Hoef je niet te werken vandaag?quote:Op maandag 2 april 2007 09:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmmm dan moet t buiten in de zon met een boek goed te doen zijn....
Mijn zusje heeft hetzelfde euvel. Je weet ook nooit of ze een geintje maakt als ze zegt dat ze haar verjaardag viert.quote:Op maandag 2 april 2007 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
Heb een nichtje die wel op 1 april geboren is. Best lastig af en toe.
Mja inderdaad, al is mijn nichtje nog jong, zodat de oom&tante 't organiseren..quote:Op maandag 2 april 2007 10:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft hetzelfde euvel. Je weet ook nooit of ze een geintje maakt als ze zegt dat ze haar verjaardag viert..
Mag ik verdomme toch wel hopen !quote:Op maandag 2 april 2007 10:15 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, succesHij zal er eerdaags dan wel zijn begrijp ik
.
Dat ook, maar dan wel de goede soort.quote:Op maandag 2 april 2007 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
Zwangerschaps hormonen bij je vriendin/vrouw?
Uhm, ja.quote:Op maandag 2 april 2007 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
Zoals altijd dus.
Dat forum is alleen bedoeld om te lachen. Al die opvliegende hormonen. Regelmatig rellen daarquote:Op maandag 2 april 2007 11:11 schreef PhaE het volgende:
Officieel moet ik nu eigenlijk in het kinder/zwanger/baby gedoe posten of niet?
Is dat je oprotpremie?quote:Op maandag 2 april 2007 11:32 schreef Q. het volgende:
Oeh, grote chocolade paashaas gekregen van de baas.
Lekkerquote:Op maandag 2 april 2007 11:32 schreef Q. het volgende:
Oeh, grote chocolade paashaas gekregen van de baas.
"Overdag werkt hij op kantoor, maar 's nachts transformeert Q in een spectaculaire vrouwenattractie, waarmee hij zijn jaarloon aanvult!" [/jambers]quote:
Waarom heb je een Mac icoon eigenlijk?quote:Op maandag 2 april 2007 12:13 schreef webspider het volgende:
[..]
"Overdag werkt hij op kantoor, maar 's nachts transformeert Q in een spectaculaire vrouwenattactie, waarmee hij zijn jaarloon aanvult!" [/jambers]
Omdat ik MacOS heb gesloopt!quote:Op maandag 2 april 2007 12:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom heb je een Mac icoon eigenlijk?
"Replace user, press any key when ready"quote:
een eigenwijsje dusquote:
Het was in een virtual machine, dus de schade valt te overzien.quote:Op maandag 2 april 2007 12:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden van de mac.
MacOS 7.5 dan neem ik aan?quote:Op maandag 2 april 2007 12:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Het was in een virtual machine, dus de schade valt te overzien.
We hebben hier nog een oudje met 8.5 staan.quote:
Dat past niet in een usericon-spacequote:Op maandag 2 april 2007 12:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
MacOSX geeft die dode computers niet weer:
[afbeelding]
Ja! Gezien! Het was briljant! En de muziek ook, trouwens!quote:Op maandag 2 april 2007 12:26 schreef webspider het volgende:
Wiiiii-music! http://www.youtube.com/watch?v=slQ9KOwd6MM
Er hadden wat meer trancy-invloeden in de muziek gemogen, maar de basis was prima!quote:Op maandag 2 april 2007 12:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja! Gezien! Het was briljant! En de muziek ook, trouwens!
kom je er ook bijzitten? is nog plaats hoorquote:
Meer bij je ouders etenquote:Op maandag 2 april 2007 14:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Godsamme, ik moet wel heel erg verschrikkelijk zuinig gaan doen deze maand en het is pas 2 april.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |