sara wat vervelend worden. Wát ze ook post, er wordt kut op gereageerd.
Ja.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Niet door mijmaar ze had ook ff hoi erbij kunnen posten of whatever. En verder ga ik niet met je in discussie over die opmerking van dat vriendje van je, want stelletjes beamen toch altijd wat de ander zegt
quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Niet door mijmaar ze had ook ff hoi erbij kunnen posten of whatever. En verder ga ik niet met je in discussie over die opmerking van dat vriendje van je, want stelletjes beamen toch altijd wat de ander zegt
Sinds wanneer is het verplicht dat je eerst groet voordat je post?quote:
Nou ja, iedereen die een gegeven tijd op Fok! zit en dat meldt kan een soortgelijke reactie als de mijne verwachten. Ook Sara.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
het was verder niet zo lullig bedoelt ofzo ik kne dr amperquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer is het verplicht dat je eerst groet voordat je post?
En het zal me aan m'n reet roesten wat Litso post hoor. Ik beaam niet wat hij zegt, ik wijs je op het feit dat ik dat soort posts vervelend vindt. En ja, ook Litso weet dat hij dat niet hoort te doen.
Het ging me meer om de 'do we look like we care?' en 'frankly me dear' (al is die subtieler. Het klinkt zo uit de hoogte, vooral dat eerste.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, iedereen die een gegeven tijd op Fok! zit en dat meldt kan een soortgelijke reactie als de mijne verwachten. Ook Sara.
Nog n maand en dan hang ik hier gewoon 5 jaar rondquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, iedereen die een gegeven tijd op Fok! zit en dat meldt kan een soortgelijke reactie als de mijne verwachten. Ook Sara.
geintje moet kunnen, ik zie die hele sara nooit en hoe moet ik ruiken dat er altijd kut op dr gereageerd wordt?quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het ging me meer om de 'do we look like we care?' en 'frankly me dear' (al is die subtieler. Het klinkt zo uit de hoogte, vooral dat eerste.
Ik over 2 dagen 3 jaar. Valt mee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:26 schreef webspider het volgende:
[..]
Nog n maand en dan hang ik hier gewoon 5 jaar rond
Ik was er niet vanuit gegaan dat mijn opmerking aan zou komen. Inmiddels weet Sara me wel op mijn waarde te schatten na onze enerverende gesprekken in Singles, de USSC, GCSC en RPSC dacht ik zo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het ging me meer om de 'do we look like we care?' en 'frankly me dear' (al is die subtieler. Het klinkt zo uit de hoogte, vooral dat eerste.
Arme, arme jijquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:26 schreef webspider het volgende:
[..]
Nog n maand en dan hang ik hier gewoon 5 jaar rond
Waar is mn modschap?quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik over 2 dagen 3 jaar. Valt mee.
Ik ben er na verloop van tijd eentje kwijtgeraakt op mysterieuze wijze. Het vervelende is, dat ik van die note nu net niet wist waar hij over gingquote:
Ja, het schijnt dat je moet solliciteren ofzo. Dat heb ik in heel mn leven nog maar 1x gedaan, sindsdien word ik gevraagd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je doet iets verkeerd, m'n beste.
Met alle respect, dat is uiterst discutabel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je doet iets verkeerd, m'n beste.
Niet op Fok! neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat heb ik in heel mn leven nog maar 1x gedaan
Ah, mijn noteloze status is een keer aangepast. Nou ja, dat heeft ook bijna vijf jaar en krap 35.000 posts gekost, zo ernstig kan het nooit zijn.quote:
Of postopkrikkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, mijn noteloze status is een keer aangepast. Nou ja, dat heeft ook bijna vijf jaar en krap 35.000 posts gekost, zo ernstig kan het nooit zijn.
Zal die Godlike wel weer zijn die vindt dat ik teveel in FB rondhang of iets dergelijks onbelangrijks.
Tss. Dan deed ik wel aan noteopkrikkenquote:
Nou ja, ik ben nu op zich wel nieuwsgierig welke mod zich zo verveelde dat ze het nodig vonden een note plaatsen. Niet nieuwsgierig genoeg om een mod te overtuigen om te lekken daarentegen (en al helemaal niet om ¤ 5 naar Danny te sturenquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:48 schreef Litpho het volgende:
Niet nieuwsgierig genoeg om een mod te overtuigen om te lekken
Hoe subtiel!quote:Dank je wel, c_c.
Als c_c nu ook nog gewillig op je vraag antwoordt, komt deze in mijn lijstje van goede voorspellingen.quote:
Zo voorspelbaar ben ik nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:57 schreef broer het volgende:
[..]
Als c_c nu ook nog gewillig op je vraag antwoordt, komt deze in mijn lijstje van goede voorspellingen.
Je weet toch zeker wel waar je bedje is ?quote:
Volgens mij heb je hem zijn note inmiddels al lang ge-PM'd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo voorspelbaar ben ik nou ook weer niet.
Vuige insinuaties!quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:29 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hem zijn note inmiddels al lang ge-PM'd.
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Vuige insinuaties!
Sorry. Ik heb een Mac. Daar werkt alles gewoon, dus ik ben qua probleemoplossend vermogen op computergebied nogal onderontwikkeld.quote:
Dan leg ik hierbij de schuld van het downloaden van films bij Microsoft neer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:43 schreef broer het volgende:
Sorry. Ik heb een Mac. Daar werkt alles gewoon, dus ik ben qua probleemoplossend vermogen op computergebied nogal onderontwikkeld.
Bah, peecee problemen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vuige insinuaties!
subtiele schreeuw om hulp van mensen die verstand hebben van pécé's
Oh oh, waar is hij nu weer bezig?quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Nog even een statement:Lipton-Anubis
Ik had de eerste 5 minuten dat ik thuis op internet zat (en nog bezig was met de installatie van norton) een virus te pakken die m'n pc elke keer afsloot inderdaadquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Bah, peecee problemen.
De mijne ging vanavond steeds opnieuw opstarten. Zomaar, ineens.
Succes ermee.
Oh in m'n fotoboek. Niet zo ernstig, maar ik meen me ook ergerlijke posts in andere topics te herinneren dus nu is het wat mij betreft een kut-user.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Het antwoord is 'nee' trouwens, broer.
[..]
Oh oh, waar is hij nu weer bezig?.
Wow (Niet WoW)quote:
wat dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:10 schreef Anthraxx het volgende:
Mogge.
Je mist veel trouwens in zo'n avond.
over sara? Mwao, als dat al het hoogtepunt is tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een MM die bijna over de zeik gaat.
In het meervoud zelfsquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:19 schreef CherryLips het volgende:
ik ben poepen.
Vrouwen poepen niet! Leer dat eens!quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:19 schreef CherryLips het volgende:
ik ben poepen.
ze schijten bloemetjes?quote:
Vanaf heden een stuk of 20, gok ik zoquote:
Ik vind heel weinig in de ochtend trouwensquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, mijn noteloze status is een keer aangepast. Nou ja, dat heeft ook bijna vijf jaar en krap 35.000 posts gekost, zo ernstig kan het nooit zijn.
Zal die Godlike wel weer zijn die vindt dat ik teveel in FB rondhang of iets dergelijks onbelangrijks.
Je had ook kunnen poepen in de treinquote:
Ik hoorde 't al om 8uur jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:36 schreef Godlike02 het volgende:
Niet richting brabant hoop ik voor je
Treinverkeer Brabant ernstig gehinderd
![]()
Ik ga niet met de treinquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:36 schreef Godlike02 het volgende:
Niet richting brabant hoop ik voor je
Treinverkeer Brabant ernstig gehinderd
![]()
De weg begint nu ook wat drukker te worden, dus ik zit vaker op de provinciale weg, scheelt maar 10 minuten, maar dan heb je geen filequote:
De afstand maakt idd meestal niet uit als je maar kan rijden en niet cmpleet stil staat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
De weg begint nu ook wat drukker te worden, dus ik zit vaker op de provinciale weg, scheelt maar 10 minuten, maar dan heb je geen file
Het onrvoorspelbare, het drukke en het weinige flexibele maakt het niet echt een prettig vervoersmiddel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:48 schreef Sjowhan het volgende:
Soms is de trein sneller, maar toch geef ik de voorkeur aan de auto..
In de auto zitten geen mooie vrouwen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:48 schreef Sjowhan het volgende:
Soms is de trein sneller, maar toch geef ik de voorkeur aan de auto..
http://www.fileflirt.nl/quote:
klopt maar je kunt wel op de meest rare tijdstippen op plaats van bestemming arriverenquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het onrvoorspelbare, het drukke en het weinige flexibele maakt het niet echt een prettig vervoersmiddel.
Maar ik heb gegarandeerde zitplaats, ik mag mijn muziek zo hard als ikz elf wil en ik kan languit in de file zitten, mocht het een keer voorkomen. Dat is beter dan in een overvolle trein in een tussencoupé met flauwvallende mensen door de benauwdheid.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt maar je kunt wel op de meest rare tijdstippen op plaats van bestemming arriveren
De grote NS-eindtijden-Bingoquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt maar je kunt wel op de meest rare tijdstippen op plaats van bestemming arriveren
Heb jij geen stiltecoupe in je auto?quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ik heb gegarandeerde zitplaats, ik mag mijn muziek zo hard als ikz elf wil en ik kan languit in de file zitten, mocht het een keer voorkomen. Dat is beter dan in een overvolle trein in een tussencoupé met flauwvallende mensen door de benauwdheid.
En bellen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ik heb gegarandeerde zitplaats, ik mag mijn muziek zo hard als ikz elf wil en ik kan languit in de file zitten, mocht het een keer voorkomen. Dat is beter dan in een overvolle trein in een tussencoupé met flauwvallende mensen door de benauwdheid.
Indien nodig wel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb jij geen stiltecoupe in je auto?
ik had t ook over een auto hequote:Op dinsdag 3 april 2007 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
en meezingen met de muziekquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En bellen!![]()
Zo hard als je wil zonder blikken van lelijke mensen naast je!![]()
die liggen klaar (metro, pers en spits) op t werk bij de ingangquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
die liggen klaar (metro, pers en spits) op t werk bij de ingang
Binnenkort bij de shell ook een gratis krant.quote:
staat niets intersants inquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:16 schreef Elvi het volgende:
Gratis Magazine dan? (Rails) En andere tijdschriften die mede-reizigers laten liggen.
Maar geen fileflirten?quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:16 schreef Elvi het volgende:
Gratis Magazine dan? (Rails) En andere tijdschriften die mede-reizigers laten liggen.
Dat gaat ook prima in de file!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:18 schreef Anthraxx het volgende:
Het grote voordeel van de trein is dat je nog kan studeren of bijlezen. Dat scheelt mij sowieso al twee uur studie thuis.
En? Ik kan meteen doorrijden als ik klaar ben met studeren!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:20 schreef Anthraxx het volgende:
Dan ben je eerder de veroorzaker van de file.
Idem.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
Been there, done that, got a t-shirt.
Druk met hier posten?quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:45 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, ik heb een leven.
En ik werkquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:51 schreef Anthraxx het volgende:
En het is doodsaai.
Ik ga geen klonen verklappenquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:57 schreef Anthraxx het volgende:. Typisch.
iSpy is tegenwoordig Sanni toch? Of heeft hij alweer een andere naam? En kwekson, tsja, pubers.
Ach, werken kan je nog je hele leven.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:51 schreef Anthraxx het volgende:
En het is doodsaai.
Goedemorgen..quote:Op maandag 2 april 2007 21:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat liefik smelt voor mannen die me chocola geven
![]()
Ik hoop in mijn vakgebied nooit met CORBA te maken te krijgen. Echt een gedrocht. Java's RMI is een stuk eenvoudiger en werkt veel beter naar mijn meningquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, werken kan je nog je hele leven.
dat viel best mee, danb ken je mij nog nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een MM die bijna over de zeik gaat.
Ook jij bent te veroveren met chocolade?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Deze gebruik ik als tvp..![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ook jij bent te veroveren met chocolade?
Andere studie?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, distributed systems. Niet echt mijn ding. Wazig gelul, veel theoretische protocollen, weinig praktijk voorbeelden. "Dit moet zo werken, maar in de praktijk bla bla bla". En daarbij nog wat Remote Procedure Call en Remote Object Invocation dingen.
Veel gelul, veel stof, waarschijnlijk een enorm wazig tentamen (geen open boek tentamen, wat op zich wel prettig had geweest) en weinig inhoud.
Gelukkigquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
Ik begin volgend jaar aan een studie Informatica (Master Software Technology) aan de Universiteit Utrecht. Er zitten wel leuke kanten aan deze studie hoor. Real-time operating systems bijvoorbeeld, maar daar hoort ook Distributed Systems bij. Qua programmeerkennis heb ik wel erg veel gehad aan 4 jaar Elektrotechniek. Het is niet dat ik maar 1 taal ken (Meestal Java bij Informatica), maar ik beheers nu Assembler code, C, C++, redelijk wat Java en daarbij ook een aantal algoritmes, datastructuren en design patterns. Het is gewoon erg breed. Wel leuk, maar niet zo leuk om er een Master in te doen (Elektrotechniek dan
). Software is gewoon mijn ding.
Suc6quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, ik ga naar mijn tentamen toe nu.
Even geen Gexqon irritaties meer.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:24 schreef Aarti het volgende:
ik heb wel zin!
Tja...quote:
chocola, een leuke film, dekens en leuk gezelschapquote:
check, check, check, das werkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
chocola, een leuke film, dekens en leuk gezelschap![]()
ik hou niet van werkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
check, check, check, das werken
damn voel me
ben vanmorgen opgestaan met druk op linkeroog en last van nek
maar meteen richting tabletten gegaan maar t zet toch door
Het ligt echt aan de dagen, 't is i.i.g wat verminderd dan een tijd geleden, maar toch is af en toe nog de motivatie ver te zoeken...quote:
Migraine..?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
check, check, check, das werken
damn voel me
ben vanmorgen opgestaan met druk op linkeroog en last van nek
maar meteen richting tabletten gegaan maar t zet toch door
yepzquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Migraine..?ga bij de pc weg meissie en ga ff plat..
Sjah, ik zit met een virus ed die nog wel even aanhoudt en waarschijnlijk een slijmbeursontsteking in mijn elleboog. Het vermeerdert de motivtie iig nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het ligt echt aan de dagen, 't is i.i.g wat verminderd dan een tijd geleden, maar toch is af en toe nog de motivatie ver te zoeken...
quote:
Good luck daarmee..ze hebben het je sneller afgeschreven dat bijgeschreven..quote:en ben ondertussen achter geld aan t gaan dat zomaar afgeschreven is door BIBIT PAYMENT terwijl ik er geen toestemming voor gegeven heb
De nozems uit de jaren vijftig zijn bijna allemaal als keurige huisvaders geëindigd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zijn naam is nozem! Pas op wat je er op gaat zetten!![]()
Wat zou je willen studeren?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:04 schreef Twisted_fok het volgende:
Nu weet ik voor 99% zeker dat ik naar de uni wil. Maar verstandig als ik ben, denk ik er toch nog even over na.
Dan moet je wel zeggen dat hij pas over 30 jaar uitbetaald krijgt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De Nozems uit de jaren vijftig zijn bijna allemaal als keurige huisvaders geëindigd.![]()
Ik had dan ook geen datum genoemd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan moet je wel zeggen dat hij pas over 30 jaar uitbetaald krijgt.![]()
Taal- en cultuurstudies.quote:
Welke taal- en cultuur? Of gewoon Taalwetenschappen in z'n algemeenheid?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Taal- en cultuurstudies.
Ik ben net terug van een gesprek met de studieadviseur, want het hele chronisch ziek verhaal moet natuurlijk goed in overweging worden genomen voor ik zo'n belangrijke beslissing ga maken.
Je gaat het steeds langer volhoudenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:16 schreef Q. het volgende:
De zin is weer op voor vandaag.
'Taal- en cultuurstudies' is gewoon een studie aan de UU.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welke taal- en cultuur? Of gewoon Taalwetenschappen in z'n algemeenheid?![]()
Bij mij ook, gelukkig kan ik zo bier gaan drinken bij een afscheidsborrel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:16 schreef Q. het volgende:
De zin is weer op voor vandaag.
Klinkt leuk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:19 schreef Twisted_fok het volgende:
De hoofdrichting 'Kunst, cultuur en geschiedenis 1750 - heden', spreekt me daarbinnen het meest aan.
Helemaal blij en tevree is overdreven, maar het bevalt me wel goed op m'n werk en in Den Haag.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vind ik nou ook.
Maar Plato, hoe is het met jou? Nog steeds helemaal blij en tevree?
Wat zou er dan nog beter kunnen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Helemaal blij en tevree is overdreven, maar het bevalt me wel goed op m'n werk en in Den Haag.![]()
Ik zou wel eens van mijn eeuwige singlestatus afwillen, maar dat is een bekend verhaal.quote:
en, doe je er iets aanquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:32 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zou wel eens van mijn eeuwige singlestatus afwillen, maar dat is een bekend verhaal.![]()
Niet echt knijn, en ja dat zou ik wel moeten doen en ja het is grotendeels mijn eigen schuld.quote:
zelfkennis is de eerste stap ! Doe iets NU ! je bent nog maar zes-of zevenentwintig, dat is nog jong, wacht toch niet tot je 35 bent, want het wordt niet gemakkelijker ( al moet je nooit wanhopen)quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:36 schreef Plato1980 het volgende:
Niet echt knijn, en ja dat zou ik wel moeten doen en ja het is grotendeels mijn eigen schuld.
Nee, het wordt niet eenvoudiger. Maar als je het niet erg vindt heb ik nu geen trek in deze discussie, dat doen we nog wel eens in singles.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:39 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zelfkennis is de eerste stap ! Doe iets NU ! je bent nog maar zes-of zevenentwintig, dat is nog jong, wacht toch niet tot je 35 bent, want het wordt niet gemakkelijker ( al moet je nooit wanhopen)
en voilà, meneer dekt het probleem weer toe en wil er niet aan denken, laat staan iets ondernemenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:42 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, het wordt niet eenvoudiger. Maar als je het niet erg vindt heb ik nu geen trek in deze discussie, dat doen we nog wel eens in singles.![]()
Ik dek het probleem helemaal niet toe, maar ik moet zo weg, dus heeft het geen zin om een uitgebreide discussie aan te gaan. Bovendien post ik nu in de baas zijn tijd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:45 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en voilà, meneer dekt het probleem weer toe en wil er niet aan denken, laat staan iets ondernemen, en straks zijn we weer een jaar, en nog een jaar, en nog een jaar verder.
soit, het is jouw "probleem", ik zwijg alweer.
Kom je ook op mijn fjaardag vrijdag? Zat singlesquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou wel eens van mijn eeuwige singlestatus afwillen, maar dat is een bekend verhaal.![]()
Was het leuk?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:40 schreef CherryLips het volgende:
terug uit utrecht.
Had college en eindgesprek en heb een voldoende voor m'n stage en heb lekker gegeten in de kantinequote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had college en eindgesprek en heb een voldoende voor m'n stage en heb lekker gegeten in de kantine.
Jeejquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had college en eindgesprek en heb een voldoende voor m'n stage en heb lekker gegeten in de kantine.
Jeejquote:
Hoe weet jij nou wat dat is, jij durf niet in de buurt van vrouwen te komen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:45 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]wat een wijven gedoe hier altijd zeg
Hij heeft een erg mooie dame met hersensquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:06 schreef Q. het volgende:
Hoe weet jij nou wat dat is, jij durf niet in de buurt van vrouwen te komen.
Was ik weer DM dan? Nee toch?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:28 schreef Anthraxx het volgende:
Ik sla deze ronde van slaan over anders is de volgende keer mijn D&D karakter dood (net als altijd dus).
Wat is arpil?quote:
De maand waarin de hele R&P SC collectief zelfmoord pleegt. Ik kan er niet op wachten.quote:
halloquote:
geen meisjes slaan!quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:28 schreef Q. het volgende:
Een blauwe in ons topic! Slaan!
alles is up to date, heb geen wirelessquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:19 schreef nixxx het volgende:
en kijken of je virus scanner nog up to date is enz.. en je broertjes porno downloads uitschoppen of het draadloos gedeelte uitzetten zodat je buren niet meegenieten
Vergeet niet dat het ook aan de server kan liggen (de FTP dus)quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf hem niet te resetten uit angst dat hij het dan zometeen nog trager gaat.
Downloaden gaat altijd al traag, maar als ik bijvoorbeeld een bittorrent binnenhaal gaat het een stuk sneller dan van deze ftp.
Als hun ftp liep te kutten hadden ze het wel even gemeld hoop ik. Dit is echt belachelijk zo, echt geen doen. Tegen de tijd dat ik het bestand binnen heb, kan ik hem weer inleverenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het ook aan de server kan liggen (de FTP dus). Die kan ook beperkt zijn. Als Bittorrent sneller gaat lijkt mij dat er niets mis is met jou verbinding.
Ik downloadde hem eerst op deze pc, maar dat ging zo traag als met dikke stront de berg op, heb toen die ander aangezet. Merkte op deze pc qua 'snelheid' geen verschil. Misschien als ik deze uitzet dat de ander dan een tikkie sneller gaat? Laat ik hem wel de hele nacht aan (moet hij niet ineens een foutmelding gaan geven ofzo).quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:24 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom zit je met twee PCs tegelijk te downloaden? Als je de ene stop dan zal de andere waarschijnlijk sneller omhoog schieten. De bandbreedte wordt door jou router verdeeld tussen twee PC's maar ook door de server (de FTP) wordt dit verdeeld tussen twee downloads.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
Je zou het allicht kunnen proberen. Het neemt in ieder geval wat druk af van de server en jou router. Ik garandeer echter niets aangezien ik ook jou verbinding niet kan voorspellen
Welnee. Bij mij heb je garantie tot aan de deur.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja mevrouwtje, garantie tot de firewall
Okeequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Hij gaat beneden ook niet echt sneller nu.
tof is diequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die had ik net ook.
Nu Day Twelve: Trauma.
Ja, goede muziek.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
tof is die.. de hele dubbelcd
zou em naar CL msnen, maar jadie heeft een kutverbinding
en ik heb dr msn niet
Meer of minder dan net?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:35 schreef CherryLips het volgende:
oeh, had nu ineens een uitschieter naar 43,5kb/sec.
edit: yeah, 68.
Het gemiddelde net was 16.quote:
die bekentenis over take that poppen laatst deed dr image geen goed hequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, goede muziek.
Ik denk alleen niet dat CL het waardeert
ik luister echt naar vet goeie muziek hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
die bekentenis over take that poppen laatst deed dr image geen goed he
maar toch.. heb er wel vertrouwen in dat het nog de goede kant op kan met dat meisje
Dus gewoon een kutftpquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:28 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, twee weken terug had ik hetzelfde probleem en toen ging hij 's avonds ineens keisnel na een bepaald tijstip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |