Dat zeg ik, bij Moks is de verpakking beter!quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 1 april 2007 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeg ik, bij Moks is de verpakking beter!
Anyhoe, ik ga naar bed!
Ik ga mensen over het algemeen mooier vinden naarmate ik ze beter leer kennen en ze steeds meer ga waarderen. Maar ik let altijd op ogen. Die zeggen veel over het innerlijk van mensen.quote:Op zondag 1 april 2007 22:32 schreef liefie_ het volgende:
ik heb t idee dat mokster in iedereen iets moois weet te vinden?
(en dat is niet om te zeggen dat buiten je ogen niks mooi aan je is anthraxx maar ik dacht opeens zo van volgens mij is mokster zo iemand)
En die van mij dan?quote:Op zondag 1 april 2007 22:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ga mensen over het algemeen mooier vinden naarmate ik ze beter leer kennen en ze steeds meer ga waarderen. Maar ik let altijd op ogen. Die zeggen veel over het innerlijk van mensen.
En die van Annie vielen me direct op.
quote:Op zondag 1 april 2007 22:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ga mensen over het algemeen mooier vinden naarmate ik ze beter leer kennen en ze steeds meer ga waarderen. Maar ik let altijd op ogen. Die zeggen veel over het innerlijk van mensen.
dat is wel handig als je ogen kunt lezen zeg maarquote:Op zondag 1 april 2007 22:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik moet al twee jaar en ik durf niet. Nu heb ik dan ook geen last van mijn verstandskiezen, maar tochquote:
Dat is maar goed ook, anders zou ik zo weinig zien.quote:Op zondag 1 april 2007 22:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsja. Het zijn níet de ogen van Annie. Zeg maar...
True.quote:Op zondag 1 april 2007 22:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar ik let altijd op ogen. Die zeggen veel over het innerlijk van mensen.
ikhad een verwijsbrief uit 2001, en wachten was vrij stom achteraf...quote:Op zondag 1 april 2007 22:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik moet al twee jaar en ik durf niet. Nu heb ik dan ook geen last van mijn verstandskiezen, maar toch.
quote:Op zondag 1 april 2007 22:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
ikhad een verwijsbrief uit 2001, en wachten was vrij stom achteraf...![]()
Q zit al eeuwen in beide?quote:Op zondag 1 april 2007 22:48 schreef Elvi het volgende:
Ik snap nu ook ineens hoe ik de vergissing maakte dat dit het Single-topic was![]()
Stamp dat schuldgevoel er nog maar dieper in.quote:Op zondag 1 april 2007 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ik begin keelpijn te krijgen maar ga morgen gewoon een tentamen maken over rare onderwerpen.
Ik hoor alleen "Heeft u ook een bonuskaart?"quote:Op zondag 1 april 2007 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Vroegah hoorde ik ook altijd dat ik mooie ogen heb nu nooit meer![]()
Daar mag ik niet posten.quote:Op zondag 1 april 2007 22:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar is die eeuwige maagden reeks?![]()
Als we alle oude topics toch weer gaan herstarten![]()
Zorg dat mensen het zeggen.quote:Op zondag 1 april 2007 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Vroegah hoorde ik ook altijd dat ik mooie ogen heb nu nooit meer![]()
ik snap deze post niet?quote:Op zondag 1 april 2007 22:52 schreef Anthraxx het volgende:
AirwiN is weg. Ik mag weer bot doen.
het was niet zo bedoeld. Waar heb je last van?
Nee, tegen Nosh. Over zijn ziek zijn.quote:Op zondag 1 april 2007 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik snap deze post niet?of was t niet tegen mij?
Combinatie tussen lamlendigheid, cijferblindheid en een daaruit voorkomende zeurende hoofdpijn.quote:Op zondag 1 april 2007 22:52 schreef Anthraxx het volgende:
het was niet zo bedoeld. Waar heb je last van?
Wat voor eitjes?quote:Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef liefie_ het volgende:
ik wou dat ik me morgen ziek kon melden
de eitjes zijn nog steeds niet uit gekomen en nu ga ik t allemaal missen
kippetjesquote:
*knuffel geeft.quote:Op zondag 1 april 2007 22:50 schreef Nosh het volgende:
Ik heb besloten om maar misbruik te maken van mijn 'ik ben ziek, dus ik heb recht op een gratis herkansing'-wildcard..
nou opzich heb ik echt niks met vogelactige dingenquote:Op zondag 1 april 2007 23:03 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, dat is wel stoer. Kuikens zijn tof.
Ik zit te wachten tot mijn dwergpapegaaien gaan broeden.
nou we hebben altijd kippen gehad maar ik kom toch niet echt graag in de buurt van zequote:Op zondag 1 april 2007 23:06 schreef Anthraxx het volgende:
Ik was ook altijd bang voor vogels hoor. Maar na twee dagen groei je daar wel overheen (als je ze zelf in huis hebt). Daarnet lagen de twee dodo's op mijn schouder tegen elkaar aan te knuffelen en te slapen.
En ik dacht dat ik het slecht had met mijn liquiditeitmassa's en gekkigheid.quote:Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef Anthraxx het volgende:
De CAN bus, USB en methodisch ontwerpen in 1 tentamen. En dat allemaal onder het kopje "System on Chip".
quote:
Ik heb er zelf voor gekozenquote:Op zondag 1 april 2007 23:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik het slecht had met mijn liquiditeitmassa's en gekkigheid.
[..].
Ik wil konijntjes. En een hangbuikzwijntje. En een ezeltje.quote:
Aangezien je nog geen bloem goed weet te houden in een huis aan de zee kan dat hangbuikzwijn weinig schade aanrichten en konijnen zijn dol op de duinen (en de vossen zijn weer gek op konijntjesquote:Op zondag 1 april 2007 23:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik wil konijntjes. En een hangbuikzwijntje. En een ezeltje.
En een huis aan zee.
Maar op de een of andere manier heb ik het idee dat het er allemaal niet van gaat komen.
Thanks Godt.quote:Op zondag 1 april 2007 23:16 schreef Godlike02 het volgende:
Aangezien je nog geen bloem goed weet te houden in een huis aan de zee kan dat hangbuikzwijn weinig schade aanrichten en konijnen zijn dol op de duinen (en de vossen zijn weer gek op konijntjes)
Zo lief hoe die vosjes met dat kleine witte konijntje kunnen spelen!quote:Op zondag 1 april 2007 23:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Thanks Godt.
Ik zie het ineens weer helemaal zitten!
True.quote:Op zondag 1 april 2007 23:21 schreef Godlike02 het volgende:
Zo lief hoe die vosjes met dat kleine witte konijntje kunnen spelen!![]()
Oh ja zandvoort is een verschrikkelijk dorp
Gaat nu toch niet zo snel?quote:Op zondag 1 april 2007 23:30 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie haast of zo. Ik hou het amper bij.
Bloemendaal aan zee (niet te verwarren met bloemendaal dorpquote:Op zondag 1 april 2007 23:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
True.
Maar gisteravond heb ik er heerlijk gegeten en geborreld aan het strand.
In Bloemendaal was het nog niet echt gezellig.
Nu niet nee, maar het vorige topic welquote:Op zondag 1 april 2007 23:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gaat nu toch niet zo snel?
Het is gewoon een populair topic.![]()
Heb je al gaatjes in je agenda?quote:Op zondag 1 april 2007 23:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
True.
Maar gisteravond heb ik er heerlijk gegeten en geborreld aan het strand.
In Bloemendaal was het nog niet echt gezellig.
dan ga ik huilen hoorquote:Op maandag 2 april 2007 00:11 schreef Anthraxx het volgende:
Dat hadden mijn ouders ook. Die hebben het inmiddels dan ook verkocht.
Nu al met zon! Met zulk weer word thuis studeren wel erg leuk!quote:Op maandag 2 april 2007 08:54 schreef Nosh het volgende:
Goedemorgen, trouwens,
hmmm dan moet t buiten in de zon met een boek goed te doen zijn....quote:Op maandag 2 april 2007 08:13 schreef Q. het volgende:
Tering, het wordt vandaag 19 graden in De Bilt!
En ik zit bij mijn ouders.quote:Op maandag 2 april 2007 08:13 schreef Q. het volgende:
Tering, het wordt vandaag 19 graden in De Bilt!
Maar je bent Utrecht wel ontvlucht.quote:
Ja, zodat ik mijn tentamens beter kan lerenquote:Op maandag 2 april 2007 09:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Maar je bent Utrecht wel ontvlucht.
Zelfdiscipline.quote:Op maandag 2 april 2007 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, zodat ik mijn tentamens beter kan leren. Teveel afleiding in Utrecht.
Je bent over de rechterbaan naar het werk gekomen vandaag?quote:Op maandag 2 april 2007 09:14 schreef Pheno het volgende:
Ik doe aan muiterij
Het is ook meer dat ik op mijn kamer uitgebreid sta te koken en andere dingen doe dan lerenquote:
Thuis'werken'quote:Op maandag 2 april 2007 09:21 schreef webspider het volgende:
[..]
Je bent over de rechterbaan naar het werk gekomen vandaag?
lang weekend dusquote:
Nee, mijn stem is foetsie, en ben wat koortsig. Maar ik wil iets af zien te krijgen, dus ik werk maar thuis.quote:
Utrecht is te leuk.quote:Op maandag 2 april 2007 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, zodat ik mijn tentamens beter kan leren. Teveel afleiding in Utrecht.
C&A hebben best wel leuke spijkerbroeken hoorde ik, moet ik ook maar eens checken...quote:Op maandag 2 april 2007 08:59 schreef Elvi het volgende:
Lekker winkelen voor nieuwe kleren in mn tussenuren![]()
Ik heb in het weekend al flink online geshopt maar de spijkerbroeken willen maar niet lukken*C&A here I come*
Hoef je niet te werken vandaag?quote:Op maandag 2 april 2007 09:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmmm dan moet t buiten in de zon met een boek goed te doen zijn....
Mijn zusje heeft hetzelfde euvel. Je weet ook nooit of ze een geintje maakt als ze zegt dat ze haar verjaardag viert.quote:Op maandag 2 april 2007 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
Heb een nichtje die wel op 1 april geboren is. Best lastig af en toe.
Mja inderdaad, al is mijn nichtje nog jong, zodat de oom&tante 't organiseren..quote:Op maandag 2 april 2007 10:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft hetzelfde euvel. Je weet ook nooit of ze een geintje maakt als ze zegt dat ze haar verjaardag viert..
Mag ik verdomme toch wel hopen !quote:Op maandag 2 april 2007 10:15 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, succesHij zal er eerdaags dan wel zijn begrijp ik
.
Dat ook, maar dan wel de goede soort.quote:Op maandag 2 april 2007 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
Zwangerschaps hormonen bij je vriendin/vrouw?
Uhm, ja.quote:Op maandag 2 april 2007 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
Zoals altijd dus.
Dat forum is alleen bedoeld om te lachen. Al die opvliegende hormonen. Regelmatig rellen daarquote:Op maandag 2 april 2007 11:11 schreef PhaE het volgende:
Officieel moet ik nu eigenlijk in het kinder/zwanger/baby gedoe posten of niet?
Is dat je oprotpremie?quote:Op maandag 2 april 2007 11:32 schreef Q. het volgende:
Oeh, grote chocolade paashaas gekregen van de baas.
Lekkerquote:Op maandag 2 april 2007 11:32 schreef Q. het volgende:
Oeh, grote chocolade paashaas gekregen van de baas.
"Overdag werkt hij op kantoor, maar 's nachts transformeert Q in een spectaculaire vrouwenattractie, waarmee hij zijn jaarloon aanvult!" [/jambers]quote:
Waarom heb je een Mac icoon eigenlijk?quote:Op maandag 2 april 2007 12:13 schreef webspider het volgende:
[..]
"Overdag werkt hij op kantoor, maar 's nachts transformeert Q in een spectaculaire vrouwenattactie, waarmee hij zijn jaarloon aanvult!" [/jambers]
Omdat ik MacOS heb gesloopt!quote:Op maandag 2 april 2007 12:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom heb je een Mac icoon eigenlijk?
"Replace user, press any key when ready"quote:
een eigenwijsje dusquote:
Het was in een virtual machine, dus de schade valt te overzien.quote:Op maandag 2 april 2007 12:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden van de mac.
MacOS 7.5 dan neem ik aan?quote:Op maandag 2 april 2007 12:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Het was in een virtual machine, dus de schade valt te overzien.
We hebben hier nog een oudje met 8.5 staan.quote:
Dat past niet in een usericon-spacequote:Op maandag 2 april 2007 12:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
MacOSX geeft die dode computers niet weer:
[afbeelding]
Ja! Gezien! Het was briljant! En de muziek ook, trouwens!quote:Op maandag 2 april 2007 12:26 schreef webspider het volgende:
Wiiiii-music! http://www.youtube.com/watch?v=slQ9KOwd6MM
Er hadden wat meer trancy-invloeden in de muziek gemogen, maar de basis was prima!quote:Op maandag 2 april 2007 12:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja! Gezien! Het was briljant! En de muziek ook, trouwens!
kom je er ook bijzitten? is nog plaats hoorquote:
Meer bij je ouders etenquote:Op maandag 2 april 2007 14:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Godsamme, ik moet wel heel erg verschrikkelijk zuinig gaan doen deze maand en het is pas 2 april.
Die leeft toch op bierquote:
Vrijdag eten we ook bij jou toch?quote:
Doe er wel een mooie strik omheen he!quote:Op maandag 2 april 2007 14:25 schreef Twisted_fok het volgende:
Q
En vergeet niet om er foto's van te maken,quote:
heuy moest jij niet sloven vandaag?quote:Op maandag 2 april 2007 14:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
En vergeet niet om er foto's van te maken,.
Een beetje afleiding tussendoor moet kunnenquote:Op maandag 2 april 2007 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
heuy moest jij niet sloven vandaag?
je kunt nog pannekoeken komen eten :p
Hoe moet ik me dat voorstellenquote:Op maandag 2 april 2007 15:23 schreef Pheno het volgende:
Pizzatosti.
Ah dank, pizza uit een potje!quote:
Ha, ik was je voorquote:
quote:
Ziet er grappig uit.. Eens zien of 't ook te koop is bij de Dirkquote:Op maandag 2 april 2007 15:35 schreef Pheno het volgende:
Maar dat dus, met kaas.
Het ligt bij de sandwichspread in de buurtquote:Op maandag 2 april 2007 15:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ziet er grappig uit.. Eens zien of 't ook te koop is bij de Dirk
Was het leuk?quote:Op maandag 2 april 2007 15:25 schreef CherryLips het volgende:
terug uit utrecht.
quote:Op maandag 2 april 2007 15:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een beetje afleiding tussendoor moet kunnen.
, pannekoeken.
Ik gok leuker dan Amersfoort, Q.quote:
Toe maar!quote:
je weet waar je moet zijn!quote:
quote:
jij hebt OV kutstudentquote:
tsssssquote:
Omdat de zon schijnt buitenquote:Op maandag 2 april 2007 16:27 schreef Q. het volgende:
Waarom zit ik nog op mn werk?
Je internet ligt thuis plat?quote:Op maandag 2 april 2007 16:27 schreef Q. het volgende:
Waarom zit ik nog op mn werk?
FF chillen na het werk en wachten tot moeder de vrouw thuiskomt...quote:
Zwoele zomeravond met CL!quote:Op maandag 2 april 2007 18:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zou wel eens met het weer te maken kunnen hebben. Eventueel.
quote:Op maandag 2 april 2007 18:16 schreef Anthraxx het volgende:
Quiche moet je zelfmaken. Voorverpakte meuk is niet lekker.
Ik ben er weer hoor... Nu mag je weer gewoon lief doen en respect hebben voor de afwijkende smaak van een ander...quote:Op zondag 1 april 2007 22:52 schreef Anthraxx het volgende:
Je hebt inderdaad gelijk, net zoals lasagne zou ik het zelf moeten maken.quote:Op maandag 2 april 2007 18:16 schreef Anthraxx het volgende:
Quiche moet je zelfmaken. Voorverpakte meuk is niet lekker.
Ja, okee. Maar ik gruwel echt van voorverpakte dingen. Nu maak ik mij soms ook wel schuldig aan voorverpakte troep, maar niet vaak. Het voordeel van Quiche is dat je het vrij snel kan maken en het lekkerder isquote:Op maandag 2 april 2007 18:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er weer hoor... Nu mag je weer gewoon lief doen en respect hebben voor de afwijkende smaak van een ander...
Quiche? Shoarma!quote:Op maandag 2 april 2007 18:14 schreef Sjowhan het volgende:
Thuis!
Zometeen quiche eten van de Johma.. Tijd geleden dat ik dat gegeten heb
Ik mis tieten!quote:
quote:
De kwakzalver!quote:
nee, ik ben hevig getraumatiseerd, maar ik kan ooit wel met trots vertellen dat er in mn kaakbot is gezaagd. of zo.quote:Op maandag 2 april 2007 20:22 schreef webspider het volgende:
[..]
De kwakzalver!![]()
Gaat het een beetje?![]()
quote:
kusje op je voorhoofd.. zal maar niet aan je wang komenquote:
Oude oorlogswondquote:Op maandag 2 april 2007 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]op je poezelige voetje dan!
Wat is er gebeurd?
quote:Op maandag 2 april 2007 20:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee, ik ben hevig getraumatiseerd, maar ik kan ooit wel met trots vertellen dat er in mn kaakbot is gezaagd. of zo.
* nixxx tijgerbalsem op je voet smeertquote:Op maandag 2 april 2007 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oude oorlogswond.
Geen idee, heb me vorig jaar een keer verstapt en het komt eens in de zoveel keer terug, het is bovenop ook dik.
Hij heeft je gevraagd??quote:
Tuurlijk niet...quote:
Al diverse malen ja...quote:
of het eten al klaar is?quote:
quote:
quote:
Nou ja, je kan het vragenquote:
taak voor huismanquote:
tofquote:Op maandag 2 april 2007 21:20 schreef Q. het volgende:
Q.
wat liefquote:Op maandag 2 april 2007 21:24 schreef Ynske het volgende:heb een hele zak met Cadbury Chocolate Whole Nut gekregen
zo ontzettend jummie![]()
ik luister niet!quote:Op maandag 2 april 2007 21:32 schreef Q. het volgende:
Iemand nog FOK!Radio aan het luisteren?
dag dag, alles goed?quote:Op maandag 2 april 2007 21:36 schreef Q. het volgende:
Hallo aaaarti!
van een lief ventjequote:
wat liefquote:Op maandag 2 april 2007 21:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
van een lief ventje
omdat, gewoonlekkul ensow
* noteert *quote:Op maandag 2 april 2007 21:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat liefik smelt voor mannen die me chocola geven
![]()
Ja hoi.quote:
hé wat een warm welkom!quote:
Bij vrouwen in het algemeen, natuurlijk wel. Maar Aarti is verre van algemeen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja hoi.
Je wilde toch niet zeggen dat je met jouw levenservaring de interactie tussen chocolade en vrouwen nog niet kende he?
Living in a material worldquote:Op maandag 2 april 2007 21:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat liefik smelt voor mannen die me chocola geven
![]()
Uiterraard wil ik Aarti niet op één hoop gooien bij de overige 3 miljard,quote:Op maandag 2 april 2007 21:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij vrouwen in het algemeen, natuurlijk wel. Maar Aarti is verre van algemeen.
ik stuiter van de pijnstillers, let maar niet op mijquote:
Lijkt mij wel. Ze gaan niet het risico nemen dat je de bestuurder gaat afleiden of wurgen als hij rijdt...quote:Op maandag 2 april 2007 22:00 schreef Ynske het volgende:
Heul stomme vraag:
situatie: iemand word opgepakt door de politie en meegenomen naar het bureau
hij krijgt handboeien om, en wordt achterin de auto neergezet
krijgt ie dan ook handboeien om?
uhh...quote:Op maandag 2 april 2007 22:00 schreef Ynske het volgende:
Heul stomme vraag:
situatie: iemand word opgepakt door de politie en meegenomen naar het bureau
hij krijgt handboeien om, en wordt achterin de auto neergezet
krijgt ie dan ook handboeien om?
Wat een goed idee, thanks for reminding mequote:Op maandag 2 april 2007 22:02 schreef Frezer het volgende:
Heb je toevallig het Vloeibare Chocolade Verhaal van Aarti gemist?.
Wat hebben ze dan weer met jou gedaan?quote:Op maandag 2 april 2007 22:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik stuiter van de pijnstillers, let maar niet op mij![]()
Uiteraardquote:Op maandag 2 april 2007 22:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Uiterraard wil ik Aarti niet op één hoop gooien bij de overige 3 miljard,.
Nee. Wat uiteraard niet wil zeggen dat ik haar terloopse opmerkingen niet zou noteren.quote:Heb je toevallig het Vloeibare Chocolade Verhaal van Aarti gemist?.
Nou ja, voor het wurgen hadden ze een rek tussen de bestuurder en passagiers.quote:Op maandag 2 april 2007 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Ze gaan niet het risico nemen dat je de bestuurder gaat afleiden of wurgen als hij rijdt...
gekaakchirurgd, en dit keer zonder medelijden en met heel veel fouten en nog meer pijnquote:Op maandag 2 april 2007 22:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat hebben ze dan weer met jou gedaan?.
neuy dat niet, maar vroeg t me af. als je toch achterlangs geboeid bent, lijkt t me niet echt prettig zitten maar goed bij een ongeluk wil je ook geen projectiel bij je hebbenquote:Op maandag 2 april 2007 22:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
uhh...
Is er een huisgenootje stout geweest?.
quote:Op maandag 2 april 2007 22:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, voor het wurgen hadden ze een rek tussen de bestuurder en passagiers.
Oorzaak en gevolg he... Geen stoute dingen doen, kom je nooit in die situatie... Ze nemen je niet voor niks mee...quote:Op maandag 2 april 2007 22:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
neuy dat niet, maar vroeg t me af. als je toch achterlangs geboeid bent, lijkt t me niet echt prettig zitten maar goed bij een ongeluk wil je ook geen projectiel bij je hebben
das waarquote:Op maandag 2 april 2007 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oorzaak en gevolg he... Geen stoute dingen doen, kom je nooit in die situatie... Ze nemen je niet voor niks mee...
quote:
The joy,quote:Op maandag 2 april 2007 22:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
gekaakchirurgd, en dit keer zonder medelijden en met heel veel fouten en nog meer pijn![]()
Wist je dat je een stukje kaakbot kan wegzagen?
het leek wel Saw![]()
heb je dat vaker, dat dat soort dingen zomaar inene in je op komen?quote:Op maandag 2 april 2007 22:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
das waar
t kwam zo inene in me op.... vroeg t me gewoon af
quote:Op maandag 2 april 2007 22:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
heb je dat vaker, dat dat soort dingen zomaar inene in je op komen?![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 22:55 schreef Aarti het volgende:
Je heet toch henk!
oh echt fucking hellquote:Op maandag 2 april 2007 22:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
gekaakchirurgd, en dit keer zonder medelijden en met heel veel fouten en nog meer pijn![]()
Wist je dat je een stukje kaakbot kan wegzagen?
het leek wel Saw![]()
mocht je toch durven te gaan: zorg ervoor dat die studenten uit je buurt blijvenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |