Met een scheur in je broek had je best verder kunnen trainen.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:11 schreef NotoriousJw het volgende:
Die hele broek boeit me niet eens.......maar dat ik me training gedwongen moest stoppen wel....
Ja ik las het op de frontpage.........quote:Op woensdag 4 april 2007 22:03 schreef NotoriousJw het volgende:
Omdat ik jullie ook wat te lachen gun.......ik ben net uit me broek gescheurd bij fitness.....was lekker aan het squaten doe 130kg, 3e herhaling hoor ik dit: GGGKKKKKKKKK......stond ik daar met een mooi gat in me broek.......gelukkig zag niemand het, alleen moest wel naar boven en daar stond nog een groep van 10 man.......gelukkig heeft niemand het verder gezien...
Yep, alleen heb ik die 'concentration curl' iets te zwaar gedaan (voor mij danquote:Op donderdag 5 april 2007 08:24 schreef Den_Haag het volgende:
Gisteren weer wezen deadliften. De straps werken super. Nu nog ff ingehouden om het lichaam te laten wennen. Volgende week maar weer zwaarder.
@taxibabe: de oefeningen al gebruikt?
Je kunt ook 2 herhalingen per keer maken zonder gewicht oid, en heel langzaam opbouwen.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:24 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Yep, alleen heb ik die 'concentration curl' iets te zwaar gedaan (voor mij dan), 5 kilo. Nu heb ik een beetje last van mijn onderarmen.
Maar ik moet vandaag toch de hele dag werken (ja ik post nu op mn werk), dus ik hou vandaag mijn rustdag.
Die oefeningen die een beetje zwaar zijn voor mijn rug durf ik niet zo goed te doen, ben bang dat ik mijn rug forceer.
Elbows-in en schouder retractie. M.a.w. een betere techniek gebruiken. En vanuit je lats duwen.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:50 schreef Calyptus het volgende:
probleem: Onderste deel van mn bench is veel te zwak tov de rest
oplossing:
- borst trainen, meer dippen?
- bp wijder nemen af en toe?
Of heeft iemand een beter id
ik doe het al powerlifting-style... Met 1/2de partials neem ik 160kg en 3/4 170kg, en ik kan ws nog meer, maar mn gewone blijft rondhangen tussen 125-130. Ik denk niet dat zoveel verschil normaal is.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:36 schreef LedZep het volgende:
[..]
Elbows-in en schouder retractie. M.a.w. een betere techniek gebruiken. En vanuit je lats duwen.
Wat ik met squatten deed was eerst op een redelijk makkelijk gewicht de oefening een maand ofzo oefenen tot je hem droomt. Dus de eerst maand concentreren op uitvoering en gewicht laten wat het is. Misschien ook langere sets met meer reps doen. Squats gaan bij mij ook vloeiender nu.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:24 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Yep, alleen heb ik die 'concentration curl' iets te zwaar gedaan (voor mij dan), 5 kilo. Nu heb ik een beetje last van mijn onderarmen.
Maar ik moet vandaag toch de hele dag werken (ja ik post nu op mn werk), dus ik hou vandaag mijn rustdag.
Die oefeningen die een beetje zwaar zijn voor mijn rug durf ik niet zo goed te doen, ben bang dat ik mijn rug forceer.
Ik dacht dat je elbows out met schouders naar voren benchte? iig werk je met een goede techniek vanuit de lats, dat is wss het probleem. Partials zou ik trouwens alleen doen met boards of in rack, afremmen halverwege is niet zo goed voor je gewrichten en aanhechtigen.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:49 schreef Calyptus het volgende:
[..]
ik doe het al powerlifting-style... Met 1/2de partials neem ik 160kg en 3/4 170kg, en ik kan ws nog meer, maar mn gewone blijft rondhangen tussen 125-130. Ik denk niet dat zoveel verschil normaal is.
Ms zijn het mn lats die te zwak zijn ipv mn borst... explosive Bor kan ik net de 105kg tegen mn borst trekken, mn lats zijn beduidend zwakker als mn armen.
Mooi tochquote:Op donderdag 5 april 2007 21:05 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb vanavond toch nog iets gedaan:
http://exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/DBSquat.html
Ik had nog geen beenoefening gedaan, dus ik dacht dat ik die wel nog kon doen vandaag. Ik heb die gedaan met beide kanten 7 kilo. Dat was toch nog best wel zwaar.
Omdat ik vandaag de hele dag moest werken kon ik geen macaroni eten in de pauze, dus ik heb ipv macaroni 2 boterhammen met kipfilet (+cup a soup) gegeten.
In totaal 7 boterhammen meegenomen, maar volgende week neem ik meer mee, ik had om 3 uur alles al op, en om half 4 had ik alweer trek.
Vanavond heb ik dan maar 2 borden pilaf gegeten. Zometeen maar weer wat eten. Ik snap werkelijk niet waar ik het allemaal laat .. haha
Dat vind ik zo kut he, klimmen als je half ondersteboven hangtquote:Op donderdag 5 april 2007 23:34 schreef Frautie het volgende:
Vanaaf weer eens in een andere hal wezen klimmen.....en ik ben 't afgelopen half jaar door de krachttraning flink wat sterker geworden
D'r waren routes waar ik vorig jaar helemaal stuk op ging en nu was 't gewoon cookie! En dan heb ik 't over routes met een helling erin, dus dat je lekker lomp op kracht moet klimmen
Beter!
Ik vind 't juist leuk, 't is veel technischer klimmenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:40 schreef LedZep het volgende:
Dat vind ik zo kut he, klimmen als je half ondersteboven hangt![]()
Doe ik niet meer, heb eens mogen meetrainen met Jimmy loreys, sterkste man hier uit de buurt, die heeft me wat duidelijk gemaakt. Is dat een beer zeg...quote:Op donderdag 5 april 2007 12:23 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik dacht dat je elbows out met schouders naar voren benchte? iig werk je met een goede techniek vanuit de lats, dat is wss het probleem. Partials zou ik trouwens alleen doen met boards of in rack, afremmen halverwege is niet zo goed voor je gewrichten en aanhechtigen.
Wat betekent "buiten de grote arch"?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:35 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Doe ik niet meer, heb eens mogen meetrainen met Jimmy loreys, sterkste man hier uit de buurt, die heeft me wat duidelijk gemaakt. Is dat een beer zeg...
nu bench ik zoals hem, typische powerlifting bp. Buiten de grote arch, en mn benen gebruik ik ook niet meer.
En die partials doe ik in het rack
Ik ga eens pauzed presses uitproberen maandag, een stop inlassen van 2 seconden. Normaal bounce ik.
Aan de ene kant is het wel gaar, aan de andere kant voel ik nu aan de spierpijn welke spieren ik allemaal train. Ik hoop ook dat ik snel weer op mijn oude niveau zit, even een weekje weer wennen aan de inspanning en dan weer knallenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:32 schreef Semargofni het volgende:
Kut is dat he, afgelopen donderdag had ik mijn 2e training sinds 2 weken. Merk gewoon dat mijn lichaam weer helemaal moet wennen aan de belasting. Ik had ook veel moeite om de oefeningen op tempo af te werken, was snel buiten adem en duizelig.
Dat bedoel ik, maar als je dat al goor vindt proef dan die creatine maar eens (ruik er maar eens aan)quote:
Ik doe het voor en na het trainen. En dan voor me shake en voor me banaan. Moet die smaak wel beetje wegwerken. Flikker me creatine in een halve liter water. Was eerst wel beetje wennen, maar nu gaat het wel.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
HOe zit het met de inname van creatine ik heb nu die 'gore' van xxxlnutrition gekocht. Gisteravond genomen 30 minuten voor d etraining (dat spul is zo goor). Maar ik wil het ook bij me ontbijt nemen, maar moet ik die creatine als eerste nemen of na me shake (melk + whey)?
Ik hoorde namelijk dat je creatine en melk niet samen of net na elkaar moet innemen.
BCAA zijn na koolhydraten de eerste aminozuren die je lichaam aanspreekt. Dus als je aan het trainen bent en je koolhydraten zijn op spreekt je lichaam eerste de bcaa's aan. Het zou ervoor moeten zorgen dat je langer en zwaarder kan trainen en een verbterde spiergroei.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:52 schreef Tommy_808 het volgende:
wat zijn BCAA's??
en ik vraag me af wat er zou gebeuren als je al deze supplementen op een dag zou slikken. zou je een verschil voelen?![]()
zitten "BCAA's" dan ook niet gewoon in whey maar dan in mindere mate?quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
BCAA zijn na koolhydraten de eerste aminozuren die je lichaam aanspreekt. Dus als je aan het trainen bent en je koolhydraten zijn op spreekt je lichaam eerste de bcaa's aan. Het zou ervoor moeten zorgen dat je langer en zwaarder kan trainen en een verbterde spiergroei.
Ik heb een keer een pot met bcaa poeder gekocht, merkte geen verschil maar misschien was mijn inname niet ideal. Nam op trainingsdagen 5gr voor het avondeten in en ging na het avondeten trainen.
jepquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:41 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
zitten "BCAA's" dan ook niet gewoon in whey maar dan in mindere mate?
Lijkt mij juist.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:07 schreef Tommy_808 het volgende:
en kan iemand mij het verschil uitleggen tussen weightlifting en powerlifting? Led?
gokje:
- powerlifting: BP, SQ en DL
- weightlifting: snatch, jerk en cleans?
Tot een jaar of wat geleden was de clean & press ook een olympische oefening.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:07 schreef Tommy_808 het volgende:
en kan iemand mij het verschil uitleggen tussen weightlifting en powerlifting? Led?
gokje:
- powerlifting: BP, SQ en DL
- weightlifting: snatch, jerk en cleans? clean & jerk (1 oefening)
Nee, i wishquote:Op maandag 9 april 2007 16:53 schreef Frautie het volgende:
@McGilles: Hoe'st me je knie dan?
@Fugie: Kan jij dragonflags!
![]()
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vandaag begonnen met nieuw eet en trainschema.
Dit weekend beetje chill out weekend gehouden, was echt een beetje op. Was 't eten spuugzaten doodmoe van werk en trainen...
Vrijdag veel powernaps gedaanen dit weekend een beetje 'schoon' gejunkt...
Iig vandaag weer lekker getraind. 20 hh vind ik niet zo leukZo bij de 15 hh wil ik er eigenlijk mee kappen, maar 't is ff doorbikkelen
![]()
Op naarde 25 %
Die oefening doe ik ook, of iets op een bal, of hangend en dan me benen omhoog trekken.quote:Op maandag 9 april 2007 17:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
Nee, i wishHet zijn gewoon leg raises maar dan liggend op een bankje en met mijn onderlichaam volledig van het bankje. Alleen het onderste gedeelte van een dragonflag zeg maar, daarna gewoon een leg raise
![]()
Maar ik heb ze al heel lang niet gedaan, zaten ook in mijn vorige schema maar met zwaar squatten en deadliften had ik atlijd spierpijn in me buik![]()
Ik heb ze 2 weken geleden eens gedaan, en mn onderrug was de dag erna compleet om zeep, tot vandaag de dag. Ik vind het geen aanrader. Ik deed ws iets verkeerd.quote:Op maandag 9 april 2007 17:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
Nee, i wishHet zijn gewoon leg raises maar dan liggend op een bankje en met mijn onderlichaam volledig van het bankje. Alleen het onderste gedeelte van een dragonflag zeg maar, daarna gewoon een leg raise
![]()
Maar ik heb ze al heel lang niet gedaan, zaten ook in mijn vorige schema maar met zwaar squatten en deadliften had ik atlijd spierpijn in me buik![]()
Mja als je het niet helemaal goed doet krijg je stress op je onderrug, voel je dan ook gelijk. Is ook verstandig om je onderrug en je heupen eerst even wat op te warmen met wat hyperextensions ofzo.quote:Op maandag 9 april 2007 19:34 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Ik heb ze 2 weken geleden eens gedaan, en mn onderrug was de dag erna compleet om zeep, tot vandaag de dag. Ik vind het geen aanrader. Ik deed ws iets verkeerd.
Én progress foto's, elke maand 1, en mss ook je spieren opmeten!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:36 schreef Videopac het volgende:
@taxibabe: nog een kleine motivatie-tip: hou bij met hoeveel kg je de oefeningen doet; het werkt erg motiverend als je ziet dat je de oefeningen steeds zwaarder kunt!
Idd, muziek kan je net even dat extra geven. Alleen vind ik het super ongezellig om me hele training met dopjes in me oren te moeten trainen. Daarom doe ik het vaak alleen met deadliften en squaten. Maar het scheelt echt wel wat of je nou popiejopiemuziek hoort of roots bloody roots.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:11 schreef Videopac het volgende:
Inderdaad: irritante feestdagen; heb ook 4 dagen niks gedaan...
Vorige week voor het eerst met muziek (mp3 speler) getraind: werkt echt goed!
Ondanks m'n nieuwe schema waarbij ik aangespannen 1 seconde vast moet houden meteen verzwaard met overhead press: 10x 14kg + 2 x 10 16kg dumbbells (en dat na dumbbell flies, dumbbell press, incline dumbbell press, reverse triceps pulldown, triceps extention en front raises). Training ging top! Sepultura is toch wel motiverender dan die Sky Radio-achtige meuk die hier in het rond galmt ("We built this city" van Starship bv.)
Mijn paastraining bestond uit het slopen van een badkamer... mijn sportschool gebruikt ieder excuus om maar te sluiten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:34 schreef McGilles het volgende:
Wel even een brutale ecto van 75kg laten zien dat het makkelijk is om hem boven m'n hoofd te tillenDat was grappig, ook een soort van trainen
![]()
Damn, da's best een lekker stukje manvleesquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:05 schreef Calyptus het volgende:
mn nieuwe streefdoel, en op korte termijn maar dan wel met iets grotere benen en 3 keer meer kracht, Sean Cassidy.
http://www.youtube.com/watch?v=23Li3bqF-5E
Een prachtige fysiek qua bovenlichaam.
Ik ga vooral mn borst meer aandacht moeten geven.
Dat is wel een goed idee. Ik kan al wel merken dat een paar oefeningen wat makkelijker gaan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:36 schreef Videopac het volgende:
@taxibabe: nog een kleine motivatie-tip: hou bij met hoeveel kg je de oefeningen doet; het werkt erg motiverend als je ziet dat je de oefeningen steeds zwaarder kunt!
Netjes meis! Keep it upquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:21 schreef taxibabe het volgende:
Dat is wel een goed idee. Ik kan al wel merken dat een paar oefeningen wat makkelijker gaan.
De concentrion curl doe ik met 5 kilo, vorige week was dat iets teveel van goede. Ontzettend veel spierpijn gehad, maar deze week kan ik het goed volhouden. De laatste paar keer tillen is nog wel heel zwaar maar het is te doen.
En deze:
http://exrx.net/WeightExercises/Triceps/DBOneArmTriExt.html
Vorige week kwam ik bij de 8ste keer ofzo op een dood punt, maar nu kan ik hem (wel met moeite) helemaal 3 x 10 afmaken.
Die doe ik trouwens met 2 kilo.
En het eten gaat ook goed. Ik denk dat ik nu 3 weken macaroni eet tussen de middag en ik ben 1,5 kilo aangekomen.![]()
zou die spuiten? -ben een totale noob op dat vlak -quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:05 schreef Calyptus het volgende:
mn nieuwe streefdoel, en op korte termijn maar dan wel met iets grotere benen en 3 keer meer kracht, Sean Cassidy.
http://www.youtube.com/watch?v=23Li3bqF-5E
Een prachtige fysiek qua bovenlichaam.
Ik ga vooral mn borst meer aandacht moeten geven.
ik vermoed van wel, maar niet echt veel, en vooral middelen die "voller" maken als masteron bv.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:41 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
zou die spuiten? -ben een totale noob op dat vlak -
het lijken iig opgeblonken waterballonnetjesquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:13 schreef Calyptus het volgende:
[..]
ik vermoed van wel, maar niet echt veel, en vooral middelen die "voller" maken als masteron bv.
Als je zijn kracht ziet en zijn lichaam als het niet opgepompt is, kun je je vraagtekens stellen. Je mag er zeker van zijn dat zijn massa vooral uit intercellulair vocht bestaat ipv meer spiervezels. Als hij een maandje of 2 niet traint is hij veel van dat vocht kwijt.
Voor de rest staat hij gewoon goed droog en heeft hij goede genen.
Iddquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:38 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
het lijken iig opgeblonken waterballonnetjesborst & biceps baby
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:44 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Idd
Nontheless will ik voor zijn fysiek best tekenen en dan enkel op kracht trainen. Droog staan en massa behouden is fucking moeilijk.
Nofi maar auto trekken is niks an. 'T is gewoon een kwestie van de massa in beweging krijgenquote:Op woensdag 11 april 2007 09:35 schreef no-look het volgende:
Ik ga eind deze week (als het goed is) op een parkeerplaats autoduwen en misschien trekken (als ik een goed harnas weet te improviseren), lijkt me erg cool en slopend!
Verder gaat trainen echt heerlijk! Ben in enkele weken (tijdje niet gewogen) 2kg aangekomen, zit nu op 73 op nuchtere maag 's ochtends. Lovely! Wil tijdens de zomer rond de 76/77 zitten met een pak meer kracht en dan tegen het eind van de zomer CuTtEn zodat mijn vet me niet aan de grond plakt als ik wil springen
Mijn paastraining bestond uit hardcore melk drinken en hardcore noobs pwnen met CnC Tiberium Wars.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:09 schreef BertV het volgende:
[..]
Mijn paastraining bestond uit het slopen van een badkamer... mijn sportschool gebruikt ieder excuus om maar te sluiten.
De triceps wil soms wel eens totaal uitgeput zijn jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:21 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee. Ik kan al wel merken dat een paar oefeningen wat makkelijker gaan.
De concentrion curl doe ik met 5 kilo, vorige week was dat iets teveel van goede. Ontzettend veel spierpijn gehad, maar deze week kan ik het goed volhouden. De laatste paar keer tillen is nog wel heel zwaar maar het is te doen.
En deze:
http://exrx.net/WeightExercises/Triceps/DBOneArmTriExt.html
Vorige week kwam ik bij de 8ste keer ofzo op een dood punt, maar nu kan ik hem (wel met moeite) helemaal 3 x 10 afmaken.
Die doe ik trouwens met 2 kilo.
En het eten gaat ook goed. Ik denk dat ik nu 3 weken macaroni eet tussen de middag en ik ben 1,5 kilo aangekomen.![]()
Dat is ook zo kut! Ik train bij de sportschool van mijn universiteit... die waren zelfs met goede vrijdag dicht. Stond ik daar voor een gesloten deurquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:09 schreef BertV het volgende:
[..]
mijn sportschool gebruikt ieder excuus om maar te sluiten.
Ok, ook de taille-maat bijhouden dus. Net opgemeten, ong. 65 cm.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De triceps wil soms wel eens totaal uitgeput zijn ja![]()
Goede vooruitgang zo te zien. Om te kijken of het vet of vooral spierweefsel is moet je je taille-maat bijhouden. Ga zo door, en blijf de vooruitgang posten! (met foto's?)
het is dat de meesten hier zo strak in hun lijf staan...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:30 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ok, ook de taille-maat bijhouden dus. Net opgemeten, ong. 65 cm.(taille is toch bij je navel?)
Haha, als ik foto's ga plaatsen gaan jullie me uitlachen..
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:53 schreef Calyptus het volgende:
[..]
het is dat de meesten hier zo strak in hun lijf staan...
gefeliciteerd manquote:Op woensdag 11 april 2007 20:38 schreef Fugie het volgende:
vandaag 3de training na al mijn rust, weinig pijntjes ervaren dus dat voelt goed
squats omhoog gegooit naar 80kg, voor de pauze was dat 77,5. Deadlifts gingen weer op 100kg en overige oefeningen ook weer oude gewicht. Allemaal wel wat moeizamer maar toch wel een lekker gevoel. En ik was natuurlijk ubereuforisch aangezien ik vandaag afgestudeerd benmisschien dat het helpte
Haha, heb ik ook wel is gedaan met kameraad toen de sportschool dicht was. Beetje op de rem drukkenquote:Op woensdag 11 april 2007 09:35 schreef no-look het volgende:
Ik ga eind deze week (als het goed is) op een parkeerplaats autoduwen en misschien trekken (als ik een goed harnas weet te improviseren), lijkt me erg cool en slopend!
Verder gaat trainen echt heerlijk! Ben in enkele weken (tijdje niet gewogen) 2kg aangekomen, zit nu op 73 op nuchtere maag 's ochtends. Lovely! Wil tijdens de zomer rond de 76/77 zitten met een pak meer kracht en dan tegen het eind van de zomer CuTtEn zodat mijn vet me niet aan de grond plakt als ik wil springen
Ik zit op 93% met downloadenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:07 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Mijn paastraining bestond uit hardcore melk drinken en hardcore noobs pwnen met CnC Tiberium Wars.![]()
Zo'n taile had ik ook lang geledenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:30 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ok, ook de taille-maat bijhouden dus. Net opgemeten, ong. 65 cm.(taille is toch bij je navel?)
hoe groot ben je?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:35 schreef no-look het volgende:
zo heb ik veel vooruitgang geboekt afgelope zomerquote:Op woensdag 11 april 2007 12:07 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Mijn paastraining bestond uit hardcore melk drinken en hardcore noobs pwnen met CnC Tiberium Wars.![]()
Zo ver als ik kan, iets van 10cm ofzo boven de grond denk ik, maar let er nooit op. Ik zak gewoon zover ik kan en kom weer omhoogquote:Op woensdag 11 april 2007 20:51 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
gefeliciteerd man![]()
ps: wat versta jij onder squats? 45°? meer? minder? ik zie steeds meer mensen squatten in m'n gym, maar allemaal boven 45°. als ze mij zien squatten denken ze van "hah dat gewicht kan ik ook aan" -maar dan de + 45° variant- waarna ik strijk ga
(niet dat het zoveel gewicht is - maar dat boeit niet).
net als die benchpress. johnnies die 90kg drukken.. op 10cm. jah johnnie zo kan ik er 150(wat dus in princiep 2.2x BW is
)
ach die johnnies.. altijd een lachertje![]()
Het beste kun je het op de bovenkant van je heupbot afmeten. Die verschuift tenminste nooit. net iets boven het bot meten.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:30 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dat zijn parallel squats.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
Zo ver als ik kan, iets van 10cm ofzo boven de grond denk ik, maar let er nooit op. Ik zak gewoon zover ik kan en kom weer omhoogIk denk nog steeds dat mijn uitvoering zuigt, heb het gevoel dat wanneer ik uitdruk me rug krom trekt tot parralel en vanaf daar is het wel weer goed, ook steken me knieen wat voor me voeten uit. Maar zolang me rug geen klachten geeft vind ik het wel best.
Mijn squats zien er ongeveer zo uit denk ik, waarbij ik dus mijn rug een beetje hol staat bij het uitdrukken.
http://www.youtube.com/watch?v=4DBBi9Gv-So
Misschien een beetje op vorm trainen met een kg of 50 op mijn mijn borstdag en nog eens advies vragen van de brede mannenKan misschien ook komen omdat mijn quads een stuk sterker zijn en ik onbewust daarvan uit druk en ze daardoor miss niet helemaal goed uitvoer.
Ja. Krijg geen blessure. Dat is kut. Nog meer tips nodig?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:14 schreef Rubbish11 het volgende:
Ik ben gister begonnen met fitness en het beviel zeker goed, maar heeft er iemand tips voor mij hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |