Mij ook. Dit jaar weerquote:Op maandag 2 april 2007 16:02 schreef Remzz het volgende:
Leuk al weer 2 jaar geleden dat ik examen deed
Welk profiel?quote:Op maandag 2 april 2007 16:07 schreef MASD het volgende:
Ik moet dit jaar voor het eerst examen doen (Havo)
Dat welquote:Op maandag 2 april 2007 17:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Inderdaad, die stof moet je wel beheren in principe.
Al ga ik het toch nog een keertje doorkijken vantevoren.
1 a 2 dagen van te voren. Works for mequote:Op maandag 2 april 2007 17:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Inderdaad, die stof moet je wel beheren in principe.
Al ga ik het toch nog een keertje doorkijken vantevoren.
Dan zit het er bij mij inderdaad ook nog fris in. Mijn rooster is daar ook uitermate geschikt voor.quote:Op maandag 2 april 2007 17:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
1 a 2 dagen van te voren. Works for me![]()
Jij hebt dan ook geen pretpakketquote:Op maandag 2 april 2007 17:18 schreef Cerubo het volgende:
Ik ga nog wat examenbundels doorwerken en bij geschiedenis, aardrijkskunde en latijn de theorie nog eens goed leren en dan daar ook mee oefenen. Dan moet het wel lukken lijkt me.
Nu ik er over nadacht had ik nu Havo examens moeten doen als ik na het VMBO door ging...quote:Op maandag 2 april 2007 17:26 schreef TC03 het volgende:
Nu alwéér examens, jezus.
Voor mijn gevoel ben ik pas net twee maanden geslaagd.
Genoeg te leren iigquote:
Ja bij mij ookquote:Op maandag 2 april 2007 17:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ooh mijn examen tijd was geweldigHeerlijk weer enzo
![]()
Netjesquote:Op maandag 2 april 2007 17:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja bij mij ookhoewel de periode wel iets ergs was gebeurd maar ondanks dat toch examen gedaan en een gemiddelde van 8
Zie ook het topic 'wat voor examen moet jij doen'quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar ?quote:Op maandag 2 april 2007 18:23 schreef no1uknow het volgende:
Nog maar 2.5 weken school en dan studieverlof tot aan m'n examens![]()
Hoi mede-examenmensen
Dat had ik ook vorig jaar hoor...quote:Op maandag 2 april 2007 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar ?![]()
'handelingsdelen'quote:Op maandag 2 april 2007 18:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat had ik ook vorig jaar hoor...
Als je alle handelingsdelen af hebt en niks meer hoeft heb je vrij
Ik heb vanaf precies vandaag alle SE vakken afgesloten.quote:Op maandag 2 april 2007 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar ?![]()
Ach je moet gewoon je werk doen manquote:Op maandag 2 april 2007 18:29 schreef TwyLight het volgende:
Vond het ook maar baggerin de eerste 2 jaren kon je er nog mee weg komen dat je een paar boekverslagen niet af had maar met die handelingsdelen moest alles
OKUTIKHEBWOENSDAGNOGENGELSMONDELING.quote:Op maandag 2 april 2007 18:33 schreef dubidub het volgende:
Vandaag laatste tentamenweek afgerond, nu lekker een weekje werken, af en toe naar school
Ojaquote:
Soms moet je werken op gevoelquote:Op maandag 2 april 2007 18:45 schreef Vector_SLD het volgende:
Morgen Duits luistertoets, herkansbaar, terwijl we de herkansingsformulieren morgen moeten inleveren voor de toets
Heel logischquote:Op maandag 2 april 2007 18:45 schreef Vector_SLD het volgende:
Morgen Duits luistertoets, herkansbaar, terwijl we de herkansingsformulieren morgen moeten inleveren voor de toets
Ja dankjequote:Op maandag 2 april 2007 19:40 schreef DanseMacabre het volgende:
Heel veel sterkte dan maar.
Ze zeggen dat het economie examen wel goed te doen is meestal.quote:Op maandag 2 april 2007 20:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja dankje
Een leuker cadeau kan ik niet verzinnen, een economie examen.
Een goed cijfer zou wel een goed cadeau zijn daarin tegen
Ach joh zeur niet, je moet gewoon niet 2 dagen van te voren pas beginnen met lerenquote:Op maandag 2 april 2007 20:37 schreef Cerubo het volgende:
Hehe.
Ik vind het vervelend dat 2 dagen voor het Latijn-examen het Geschiedenis-examen is, waar ook wel veel geleerd voor moet worden. Ik vervloek die week nu al.
Al in tips en trucks gezet?quote:Op maandag 2 april 2007 21:18 schreef LasTeR het volgende:
http://examen.kennisnet.nl/havo/examenonderwerpen
http://examen.kennisnet.nl/vwo/examenonderwerpen
Handig, mss voor de OP?
Hoi Litso.quote:Op maandag 2 april 2007 20:39 schreef Litso het volgende:
Ja, want we hadden nog niet genoeg slowchats
quote:Op maandag 2 april 2007 21:45 schreef switchboy het volgende:
Als je het niet meer zit zitten ---> http://jouw.naam.youaremighty.com/
quote:Op maandag 2 april 2007 21:45 schreef switchboy het volgende:
Thx, spontane ego-boostquote:Op maandag 2 april 2007 21:45 schreef switchboy het volgende:
Waarom was jij op de crewmeet?quote:Op maandag 2 april 2007 23:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Welke idioot heeft jouw je knopjes terug gegeven?
Hij had het inleg geld al betaaldquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waarom was jij op de crewmeet? [afbeelding]
Ik ben 2 dagen geleden even langs Nikky geweest, een dreigbrief in de bus gegooid en weggelopen.quote:Op maandag 2 april 2007 23:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Welke idioot heeft jouw je knopjes terug gegeven?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben 2 dagen geleden even langs Nikky geweest, een dreigbrief in de bus gegooid en weggelopen.
Mwah ik ben ook niet van plan te stressen ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:59 schreef Me_Wesley het volgende:
Heel veel succes allen!
Achteraf zal je zien dat het hartstikke meevalt, maarja daar hebben jullie nu niks aan hea
Omdat ik 1337 ben.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waarom was jij op de crewmeet? [afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:33 schreef Fhm het volgende:
Die stomme schoolinspecteur heeft er op mijn school voor gezorgd dat ik tot en met de week voor de examens alle dagen verplicht alle uren moet gaan komenNiks geen studieverlof hier.
De voorpretquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:47 schreef Maravilla het volgende:
Oeee, tof, examens.
Ondanks dat ik zelf pas volgend jaar hier wat 'te vertellen heb.'
Ik hoop maar dat dat er volgend jaar ook nog maar is, nu gaan SE's standaard 30 keer beter dan 'normale' toetsen. Dan moet het ineens en kan ik het wel. Die 'normale toetsen' daarentegen.quote:
Mijn examens gingen ook wunderbahr goedquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:53 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat dat er volgend jaar ook nog maar is, nu gaan SE's standaard 30 keer beter dan 'normale' toetsen. Dan moet het ineens en kan ik het wel. Die 'normale toetsen' daarentegen.![]()
Neequote:Op dinsdag 3 april 2007 18:02 schreef Urquhart het volgende:
Zijn jullie al begonnen met de voorbereiding?
Same herequote:Op dinsdag 3 april 2007 17:33 schreef Fhm het volgende:
Die stomme schoolinspecteur heeft er op mijn school voor gezorgd dat ik tot en met de week voor de examens alle dagen verplicht alle uren moet gaan komenNiks geen studieverlof hier.
Dan had ik idd de Havo gedaan ipv. mijn leven te verdoen bij het MBO. Maar het voordeel van het MBO: Je weet tenminste wat je op het HBO wilt doenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
Kut, ik wil eigenlijk weer terug naar de tijd van mijn examens.
Dan kan ik een andere studie kiezen.
Samenvatting maken is echt zonde van je tijd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:07 schreef Urquhart het volgende:
Ik ook niet. Ik was van plan om ergens al een samenvatting van te maken, maar het is er nog niet van gekomen.
Vwo met E&M. Aaah toe?quote:
Ik deed VMBOquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:28 schreef Kijkeensaan het volgende:
[..]
Vwo met E&M. Aaah toe?![]()
En deze week heb ik trouwens laatste lesweek. Dan proefwerken, vakantie en examentraining.![]()
Join the club...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:54 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik word echt moe van die examentraining bij elk vak, telkens weer die saaie examenbundel.
Dat dacht ik vorig jaar ook.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ook niet, ik denk dat ik alleen economie ga volgen.
Ik ben ontzettend blij als ik van die ellendige middelbare school af ben.
Je gaat het missen men... Serieus...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ook niet, ik denk dat ik alleen economie ga volgen.
Ik ben ontzettend blij als ik van die ellendige middelbare school af ben.
Idd, nooit een fikse/onverwachte uitloop tot 7 uur enzoquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:56 schreef Fir3fly het volgende:
Ik mis het ook. Het leven was zo simpel. Een uurtje natuurkunde, wat wiskunde en nog wat biologie, en dan maar weer naar huis.
Haha, ja komt het vaak wel op neerquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:59 schreef Fir3fly het volgende:
En dan later zeggen dat je studententijd de beste tijd van je leven is.
Ik niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je gaat het missen men... Serieus...
Ik had achteraf zo'n toffe klas
Niezo raar hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 00:23 schreef Fhm het volgende:
Het is misschien raar, maar ik heb geen zin in m'n studententijd
True thatquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je gaat het missen men... Serieus...
Ik had achteraf zo'n toffe klas
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:33 schreef Fhm het volgende:
Ik juist welquote:Op woensdag 4 april 2007 00:23 schreef Fhm het volgende:
Een 9quote:Op woensdag 4 april 2007 08:49 schreef dubidub het volgende:
Nog drie kwartier voor engles mondeling
Ik weet niet waarom, maar ik zie er tegenop. Dit terwijl engels echt fucking simpel is
Netjesquote:
Ik ook, zit er al veels te lang, maar toch heb ik ook geen zin om naar de uni te gaanquote:Op woensdag 4 april 2007 08:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik juist welBen de middelbare wel ff zat nu
Zit nu voor jaar 6 op de HAVOquote:Op woensdag 4 april 2007 13:19 schreef Fhm het volgende:
[..]
Ik ook, zit er al veels te lang, maar toch heb ik ook geen zin om naar de uni te gaan
Hier ookquote:Op woensdag 4 april 2007 00:23 schreef Fhm het volgende:
Me Three. Alhoewel een fris begin na de sleur van de middelbare school is ook wel even prettig.quote:
Ook tentamenweek?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:59 schreef Aimeeee het volgende:
mzzl... nog 1 tentame voor mij morgen en dan is het een paar dagen feesten!!! ( tot dat ik de cijfers terug krijg) grrrr...
Oke ik heb 'm geholpen maar de opdracht bleek dus niet te kloppen.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:58 schreef MrManiak het volgende:
Iemand online hier die goed is en economie? Heb tussen nu een 2 uur snel hulp nodig!
Hehequote:Op woensdag 4 april 2007 14:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Oke ik heb 'm geholpen maar de opdracht bleek dus niet te kloppen.
Financieringstekort 292 miljard euro!
Ja dankje, moet morgen ANW, GS en ECO inhalen.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:05 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Hehe.
Toch bedankt en succes met leren, zie ik in je MSN-naam.
Hoe groot? |______________________________________________>>quote:Op woensdag 4 april 2007 15:46 schreef MrManiak het volgende:
* MrManiak krijgt een gigantische boost voor z'n ego.
Grootheidswaanzin volgt zometeen
Ik niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:53 schreef Aimeeee het volgende:
had zin om een punt te zetten:)
Mh, gewoon veel posts maken, staat leuk in je profielquote:Op woensdag 4 april 2007 18:53 schreef Aimeeee het volgende:
had zin om een punt te zetten:)
Whehe dudequote:Op woensdag 4 april 2007 22:23 schreef Renesite het volgende:
Alles komt goet!
(Ik bedoel daar mee dat alle ex examenkandidaten een pact hebben dat we iedereen moeten voorliegen dat het simpel was. Het is namelijk niet simpel en zo moeilijkquote:Op woensdag 4 april 2007 23:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Whehe dude![]()
Hou eens op met die stomme zogenaamde spelfouten
Oh daar heb ik niks over gelesen.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
(Ik bedoel daar mee dat alle ex examenkandidaten een pact hebben dat we iedereen moeten voorliegen dat het simpel was. Het is namelijk niet simpel en zo moeilijk!
You remember?
Juist, overal bij.. voor mij had het eerlijk gezegd niet gehoeven, maar ze vinden het blijkbaar nodigquote:Op donderdag 5 april 2007 17:37 schreef klausch het volgende:
Het is nu toegestaan om Nederlands woordenboek overal bij te gebruiken...?
meer dingen om extra dingen in in te schrijvenquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:40 schreef Noodly het volgende:
[..]
Juist, overal bij.. voor mij had het eerlijk gezegd niet gehoeven, maar ze vinden het blijkbaar nodig![]()
Natúúrlijk nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:51 schreef zquing het volgende:
[..]
meer dingen om extra dingen in in te schrijven
5.5 blijft 5.5quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:06 schreef Crazykill het volgende:
Ff een vraagje tussendoor
Op je eindlijst, worden de cijfers dan afgerond naar een heel getal of met 1 decimaal?
Ik heb het aan een paar mensen gevraagd en de een zegt afgerond naar heel getal en de ander weer een decimaal![]()
![]()
![]()
Heel getal.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:06 schreef Crazykill het volgende:
Ff een vraagje tussendoor
Op je eindlijst, worden de cijfers dan afgerond naar een heel getal of met 1 decimaal?
Ik heb het aan een paar mensen gevraagd en de een zegt afgerond naar heel getal en de ander weer een decimaal![]()
![]()
![]()
Studieontwijkend gedrag (SOG) #5quote:Op zondag 8 april 2007 22:44 schreef zquing het volgende:
kan er niet een centraal leer hier niet topic komen
maar die is voor iedereen, nu 1tje voor alleen die die examen moeten doenquote:
Ja, en dan nog 1 voor mensen met tentamens, theorie-examens, inburgeringsexamens, Citotests enzovoortsquote:Op zondag 8 april 2007 22:51 schreef zquing het volgende:
[..]
maar die is voor iedereen, nu 1tje voor alleen die die examen moeten doen
we hebben toch ook een heel subforum voor de examens? waarom dan niet een SOG topic voor zij die examens moeten doenquote:Op zondag 8 april 2007 22:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, en dan nog 1 voor mensen met tentamens, theorie-examens, inburgeringsexamens, Citotests enzovoorts
Das nogal een verschil lijkt mequote:Op zondag 8 april 2007 22:54 schreef zquing het volgende:
[..]
we hebben toch ook een heel subforum voor de examens? waarom dan niet een SOG topic voor zij die examens moeten doen
iig ik wil SOG kunnen hebben met iedereen die ook eindexamen doet en in dit subforumquote:Op zondag 8 april 2007 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Das nogal een verschil lijkt meExamens is nogal een breed en specifiek onderwerp, SOG-en is gewoon iets algemeens lijkt me
Samen SOG-en schept een bandquote:Op zondag 8 april 2007 22:58 schreef zquing het volgende:
[..]
iig ik wil SOG kunnen hebben met iedereen die ook eindexamen doet en in dit subforum![]()
nu al? Is dat niet een beetje snel? Alles komt wel goedquote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef Stupiditeit het volgende:
Bah, ik krijg nu gewoon stress ofzo. Vaag.
ga je voor geneeskunde?quote:Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Thanks, eindelijk duidelijkheid.
Nu zijn mn inlootkansen toch heen stuk verhoogd![]()
Altijd al die kant op willen gaan.quote:
Geen idee, denk het.quote:Wordt bij de loting voor geneeskunde gekeken naar het gemiddelde van de afgeronde getallen dan?
Keurige lijst, alleen jammer dat de CE's wat minder gingen, met name jammer van wiskundequote:
Mooie lijst!quote:
hangt af van de leraarquote:Op maandag 9 april 2007 19:55 schreef DjRex89 het volgende:
hoe zit dat nou met die mondeling Nederlands? Gewoon beetje lullen over de thema's en motieven en de verbanden tussen sommige boeken?
Het is zooooooo simpel, tijd waarin het geschreven is vergelijken met wat er in het boek gebeurt was het vooral bij mij en titelverklaringen en beetje lullen over dat de aanslag 5 periodes heeft > zelfde als in klassieke tragedie dat soort dingetjes jaquote:Op maandag 9 april 2007 19:55 schreef DjRex89 het volgende:
hoe zit dat nou met die mondeling Nederlands? Gewoon beetje lullen over de thema's en motieven en de verbanden tussen sommige boeken?
Tja, klopt, ik neem dan ook 2 dagen de tijd om alle thema's en motieven uit mijn hoofd te leren. Nederlands literatuur doet me niks, dan houdt het ook op. Maar goed, ik ga voor een 7.quote:Op maandag 9 april 2007 19:57 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Het is zooooooo simpel, tijd waarin het geschreven is vergelijken met wat er in het boek gebeurt was het vooral bij mij en titelverklaringen en beetje lullen over dat de aanslag 5 periodes heeft > zelfde als in klassieke tragedie dat soort dingetjes ja![]()
had een 8![]()
als je een goed thema hebt moet je proberen alles naar je thema toe te trekken, zo had ik mijn 7 gehaaldquote:Op maandag 9 april 2007 21:14 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Tja, klopt, ik neem dan ook 2 dagen de tijd om alle thema's en motieven uit mijn hoofd te leren. Nederlands literatuur doet me niks, dan houdt het ook op. Maar goed, ik ga voor een 7.
Zorg ervoor dat je zoveel mogelijk zelf aan het woord bent. Als je leraar kan vragen dan zal hij het moeilijk maken. Praat je zelf dan kan hij niets vragen(dit is iig wat bij ons, ook door de leraar, aageraden wordt) ook maak je dan een betere indrukquote:Op woensdag 11 april 2007 19:55 schreef timbastiaansen het volgende:
Ik ben nu al 2 dagen bezig met boekverslagen lezen, in totaal denk ongeveer wel zo'n 8 uur. Ik heb heet morgen en hoop echt op een 7 anders wordt het herkansen van mijn laatste letterkunde SET en daar heb ik weinig zin in
Same herequote:Op woensdag 11 april 2007 19:59 schreef zquing het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je zoveel mogelijk zelf aan het woord bent. Als je leraar kan vragen dan zal hij het moeilijk maken. Praat je zelf dan kan hij niets vragen(dit is iig wat bij ons, ook door de leraar, aageraden wordt) ook maak je dan een betere indruk
"Schrijf een Engelse brief blablabla en ik wil geen gekras zien"quote:Op donderdag 12 april 2007 12:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik meld me ook.
Heb vandaag SE Nederlands gehad, recensie schrijven. Ging goed, alleen kramp in mn hand
Kut, Engels Mondeling verpest.. 6,5 (telt 3x mee)quote:Op donderdag 12 april 2007 12:23 schreef Crazykill het volgende:
Zometeen natuurkunde PO inleveren en om 14.10 uur Engels mondeling. Dan ff rust![]()
Bij ons hoefde de recensie alleen maar 'netjes' te zijn, dus een nette streep ergens doorheen mocht op zich wel. Niettemin wel een kladje gemaakt als oefening/prototype.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Schrijf een Engelse brief blablabla en ik wil geen gekras zien"
Ik heb 4 keer die klere brief geschreven omdat ik niet klakkeloos over nam wat ik in het klad schreef!
Ouchquote:Op donderdag 12 april 2007 19:36 schreef dubidub het volgende:
Omg, ik heb al m'n cijfers voor m'n laatste tentamenweek. Al m'n A-vakken zijn ruimvoldoende (op engels literatuur na, 3,8), al m'n betavakken onvoldoende
Ik doe N&T![]()
examens zijn toch makkelijk(tochquote:Op donderdag 12 april 2007 19:36 schreef dubidub het volgende:
Omg, ik heb al m'n cijfers voor m'n laatste tentamenweek. Al m'n A-vakken zijn ruimvoldoende (op engels literatuur na, 3,8), al m'n betavakken onvoldoende
Ik doe N&T![]()
Hmwah, ik sta overal een 6jequote:
Gemiddelden enzo.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:22 schreef zquing het volgende:
hoe wil je van een 5.3 naar een 5.4 gaan als je een 4.9 haalt?
doe je goedquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:58 schreef Stupiditeit het volgende:Goed, gisteren ziek gemeld voor economie tentamen over alles, geen zin om te leren, 3 maanden al uitgesteld.
beterquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:31 schreef Blauwjongetje het volgende:
een 7.5 voor mondeling Duits![]()
Ik dacht dat ik hem helemaal verkloot had![]()
That's the spirit!quote:Voor Engels ga ik niet serieus leren, aantekeningen doornemen en samenvattingen van de boeken lezen op internet... mag een 1 halen.
met dit weer is het bijna niet erg om in de tuin te zitten lerenquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:41 schreef Renesite het volgende:
Weertje he?
Lekker in de tuin huiswerk maken!!
Lekker op je werk hard dronken worden!11quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:41 schreef Renesite het volgende:
Weertje he?
Lekker in de tuin huiswerk maken!!
lekker hard dronken worden, waar dan ookquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:24 schreef dubidub het volgende:
[..]
Lekker op je werk hard dronken worden!11
Niet dusquote:Op zondag 15 april 2007 12:17 schreef Asskicker14 het volgende:
En zo zit je dan al vanaf vrijdag de hele dag binnen aan het leren terwijl het buiten schitterend weer is.
Bij ons is het ook de bedoeling dat je in pak komt denk, maar ik zou niet weten hoe ik eraan zou moeten komen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:55 schreef borisz het volgende:
ik heb nu een pak voor het schoolgala![]()
rooster
Maandag: Ak + mondeling ngels
DI; mondeling GS
WO Eco
DO Filo
VR M&O
ha nee wij ook niet. Alleen examenfeest enzo maar das niet bepaald galaquote:Op zondag 15 april 2007 15:10 schreef zquing het volgende:
volgens mij hebben we noggeeneens een schoolgala
Ik hoop met je meequote:Op maandag 16 april 2007 11:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo, het proefwerk Economie ging nagenoeg perfect. Ik hoop op een 8.
Dat is aardig van je.quote:
heb een 8quote:Op maandag 16 april 2007 10:26 schreef borisz het volgende:
tijd voor mondeling Engels
das niet zo fijnquote:Op maandag 16 april 2007 12:05 schreef MASD het volgende:
Net mijn eerste 2 tentamens gehad
Gingen niet echt zo heel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |