Vanaf heden een stuk of 20, gok ik zoquote:
Ik vind heel weinig in de ochtend trouwensquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, mijn noteloze status is een keer aangepast. Nou ja, dat heeft ook bijna vijf jaar en krap 35.000 posts gekost, zo ernstig kan het nooit zijn.
Zal die Godlike wel weer zijn die vindt dat ik teveel in FB rondhang of iets dergelijks onbelangrijks.
Je had ook kunnen poepen in de treinquote:
Ik hoorde 't al om 8uur jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:36 schreef Godlike02 het volgende:
Niet richting brabant hoop ik voor je
Treinverkeer Brabant ernstig gehinderd
![]()
Ik ga niet met de treinquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:36 schreef Godlike02 het volgende:
Niet richting brabant hoop ik voor je
Treinverkeer Brabant ernstig gehinderd
![]()
De weg begint nu ook wat drukker te worden, dus ik zit vaker op de provinciale weg, scheelt maar 10 minuten, maar dan heb je geen filequote:
De afstand maakt idd meestal niet uit als je maar kan rijden en niet cmpleet stil staat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
De weg begint nu ook wat drukker te worden, dus ik zit vaker op de provinciale weg, scheelt maar 10 minuten, maar dan heb je geen file
Het onrvoorspelbare, het drukke en het weinige flexibele maakt het niet echt een prettig vervoersmiddel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:48 schreef Sjowhan het volgende:
Soms is de trein sneller, maar toch geef ik de voorkeur aan de auto..
In de auto zitten geen mooie vrouwen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:48 schreef Sjowhan het volgende:
Soms is de trein sneller, maar toch geef ik de voorkeur aan de auto..
http://www.fileflirt.nl/quote:
klopt maar je kunt wel op de meest rare tijdstippen op plaats van bestemming arriverenquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het onrvoorspelbare, het drukke en het weinige flexibele maakt het niet echt een prettig vervoersmiddel.
Maar ik heb gegarandeerde zitplaats, ik mag mijn muziek zo hard als ikz elf wil en ik kan languit in de file zitten, mocht het een keer voorkomen. Dat is beter dan in een overvolle trein in een tussencoupé met flauwvallende mensen door de benauwdheid.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt maar je kunt wel op de meest rare tijdstippen op plaats van bestemming arriveren
De grote NS-eindtijden-Bingoquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt maar je kunt wel op de meest rare tijdstippen op plaats van bestemming arriveren
Heb jij geen stiltecoupe in je auto?quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ik heb gegarandeerde zitplaats, ik mag mijn muziek zo hard als ikz elf wil en ik kan languit in de file zitten, mocht het een keer voorkomen. Dat is beter dan in een overvolle trein in een tussencoupé met flauwvallende mensen door de benauwdheid.
En bellen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ik heb gegarandeerde zitplaats, ik mag mijn muziek zo hard als ikz elf wil en ik kan languit in de file zitten, mocht het een keer voorkomen. Dat is beter dan in een overvolle trein in een tussencoupé met flauwvallende mensen door de benauwdheid.
Indien nodig wel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb jij geen stiltecoupe in je auto?
ik had t ook over een auto hequote:Op dinsdag 3 april 2007 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
en meezingen met de muziekquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En bellen!![]()
Zo hard als je wil zonder blikken van lelijke mensen naast je!![]()
die liggen klaar (metro, pers en spits) op t werk bij de ingangquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
die liggen klaar (metro, pers en spits) op t werk bij de ingang
Binnenkort bij de shell ook een gratis krant.quote:
staat niets intersants inquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:16 schreef Elvi het volgende:
Gratis Magazine dan? (Rails) En andere tijdschriften die mede-reizigers laten liggen.
Maar geen fileflirten?quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:16 schreef Elvi het volgende:
Gratis Magazine dan? (Rails) En andere tijdschriften die mede-reizigers laten liggen.
Dat gaat ook prima in de file!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:18 schreef Anthraxx het volgende:
Het grote voordeel van de trein is dat je nog kan studeren of bijlezen. Dat scheelt mij sowieso al twee uur studie thuis.
En? Ik kan meteen doorrijden als ik klaar ben met studeren!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:20 schreef Anthraxx het volgende:
Dan ben je eerder de veroorzaker van de file.
Idem.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
Been there, done that, got a t-shirt.
Druk met hier posten?quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:45 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, ik heb een leven.
En ik werkquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:51 schreef Anthraxx het volgende:
En het is doodsaai.
Ik ga geen klonen verklappenquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:57 schreef Anthraxx het volgende:. Typisch.
iSpy is tegenwoordig Sanni toch? Of heeft hij alweer een andere naam? En kwekson, tsja, pubers.
Ach, werken kan je nog je hele leven.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:51 schreef Anthraxx het volgende:
En het is doodsaai.
Goedemorgen..quote:Op maandag 2 april 2007 21:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat liefik smelt voor mannen die me chocola geven
![]()
Ik hoop in mijn vakgebied nooit met CORBA te maken te krijgen. Echt een gedrocht. Java's RMI is een stuk eenvoudiger en werkt veel beter naar mijn meningquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, werken kan je nog je hele leven.
dat viel best mee, danb ken je mij nog nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een MM die bijna over de zeik gaat.
Ook jij bent te veroveren met chocolade?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Deze gebruik ik als tvp..![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ook jij bent te veroveren met chocolade?
Andere studie?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, distributed systems. Niet echt mijn ding. Wazig gelul, veel theoretische protocollen, weinig praktijk voorbeelden. "Dit moet zo werken, maar in de praktijk bla bla bla". En daarbij nog wat Remote Procedure Call en Remote Object Invocation dingen.
Veel gelul, veel stof, waarschijnlijk een enorm wazig tentamen (geen open boek tentamen, wat op zich wel prettig had geweest) en weinig inhoud.
Gelukkigquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
Ik begin volgend jaar aan een studie Informatica (Master Software Technology) aan de Universiteit Utrecht. Er zitten wel leuke kanten aan deze studie hoor. Real-time operating systems bijvoorbeeld, maar daar hoort ook Distributed Systems bij. Qua programmeerkennis heb ik wel erg veel gehad aan 4 jaar Elektrotechniek. Het is niet dat ik maar 1 taal ken (Meestal Java bij Informatica), maar ik beheers nu Assembler code, C, C++, redelijk wat Java en daarbij ook een aantal algoritmes, datastructuren en design patterns. Het is gewoon erg breed. Wel leuk, maar niet zo leuk om er een Master in te doen (Elektrotechniek dan
). Software is gewoon mijn ding.
Suc6quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, ik ga naar mijn tentamen toe nu.
Even geen Gexqon irritaties meer.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:24 schreef Aarti het volgende:
ik heb wel zin!
Tja...quote:
chocola, een leuke film, dekens en leuk gezelschapquote:
check, check, check, das werkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
chocola, een leuke film, dekens en leuk gezelschap![]()
ik hou niet van werkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
check, check, check, das werken
damn voel me
ben vanmorgen opgestaan met druk op linkeroog en last van nek
maar meteen richting tabletten gegaan maar t zet toch door
Het ligt echt aan de dagen, 't is i.i.g wat verminderd dan een tijd geleden, maar toch is af en toe nog de motivatie ver te zoeken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |