nou opzich heb ik echt niks met vogelactige dingenquote:Op zondag 1 april 2007 23:03 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, dat is wel stoer. Kuikens zijn tof.
Ik zit te wachten tot mijn dwergpapegaaien gaan broeden.
nou we hebben altijd kippen gehad maar ik kom toch niet echt graag in de buurt van zequote:Op zondag 1 april 2007 23:06 schreef Anthraxx het volgende:
Ik was ook altijd bang voor vogels hoor. Maar na twee dagen groei je daar wel overheen (als je ze zelf in huis hebt). Daarnet lagen de twee dodo's op mijn schouder tegen elkaar aan te knuffelen en te slapen.
En ik dacht dat ik het slecht had met mijn liquiditeitmassa's en gekkigheid.quote:Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef Anthraxx het volgende:
De CAN bus, USB en methodisch ontwerpen in 1 tentamen. En dat allemaal onder het kopje "System on Chip".
quote:
Ik heb er zelf voor gekozenquote:Op zondag 1 april 2007 23:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik het slecht had met mijn liquiditeitmassa's en gekkigheid.
[..].
Ik wil konijntjes. En een hangbuikzwijntje. En een ezeltje.quote:
Aangezien je nog geen bloem goed weet te houden in een huis aan de zee kan dat hangbuikzwijn weinig schade aanrichten en konijnen zijn dol op de duinen (en de vossen zijn weer gek op konijntjesquote:Op zondag 1 april 2007 23:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik wil konijntjes. En een hangbuikzwijntje. En een ezeltje.
En een huis aan zee.
Maar op de een of andere manier heb ik het idee dat het er allemaal niet van gaat komen.
Thanks Godt.quote:Op zondag 1 april 2007 23:16 schreef Godlike02 het volgende:
Aangezien je nog geen bloem goed weet te houden in een huis aan de zee kan dat hangbuikzwijn weinig schade aanrichten en konijnen zijn dol op de duinen (en de vossen zijn weer gek op konijntjes)
Zo lief hoe die vosjes met dat kleine witte konijntje kunnen spelen!quote:Op zondag 1 april 2007 23:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Thanks Godt.
Ik zie het ineens weer helemaal zitten!
True.quote:Op zondag 1 april 2007 23:21 schreef Godlike02 het volgende:
Zo lief hoe die vosjes met dat kleine witte konijntje kunnen spelen!![]()
Oh ja zandvoort is een verschrikkelijk dorp
Gaat nu toch niet zo snel?quote:Op zondag 1 april 2007 23:30 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie haast of zo. Ik hou het amper bij.
Bloemendaal aan zee (niet te verwarren met bloemendaal dorpquote:Op zondag 1 april 2007 23:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
True.
Maar gisteravond heb ik er heerlijk gegeten en geborreld aan het strand.
In Bloemendaal was het nog niet echt gezellig.
Nu niet nee, maar het vorige topic welquote:Op zondag 1 april 2007 23:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gaat nu toch niet zo snel?
Het is gewoon een populair topic.![]()
Heb je al gaatjes in je agenda?quote:Op zondag 1 april 2007 23:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
True.
Maar gisteravond heb ik er heerlijk gegeten en geborreld aan het strand.
In Bloemendaal was het nog niet echt gezellig.
dan ga ik huilen hoorquote:Op maandag 2 april 2007 00:11 schreef Anthraxx het volgende:
Dat hadden mijn ouders ook. Die hebben het inmiddels dan ook verkocht.
Nu al met zon! Met zulk weer word thuis studeren wel erg leuk!quote:Op maandag 2 april 2007 08:54 schreef Nosh het volgende:
Goedemorgen, trouwens,
hmmm dan moet t buiten in de zon met een boek goed te doen zijn....quote:Op maandag 2 april 2007 08:13 schreef Q. het volgende:
Tering, het wordt vandaag 19 graden in De Bilt!
En ik zit bij mijn ouders.quote:Op maandag 2 april 2007 08:13 schreef Q. het volgende:
Tering, het wordt vandaag 19 graden in De Bilt!
Maar je bent Utrecht wel ontvlucht.quote:
Ja, zodat ik mijn tentamens beter kan lerenquote:Op maandag 2 april 2007 09:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Maar je bent Utrecht wel ontvlucht.
Zelfdiscipline.quote:Op maandag 2 april 2007 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, zodat ik mijn tentamens beter kan leren. Teveel afleiding in Utrecht.
Je bent over de rechterbaan naar het werk gekomen vandaag?quote:Op maandag 2 april 2007 09:14 schreef Pheno het volgende:
Ik doe aan muiterij
Het is ook meer dat ik op mijn kamer uitgebreid sta te koken en andere dingen doe dan lerenquote:
Thuis'werken'quote:Op maandag 2 april 2007 09:21 schreef webspider het volgende:
[..]
Je bent over de rechterbaan naar het werk gekomen vandaag?
lang weekend dusquote:
Nee, mijn stem is foetsie, en ben wat koortsig. Maar ik wil iets af zien te krijgen, dus ik werk maar thuis.quote:
Utrecht is te leuk.quote:Op maandag 2 april 2007 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, zodat ik mijn tentamens beter kan leren. Teveel afleiding in Utrecht.
C&A hebben best wel leuke spijkerbroeken hoorde ik, moet ik ook maar eens checken...quote:Op maandag 2 april 2007 08:59 schreef Elvi het volgende:
Lekker winkelen voor nieuwe kleren in mn tussenuren![]()
Ik heb in het weekend al flink online geshopt maar de spijkerbroeken willen maar niet lukken*C&A here I come*
Hoef je niet te werken vandaag?quote:Op maandag 2 april 2007 09:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmmm dan moet t buiten in de zon met een boek goed te doen zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |