Nee, i wishquote:Op maandag 9 april 2007 16:53 schreef Frautie het volgende:
@McGilles: Hoe'st me je knie dan?
@Fugie: Kan jij dragonflags!
![]()
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vandaag begonnen met nieuw eet en trainschema.
Dit weekend beetje chill out weekend gehouden, was echt een beetje op. Was 't eten spuugzaten doodmoe van werk en trainen...
Vrijdag veel powernaps gedaanen dit weekend een beetje 'schoon' gejunkt...
Iig vandaag weer lekker getraind. 20 hh vind ik niet zo leukZo bij de 15 hh wil ik er eigenlijk mee kappen, maar 't is ff doorbikkelen
![]()
Op naarde 25 %
Die oefening doe ik ook, of iets op een bal, of hangend en dan me benen omhoog trekken.quote:Op maandag 9 april 2007 17:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
Nee, i wishHet zijn gewoon leg raises maar dan liggend op een bankje en met mijn onderlichaam volledig van het bankje. Alleen het onderste gedeelte van een dragonflag zeg maar, daarna gewoon een leg raise
![]()
Maar ik heb ze al heel lang niet gedaan, zaten ook in mijn vorige schema maar met zwaar squatten en deadliften had ik atlijd spierpijn in me buik![]()
Ik heb ze 2 weken geleden eens gedaan, en mn onderrug was de dag erna compleet om zeep, tot vandaag de dag. Ik vind het geen aanrader. Ik deed ws iets verkeerd.quote:Op maandag 9 april 2007 17:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
Nee, i wishHet zijn gewoon leg raises maar dan liggend op een bankje en met mijn onderlichaam volledig van het bankje. Alleen het onderste gedeelte van een dragonflag zeg maar, daarna gewoon een leg raise
![]()
Maar ik heb ze al heel lang niet gedaan, zaten ook in mijn vorige schema maar met zwaar squatten en deadliften had ik atlijd spierpijn in me buik![]()
Mja als je het niet helemaal goed doet krijg je stress op je onderrug, voel je dan ook gelijk. Is ook verstandig om je onderrug en je heupen eerst even wat op te warmen met wat hyperextensions ofzo.quote:Op maandag 9 april 2007 19:34 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Ik heb ze 2 weken geleden eens gedaan, en mn onderrug was de dag erna compleet om zeep, tot vandaag de dag. Ik vind het geen aanrader. Ik deed ws iets verkeerd.
Én progress foto's, elke maand 1, en mss ook je spieren opmeten!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:36 schreef Videopac het volgende:
@taxibabe: nog een kleine motivatie-tip: hou bij met hoeveel kg je de oefeningen doet; het werkt erg motiverend als je ziet dat je de oefeningen steeds zwaarder kunt!
Idd, muziek kan je net even dat extra geven. Alleen vind ik het super ongezellig om me hele training met dopjes in me oren te moeten trainen. Daarom doe ik het vaak alleen met deadliften en squaten. Maar het scheelt echt wel wat of je nou popiejopiemuziek hoort of roots bloody roots.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:11 schreef Videopac het volgende:
Inderdaad: irritante feestdagen; heb ook 4 dagen niks gedaan...
Vorige week voor het eerst met muziek (mp3 speler) getraind: werkt echt goed!
Ondanks m'n nieuwe schema waarbij ik aangespannen 1 seconde vast moet houden meteen verzwaard met overhead press: 10x 14kg + 2 x 10 16kg dumbbells (en dat na dumbbell flies, dumbbell press, incline dumbbell press, reverse triceps pulldown, triceps extention en front raises). Training ging top! Sepultura is toch wel motiverender dan die Sky Radio-achtige meuk die hier in het rond galmt ("We built this city" van Starship bv.)
Mijn paastraining bestond uit het slopen van een badkamer... mijn sportschool gebruikt ieder excuus om maar te sluiten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:34 schreef McGilles het volgende:
Wel even een brutale ecto van 75kg laten zien dat het makkelijk is om hem boven m'n hoofd te tillenDat was grappig, ook een soort van trainen
![]()
Damn, da's best een lekker stukje manvleesquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:05 schreef Calyptus het volgende:
mn nieuwe streefdoel, en op korte termijn maar dan wel met iets grotere benen en 3 keer meer kracht, Sean Cassidy.
http://www.youtube.com/watch?v=23Li3bqF-5E
Een prachtige fysiek qua bovenlichaam.
Ik ga vooral mn borst meer aandacht moeten geven.
Dat is wel een goed idee. Ik kan al wel merken dat een paar oefeningen wat makkelijker gaan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:36 schreef Videopac het volgende:
@taxibabe: nog een kleine motivatie-tip: hou bij met hoeveel kg je de oefeningen doet; het werkt erg motiverend als je ziet dat je de oefeningen steeds zwaarder kunt!
Netjes meis! Keep it upquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:21 schreef taxibabe het volgende:
Dat is wel een goed idee. Ik kan al wel merken dat een paar oefeningen wat makkelijker gaan.
De concentrion curl doe ik met 5 kilo, vorige week was dat iets teveel van goede. Ontzettend veel spierpijn gehad, maar deze week kan ik het goed volhouden. De laatste paar keer tillen is nog wel heel zwaar maar het is te doen.
En deze:
http://exrx.net/WeightExercises/Triceps/DBOneArmTriExt.html
Vorige week kwam ik bij de 8ste keer ofzo op een dood punt, maar nu kan ik hem (wel met moeite) helemaal 3 x 10 afmaken.
Die doe ik trouwens met 2 kilo.
En het eten gaat ook goed. Ik denk dat ik nu 3 weken macaroni eet tussen de middag en ik ben 1,5 kilo aangekomen.![]()
zou die spuiten? -ben een totale noob op dat vlak -quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:05 schreef Calyptus het volgende:
mn nieuwe streefdoel, en op korte termijn maar dan wel met iets grotere benen en 3 keer meer kracht, Sean Cassidy.
http://www.youtube.com/watch?v=23Li3bqF-5E
Een prachtige fysiek qua bovenlichaam.
Ik ga vooral mn borst meer aandacht moeten geven.
ik vermoed van wel, maar niet echt veel, en vooral middelen die "voller" maken als masteron bv.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:41 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
zou die spuiten? -ben een totale noob op dat vlak -
het lijken iig opgeblonken waterballonnetjesquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:13 schreef Calyptus het volgende:
[..]
ik vermoed van wel, maar niet echt veel, en vooral middelen die "voller" maken als masteron bv.
Als je zijn kracht ziet en zijn lichaam als het niet opgepompt is, kun je je vraagtekens stellen. Je mag er zeker van zijn dat zijn massa vooral uit intercellulair vocht bestaat ipv meer spiervezels. Als hij een maandje of 2 niet traint is hij veel van dat vocht kwijt.
Voor de rest staat hij gewoon goed droog en heeft hij goede genen.
Iddquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:38 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
het lijken iig opgeblonken waterballonnetjesborst & biceps baby
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:44 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Idd
Nontheless will ik voor zijn fysiek best tekenen en dan enkel op kracht trainen. Droog staan en massa behouden is fucking moeilijk.
Nofi maar auto trekken is niks an. 'T is gewoon een kwestie van de massa in beweging krijgenquote:Op woensdag 11 april 2007 09:35 schreef no-look het volgende:
Ik ga eind deze week (als het goed is) op een parkeerplaats autoduwen en misschien trekken (als ik een goed harnas weet te improviseren), lijkt me erg cool en slopend!
Verder gaat trainen echt heerlijk! Ben in enkele weken (tijdje niet gewogen) 2kg aangekomen, zit nu op 73 op nuchtere maag 's ochtends. Lovely! Wil tijdens de zomer rond de 76/77 zitten met een pak meer kracht en dan tegen het eind van de zomer CuTtEn zodat mijn vet me niet aan de grond plakt als ik wil springen
Mijn paastraining bestond uit hardcore melk drinken en hardcore noobs pwnen met CnC Tiberium Wars.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:09 schreef BertV het volgende:
[..]
Mijn paastraining bestond uit het slopen van een badkamer... mijn sportschool gebruikt ieder excuus om maar te sluiten.
De triceps wil soms wel eens totaal uitgeput zijn jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:21 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee. Ik kan al wel merken dat een paar oefeningen wat makkelijker gaan.
De concentrion curl doe ik met 5 kilo, vorige week was dat iets teveel van goede. Ontzettend veel spierpijn gehad, maar deze week kan ik het goed volhouden. De laatste paar keer tillen is nog wel heel zwaar maar het is te doen.
En deze:
http://exrx.net/WeightExercises/Triceps/DBOneArmTriExt.html
Vorige week kwam ik bij de 8ste keer ofzo op een dood punt, maar nu kan ik hem (wel met moeite) helemaal 3 x 10 afmaken.
Die doe ik trouwens met 2 kilo.
En het eten gaat ook goed. Ik denk dat ik nu 3 weken macaroni eet tussen de middag en ik ben 1,5 kilo aangekomen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |