De nozems uit de jaren vijftig zijn bijna allemaal als keurige huisvaders geëindigd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zijn naam is nozem! Pas op wat je er op gaat zetten!![]()
Wat zou je willen studeren?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:04 schreef Twisted_fok het volgende:
Nu weet ik voor 99% zeker dat ik naar de uni wil. Maar verstandig als ik ben, denk ik er toch nog even over na.
Dan moet je wel zeggen dat hij pas over 30 jaar uitbetaald krijgt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De Nozems uit de jaren vijftig zijn bijna allemaal als keurige huisvaders geëindigd.![]()
Ik had dan ook geen datum genoemd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan moet je wel zeggen dat hij pas over 30 jaar uitbetaald krijgt.![]()
Taal- en cultuurstudies.quote:
Welke taal- en cultuur? Of gewoon Taalwetenschappen in z'n algemeenheid?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Taal- en cultuurstudies.
Ik ben net terug van een gesprek met de studieadviseur, want het hele chronisch ziek verhaal moet natuurlijk goed in overweging worden genomen voor ik zo'n belangrijke beslissing ga maken.
Je gaat het steeds langer volhoudenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:16 schreef Q. het volgende:
De zin is weer op voor vandaag.
'Taal- en cultuurstudies' is gewoon een studie aan de UU.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welke taal- en cultuur? Of gewoon Taalwetenschappen in z'n algemeenheid?![]()
Bij mij ook, gelukkig kan ik zo bier gaan drinken bij een afscheidsborrel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:16 schreef Q. het volgende:
De zin is weer op voor vandaag.
Klinkt leuk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:19 schreef Twisted_fok het volgende:
De hoofdrichting 'Kunst, cultuur en geschiedenis 1750 - heden', spreekt me daarbinnen het meest aan.
Helemaal blij en tevree is overdreven, maar het bevalt me wel goed op m'n werk en in Den Haag.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vind ik nou ook.
Maar Plato, hoe is het met jou? Nog steeds helemaal blij en tevree?
Wat zou er dan nog beter kunnen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Helemaal blij en tevree is overdreven, maar het bevalt me wel goed op m'n werk en in Den Haag.![]()
Ik zou wel eens van mijn eeuwige singlestatus afwillen, maar dat is een bekend verhaal.quote:
en, doe je er iets aanquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:32 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zou wel eens van mijn eeuwige singlestatus afwillen, maar dat is een bekend verhaal.![]()
Niet echt knijn, en ja dat zou ik wel moeten doen en ja het is grotendeels mijn eigen schuld.quote:
zelfkennis is de eerste stap ! Doe iets NU ! je bent nog maar zes-of zevenentwintig, dat is nog jong, wacht toch niet tot je 35 bent, want het wordt niet gemakkelijker ( al moet je nooit wanhopen)quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:36 schreef Plato1980 het volgende:
Niet echt knijn, en ja dat zou ik wel moeten doen en ja het is grotendeels mijn eigen schuld.
Nee, het wordt niet eenvoudiger. Maar als je het niet erg vindt heb ik nu geen trek in deze discussie, dat doen we nog wel eens in singles.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:39 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zelfkennis is de eerste stap ! Doe iets NU ! je bent nog maar zes-of zevenentwintig, dat is nog jong, wacht toch niet tot je 35 bent, want het wordt niet gemakkelijker ( al moet je nooit wanhopen)
en voilà, meneer dekt het probleem weer toe en wil er niet aan denken, laat staan iets ondernemenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:42 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, het wordt niet eenvoudiger. Maar als je het niet erg vindt heb ik nu geen trek in deze discussie, dat doen we nog wel eens in singles.![]()
Ik dek het probleem helemaal niet toe, maar ik moet zo weg, dus heeft het geen zin om een uitgebreide discussie aan te gaan. Bovendien post ik nu in de baas zijn tijd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:45 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en voilà, meneer dekt het probleem weer toe en wil er niet aan denken, laat staan iets ondernemen, en straks zijn we weer een jaar, en nog een jaar, en nog een jaar verder.
soit, het is jouw "probleem", ik zwijg alweer.
Kom je ook op mijn fjaardag vrijdag? Zat singlesquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou wel eens van mijn eeuwige singlestatus afwillen, maar dat is een bekend verhaal.![]()
Was het leuk?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:40 schreef CherryLips het volgende:
terug uit utrecht.
Had college en eindgesprek en heb een voldoende voor m'n stage en heb lekker gegeten in de kantinequote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had college en eindgesprek en heb een voldoende voor m'n stage en heb lekker gegeten in de kantine.
Jeejquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had college en eindgesprek en heb een voldoende voor m'n stage en heb lekker gegeten in de kantine.
Jeejquote:
Hoe weet jij nou wat dat is, jij durf niet in de buurt van vrouwen te komen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:45 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]wat een wijven gedoe hier altijd zeg
Hij heeft een erg mooie dame met hersensquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:06 schreef Q. het volgende:
Hoe weet jij nou wat dat is, jij durf niet in de buurt van vrouwen te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |