quote:Op maandag 2 april 2007 18:16 schreef Anthraxx het volgende:
Quiche moet je zelfmaken. Voorverpakte meuk is niet lekker.
Ik ben er weer hoor... Nu mag je weer gewoon lief doen en respect hebben voor de afwijkende smaak van een ander...quote:Op zondag 1 april 2007 22:52 schreef Anthraxx het volgende:
AirwiN is weg. Ik mag weer bot doen.
Je hebt inderdaad gelijk, net zoals lasagne zou ik het zelf moeten maken.quote:Op maandag 2 april 2007 18:16 schreef Anthraxx het volgende:
Quiche moet je zelfmaken. Voorverpakte meuk is niet lekker.
Ja, okee. Maar ik gruwel echt van voorverpakte dingen. Nu maak ik mij soms ook wel schuldig aan voorverpakte troep, maar niet vaak. Het voordeel van Quiche is dat je het vrij snel kan maken en het lekkerder isquote:Op maandag 2 april 2007 18:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er weer hoor... Nu mag je weer gewoon lief doen en respect hebben voor de afwijkende smaak van een ander...
Quiche? Shoarma!quote:Op maandag 2 april 2007 18:14 schreef Sjowhan het volgende:
Thuis!
Zometeen quiche eten van de Johma.. Tijd geleden dat ik dat gegeten heb
Ik mis tieten!quote:
quote:
De kwakzalver!quote:
nee, ik ben hevig getraumatiseerd, maar ik kan ooit wel met trots vertellen dat er in mn kaakbot is gezaagd. of zo.quote:Op maandag 2 april 2007 20:22 schreef webspider het volgende:
[..]
De kwakzalver!![]()
Gaat het een beetje?![]()
quote:
kusje op je voorhoofd.. zal maar niet aan je wang komenquote:
Oude oorlogswondquote:Op maandag 2 april 2007 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]op je poezelige voetje dan!
Wat is er gebeurd?
quote:Op maandag 2 april 2007 20:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee, ik ben hevig getraumatiseerd, maar ik kan ooit wel met trots vertellen dat er in mn kaakbot is gezaagd. of zo.
* nixxx tijgerbalsem op je voet smeertquote:Op maandag 2 april 2007 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oude oorlogswond.
Geen idee, heb me vorig jaar een keer verstapt en het komt eens in de zoveel keer terug, het is bovenop ook dik.
Hij heeft je gevraagd??quote:
Tuurlijk niet...quote:
Al diverse malen ja...quote:
of het eten al klaar is?quote:
quote:
quote:
Nou ja, je kan het vragenquote:
taak voor huismanquote:
tofquote:Op maandag 2 april 2007 21:20 schreef Q. het volgende:
Q.
wat liefquote:Op maandag 2 april 2007 21:24 schreef Ynske het volgende:heb een hele zak met Cadbury Chocolate Whole Nut gekregen
zo ontzettend jummie![]()
ik luister niet!quote:Op maandag 2 april 2007 21:32 schreef Q. het volgende:
Iemand nog FOK!Radio aan het luisteren?
dag dag, alles goed?quote:Op maandag 2 april 2007 21:36 schreef Q. het volgende:
Hallo aaaarti!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |