en dan te bedenken dat ik ondertussen nog zit te werkenquote:Op zondag 1 april 2007 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
doe enes rustig aan hier zegik kan het niet bijouden zo
quote:
Heey die dingen kreeg ik wel in een periode van ehm... 13 jaarquote:
ik hou het niet echt bij hoor.. maar fijn voor jou dat het over isquote:Op zondag 1 april 2007 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat duurt maar een dag of drie, niet overdrijven.
Dat lijkt me wel eens geil jaquote:Op zondag 1 april 2007 19:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
uitgeluld...heb je nu mannelijke trekjes op je lekker ruikende poes?
Wil je mijn vervangend vriendinnetje zijn de komende week zodat we samen tentamens kunnen leren?quote:
dannogquote:Op zondag 1 april 2007 19:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
Heey die dingen kreeg ik wel in een periode van ehm... 13 jaarEn alleen op mn verjaardag
![]()
wat een rare uitdrukking eigenlijk.quote:
Tentamens?quote:Op zondag 1 april 2007 19:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wil je mijn vervangend vriendinnetje zijn de komende week zodat we samen tentamens kunnen leren?
Greased Lightning klinkt stukken beter inderdaad!quote:
14 april weer!quote:
Welnee. Je bent een belegen lul.quote:Op zondag 1 april 2007 20:02 schreef Q. het volgende:
Ik voel me echt een ouwe lul. Sterker nog, ik ben het.
Paar maanden nog. In december studeer ik af!quote:
Hoezo beginnen? Lasterquote:Op zondag 1 april 2007 20:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En werken is voor mensen die beginnen af te takelen.
Waarschijnlijk heeft zij haar wensen zodanig afgestemd op Q dat hij in ieder geval niet in aanmerking komt...quote:Op zondag 1 april 2007 20:11 schreef Litpho het volgende:
Waarom voldoe ik trouwens aan meer eisen van CL dan Q.? (de krullen kunnen we allebei wel overslaan).
Ik ben zo koppig dat ik me zelfs daar niet door af laat schrikken.quote:Op zondag 1 april 2007 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft zij haar wensen zodanig afgestemd op Q dat hij in ieder geval niet in aanmerking komt...
Gelukkig voor CL leidt dat dan weer niet tot concrete acties van jouw kant...quote:Op zondag 1 april 2007 20:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben zo koppig dat ik me zelfs daar niet door af laat schrikken.
Q. mijn zkloonquote:Op zondag 1 april 2007 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig voor CL leidt dat dan weer niet tot concrete acties van jouw kant...
lieffie weet jij eigenlijk al of de kleine van Phae al geboren is?quote:Op zondag 1 april 2007 20:20 schreef liefie_ het volgende:
toffe tt
al langquote:Op zondag 1 april 2007 20:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieffie weet jij eigenlijk al of de kleine van Phae al geboren is?
ik welquote:Op zondag 1 april 2007 20:24 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had het niet over dieren Liefie_
CL is dan ook wat assertiever..quote:Op zondag 1 april 2007 20:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb CL dan wel eens gezien en zelfs de hand geschud.![]()
dan Mquote:
Met zulke grammatica voldoe je in ieder geval nooit aan CL d'r eisen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |