Weer?quote:Op zondag 1 april 2007 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
maar laten we weer lief doen tegen nixxx nu
quote:Op zondag 1 april 2007 21:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
duhu terug smsmen/bellen of weten dat jij zo hopleoos/kansloos verliefd bent is een heel verschil
Ze leest hier toch ookquote:Op zondag 1 april 2007 21:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
duhu terug smsmen/bellen of weten dat jij zo hopleoos/kansloos verliefd bent is een heel verschil
jij bent christine niet.. jij bent mede-mede-opeth fanquote:
Soms wil ik een klootzak zijn maar dan lukt dat weer nietquote:Op zondag 1 april 2007 21:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij bent christine niet.. jij bent mede-mede-opeth fan
Doe het dan wel op iemand die:quote:Op zondag 1 april 2007 21:08 schreef liefie_ het volgende:
*diepe zucht*
ik wou dat ik weer eens hopenloos/kansloos verliefd werd
Op zich is het best wel leukquote:Op zondag 1 april 2007 21:08 schreef liefie_ het volgende:
*diepe zucht*
Niet kansloos, maar kansvol verliefd, veel leukerquote:Op zondag 1 april 2007 21:08 schreef liefie_ het volgende:
*diepe zucht*
priapisme?quote:
dat maakt het weer een stuk minder kansloos hequote:Op zondag 1 april 2007 21:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Doe het dan wel op iemand die:
1. je IRL kent
2. jou ooit wilt ontmoeten
oja, dat is ook zoquote:Op zondag 1 april 2007 21:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat maakt het weer een stuk minder kansloos he
nou oke ik zal er van maken:quote:Op zondag 1 april 2007 21:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
Niet kansloos, maar kansvol verliefd, veel leuker![]()
veel beterquote:Op zondag 1 april 2007 21:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou oke ik zal er van maken:
*diepe zucht*
ik wil weer eens heel erg verliefd worden
quote:Op zondag 1 april 2007 21:11 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, Nixxx, het komt wel goed op de een of andere manier. Ik vond hopeloos verliefd zijn trouwens enorm klote. Dat waren de meest depressieve maanden van mijn leven.
schopje >> [singles]quote:Op zondag 1 april 2007 21:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
veel beter![]()
hoe ben je als je heel erg verliefd bent?
zijn dat relaties te noemen?quote:Op zondag 1 april 2007 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
Ben je dat nog nooit geweest dan? En je vorige relaties dan?
heel vrolijk! en dromerig en liefquote:Op zondag 1 april 2007 21:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
veel beter![]()
hoe ben je als je heel erg verliefd bent?
Maarre, werd je dan verliefd op de persoon of verliefd op de aandacht?quote:Op zondag 1 april 2007 21:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zijn dat relaties te noemen?
maar de toenadering kwam vanuit de ander terwijl ik eigenlijk niet aan meer dacht tot er een onverwachte liefdesverklaring kwam en tja toen begon het ook wat aan te wakkeren.
Hoe moet je het dan noemen? "Relatie om toch maar eens seks te hebben."?quote:Op zondag 1 april 2007 21:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zijn dat relaties te noemen?
maar de toenadering kwam vanuit de ander terwijl ik eigenlijk niet aan meer dacht tot er een onverwachte liefdesverklaring kwam en tja toen begon het ook wat aan te wakkeren.
wie zal het zeggenquote:Op zondag 1 april 2007 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maarre, werd je dan verliefd op de persoon of verliefd op de aandacht?
mja vanuit de anderen was dat het dus welquote:Op zondag 1 april 2007 21:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe moet je het dan noemen? "Relatie om toch maar eens seks te hebben."?
Met die toenadering is op zich niets mis maar dan moet het wel aan blijven.
Uit jouw antwoord concludeer ik het tweede. Maar dat is een hele grote aanname!quote:
nr 1 de aandacht denk ik. (ik was eigenlijk min of meer gewoon zn hoer) en had er al lang mee moeten kappen.quote:Op zondag 1 april 2007 21:17 schreef Anthraxx het volgende:
Nou eh, jij?
Wij kennen je daarvoor niet al te goed.
Joh, laat het in het verleden. Hij is gewoon kinderachtig en onvolwassen en is er nog veel te goed vanaf gekomen. Sta er gewoon boven, hij is het echt niet waard.quote:Op zondag 1 april 2007 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja vanuit de anderen was dat het dus wel
gaat nu niet alleen over hem ook over mn andere exquote:Op zondag 1 april 2007 21:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Joh, laat het in het verleden. Hij is gewoon kinderachtig en onvolwassen en is er nog veel te goed vanaf gekomen. Sta er gewoon boven, hij is het echt niet waard.
HW?quote:Op zondag 1 april 2007 21:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nr 1 de aandacht denk ik. (ik was eigenlijk min of meer gewoon zn hoer) en had er al lang mee moeten kappen.
nr 2 was wel anders
wikipedia is je vriendquote:Op zondag 1 april 2007 21:19 schreef nixxx het volgende:
hoe de fuck ziet een nederlandse admiraalsvlag eruit?
mja..quote:Op zondag 1 april 2007 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nr2 was HW en dat voelde wel anders en fijner maar achteraf toch niks beter dan ex nummer 1.
is dat je type?quote:
Je hoeft niet continu bot te doen hoorquote:Op zondag 1 april 2007 21:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Zij zag tenminste de mensen met wie ze verkering had wel eens..
En dat zeg jij?quote:Op zondag 1 april 2007 21:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hoeft niet continu bot te doen hoor.
Ja. Als ik bot doe krijg ik meestal een por van mijn vriendin die het ook niet nodig vind.quote:
Ik heb me verbeterd. Alleen niet tov nixxxquote:Op zondag 1 april 2007 21:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. Als ik bot doe krijg ik meestal een por van mijn vriendin die het ook niet nodig vind.
Ik probeer mij te beteren. Echt waar!
mja ik weet t niet zoals ik al zei, liefde op het eerste gezicht nee, maar onaantrekkelijk is hij niet.... maar mijn type? ik weet het niet.... ik vind veel verschillende types wel aantrekkelijk.quote:Op zondag 1 april 2007 21:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
is dat je type?
en nee dat is niks om te pesten of zo dat vraag ik me serieus af
Daar kun je ook boven staanquote:Op zondag 1 april 2007 21:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb me verbeterd. Alleen niet tov nixxx.
maar hij is toch zo'n gladde prater of zoiets? heb ik gehoordquote:Op zondag 1 april 2007 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja ik weet t niet zoals ik al zei, liefde op het eerste gezicht nee, maar onaantrekkelijk is hij niet.... maar mijn type? ik weet het niet.... ik vind veel verschillende types wel aantrekkelijk.
Ja daar heb je een punt welquote:
post ik alquote:Op zondag 1 april 2007 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar hij is toch zo'n gladde prater of zoiets? heb ik gehoord
is het singles topic trouwens niks voor jou?
oke sorryquote:Op zondag 1 april 2007 21:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
post ik alen over dat andere onderwerp heb ik het niet meer. Verdrongen hoofdstuk
verdrongen = slechtquote:Op zondag 1 april 2007 21:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
post ik alen over dat andere onderwerp heb ik het niet meer. Verdrongen hoofdstuk
Dat is ook sneu, dat ben ik wel met je eens. Maar ook dat moet iemand denk ik gewoon hard tegen komen. Je wordt er alleen maar beter vanquote:Op zondag 1 april 2007 21:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja daar heb je een punt wel. Ik trek het me alleen een beetje aan dat hij niet naar mijn 'waarom val je op een meisje die jou niet wilt ontmoeten' en 'oke, maar kijk intussen gewoon rond naar andere meisjes' preken compleet negeert. Op de één of andere manier vind ik het niet alleen zielig voor 'm, maar vind ik het ook gewoon sneu als hij er straks achter komt dat hij al die tijd in een illusie heeft geleefd en geloofd.
Oh, die ervaring heb ik ook gehad. En die was zo kut dat ik anderen daarvoor wil beschermen ofzo. In dit geval alleen met een niet heel erg conventionele methode.quote:Op zondag 1 april 2007 21:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is ook sneu, dat ben ik wel met je eens. Maar ook dat moet iemand denk ik gewoon hard tegen komen. Je wordt er alleen maar beter vanik spreek uit ervaring.
Niet voor nixxx specifiek overigens, maar ervaring is nog altijd de beste leermeester. Uiteindelijk ben jij ook gekomen op de plek waar je nu bent door je eigen hart te volgen in plaats van de goedbedoelde raad van anderen...quote:Op zondag 1 april 2007 21:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja daar heb je een punt wel. Ik trek het me alleen een beetje aan dat hij niet naar mijn 'waarom val je op een meisje die jou niet wilt ontmoeten' en 'oke, maar kijk intussen gewoon rond naar andere meisjes' preken compleet negeert. Op de één of andere manier vind ik het niet alleen zielig voor 'm, maar vind ik het ook gewoon sneu als hij er straks achter komt dat hij al die tijd in een illusie heeft geleefd en geloofd.
Als ik daar behoefte aan zou hebben, zou ik het doen. Ook als het niet magquote:Op zondag 1 april 2007 21:36 schreef nixxx het volgende:
Als dat gebeurt mag je zo vaak als je wilt " ik heb het toch gezegd" zeggen ok C?
Eén zwaluw maakt nog geen zomer...quote:Op zondag 1 april 2007 21:35 schreef Anthraxx het volgende:
Zie je wel AirwiN, dat ik ook gewoon normaal kan posten.
quote:Op zondag 1 april 2007 21:36 schreef nixxx het volgende:
Als dat gebeurt mag je zo vaak als je wilt " ik heb het toch gezegd" zeggen ok C?
Correct. In gedachte maak je iemand net zo leuk als dat je wilt. Tot je de realiteit ontmoet...quote:Op zondag 1 april 2007 21:39 schreef liefie_ het volgende:
ik denk eigenlijk (sorry nixxx)
dat als je verliefd word via internet op iemand die je nog nooit gezien hebt het altijd een ilussie is
tot je iemand ontmoet hebt kun je nooit echt echt echt verliefd worden
vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |