en dan te bedenken dat ik ondertussen nog zit te werkenquote:Op zondag 1 april 2007 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
doe enes rustig aan hier zegik kan het niet bijouden zo
quote:
Heey die dingen kreeg ik wel in een periode van ehm... 13 jaarquote:
ik hou het niet echt bij hoor.. maar fijn voor jou dat het over isquote:Op zondag 1 april 2007 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat duurt maar een dag of drie, niet overdrijven.
Dat lijkt me wel eens geil jaquote:Op zondag 1 april 2007 19:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
uitgeluld...heb je nu mannelijke trekjes op je lekker ruikende poes?
Wil je mijn vervangend vriendinnetje zijn de komende week zodat we samen tentamens kunnen leren?quote:
dannogquote:Op zondag 1 april 2007 19:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
Heey die dingen kreeg ik wel in een periode van ehm... 13 jaarEn alleen op mn verjaardag
![]()
wat een rare uitdrukking eigenlijk.quote:
Tentamens?quote:Op zondag 1 april 2007 19:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wil je mijn vervangend vriendinnetje zijn de komende week zodat we samen tentamens kunnen leren?
Greased Lightning klinkt stukken beter inderdaad!quote:
14 april weer!quote:
Welnee. Je bent een belegen lul.quote:Op zondag 1 april 2007 20:02 schreef Q. het volgende:
Ik voel me echt een ouwe lul. Sterker nog, ik ben het.
Paar maanden nog. In december studeer ik af!quote:
Hoezo beginnen? Lasterquote:Op zondag 1 april 2007 20:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En werken is voor mensen die beginnen af te takelen.
Waarschijnlijk heeft zij haar wensen zodanig afgestemd op Q dat hij in ieder geval niet in aanmerking komt...quote:Op zondag 1 april 2007 20:11 schreef Litpho het volgende:
Waarom voldoe ik trouwens aan meer eisen van CL dan Q.? (de krullen kunnen we allebei wel overslaan).
Ik ben zo koppig dat ik me zelfs daar niet door af laat schrikken.quote:Op zondag 1 april 2007 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft zij haar wensen zodanig afgestemd op Q dat hij in ieder geval niet in aanmerking komt...
Gelukkig voor CL leidt dat dan weer niet tot concrete acties van jouw kant...quote:Op zondag 1 april 2007 20:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben zo koppig dat ik me zelfs daar niet door af laat schrikken.
Q. mijn zkloonquote:Op zondag 1 april 2007 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig voor CL leidt dat dan weer niet tot concrete acties van jouw kant...
lieffie weet jij eigenlijk al of de kleine van Phae al geboren is?quote:Op zondag 1 april 2007 20:20 schreef liefie_ het volgende:
toffe tt
al langquote:Op zondag 1 april 2007 20:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieffie weet jij eigenlijk al of de kleine van Phae al geboren is?
ik welquote:Op zondag 1 april 2007 20:24 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had het niet over dieren Liefie_
CL is dan ook wat assertiever..quote:Op zondag 1 april 2007 20:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb CL dan wel eens gezien en zelfs de hand geschud.![]()
dan Mquote:
Met zulke grammatica voldoe je in ieder geval nooit aan CL d'r eisen...quote:
maar het lijkt er wel opquote:Op zondag 1 april 2007 20:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Niet mijn M.
praat je nu tegen jezelf of tgen mij?quote:
een jongen?quote:
een zoontjequote:
litpho weet het zekerquote:Op zondag 1 april 2007 20:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
een jongen?
maar ik weet t niet zeker
kan ook dat ik dat er zelf bij gedacht heb
Mokster?quote:Op zondag 1 april 2007 20:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Niet mijn M.
quote:Op zondag 1 april 2007 20:55 schreef Anthraxx het volgende:
Niet zoveel neuken Nixxx.
zo heb ik em gekregen dus dat moet radicaal andersquote:Op zondag 1 april 2007 20:55 schreef Anthraxx het volgende:
Niet zoveel neuken Nixxx.
nee, die smst/belt gewoon zomaar terugquote:
waar is het wachten nu dan op?quote:
Ja, dat vraag ik me ook al een half jaar op. Schiet eens op, nixxx! Voor je het weet ben je dood!quote:
te privequote:
ik ga nooit doodquote:Op zondag 1 april 2007 21:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook al een half jaar op. Schiet eens op, nixxx! Voor je het weet ben je dood!
Wie is de M in kwestie?quote:Op zondag 1 april 2007 21:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook al een half jaar op. Schiet eens op, nixxx! Voor je het weet ben je dood!
duhu terug smsmen/bellen of weten dat jij zo hopleoos/kansloos verliefd bent is een heel verschilquote:
Weer?quote:Op zondag 1 april 2007 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
maar laten we weer lief doen tegen nixxx nu
quote:Op zondag 1 april 2007 21:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
duhu terug smsmen/bellen of weten dat jij zo hopleoos/kansloos verliefd bent is een heel verschil
Ze leest hier toch ookquote:Op zondag 1 april 2007 21:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
duhu terug smsmen/bellen of weten dat jij zo hopleoos/kansloos verliefd bent is een heel verschil
jij bent christine niet.. jij bent mede-mede-opeth fanquote:
Soms wil ik een klootzak zijn maar dan lukt dat weer nietquote:Op zondag 1 april 2007 21:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij bent christine niet.. jij bent mede-mede-opeth fan
Doe het dan wel op iemand die:quote:Op zondag 1 april 2007 21:08 schreef liefie_ het volgende:
*diepe zucht*
ik wou dat ik weer eens hopenloos/kansloos verliefd werd
Op zich is het best wel leukquote:Op zondag 1 april 2007 21:08 schreef liefie_ het volgende:
*diepe zucht*
Niet kansloos, maar kansvol verliefd, veel leukerquote:Op zondag 1 april 2007 21:08 schreef liefie_ het volgende:
*diepe zucht*
priapisme?quote:
dat maakt het weer een stuk minder kansloos hequote:Op zondag 1 april 2007 21:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Doe het dan wel op iemand die:
1. je IRL kent
2. jou ooit wilt ontmoeten
oja, dat is ook zoquote:Op zondag 1 april 2007 21:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat maakt het weer een stuk minder kansloos he
nou oke ik zal er van maken:quote:Op zondag 1 april 2007 21:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
Niet kansloos, maar kansvol verliefd, veel leuker![]()
veel beterquote:Op zondag 1 april 2007 21:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou oke ik zal er van maken:
*diepe zucht*
ik wil weer eens heel erg verliefd worden
quote:Op zondag 1 april 2007 21:11 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, Nixxx, het komt wel goed op de een of andere manier. Ik vond hopeloos verliefd zijn trouwens enorm klote. Dat waren de meest depressieve maanden van mijn leven.
schopje >> [singles]quote:Op zondag 1 april 2007 21:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
veel beter![]()
hoe ben je als je heel erg verliefd bent?
zijn dat relaties te noemen?quote:Op zondag 1 april 2007 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
Ben je dat nog nooit geweest dan? En je vorige relaties dan?
heel vrolijk! en dromerig en liefquote:Op zondag 1 april 2007 21:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
veel beter![]()
hoe ben je als je heel erg verliefd bent?
Maarre, werd je dan verliefd op de persoon of verliefd op de aandacht?quote:Op zondag 1 april 2007 21:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zijn dat relaties te noemen?
maar de toenadering kwam vanuit de ander terwijl ik eigenlijk niet aan meer dacht tot er een onverwachte liefdesverklaring kwam en tja toen begon het ook wat aan te wakkeren.
Hoe moet je het dan noemen? "Relatie om toch maar eens seks te hebben."?quote:Op zondag 1 april 2007 21:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zijn dat relaties te noemen?
maar de toenadering kwam vanuit de ander terwijl ik eigenlijk niet aan meer dacht tot er een onverwachte liefdesverklaring kwam en tja toen begon het ook wat aan te wakkeren.
wie zal het zeggenquote:Op zondag 1 april 2007 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maarre, werd je dan verliefd op de persoon of verliefd op de aandacht?
mja vanuit de anderen was dat het dus welquote:Op zondag 1 april 2007 21:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe moet je het dan noemen? "Relatie om toch maar eens seks te hebben."?
Met die toenadering is op zich niets mis maar dan moet het wel aan blijven.
Uit jouw antwoord concludeer ik het tweede. Maar dat is een hele grote aanname!quote:
nr 1 de aandacht denk ik. (ik was eigenlijk min of meer gewoon zn hoer) en had er al lang mee moeten kappen.quote:Op zondag 1 april 2007 21:17 schreef Anthraxx het volgende:
Nou eh, jij?
Wij kennen je daarvoor niet al te goed.
Joh, laat het in het verleden. Hij is gewoon kinderachtig en onvolwassen en is er nog veel te goed vanaf gekomen. Sta er gewoon boven, hij is het echt niet waard.quote:Op zondag 1 april 2007 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja vanuit de anderen was dat het dus wel
gaat nu niet alleen over hem ook over mn andere exquote:Op zondag 1 april 2007 21:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Joh, laat het in het verleden. Hij is gewoon kinderachtig en onvolwassen en is er nog veel te goed vanaf gekomen. Sta er gewoon boven, hij is het echt niet waard.
HW?quote:Op zondag 1 april 2007 21:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nr 1 de aandacht denk ik. (ik was eigenlijk min of meer gewoon zn hoer) en had er al lang mee moeten kappen.
nr 2 was wel anders
wikipedia is je vriendquote:Op zondag 1 april 2007 21:19 schreef nixxx het volgende:
hoe de fuck ziet een nederlandse admiraalsvlag eruit?
mja..quote:Op zondag 1 april 2007 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nr2 was HW en dat voelde wel anders en fijner maar achteraf toch niks beter dan ex nummer 1.
is dat je type?quote:
Je hoeft niet continu bot te doen hoorquote:Op zondag 1 april 2007 21:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Zij zag tenminste de mensen met wie ze verkering had wel eens..
En dat zeg jij?quote:Op zondag 1 april 2007 21:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hoeft niet continu bot te doen hoor.
Ja. Als ik bot doe krijg ik meestal een por van mijn vriendin die het ook niet nodig vind.quote:
Ik heb me verbeterd. Alleen niet tov nixxxquote:Op zondag 1 april 2007 21:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. Als ik bot doe krijg ik meestal een por van mijn vriendin die het ook niet nodig vind.
Ik probeer mij te beteren. Echt waar!
mja ik weet t niet zoals ik al zei, liefde op het eerste gezicht nee, maar onaantrekkelijk is hij niet.... maar mijn type? ik weet het niet.... ik vind veel verschillende types wel aantrekkelijk.quote:Op zondag 1 april 2007 21:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
is dat je type?
en nee dat is niks om te pesten of zo dat vraag ik me serieus af
Daar kun je ook boven staanquote:Op zondag 1 april 2007 21:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb me verbeterd. Alleen niet tov nixxx.
maar hij is toch zo'n gladde prater of zoiets? heb ik gehoordquote:Op zondag 1 april 2007 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja ik weet t niet zoals ik al zei, liefde op het eerste gezicht nee, maar onaantrekkelijk is hij niet.... maar mijn type? ik weet het niet.... ik vind veel verschillende types wel aantrekkelijk.
Ja daar heb je een punt welquote:
post ik alquote:Op zondag 1 april 2007 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar hij is toch zo'n gladde prater of zoiets? heb ik gehoord
is het singles topic trouwens niks voor jou?
oke sorryquote:Op zondag 1 april 2007 21:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
post ik alen over dat andere onderwerp heb ik het niet meer. Verdrongen hoofdstuk
verdrongen = slechtquote:Op zondag 1 april 2007 21:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
post ik alen over dat andere onderwerp heb ik het niet meer. Verdrongen hoofdstuk
Dat is ook sneu, dat ben ik wel met je eens. Maar ook dat moet iemand denk ik gewoon hard tegen komen. Je wordt er alleen maar beter vanquote:Op zondag 1 april 2007 21:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja daar heb je een punt wel. Ik trek het me alleen een beetje aan dat hij niet naar mijn 'waarom val je op een meisje die jou niet wilt ontmoeten' en 'oke, maar kijk intussen gewoon rond naar andere meisjes' preken compleet negeert. Op de één of andere manier vind ik het niet alleen zielig voor 'm, maar vind ik het ook gewoon sneu als hij er straks achter komt dat hij al die tijd in een illusie heeft geleefd en geloofd.
Oh, die ervaring heb ik ook gehad. En die was zo kut dat ik anderen daarvoor wil beschermen ofzo. In dit geval alleen met een niet heel erg conventionele methode.quote:Op zondag 1 april 2007 21:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is ook sneu, dat ben ik wel met je eens. Maar ook dat moet iemand denk ik gewoon hard tegen komen. Je wordt er alleen maar beter vanik spreek uit ervaring.
Niet voor nixxx specifiek overigens, maar ervaring is nog altijd de beste leermeester. Uiteindelijk ben jij ook gekomen op de plek waar je nu bent door je eigen hart te volgen in plaats van de goedbedoelde raad van anderen...quote:Op zondag 1 april 2007 21:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja daar heb je een punt wel. Ik trek het me alleen een beetje aan dat hij niet naar mijn 'waarom val je op een meisje die jou niet wilt ontmoeten' en 'oke, maar kijk intussen gewoon rond naar andere meisjes' preken compleet negeert. Op de één of andere manier vind ik het niet alleen zielig voor 'm, maar vind ik het ook gewoon sneu als hij er straks achter komt dat hij al die tijd in een illusie heeft geleefd en geloofd.
Als ik daar behoefte aan zou hebben, zou ik het doen. Ook als het niet magquote:Op zondag 1 april 2007 21:36 schreef nixxx het volgende:
Als dat gebeurt mag je zo vaak als je wilt " ik heb het toch gezegd" zeggen ok C?
Eén zwaluw maakt nog geen zomer...quote:Op zondag 1 april 2007 21:35 schreef Anthraxx het volgende:
Zie je wel AirwiN, dat ik ook gewoon normaal kan posten.
quote:Op zondag 1 april 2007 21:36 schreef nixxx het volgende:
Als dat gebeurt mag je zo vaak als je wilt " ik heb het toch gezegd" zeggen ok C?
Correct. In gedachte maak je iemand net zo leuk als dat je wilt. Tot je de realiteit ontmoet...quote:Op zondag 1 april 2007 21:39 schreef liefie_ het volgende:
ik denk eigenlijk (sorry nixxx)
dat als je verliefd word via internet op iemand die je nog nooit gezien hebt het altijd een ilussie is
tot je iemand ontmoet hebt kun je nooit echt echt echt verliefd worden
vind ik
dat is absoluut waarquote:Op zondag 1 april 2007 21:39 schreef liefie_ het volgende:
dat als je verliefd word via internet op iemand die je nog nooit gezien hebt het altijd een ilussie is
vind ik
Ben ik het wel mee eens eigenlijk, uit eigen ervaring. Dan gaat het niet zozeer over verliefd zijn op iemand, maar wel flink onder de indruk zijn van iemand. En dan ontmoet je elkaar, niks geen klik...quote:Op zondag 1 april 2007 21:39 schreef liefie_ het volgende:
vind ik
iddquote:Op zondag 1 april 2007 21:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Correct. In gedachte maak je iemand net zo leuk als dat je wilt. Tot je de realiteit ontmoet...
Been there, done that...quote:Op zondag 1 april 2007 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens eigenlijk, uit eigen ervaring. Dan gaat het niet zozeer over verliefd zijn op iemand, maar wel flink onder de indruk zijn van iemand. En dan ontmoet je elkaar, niks geen klik...
Ik hou 't liever op: ervaringsdeskundigenquote:
quote:Op zondag 1 april 2007 21:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
idd
en je kunt het wel heel leuk vinden om te kletsen en zo via internet en heel blij worden van de aandacht en iets heel moois in je hoofd creeeren... het blijft allemaal nog "nep"
realistenquote:
Dat maakt het ook lastig als je verliefd wordt op iemand die je via internet kent; het ideaalbeeld kan nog maandenlang blijven bestaan, zodat het moeilijk is er overheen te komen.quote:Op zondag 1 april 2007 21:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Correct. In gedachte maak je iemand net zo leuk als dat je wilt. Tot je de realiteit ontmoet...
ik heb 1 keer gedate via internet en dat wasquote:Op zondag 1 april 2007 21:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gaat dat over mij?quote:Op zondag 1 april 2007 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens eigenlijk, uit eigen ervaring. Dan gaat het niet zozeer over verliefd zijn op iemand, maar wel flink onder de indruk zijn van iemand. En dan ontmoet je elkaar, niks geen klik...
Ja, idem. Maar ik heb ook andere ervaringen.quote:Op zondag 1 april 2007 21:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb 1 keer gedate via internet en dat was![]()
![]()
![]()
Daarom is het ook bij één keer gebleven...quote:Op zondag 1 april 2007 21:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb 1 keer gedate via internet en dat was![]()
![]()
![]()
in je eentje, met een foto van dinges? Fapzequote:Op zondag 1 april 2007 21:45 schreef nixxx het volgende:
bedddddddddddd
Nee, van jou ben ik nog steeds onder de indruk... Meer en meer...quote:
Vooral na maandag zeker... slijmbalquote:Op zondag 1 april 2007 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, van jou ben ik nog steeds onder de indruk... Meer en meer...
Jij kent mij beter dan dat...quote:Op zondag 1 april 2007 21:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Vooral na maandag zeker... slijmbal.
Maar: idem.
het is niet bij 1 keer geblevenquote:Op zondag 1 april 2007 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom is het ook bij één keer gebleven...
en wat vind je van mij dan?quote:Op zondag 1 april 2007 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, van jou ben ik nog steeds onder de indruk... Meer en meer...
liefie_, je hebt zelden zo gelijk gehadquote:Op zondag 1 april 2007 21:39 schreef liefie_ het volgende:
vind ik
Je gaat toch maar rondvragen naar je reputatie?quote:Op zondag 1 april 2007 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en wat vind je van mij dan?
kreeg een beetje de indruk en vooral in het begin dat je me maar vaag en raar vond ofzo
dan valt het nog onder date vind ikquote:Op zondag 1 april 2007 21:47 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb nooit gedate via internet, wel gezellig wat gedronken maar niet met de instelling ik ben single en op zoek
quote:Op zondag 1 april 2007 21:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
liefie_, je hebt zelden zo gelijk gehad.
Been there, done that. Waarom heb ik geen t-shirt eigenlijk?quote:Op zondag 1 april 2007 21:41 schreef AirwiN het volgende:
En dan ontmoet je elkaar, niks geen klik...
ik ga dit maar opvatten als een complimentquote:Op zondag 1 april 2007 21:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
liefie_, je hebt zelden zo gelijk gehad.
Die waren uitverkocht. Ik had de laatste.quote:Op zondag 1 april 2007 21:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Been there, done that. Waarom heb ik geen t-shirt eigenlijk?.
Wij hebben zakelijk gelunched.quote:Op zondag 1 april 2007 21:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Onwaar. In dat geval zouden wij gedate hebben..
ik neem aan dat bij jullie afspraak het stukje: onder het motto ik ben single en opzoek niet meespeeldequote:Op zondag 1 april 2007 21:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Onwaar. In dat geval zouden wij gedate hebben..
Nee, dat speelde niet mee.quote:Op zondag 1 april 2007 21:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik neem aan dat bij jullie afspraak het stukje: onder het motto ik ben single en opzoek niet meespeelde
of wel, maar dan vind ik het een date
Ik weet trouwens niet meer of Annie en ik alletwee single waren toen we elkaar ontmoetten (weet jij het nog, An? Ik dacht van niet namelijk).quote:Op zondag 1 april 2007 21:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik neem aan dat bij jullie afspraak het stukje: onder het motto ik ben single en opzoek niet meespeelde
of wel, maar dan vind ik het een date
Afgezien van het feit dat je niet even de moeite nam om je voor te stellen, viel dat wel mee hoor...quote:Op zondag 1 april 2007 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en wat vind je van mij dan?
kreeg een beetje de indruk en vooral in het begin dat je me maar vaag en raar vond ofzo
Dat is het ook. Het impliceert zelfs dat het niet de eerste keer isquote:Op zondag 1 april 2007 21:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ga dit maar opvatten als een compliment
dus danku
oke okequote:Op zondag 1 april 2007 21:50 schreef Christine het volgende:
MM hou nou es op met zo onzeker doen. Niet nodig.
Welke van de vele?quote:Op zondag 1 april 2007 21:55 schreef AirwiN het volgende:
mijn dubieuze vraag
Opblijven na half tien?quote:Op zondag 1 april 2007 21:53 schreef Christine het volgende:
Pff, ik word hier serieus te oud voor.
Welke beviel uiteindelijk het meest?quote:Op zondag 1 april 2007 21:55 schreef Mokster het volgende:
Ik heb alle varianten inmiddels al meegemaakt via internet: afspreken en geen enkele klik hebben, afspreken en uiteindelijk goede vrienden worden, afspreken en samen de sterren van de hemel neuken zonder verliefdheid, en de allerergste: afspreken, verliefd worden en eindigen met een gebroken hart.
Het lijkt wel de échte wereld...
neequote:
Oldbie?quote:Op zondag 1 april 2007 21:53 schreef Christine het volgende:
Pff, ik word hier serieus te oud voor.
Wederom verwar je mij met nixxx...quote:
Daar heeft ze serieus de cijfers niet voor. Dat heeft An niet eens.quote:
je zegt het alsof het een slecht iets isquote:
Had ik je al verteld hoezeer nixxx de afgelopen tijd gegroeid is als persoon?quote:
Nee, voor al dat internetgedoe.quote:
kun je daar zelf nou geen gok naar doenquote:
Oh ja, jij welquote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef Aarti het volgende:
[..]
je zegt het alsof het een slecht iets is![]()
Nee.quote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kun je daar zelf nou geen gok naar doen
wie is mquote:Op zondag 1 april 2007 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neeals iemand zegt zoner m op msn ofzo langer dan 1 middag te kennen en zegt je moet eruit, gewoon ff eruit en zonder bijbedoelingen. Dan vind ik dat geen date.
Nee, vertel...quote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Had ik je al verteld hoezeer nixxx de afgelopen tijd gegroeid is als persoon?.
Ach... als je dat allemaal wist had je nog in de kelder van je ouders gewoond.quote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, voor al dat internetgedoe.
Ik snap ook de helft van de topics hier op fok niet. En ik ben echt niet dom ofzo, maar ik heb gewoon geen idee wat bittorrents zijn, of AAC of flac, of 1337 of lollereins!!!1!/1!!1!11OMFGBBQ, of itunes. En ik wil het niet weten ook.
Helaas weet ik nog net wel wat een lemonparty is.
Lemonparty?quote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, voor al dat internetgedoe.
Ik snap ook de helft van de topics hier op fok niet. En ik ben echt niet dom ofzo, maar ik heb gewoon geen idee wat bittorrents zijn, of AAC of flac, of 1337 of lollereins!!!1!/1!!1!11OMFGBBQ, of itunes. En ik wil het niet weten ook.
Helaas weet ik nog net wel wat een lemonparty is.
DIGquote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef Christine het volgende:
bittorrents
DIGquote:AAC
DIGquote:flac
Triestquote:1337 of lollereins!!!1!/1!!1!11OMFGBBQ
DIGquote:itunes
Idem dito.quote:Op zondag 1 april 2007 22:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, iemand noemde het en toen heb ik de fout gemaakt het op te zoeken via google.
quote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef Aarti het volgende:
vertel eens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja dat voorstellen ik stond te twijfelenquote:Op zondag 1 april 2007 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat je niet even de moeite nam om je voor te stellen, viel dat wel mee hoor...
Verder denk ik dat jij je erg veilig voelt door bij voorbaat altijd de positie van de underdog in te nemen. Ik kan niet beoordelen of dat echt is hoe je bent of dat dat een act is. Ik vermoed het laatste. Als je kijkt hoe jij jezelf hebt losgemaakt van je thuissituatie mag je best trots zijn. Vooralsnog weet je je aardig te redden en dat mag je best onderkennen en uitstralen.
Daarnaast, dom ben je ook niet... Je was i.i.g. de enige die zondermeer het antwoord op mijn dubieuze vraag wist...
Mijn vingers jeuken om nu te gaan googlen.quote:Op zondag 1 april 2007 22:01 schreef Christine het volgende:
Ja, iemand noemde het en toen heb ik de fout gemaakt het op te zoeken via google.
Dat is toch gebruikelijkquote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja dat voorstellen ik stond te twijfelenmaar tis zo vaag je voor te stellen terwijl anderen die elkaar al kennen en die ik kende toekijken hoe je elkaar een handje schud
(maak me altijd druk over wat anderen vinden en wat normaal is etc )
Drie naakte kerelsquote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mijn vingers jeuken om nu te gaan googlen.
Nouja jullie zaten er allemaal al en zo en dan moest ik t_f en Airwin een handje geven en jullie al toekijkend voelde me gewoon wat ongemakkelijk enzoquote:
Waarschuwing vooraf:quote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mijn vingers jeuken om nu te gaan googlen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe dus maar niet.
quote:
Dan was er geen fok!quote:Op zondag 1 april 2007 22:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zonder nerds was de wereld nergens.
Ik moest gewoon even mijzelf een schouder klopje geven
hoi moksquote:Op zondag 1 april 2007 22:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
De vriendschap.
Hoewel het neuken ook niet verkeerd was trouwens.
quote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]dankuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
Het is echt heel gebruikelijk om je voor te stellen aan mensen die je niet kent, ookal ken je de rest die erbij zit wel.quote:Op zondag 1 april 2007 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nouja jullie zaten er allemaal al en zo en dan moest ik t_f en Airwin een handje geven en jullie al toekijkend voelde me gewoon wat ongemakkelijk enzo
of zeggen hey ik ben dingesquote:Op zondag 1 april 2007 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nouja jullie zaten er allemaal al en zo en dan moest ik t_f en Airwin een handje geven en jullie al toekijkend voelde me gewoon wat ongemakkelijk enzo
Het is daarentegen ook prima om niet iedereen een handje te geven maar gewoon te zwaaien, zeker als je niet omringd bent door mensen die de etiquette zo nauw volgen dat ze een hartverknettering krijgen als je je thee zonder pink naar buiten drinkt.quote:Op zondag 1 april 2007 22:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is echt heel gebruikelijk om je voor te stellen aan mensen die je niet kent, ookal ken je de rest die erbij zit wel..
Dat dus. Je bent in vorm vandaagquote:Op zondag 1 april 2007 22:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
of zeggen hey ik ben dinges
eventueel met iets van een vrolijk handgebaar
En studentenquote:Op zondag 1 april 2007 22:06 schreef Christine het volgende:
Nerds zijn fijn, die doen dingen waar ik dan geen verstand van hoef te hebben.
Zelfde geldt voor putjesscheppers, lijkschouwers en soa-test-dokters.
mja nouja ik doe het normaal ook wel geloof ikquote:Op zondag 1 april 2007 22:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is echt heel gebruikelijk om je voor te stellen aan mensen die je niet kent, ookal ken je de rest die erbij zit wel..
ik gok dat het de schuld van de lente isquote:
Wil je mij niet zo akelig secuur beschrijven? Het wordt bijna eng!quote:Op zondag 1 april 2007 22:06 schreef Litpho het volgende:
mensen die de etiquette zo nauw volgen dat ze een hartverknettering krijgen als je je thee zonder pink naar buiten drinkt.
Ik weet hoe ik was overgekomen als ik me na tien minuten alsnog zelf had voorgesteld. Dat was de tweede indruk vast niet ten goede gekomen...quote:Op zondag 1 april 2007 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja nouja ik doe het normaal ook wel geloof ikkwam ook ff binnen nadat ik net thuis een jankbui had gehad, voelde me niet al te tof en het initiatief kwam ook niet uit de anderen dus toen dacht ik hmm laat maar en ben ik maar gewoon gaan zitten geloof ik
en aj ik had wellicht initiatief moetn nemen maar dat heb ik niet gedaan
Een beetje?quote:Op zondag 1 april 2007 22:13 schreef Christine het volgende:
AirwiN, een beetje laat, maar: wat vond je eigenlijk van mij?
Soa-test doktoren. Die mensen zijn echt sadisten gewoon.quote:Op zondag 1 april 2007 22:06 schreef Christine het volgende:
Zelfde geldt voor putjesscheppers, lijkschouwers en soa-test-dokters.
quote:Op zondag 1 april 2007 22:13 schreef Christine het volgende:
AirwiN, een beetje laat, maar: wat vond je eigenlijk van mij?
Gewoon aadigquote:Op zondag 1 april 2007 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik was overgekomen als ik me na tien minuten alsnog zelf had voorgesteld. Dat was de tweede indruk vast niet ten goede gekomen...
Zal ik nou ook nog gaan vragen wat je van mij vond?
Een botte lul, nog steeds trouwens...quote:Op zondag 1 april 2007 22:14 schreef Anthraxx het volgende:
En wat vonden jullie van mij?
Op zich is het best verhelderendquote:Op zondag 1 april 2007 22:14 schreef liefie_ het volgende:
haha gaat iedereen die nou ooit iemand ontmoet heeft de ander beschrijven
prima geeft een lekker inzicht in mensen haha
quote:Op zondag 1 april 2007 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
maar dat ligt aan mij waarschijnlijk.
Yup.quote:Op zondag 1 april 2007 22:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Soa-test doktoren. Die mensen zijn echt sadisten gewoon..
Zal ik ook vertellen wat ik van jou vond?quote:Op zondag 1 april 2007 22:14 schreef liefie_ het volgende:
haha ja begin jij ook eens iemand te beschrijvenquote:Op zondag 1 april 2007 22:14 schreef liefie_ het volgende:
Ja, maar dat ga ik niet hier vertellen...quote:
ik heb nog nooit echt iemand ontmoetquote:Op zondag 1 april 2007 22:17 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha ja begin jij ook eens iemand te beschrijven![]()
same here, geen spannende verhalenquote:Op zondag 1 april 2007 22:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb nog nooit echt iemand ontmoet
ja een iemand maar die komt hier niet meer
Die heeft echt wel betere dingen te doen, jaquote:Op zondag 1 april 2007 22:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb nog nooit echt iemand ontmoet
ja een iemand maar die komt hier niet meer
Stelde jij niet een paar pagina's terug een meet voor?quote:Op zondag 1 april 2007 22:22 schreef Elvi het volgende:
Ik ben ook nog veiligNiemand hier heeft mij nog ontmoet
![]()
Een kind opvoeden?quote:Op zondag 1 april 2007 22:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die heeft echt wel betere dingen te doen, ja.
ja maar dat was 2 minuten en ik was heel eerlijk gezegd al dronken...quote:Op zondag 1 april 2007 22:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Een kind opvoeden?.
En liefie_, jij hebt nixxx en mij gezien.
Die ogen...quote:Op zondag 1 april 2007 22:14 schreef Anthraxx het volgende:
En wat vonden jullie van mij?
Dat was een vorig topicquote:Op zondag 1 april 2007 22:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stelde jij niet een paar pagina's terug een meet voor?.
Jij bent zelfs mn huisgenoot.quote:Op zondag 1 april 2007 22:25 schreef Anthraxx het volgende:
Gelukkig kennen hier maar een paar mensen mij.
En dat zeg jij...quote:
Bij Moks is de verpakking beter!quote:Op zondag 1 april 2007 22:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die van mij zijn minstens net zo mooi.
Da's toch die MMORP?quote:Op zondag 1 april 2007 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
Ik speel nu Oblivion voornamelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |