dat is absoluut waarquote:Op zondag 1 april 2007 21:39 schreef liefie_ het volgende:
ik denk eigenlijk (sorry nixxx)
dat als je verliefd word via internet op iemand die je nog nooit gezien hebt het altijd een ilussie is
tot je iemand ontmoet hebt kun je nooit echt echt echt verliefd worden
vind ik
Ben ik het wel mee eens eigenlijk, uit eigen ervaring. Dan gaat het niet zozeer over verliefd zijn op iemand, maar wel flink onder de indruk zijn van iemand. En dan ontmoet je elkaar, niks geen klik...quote:Op zondag 1 april 2007 21:39 schreef liefie_ het volgende:
dat als je verliefd word via internet op iemand die je nog nooit gezien hebt het altijd een ilussie is
vind ik
iddquote:Op zondag 1 april 2007 21:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Correct. In gedachte maak je iemand net zo leuk als dat je wilt. Tot je de realiteit ontmoet...
Been there, done that...quote:Op zondag 1 april 2007 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens eigenlijk, uit eigen ervaring. Dan gaat het niet zozeer over verliefd zijn op iemand, maar wel flink onder de indruk zijn van iemand. En dan ontmoet je elkaar, niks geen klik...
Ik hou 't liever op: ervaringsdeskundigenquote:
quote:Op zondag 1 april 2007 21:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
idd
en je kunt het wel heel leuk vinden om te kletsen en zo via internet en heel blij worden van de aandacht en iets heel moois in je hoofd creeeren... het blijft allemaal nog "nep"
realistenquote:
Dat maakt het ook lastig als je verliefd wordt op iemand die je via internet kent; het ideaalbeeld kan nog maandenlang blijven bestaan, zodat het moeilijk is er overheen te komen.quote:Op zondag 1 april 2007 21:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Correct. In gedachte maak je iemand net zo leuk als dat je wilt. Tot je de realiteit ontmoet...
ik heb 1 keer gedate via internet en dat wasquote:Op zondag 1 april 2007 21:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gaat dat over mij?quote:Op zondag 1 april 2007 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens eigenlijk, uit eigen ervaring. Dan gaat het niet zozeer over verliefd zijn op iemand, maar wel flink onder de indruk zijn van iemand. En dan ontmoet je elkaar, niks geen klik...
Ja, idem. Maar ik heb ook andere ervaringen.quote:Op zondag 1 april 2007 21:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb 1 keer gedate via internet en dat was![]()
![]()
![]()
Daarom is het ook bij één keer gebleven...quote:Op zondag 1 april 2007 21:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb 1 keer gedate via internet en dat was![]()
![]()
![]()
in je eentje, met een foto van dinges? Fapzequote:Op zondag 1 april 2007 21:45 schreef nixxx het volgende:
bedddddddddddd
Nee, van jou ben ik nog steeds onder de indruk... Meer en meer...quote:
Vooral na maandag zeker... slijmbalquote:Op zondag 1 april 2007 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, van jou ben ik nog steeds onder de indruk... Meer en meer...
Jij kent mij beter dan dat...quote:Op zondag 1 april 2007 21:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Vooral na maandag zeker... slijmbal.
Maar: idem.
het is niet bij 1 keer geblevenquote:Op zondag 1 april 2007 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom is het ook bij één keer gebleven...
en wat vind je van mij dan?quote:Op zondag 1 april 2007 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, van jou ben ik nog steeds onder de indruk... Meer en meer...
liefie_, je hebt zelden zo gelijk gehadquote:Op zondag 1 april 2007 21:39 schreef liefie_ het volgende:
vind ik
Je gaat toch maar rondvragen naar je reputatie?quote:Op zondag 1 april 2007 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en wat vind je van mij dan?
kreeg een beetje de indruk en vooral in het begin dat je me maar vaag en raar vond ofzo
dan valt het nog onder date vind ikquote:Op zondag 1 april 2007 21:47 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb nooit gedate via internet, wel gezellig wat gedronken maar niet met de instelling ik ben single en op zoek
quote:Op zondag 1 april 2007 21:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
liefie_, je hebt zelden zo gelijk gehad.
Been there, done that. Waarom heb ik geen t-shirt eigenlijk?quote:Op zondag 1 april 2007 21:41 schreef AirwiN het volgende:
En dan ontmoet je elkaar, niks geen klik...
ik ga dit maar opvatten als een complimentquote:Op zondag 1 april 2007 21:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
liefie_, je hebt zelden zo gelijk gehad.
Die waren uitverkocht. Ik had de laatste.quote:Op zondag 1 april 2007 21:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Been there, done that. Waarom heb ik geen t-shirt eigenlijk?.
Wij hebben zakelijk gelunched.quote:Op zondag 1 april 2007 21:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Onwaar. In dat geval zouden wij gedate hebben..
ik neem aan dat bij jullie afspraak het stukje: onder het motto ik ben single en opzoek niet meespeeldequote:Op zondag 1 april 2007 21:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Onwaar. In dat geval zouden wij gedate hebben..
Nee, dat speelde niet mee.quote:Op zondag 1 april 2007 21:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik neem aan dat bij jullie afspraak het stukje: onder het motto ik ben single en opzoek niet meespeelde
of wel, maar dan vind ik het een date
Ik weet trouwens niet meer of Annie en ik alletwee single waren toen we elkaar ontmoetten (weet jij het nog, An? Ik dacht van niet namelijk).quote:Op zondag 1 april 2007 21:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik neem aan dat bij jullie afspraak het stukje: onder het motto ik ben single en opzoek niet meespeelde
of wel, maar dan vind ik het een date
Afgezien van het feit dat je niet even de moeite nam om je voor te stellen, viel dat wel mee hoor...quote:Op zondag 1 april 2007 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en wat vind je van mij dan?
kreeg een beetje de indruk en vooral in het begin dat je me maar vaag en raar vond ofzo
Dat is het ook. Het impliceert zelfs dat het niet de eerste keer isquote:Op zondag 1 april 2007 21:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ga dit maar opvatten als een compliment
dus danku
oke okequote:Op zondag 1 april 2007 21:50 schreef Christine het volgende:
MM hou nou es op met zo onzeker doen. Niet nodig.
Welke van de vele?quote:Op zondag 1 april 2007 21:55 schreef AirwiN het volgende:
mijn dubieuze vraag
Opblijven na half tien?quote:Op zondag 1 april 2007 21:53 schreef Christine het volgende:
Pff, ik word hier serieus te oud voor.
Welke beviel uiteindelijk het meest?quote:Op zondag 1 april 2007 21:55 schreef Mokster het volgende:
Ik heb alle varianten inmiddels al meegemaakt via internet: afspreken en geen enkele klik hebben, afspreken en uiteindelijk goede vrienden worden, afspreken en samen de sterren van de hemel neuken zonder verliefdheid, en de allerergste: afspreken, verliefd worden en eindigen met een gebroken hart.
Het lijkt wel de échte wereld...
neequote:
Oldbie?quote:Op zondag 1 april 2007 21:53 schreef Christine het volgende:
Pff, ik word hier serieus te oud voor.
Wederom verwar je mij met nixxx...quote:
Daar heeft ze serieus de cijfers niet voor. Dat heeft An niet eens.quote:
je zegt het alsof het een slecht iets isquote:
Had ik je al verteld hoezeer nixxx de afgelopen tijd gegroeid is als persoon?quote:
Nee, voor al dat internetgedoe.quote:
kun je daar zelf nou geen gok naar doenquote:
Oh ja, jij welquote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef Aarti het volgende:
[..]
je zegt het alsof het een slecht iets is![]()
Nee.quote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kun je daar zelf nou geen gok naar doen
wie is mquote:Op zondag 1 april 2007 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neeals iemand zegt zoner m op msn ofzo langer dan 1 middag te kennen en zegt je moet eruit, gewoon ff eruit en zonder bijbedoelingen. Dan vind ik dat geen date.
Nee, vertel...quote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Had ik je al verteld hoezeer nixxx de afgelopen tijd gegroeid is als persoon?.
Ach... als je dat allemaal wist had je nog in de kelder van je ouders gewoond.quote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, voor al dat internetgedoe.
Ik snap ook de helft van de topics hier op fok niet. En ik ben echt niet dom ofzo, maar ik heb gewoon geen idee wat bittorrents zijn, of AAC of flac, of 1337 of lollereins!!!1!/1!!1!11OMFGBBQ, of itunes. En ik wil het niet weten ook.
Helaas weet ik nog net wel wat een lemonparty is.
Lemonparty?quote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, voor al dat internetgedoe.
Ik snap ook de helft van de topics hier op fok niet. En ik ben echt niet dom ofzo, maar ik heb gewoon geen idee wat bittorrents zijn, of AAC of flac, of 1337 of lollereins!!!1!/1!!1!11OMFGBBQ, of itunes. En ik wil het niet weten ook.
Helaas weet ik nog net wel wat een lemonparty is.
DIGquote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef Christine het volgende:
bittorrents
DIGquote:AAC
DIGquote:flac
Triestquote:1337 of lollereins!!!1!/1!!1!11OMFGBBQ
DIGquote:itunes
Idem dito.quote:Op zondag 1 april 2007 22:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, iemand noemde het en toen heb ik de fout gemaakt het op te zoeken via google.
quote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef Aarti het volgende:
vertel eens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja dat voorstellen ik stond te twijfelenquote:Op zondag 1 april 2007 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat je niet even de moeite nam om je voor te stellen, viel dat wel mee hoor...
Verder denk ik dat jij je erg veilig voelt door bij voorbaat altijd de positie van de underdog in te nemen. Ik kan niet beoordelen of dat echt is hoe je bent of dat dat een act is. Ik vermoed het laatste. Als je kijkt hoe jij jezelf hebt losgemaakt van je thuissituatie mag je best trots zijn. Vooralsnog weet je je aardig te redden en dat mag je best onderkennen en uitstralen.
Daarnaast, dom ben je ook niet... Je was i.i.g. de enige die zondermeer het antwoord op mijn dubieuze vraag wist...
Mijn vingers jeuken om nu te gaan googlen.quote:Op zondag 1 april 2007 22:01 schreef Christine het volgende:
Ja, iemand noemde het en toen heb ik de fout gemaakt het op te zoeken via google.
Dat is toch gebruikelijkquote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja dat voorstellen ik stond te twijfelenmaar tis zo vaag je voor te stellen terwijl anderen die elkaar al kennen en die ik kende toekijken hoe je elkaar een handje schud
(maak me altijd druk over wat anderen vinden en wat normaal is etc )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |