Oh daar heb ik niks over gelesen.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
(Ik bedoel daar mee dat alle ex examenkandidaten een pact hebben dat we iedereen moeten voorliegen dat het simpel was. Het is namelijk niet simpel en zo moeilijk!
You remember?
Juist, overal bij.. voor mij had het eerlijk gezegd niet gehoeven, maar ze vinden het blijkbaar nodigquote:Op donderdag 5 april 2007 17:37 schreef klausch het volgende:
Het is nu toegestaan om Nederlands woordenboek overal bij te gebruiken...?
meer dingen om extra dingen in in te schrijvenquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:40 schreef Noodly het volgende:
[..]
Juist, overal bij.. voor mij had het eerlijk gezegd niet gehoeven, maar ze vinden het blijkbaar nodig![]()
Natúúrlijk nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:51 schreef zquing het volgende:
[..]
meer dingen om extra dingen in in te schrijven
5.5 blijft 5.5quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:06 schreef Crazykill het volgende:
Ff een vraagje tussendoor
Op je eindlijst, worden de cijfers dan afgerond naar een heel getal of met 1 decimaal?
Ik heb het aan een paar mensen gevraagd en de een zegt afgerond naar heel getal en de ander weer een decimaal![]()
![]()
![]()
Heel getal.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:06 schreef Crazykill het volgende:
Ff een vraagje tussendoor
Op je eindlijst, worden de cijfers dan afgerond naar een heel getal of met 1 decimaal?
Ik heb het aan een paar mensen gevraagd en de een zegt afgerond naar heel getal en de ander weer een decimaal![]()
![]()
![]()
Studieontwijkend gedrag (SOG) #5quote:Op zondag 8 april 2007 22:44 schreef zquing het volgende:
kan er niet een centraal leer hier niet topic komen
maar die is voor iedereen, nu 1tje voor alleen die die examen moeten doenquote:
Ja, en dan nog 1 voor mensen met tentamens, theorie-examens, inburgeringsexamens, Citotests enzovoortsquote:Op zondag 8 april 2007 22:51 schreef zquing het volgende:
[..]
maar die is voor iedereen, nu 1tje voor alleen die die examen moeten doen
we hebben toch ook een heel subforum voor de examens? waarom dan niet een SOG topic voor zij die examens moeten doenquote:Op zondag 8 april 2007 22:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, en dan nog 1 voor mensen met tentamens, theorie-examens, inburgeringsexamens, Citotests enzovoorts
Das nogal een verschil lijkt mequote:Op zondag 8 april 2007 22:54 schreef zquing het volgende:
[..]
we hebben toch ook een heel subforum voor de examens? waarom dan niet een SOG topic voor zij die examens moeten doen
iig ik wil SOG kunnen hebben met iedereen die ook eindexamen doet en in dit subforumquote:Op zondag 8 april 2007 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Das nogal een verschil lijkt meExamens is nogal een breed en specifiek onderwerp, SOG-en is gewoon iets algemeens lijkt me
Samen SOG-en schept een bandquote:Op zondag 8 april 2007 22:58 schreef zquing het volgende:
[..]
iig ik wil SOG kunnen hebben met iedereen die ook eindexamen doet en in dit subforum![]()
nu al? Is dat niet een beetje snel? Alles komt wel goedquote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef Stupiditeit het volgende:
Bah, ik krijg nu gewoon stress ofzo. Vaag.
ga je voor geneeskunde?quote:Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Thanks, eindelijk duidelijkheid.
Nu zijn mn inlootkansen toch heen stuk verhoogd![]()
Altijd al die kant op willen gaan.quote:
Geen idee, denk het.quote:Wordt bij de loting voor geneeskunde gekeken naar het gemiddelde van de afgeronde getallen dan?
Keurige lijst, alleen jammer dat de CE's wat minder gingen, met name jammer van wiskundequote:
Mooie lijst!quote:
hangt af van de leraarquote:Op maandag 9 april 2007 19:55 schreef DjRex89 het volgende:
hoe zit dat nou met die mondeling Nederlands? Gewoon beetje lullen over de thema's en motieven en de verbanden tussen sommige boeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |