Het is zooooooo simpel, tijd waarin het geschreven is vergelijken met wat er in het boek gebeurt was het vooral bij mij en titelverklaringen en beetje lullen over dat de aanslag 5 periodes heeft > zelfde als in klassieke tragedie dat soort dingetjes jaquote:Op maandag 9 april 2007 19:55 schreef DjRex89 het volgende:
hoe zit dat nou met die mondeling Nederlands? Gewoon beetje lullen over de thema's en motieven en de verbanden tussen sommige boeken?
Tja, klopt, ik neem dan ook 2 dagen de tijd om alle thema's en motieven uit mijn hoofd te leren. Nederlands literatuur doet me niks, dan houdt het ook op. Maar goed, ik ga voor een 7.quote:Op maandag 9 april 2007 19:57 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Het is zooooooo simpel, tijd waarin het geschreven is vergelijken met wat er in het boek gebeurt was het vooral bij mij en titelverklaringen en beetje lullen over dat de aanslag 5 periodes heeft > zelfde als in klassieke tragedie dat soort dingetjes ja![]()
had een 8![]()
als je een goed thema hebt moet je proberen alles naar je thema toe te trekken, zo had ik mijn 7 gehaaldquote:Op maandag 9 april 2007 21:14 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Tja, klopt, ik neem dan ook 2 dagen de tijd om alle thema's en motieven uit mijn hoofd te leren. Nederlands literatuur doet me niks, dan houdt het ook op. Maar goed, ik ga voor een 7.
Zorg ervoor dat je zoveel mogelijk zelf aan het woord bent. Als je leraar kan vragen dan zal hij het moeilijk maken. Praat je zelf dan kan hij niets vragen(dit is iig wat bij ons, ook door de leraar, aageraden wordt) ook maak je dan een betere indrukquote:Op woensdag 11 april 2007 19:55 schreef timbastiaansen het volgende:
Ik ben nu al 2 dagen bezig met boekverslagen lezen, in totaal denk ongeveer wel zo'n 8 uur. Ik heb heet morgen en hoop echt op een 7 anders wordt het herkansen van mijn laatste letterkunde SET en daar heb ik weinig zin in
Same herequote:Op woensdag 11 april 2007 19:59 schreef zquing het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je zoveel mogelijk zelf aan het woord bent. Als je leraar kan vragen dan zal hij het moeilijk maken. Praat je zelf dan kan hij niets vragen(dit is iig wat bij ons, ook door de leraar, aageraden wordt) ook maak je dan een betere indruk
"Schrijf een Engelse brief blablabla en ik wil geen gekras zien"quote:Op donderdag 12 april 2007 12:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik meld me ook.
Heb vandaag SE Nederlands gehad, recensie schrijven. Ging goed, alleen kramp in mn hand
Kut, Engels Mondeling verpest.. 6,5 (telt 3x mee)quote:Op donderdag 12 april 2007 12:23 schreef Crazykill het volgende:
Zometeen natuurkunde PO inleveren en om 14.10 uur Engels mondeling. Dan ff rust![]()
Bij ons hoefde de recensie alleen maar 'netjes' te zijn, dus een nette streep ergens doorheen mocht op zich wel. Niettemin wel een kladje gemaakt als oefening/prototype.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Schrijf een Engelse brief blablabla en ik wil geen gekras zien"
Ik heb 4 keer die klere brief geschreven omdat ik niet klakkeloos over nam wat ik in het klad schreef!
Ouchquote:Op donderdag 12 april 2007 19:36 schreef dubidub het volgende:
Omg, ik heb al m'n cijfers voor m'n laatste tentamenweek. Al m'n A-vakken zijn ruimvoldoende (op engels literatuur na, 3,8), al m'n betavakken onvoldoende
Ik doe N&T![]()
examens zijn toch makkelijk(tochquote:Op donderdag 12 april 2007 19:36 schreef dubidub het volgende:
Omg, ik heb al m'n cijfers voor m'n laatste tentamenweek. Al m'n A-vakken zijn ruimvoldoende (op engels literatuur na, 3,8), al m'n betavakken onvoldoende
Ik doe N&T![]()
Hmwah, ik sta overal een 6jequote:
Gemiddelden enzo.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:22 schreef zquing het volgende:
hoe wil je van een 5.3 naar een 5.4 gaan als je een 4.9 haalt?
doe je goedquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:58 schreef Stupiditeit het volgende:Goed, gisteren ziek gemeld voor economie tentamen over alles, geen zin om te leren, 3 maanden al uitgesteld.
beterquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:31 schreef Blauwjongetje het volgende:
een 7.5 voor mondeling Duits![]()
Ik dacht dat ik hem helemaal verkloot had![]()
That's the spirit!quote:Voor Engels ga ik niet serieus leren, aantekeningen doornemen en samenvattingen van de boeken lezen op internet... mag een 1 halen.
met dit weer is het bijna niet erg om in de tuin te zitten lerenquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:41 schreef Renesite het volgende:
Weertje he?
Lekker in de tuin huiswerk maken!!
Lekker op je werk hard dronken worden!11quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:41 schreef Renesite het volgende:
Weertje he?
Lekker in de tuin huiswerk maken!!
lekker hard dronken worden, waar dan ookquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:24 schreef dubidub het volgende:
[..]
Lekker op je werk hard dronken worden!11
Niet dusquote:Op zondag 15 april 2007 12:17 schreef Asskicker14 het volgende:
En zo zit je dan al vanaf vrijdag de hele dag binnen aan het leren terwijl het buiten schitterend weer is.
Bij ons is het ook de bedoeling dat je in pak komt denk, maar ik zou niet weten hoe ik eraan zou moeten komen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:55 schreef borisz het volgende:
ik heb nu een pak voor het schoolgala![]()
rooster
Maandag: Ak + mondeling ngels
DI; mondeling GS
WO Eco
DO Filo
VR M&O
ha nee wij ook niet. Alleen examenfeest enzo maar das niet bepaald galaquote:Op zondag 15 april 2007 15:10 schreef zquing het volgende:
volgens mij hebben we noggeeneens een schoolgala
Ik hoop met je meequote:Op maandag 16 april 2007 11:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo, het proefwerk Economie ging nagenoeg perfect. Ik hoop op een 8.
Dat is aardig van je.quote:
heb een 8quote:Op maandag 16 april 2007 10:26 schreef borisz het volgende:
tijd voor mondeling Engels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |