van een lief ventjequote:
wat liefquote:Op maandag 2 april 2007 21:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
van een lief ventje
omdat, gewoonlekkul ensow
* noteert *quote:Op maandag 2 april 2007 21:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat liefik smelt voor mannen die me chocola geven
![]()
Ja hoi.quote:
hé wat een warm welkom!quote:
Bij vrouwen in het algemeen, natuurlijk wel. Maar Aarti is verre van algemeen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja hoi.
Je wilde toch niet zeggen dat je met jouw levenservaring de interactie tussen chocolade en vrouwen nog niet kende he?
Living in a material worldquote:Op maandag 2 april 2007 21:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat liefik smelt voor mannen die me chocola geven
![]()
Uiterraard wil ik Aarti niet op één hoop gooien bij de overige 3 miljard,quote:Op maandag 2 april 2007 21:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij vrouwen in het algemeen, natuurlijk wel. Maar Aarti is verre van algemeen.
ik stuiter van de pijnstillers, let maar niet op mijquote:
Lijkt mij wel. Ze gaan niet het risico nemen dat je de bestuurder gaat afleiden of wurgen als hij rijdt...quote:Op maandag 2 april 2007 22:00 schreef Ynske het volgende:
Heul stomme vraag:
situatie: iemand word opgepakt door de politie en meegenomen naar het bureau
hij krijgt handboeien om, en wordt achterin de auto neergezet
krijgt ie dan ook handboeien om?
uhh...quote:Op maandag 2 april 2007 22:00 schreef Ynske het volgende:
Heul stomme vraag:
situatie: iemand word opgepakt door de politie en meegenomen naar het bureau
hij krijgt handboeien om, en wordt achterin de auto neergezet
krijgt ie dan ook handboeien om?
Wat een goed idee, thanks for reminding mequote:Op maandag 2 april 2007 22:02 schreef Frezer het volgende:
Heb je toevallig het Vloeibare Chocolade Verhaal van Aarti gemist?.
Wat hebben ze dan weer met jou gedaan?quote:Op maandag 2 april 2007 22:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik stuiter van de pijnstillers, let maar niet op mij![]()
Uiteraardquote:Op maandag 2 april 2007 22:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Uiterraard wil ik Aarti niet op één hoop gooien bij de overige 3 miljard,.
Nee. Wat uiteraard niet wil zeggen dat ik haar terloopse opmerkingen niet zou noteren.quote:Heb je toevallig het Vloeibare Chocolade Verhaal van Aarti gemist?.
Nou ja, voor het wurgen hadden ze een rek tussen de bestuurder en passagiers.quote:Op maandag 2 april 2007 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Ze gaan niet het risico nemen dat je de bestuurder gaat afleiden of wurgen als hij rijdt...
gekaakchirurgd, en dit keer zonder medelijden en met heel veel fouten en nog meer pijnquote:Op maandag 2 april 2007 22:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat hebben ze dan weer met jou gedaan?.
neuy dat niet, maar vroeg t me af. als je toch achterlangs geboeid bent, lijkt t me niet echt prettig zitten maar goed bij een ongeluk wil je ook geen projectiel bij je hebbenquote:Op maandag 2 april 2007 22:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
uhh...
Is er een huisgenootje stout geweest?.
quote:Op maandag 2 april 2007 22:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, voor het wurgen hadden ze een rek tussen de bestuurder en passagiers.
Oorzaak en gevolg he... Geen stoute dingen doen, kom je nooit in die situatie... Ze nemen je niet voor niks mee...quote:Op maandag 2 april 2007 22:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
neuy dat niet, maar vroeg t me af. als je toch achterlangs geboeid bent, lijkt t me niet echt prettig zitten maar goed bij een ongeluk wil je ook geen projectiel bij je hebben
das waarquote:Op maandag 2 april 2007 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oorzaak en gevolg he... Geen stoute dingen doen, kom je nooit in die situatie... Ze nemen je niet voor niks mee...
quote:
The joy,quote:Op maandag 2 april 2007 22:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
gekaakchirurgd, en dit keer zonder medelijden en met heel veel fouten en nog meer pijn![]()
Wist je dat je een stukje kaakbot kan wegzagen?
het leek wel Saw![]()
heb je dat vaker, dat dat soort dingen zomaar inene in je op komen?quote:Op maandag 2 april 2007 22:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
das waar
t kwam zo inene in me op.... vroeg t me gewoon af
quote:Op maandag 2 april 2007 22:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
heb je dat vaker, dat dat soort dingen zomaar inene in je op komen?![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 22:55 schreef Aarti het volgende:
Je heet toch henk!
oh echt fucking hellquote:Op maandag 2 april 2007 22:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
gekaakchirurgd, en dit keer zonder medelijden en met heel veel fouten en nog meer pijn![]()
Wist je dat je een stukje kaakbot kan wegzagen?
het leek wel Saw![]()
mocht je toch durven te gaan: zorg ervoor dat die studenten uit je buurt blijvenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |