Niet op Fok! neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat heb ik in heel mn leven nog maar 1x gedaan
Ah, mijn noteloze status is een keer aangepast. Nou ja, dat heeft ook bijna vijf jaar en krap 35.000 posts gekost, zo ernstig kan het nooit zijn.quote:
Of postopkrikkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, mijn noteloze status is een keer aangepast. Nou ja, dat heeft ook bijna vijf jaar en krap 35.000 posts gekost, zo ernstig kan het nooit zijn.
Zal die Godlike wel weer zijn die vindt dat ik teveel in FB rondhang of iets dergelijks onbelangrijks.
Tss. Dan deed ik wel aan noteopkrikkenquote:
Nou ja, ik ben nu op zich wel nieuwsgierig welke mod zich zo verveelde dat ze het nodig vonden een note plaatsen. Niet nieuwsgierig genoeg om een mod te overtuigen om te lekken daarentegen (en al helemaal niet om ¤ 5 naar Danny te sturenquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:48 schreef Litpho het volgende:
Niet nieuwsgierig genoeg om een mod te overtuigen om te lekken
Hoe subtiel!quote:Dank je wel, c_c.
Als c_c nu ook nog gewillig op je vraag antwoordt, komt deze in mijn lijstje van goede voorspellingen.quote:
Zo voorspelbaar ben ik nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:57 schreef broer het volgende:
[..]
Als c_c nu ook nog gewillig op je vraag antwoordt, komt deze in mijn lijstje van goede voorspellingen.
Je weet toch zeker wel waar je bedje is ?quote:
Volgens mij heb je hem zijn note inmiddels al lang ge-PM'd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo voorspelbaar ben ik nou ook weer niet.
Vuige insinuaties!quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:29 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hem zijn note inmiddels al lang ge-PM'd.
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Vuige insinuaties!
Sorry. Ik heb een Mac. Daar werkt alles gewoon, dus ik ben qua probleemoplossend vermogen op computergebied nogal onderontwikkeld.quote:
Dan leg ik hierbij de schuld van het downloaden van films bij Microsoft neer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:43 schreef broer het volgende:
Sorry. Ik heb een Mac. Daar werkt alles gewoon, dus ik ben qua probleemoplossend vermogen op computergebied nogal onderontwikkeld.
Bah, peecee problemen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vuige insinuaties!
subtiele schreeuw om hulp van mensen die verstand hebben van pécé's
Oh oh, waar is hij nu weer bezig?quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Nog even een statement:Lipton-Anubis
Ik had de eerste 5 minuten dat ik thuis op internet zat (en nog bezig was met de installatie van norton) een virus te pakken die m'n pc elke keer afsloot inderdaadquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Bah, peecee problemen.
De mijne ging vanavond steeds opnieuw opstarten. Zomaar, ineens.
Succes ermee.
Oh in m'n fotoboek. Niet zo ernstig, maar ik meen me ook ergerlijke posts in andere topics te herinneren dus nu is het wat mij betreft een kut-user.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Het antwoord is 'nee' trouwens, broer.
[..]
Oh oh, waar is hij nu weer bezig?.
Wow (Niet WoW)quote:
wat dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:10 schreef Anthraxx het volgende:
Mogge.
Je mist veel trouwens in zo'n avond.
over sara? Mwao, als dat al het hoogtepunt is tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een MM die bijna over de zeik gaat.
In het meervoud zelfsquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:19 schreef CherryLips het volgende:
ik ben poepen.
Vrouwen poepen niet! Leer dat eens!quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:19 schreef CherryLips het volgende:
ik ben poepen.
ze schijten bloemetjes?quote:
Vanaf heden een stuk of 20, gok ik zoquote:
Ik vind heel weinig in de ochtend trouwensquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, mijn noteloze status is een keer aangepast. Nou ja, dat heeft ook bijna vijf jaar en krap 35.000 posts gekost, zo ernstig kan het nooit zijn.
Zal die Godlike wel weer zijn die vindt dat ik teveel in FB rondhang of iets dergelijks onbelangrijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |