Jep, als het goed is zit de nieuwste driver erop. Die heb ik onlangs ge-update.quote:Op maandag 2 april 2007 18:17 schreef Godlike02 het volgende:
vga driver is ook goed?
Dat was die al maar je weet maar nooit.
Ik gebruik standaard VLC, maar heb ook eh, PowerDVD en WMP gebruikt.quote:Op maandag 2 april 2007 18:20 schreef SlimShady het volgende:
probereer eens een andere media speler.
zoals onder andere...
www.videolan.org/vlc
www.kmplayer.org
http://mplayerc.sourceforge.net
Zeg, ik was zo trots als een klein kind toen ik de videokaart en de DVD-speler semi-alleen geïnstalleerd kreeg, dat zou een indicatie moeten zijn over hoeveel ik van PC's af weetquote:Op maandag 2 april 2007 18:29 schreef robber57 het volgende:
Staat DMA wel aan in apparaat beheer onder ide/atapi controllers?
Beeld en geluid loopt vast. En als ik hem dan pauzeer gaat het daarna wel even goed, maar daarna doet hij hetzelfde. Tis alsof hij moe wordt.quote:Op maandag 2 april 2007 20:22 schreef Dagonet het volgende:
Hapert als in...
Bij de secondary dinge stond hij niet op DMA, die heb ik nu veranderd. Zo bedoelde je he?quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:11 schreef endemion het volgende:
DMA check je als volgt:
eigenschappen van deze computer, tab hardware, knop apparaatbeheer, bij ide controlers, eigenschappen primair en secundair checken (in drop down menu onder de geavanceerde instellingen tab).
En kijk of hardware acceleratie voor video aan staat.
GeForce 2 MX 400quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:59 schreef endemion het volgende:
Welke videokaart heb je?
VLC is standaard. En de rest is allemaal zooi wat ik al 's geprobeerd heb, maar toch bedankt voor het meedenkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:39 schreef endemion het volgende:
Tja dat hardware versnellen staat normaal gesproken gewoon aan dus zal wel zo zijn ook bij jou. Verder weet ik het nu ook niet echt meer wat het kan zijn. Misschien ligt het gewoon aan de afspeel software.
Heb je al geprobeerd DVD met VLC af te spelen? FF googlen als je dat proggie niet hebt.
Zit niks anders opquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
VLC is standaard. En de rest is allemaal zooi wat ik al 's geprobeerd heb, maar toch bedankt voor het meedenken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |