oke okequote:Op zondag 1 april 2007 21:50 schreef Christine het volgende:
MM hou nou es op met zo onzeker doen. Niet nodig.
Welke van de vele?quote:Op zondag 1 april 2007 21:55 schreef AirwiN het volgende:
mijn dubieuze vraag
Opblijven na half tien?quote:Op zondag 1 april 2007 21:53 schreef Christine het volgende:
Pff, ik word hier serieus te oud voor.
Welke beviel uiteindelijk het meest?quote:Op zondag 1 april 2007 21:55 schreef Mokster het volgende:
Ik heb alle varianten inmiddels al meegemaakt via internet: afspreken en geen enkele klik hebben, afspreken en uiteindelijk goede vrienden worden, afspreken en samen de sterren van de hemel neuken zonder verliefdheid, en de allerergste: afspreken, verliefd worden en eindigen met een gebroken hart.
Het lijkt wel de échte wereld...
neequote:
Oldbie?quote:Op zondag 1 april 2007 21:53 schreef Christine het volgende:
Pff, ik word hier serieus te oud voor.
Wederom verwar je mij met nixxx...quote:
Daar heeft ze serieus de cijfers niet voor. Dat heeft An niet eens.quote:
je zegt het alsof het een slecht iets isquote:
Had ik je al verteld hoezeer nixxx de afgelopen tijd gegroeid is als persoon?quote:
Nee, voor al dat internetgedoe.quote:
kun je daar zelf nou geen gok naar doenquote:
Oh ja, jij welquote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef Aarti het volgende:
[..]
je zegt het alsof het een slecht iets is![]()
Nee.quote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kun je daar zelf nou geen gok naar doen
wie is mquote:Op zondag 1 april 2007 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neeals iemand zegt zoner m op msn ofzo langer dan 1 middag te kennen en zegt je moet eruit, gewoon ff eruit en zonder bijbedoelingen. Dan vind ik dat geen date.
Nee, vertel...quote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Had ik je al verteld hoezeer nixxx de afgelopen tijd gegroeid is als persoon?.
Ach... als je dat allemaal wist had je nog in de kelder van je ouders gewoond.quote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, voor al dat internetgedoe.
Ik snap ook de helft van de topics hier op fok niet. En ik ben echt niet dom ofzo, maar ik heb gewoon geen idee wat bittorrents zijn, of AAC of flac, of 1337 of lollereins!!!1!/1!!1!11OMFGBBQ, of itunes. En ik wil het niet weten ook.
Helaas weet ik nog net wel wat een lemonparty is.
Lemonparty?quote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, voor al dat internetgedoe.
Ik snap ook de helft van de topics hier op fok niet. En ik ben echt niet dom ofzo, maar ik heb gewoon geen idee wat bittorrents zijn, of AAC of flac, of 1337 of lollereins!!!1!/1!!1!11OMFGBBQ, of itunes. En ik wil het niet weten ook.
Helaas weet ik nog net wel wat een lemonparty is.
DIGquote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef Christine het volgende:
bittorrents
DIGquote:AAC
DIGquote:flac
Triestquote:1337 of lollereins!!!1!/1!!1!11OMFGBBQ
DIGquote:itunes
Idem dito.quote:Op zondag 1 april 2007 22:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, iemand noemde het en toen heb ik de fout gemaakt het op te zoeken via google.
quote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef Aarti het volgende:
vertel eens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja dat voorstellen ik stond te twijfelenquote:Op zondag 1 april 2007 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat je niet even de moeite nam om je voor te stellen, viel dat wel mee hoor...
Verder denk ik dat jij je erg veilig voelt door bij voorbaat altijd de positie van de underdog in te nemen. Ik kan niet beoordelen of dat echt is hoe je bent of dat dat een act is. Ik vermoed het laatste. Als je kijkt hoe jij jezelf hebt losgemaakt van je thuissituatie mag je best trots zijn. Vooralsnog weet je je aardig te redden en dat mag je best onderkennen en uitstralen.
Daarnaast, dom ben je ook niet... Je was i.i.g. de enige die zondermeer het antwoord op mijn dubieuze vraag wist...
Mijn vingers jeuken om nu te gaan googlen.quote:Op zondag 1 april 2007 22:01 schreef Christine het volgende:
Ja, iemand noemde het en toen heb ik de fout gemaakt het op te zoeken via google.
Dat is toch gebruikelijkquote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja dat voorstellen ik stond te twijfelenmaar tis zo vaag je voor te stellen terwijl anderen die elkaar al kennen en die ik kende toekijken hoe je elkaar een handje schud
(maak me altijd druk over wat anderen vinden en wat normaal is etc )
Drie naakte kerelsquote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mijn vingers jeuken om nu te gaan googlen.
Nouja jullie zaten er allemaal al en zo en dan moest ik t_f en Airwin een handje geven en jullie al toekijkend voelde me gewoon wat ongemakkelijk enzoquote:
Waarschuwing vooraf:quote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mijn vingers jeuken om nu te gaan googlen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe dus maar niet.
quote:
Dan was er geen fok!quote:Op zondag 1 april 2007 22:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zonder nerds was de wereld nergens.
Ik moest gewoon even mijzelf een schouder klopje geven
hoi moksquote:Op zondag 1 april 2007 22:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
De vriendschap.
Hoewel het neuken ook niet verkeerd was trouwens.
quote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]dankuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
Het is echt heel gebruikelijk om je voor te stellen aan mensen die je niet kent, ookal ken je de rest die erbij zit wel.quote:Op zondag 1 april 2007 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nouja jullie zaten er allemaal al en zo en dan moest ik t_f en Airwin een handje geven en jullie al toekijkend voelde me gewoon wat ongemakkelijk enzo
of zeggen hey ik ben dingesquote:Op zondag 1 april 2007 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nouja jullie zaten er allemaal al en zo en dan moest ik t_f en Airwin een handje geven en jullie al toekijkend voelde me gewoon wat ongemakkelijk enzo
Het is daarentegen ook prima om niet iedereen een handje te geven maar gewoon te zwaaien, zeker als je niet omringd bent door mensen die de etiquette zo nauw volgen dat ze een hartverknettering krijgen als je je thee zonder pink naar buiten drinkt.quote:Op zondag 1 april 2007 22:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is echt heel gebruikelijk om je voor te stellen aan mensen die je niet kent, ookal ken je de rest die erbij zit wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |