abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48142234
Hey lui

Nieuwe acount (ik ben dus J-Will ) en ik denk: ik laat weer eens iets van me horen.

Trainen gaat nice! Full squats van 60 kg zijn inmiddels peanuts, vandaag 3*3*62 en 2*3*64 kg gedaan, volledig ass to the grass zonder hulp van spotter of wat dan ook. Setjes op 70 kg binnen no-time als dat zo door gaat. Ze gaan ook echt makkelijk al kom ik rond parallel-hoogte in een sticking point maar daar kom ik redelijk gemakkelijk weer uit. Vraagje hierover: ligt dat aan zwakke quads?

Vandaag ook voor het eerst een hack-squat gedaan, damn dat was zwaar Verder nog legcurls en reverse hypers. Al met al heerlijke training, laat die spierpijn maar komen!

Donderdag deadliftdag met rug, ik hoop op 5*3*104 kg deads en 5*5*bodyweight chins.
pi_48145032
Goed bezig zo te horen! Vraagje over je quads zou ik zo niet weten, denk dat het eerder met je hams te maken heeft. Je zou box squats kunnen toevoegen.

Met mij gaat het nog steeds kut, momenteel lijk ik er een blessure bij te krijgen ditmaal mijn knie
pi_48145250
Ik ga de komende 2 weken eens volgens pavel tsatsouline powerlifting schema trainen, zien of dat effect heeft.

Het komt neer op 5 dagen per week enkel de zware compounds voor 2 zware sets per dag voor 3-5 herhalingen.
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
  maandag 9 april 2007 @ 15:18:25 #154
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_48146647
Mijn nieuwe schema tot de zomer ofzo.

Training 1
Borst

• Bench press 5x5
  • Incline dumbbell bench press 3x8
  • Dumbbell fly 3x8

Schouders
  • Military Press 3x8
  • Upright Row 3x8

Triceps
  • Skull crushers 3x8
  • Tricep extension 3x8
  • Pushdown 3x8

Buik
  • Dragonflags xxx
  • Side Bends 3x8

Training 2
    Benen

• Full Squats 3x5
  • Deadlifts 3x5
  • Standing Calf Raise 3x15
  • Seated Calf Raise 3x15
  • Leg Curls 3x8

Rug
  • Cable Seated Row 3x8
  • Front Pulldown 3x8
  • Shrugs 3x8
  • Underhand Chin-Up 3x..

Biceps
  • Barbell Curl 3x8
  •   maandag 9 april 2007 @ 16:53:59 #155
    153812 Frautie
    Frautilicious
    pi_48148778
    @McGilles: Hoe'st me je knie dan?

@Fugie: Kan jij dragonflags !
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Vandaag begonnen met nieuw eet en trainschema.

Dit weekend beetje chill out weekend gehouden, was echt een beetje op. Was 't eten spuugzat en doodmoe van werk en trainen...

Vrijdag veel powernaps gedaan en dit weekend een beetje 'schoon' gejunkt...

Iig vandaag weer lekker getraind. 20 hh vind ik niet zo leuk Zo bij de 15 hh wil ik er eigenlijk mee kappen, maar 't is ff doorbikkelen

Op naarde 25 %
    Assumption is the mother of all fuck ups
    Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
    You either grow or you regress; nothing stands still.
      maandag 9 april 2007 @ 17:07:17 #156
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_48149199
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 16:53 schreef Frautie het volgende:
    @McGilles: Hoe'st me je knie dan?

@Fugie: Kan jij dragonflags !
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Vandaag begonnen met nieuw eet en trainschema.

Dit weekend beetje chill out weekend gehouden, was echt een beetje op. Was 't eten spuugzat en doodmoe van werk en trainen...

Vrijdag veel powernaps gedaan en dit weekend een beetje 'schoon' gejunkt...

Iig vandaag weer lekker getraind. 20 hh vind ik niet zo leuk Zo bij de 15 hh wil ik er eigenlijk mee kappen, maar 't is ff doorbikkelen

Op naarde 25 %
    Nee, i wish Het zijn gewoon leg raises maar dan liggend op een bankje en met mijn onderlichaam volledig van het bankje. Alleen het onderste gedeelte van een dragonflag zeg maar, daarna gewoon een leg raise

Maar ik heb ze al heel lang niet gedaan, zaten ook in mijn vorige schema maar met zwaar squatten en deadliften had ik atlijd spierpijn in me buik
      maandag 9 april 2007 @ 19:30:07 #157
    140141 ivosnivo
    ada fare stop stalking me
    pi_48153075
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 17:07 schreef Fugie het volgende:

[..]

Nee, i wish Het zijn gewoon leg raises maar dan liggend op een bankje en met mijn onderlichaam volledig van het bankje. Alleen het onderste gedeelte van een dragonflag zeg maar, daarna gewoon een leg raise

Maar ik heb ze al heel lang niet gedaan, zaten ook in mijn vorige schema maar met zwaar squatten en deadliften had ik atlijd spierpijn in me buik
    Die oefening doe ik ook, of iets op een bal, of hangend en dan me benen omhoog trekken.
    pi_48153226
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 17:07 schreef Fugie het volgende:

[..]

Ik heb ze 2 weken geleden eens gedaan, en mn onderrug was de dag erna compleet om zeep, tot vandaag de dag. Ik vind het geen aanrader. Ik deed ws iets verkeerd.
    [url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
      maandag 9 april 2007 @ 21:01:05 #159
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_48156520
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 19:34 schreef Calyptus het volgende:

[..]

Ik heb ze 2 weken geleden eens gedaan, en mn onderrug was de dag erna compleet om zeep, tot vandaag de dag. Ik vind het geen aanrader. Ik deed ws iets verkeerd.
    Mja als je het niet helemaal goed doet krijg je stress op je onderrug, voel je dan ook gelijk. Is ook verstandig om je onderrug en je heupen eerst even wat op te warmen met wat hyperextensions ofzo.
    pi_48169504
    zo, vanavond weer lekker trainen!
    Met de paasdagen kwam het er niet van.
    pi_48172121
    Inderdaad: irritante feestdagen; heb ook 4 dagen niks gedaan...

Vorige week voor het eerst met muziek (mp3 speler) getraind: werkt echt goed!
    Ondanks m'n nieuwe schema waarbij ik aangespannen 1 seconde vast moet houden meteen verzwaard met overhead press: 10x 14kg + 2 x 10 16kg dumbbells (en dat na dumbbell flies, dumbbell press, incline dumbbell press, reverse triceps pulldown, triceps extention en front raises). Training ging top! Sepultura is toch wel motiverender dan die Sky Radio-achtige meuk die hier in het rond galmt ("We built this city" van Starship bv. )
    If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
    put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
    pi_48172936
    @taxibabe: nog een kleine motivatie-tip: hou bij met hoeveel kg je de oefeningen doet; het werkt erg motiverend als je ziet dat je de oefeningen steeds zwaarder kunt!
    If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
    put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
    pi_48173195
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 12:36 schreef Videopac het volgende:
    @taxibabe: nog een kleine motivatie-tip: hou bij met hoeveel kg je de oefeningen doet; het werkt erg motiverend als je ziet dat je de oefeningen steeds zwaarder kunt!
    Én progress foto's, elke maand 1, en mss ook je spieren opmeten!
      dinsdag 10 april 2007 @ 13:25:03 #164
    140141 ivosnivo
    pi_48174531
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 12:11 schreef Videopac het volgende:
    Inderdaad: irritante feestdagen; heb ook 4 dagen niks gedaan...

Vorige week voor het eerst met muziek (mp3 speler) getraind: werkt echt goed!
    Ondanks m'n nieuwe schema waarbij ik aangespannen 1 seconde vast moet houden meteen verzwaard met overhead press: 10x 14kg + 2 x 10 16kg dumbbells (en dat na dumbbell flies, dumbbell press, incline dumbbell press, reverse triceps pulldown, triceps extention en front raises). Training ging top! Sepultura is toch wel motiverender dan die Sky Radio-achtige meuk die hier in het rond galmt ("We built this city" van Starship bv. )
    Idd, muziek kan je net even dat extra geven. Alleen vind ik het super ongezellig om me hele training met dopjes in me oren te moeten trainen. Daarom doe ik het vaak alleen met deadliften en squaten. Maar het scheelt echt wel wat of je nou popiejopiemuziek hoort of roots bloody roots.
    pi_48176078
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 18:34 schreef McGilles het volgende:
    Wel even een brutale ecto van 75kg laten zien dat het makkelijk is om hem boven m'n hoofd te tillen Dat was grappig, ook een soort van trainen
    Mijn paastraining bestond uit het slopen van een badkamer... mijn sportschool gebruikt ieder excuus om maar te sluiten.
    Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
    pi_48178239
    mn nieuwe streefdoel, en op korte termijn maar dan wel met iets grotere benen en 3 keer meer kracht, Sean Cassidy.

http://www.youtube.com/watch?v=23Li3bqF-5E

Een prachtige fysiek qua bovenlichaam.

Ik ga vooral mn borst meer aandacht moeten geven.
      dinsdag 10 april 2007 @ 15:21:24 #167
    153812 Frautie
    Frautilicious
    pi_48178897
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 15:05 schreef Calyptus het volgende:
    mn nieuwe streefdoel, en op korte termijn maar dan wel met iets grotere benen en 3 keer meer kracht, Sean Cassidy.

Damn, da's best een lekker stukje manvlees
    Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
    pi_48179166
    Sean heeft inderdaad een goed fysiek.
    beentjes moeten wel beter inderdaad...
      FOK!fotograaf dinsdag 10 april 2007 @ 19:21:24 #169
    148247 taxibabe
    pi_48187295
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 12:36 schreef Videopac het volgende:
    Dat is wel een goed idee. Ik kan al wel merken dat een paar oefeningen wat makkelijker gaan.

De concentrion curl doe ik met 5 kilo, vorige week was dat iets teveel van goede. Ontzettend veel spierpijn gehad, maar deze week kan ik het goed volhouden. De laatste paar keer tillen is nog wel heel zwaar maar het is te doen.

En deze:
    http://exrx.net/WeightExercises/Triceps/DBOneArmTriExt.html
    Vorige week kwam ik bij de 8ste keer ofzo op een dood punt, maar nu kan ik hem (wel met moeite) helemaal 3 x 10 afmaken.
    Die doe ik trouwens met 2 kilo.

En het eten gaat ook goed. Ik denk dat ik nu 3 weken macaroni eet tussen de middag en ik ben 1,5 kilo aangekomen.
      dinsdag 10 april 2007 @ 19:54:21 #170
    153812 Frautie
    Frautilicious
    pi_48188535
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 19:21 schreef taxibabe het volgende:
    Dat is wel een goed idee. Ik kan al wel merken dat een paar oefeningen wat makkelijker gaan.
    De concentrion curl doe ik met 5 kilo, vorige week was dat iets teveel van goede. Ontzettend veel spierpijn gehad, maar deze week kan ik het goed volhouden. De laatste paar keer tillen is nog wel heel zwaar maar het is te doen.

En deze:
    Vorige week kwam ik bij de 8ste keer ofzo op een dood punt, maar nu kan ik hem (wel met moeite) helemaal 3 x 10 afmaken.

En het eten gaat ook goed. Ik denk dat ik nu 3 weken macaroni eet tussen de middag en ik ben 1,5 kilo aangekomen.
    Netjes meis! Keep it up
    pi_48190515
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 15:05 schreef Calyptus het volgende:

zou die spuiten? -ben een totale noob op dat vlak -
    Only when close to death, you really feel alive
    pi_48191909
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 20:41 schreef Tommy_808 het volgende:

[..]

zou die spuiten? -ben een totale noob op dat vlak -
    ik vermoed van wel, maar niet echt veel, en vooral middelen die "voller" maken als masteron bv.
    Als je zijn kracht ziet en zijn lichaam als het niet opgepompt is, kun je je vraagtekens stellen. Je mag er zeker van zijn dat zijn massa vooral uit intercellulair vocht bestaat ipv meer spiervezels. Als hij een maandje of 2 niet traint is hij veel van dat vocht kwijt.

Voor de rest staat hij gewoon goed droog en heeft hij goede genen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Calyptus op 10-04-2007 21:33:14 ]
    pi_48193116
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 21:13 schreef Calyptus het volgende:

[..]

ik vermoed van wel, maar niet echt veel, en vooral middelen die "voller" maken als masteron bv.
    Als je zijn kracht ziet en zijn lichaam als het niet opgepompt is, kun je je vraagtekens stellen. Je mag er zeker van zijn dat zijn massa vooral uit intercellulair vocht bestaat ipv meer spiervezels. Als hij een maandje of 2 niet traint is hij veel van dat vocht kwijt.

Voor de rest staat hij gewoon goed droog en heeft hij goede genen.
    het lijken iig opgeblonken waterballonnetjes borst & biceps baby
    Only when close to death, you really feel alive
    pi_48193372
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 21:38 schreef Tommy_808 het volgende:

[..]

het lijken iig opgeblonken waterballonnetjes borst & biceps baby
    Idd

Nontheless will ik voor zijn fysiek best tekenen en dan enkel op kracht trainen. Droog staan en massa behouden is fucking moeilijk.
      woensdag 11 april 2007 @ 00:10:33 #175
    140141 ivosnivo
    pi_48200701
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 21:44 schreef Calyptus het volgende:

[..]

Idd

Nontheless will ik voor zijn fysiek best tekenen en dan enkel op kracht trainen. Droog staan en massa behouden is fucking moeilijk.
    pi_48201151
    Die freak met die volgespoten olie armen is nu op NET5......waarvan zijn biceps waren ontploft.
    Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
    Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
    :{²
    pi_48205857
    Ik ga eind deze week (als het goed is) op een parkeerplaats autoduwen en misschien trekken (als ik een goed harnas weet te improviseren), lijkt me erg cool en slopend!

Verder gaat trainen echt heerlijk! Ben in enkele weken (tijdje niet gewogen) 2kg aangekomen, zit nu op 73 op nuchtere maag 's ochtends. Lovely! Wil tijdens de zomer rond de 76/77 zitten met een pak meer kracht en dan tegen het eind van de zomer CuTtEn zodat mijn vet me niet aan de grond plakt als ik wil springen
      woensdag 11 april 2007 @ 10:30:31 #178
    153812 Frautie
    Frautilicious
    pi_48207526
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 09:35 schreef no-look het volgende:
    Ik ga eind deze week (als het goed is) op een parkeerplaats autoduwen en misschien trekken (als ik een goed harnas weet te improviseren), lijkt me erg cool en slopend!

Verder gaat trainen echt heerlijk! Ben in enkele weken (tijdje niet gewogen) 2kg aangekomen, zit nu op 73 op nuchtere maag 's ochtends. Lovely! Wil tijdens de zomer rond de 76/77 zitten met een pak meer kracht en dan tegen het eind van de zomer CuTtEn zodat mijn vet me niet aan de grond plakt als ik wil springen
    Nofi maar auto trekken is niks an. 'T is gewoon een kwestie van de massa in beweging krijgen
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Vandaag rustdagje, morgenochtend de benen trainen met supersets.....ben benieuwd hoe dat zal gaan.

Eetschema is tot nu toe niet zo'n suc6. Werd vannacht wakker omdat ik honger had...en niet zo'n beetje ook

Overdag trek ik 't wel....en mijn laatste maaltijd is rond 2200 terwijl ik er rond 2300 inlig.

Vanmorgen maar mijn begeleider d'r voicemail volgekletst Nu nog ff wachten op feedback
    pi_48210724
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 14:09 schreef BertV het volgende:

[..]

Mijn paastraining bestond uit het slopen van een badkamer... mijn sportschool gebruikt ieder excuus om maar te sluiten.
    Mijn paastraining bestond uit hardcore melk drinken en hardcore noobs pwnen met CnC Tiberium Wars.
    How you play the cards you are dealt is all that matters.
    pi_48210762
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 19:21 schreef taxibabe het volgende:

[..]

En deze:

De triceps wil soms wel eens totaal uitgeput zijn ja

Goede vooruitgang zo te zien. Om te kijken of het vet of vooral spierweefsel is moet je je taille-maat bijhouden. Ga zo door, en blijf de vooruitgang posten! (met foto's?)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')