Zit nu voor jaar 6 op de HAVOquote:Op woensdag 4 april 2007 13:19 schreef Fhm het volgende:
[..]
Ik ook, zit er al veels te lang, maar toch heb ik ook geen zin om naar de uni te gaan
Hier ookquote:Op woensdag 4 april 2007 00:23 schreef Fhm het volgende:
Het is misschien raar, maar ik heb geen zin in m'n studententijd
Me Three. Alhoewel een fris begin na de sleur van de middelbare school is ook wel even prettig.quote:
Ook tentamenweek?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:59 schreef Aimeeee het volgende:
mzzl... nog 1 tentame voor mij morgen en dan is het een paar dagen feesten!!! ( tot dat ik de cijfers terug krijg) grrrr...
Oke ik heb 'm geholpen maar de opdracht bleek dus niet te kloppen.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:58 schreef MrManiak het volgende:
Iemand online hier die goed is en economie? Heb tussen nu een 2 uur snel hulp nodig!
Hehequote:Op woensdag 4 april 2007 14:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Oke ik heb 'm geholpen maar de opdracht bleek dus niet te kloppen.
Financieringstekort 292 miljard euro!
Ja dankje, moet morgen ANW, GS en ECO inhalen.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:05 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Hehe.
Toch bedankt en succes met leren, zie ik in je MSN-naam.
Hoe groot? |______________________________________________>>quote:Op woensdag 4 april 2007 15:46 schreef MrManiak het volgende:
* MrManiak krijgt een gigantische boost voor z'n ego.
Grootheidswaanzin volgt zometeen
Ik niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:53 schreef Aimeeee het volgende:
had zin om een punt te zetten:)
Mh, gewoon veel posts maken, staat leuk in je profielquote:Op woensdag 4 april 2007 18:53 schreef Aimeeee het volgende:
had zin om een punt te zetten:)
Whehe dudequote:Op woensdag 4 april 2007 22:23 schreef Renesite het volgende:
Alles komt goet!
(Ik bedoel daar mee dat alle ex examenkandidaten een pact hebben dat we iedereen moeten voorliegen dat het simpel was. Het is namelijk niet simpel en zo moeilijkquote:Op woensdag 4 april 2007 23:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Whehe dude![]()
Hou eens op met die stomme zogenaamde spelfouten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |