maar het lijkt er wel opquote:Op zondag 1 april 2007 20:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Niet mijn M.
praat je nu tegen jezelf of tgen mij?quote:
een jongen?quote:
een zoontjequote:
litpho weet het zekerquote:Op zondag 1 april 2007 20:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
een jongen?
maar ik weet t niet zeker
kan ook dat ik dat er zelf bij gedacht heb
Mokster?quote:Op zondag 1 april 2007 20:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Niet mijn M.
quote:Op zondag 1 april 2007 20:55 schreef Anthraxx het volgende:
Niet zoveel neuken Nixxx.
zo heb ik em gekregen dus dat moet radicaal andersquote:Op zondag 1 april 2007 20:55 schreef Anthraxx het volgende:
Niet zoveel neuken Nixxx.
nee, die smst/belt gewoon zomaar terugquote:
waar is het wachten nu dan op?quote:
Ja, dat vraag ik me ook al een half jaar op. Schiet eens op, nixxx! Voor je het weet ben je dood!quote:
te privequote:
ik ga nooit doodquote:Op zondag 1 april 2007 21:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook al een half jaar op. Schiet eens op, nixxx! Voor je het weet ben je dood!
Wie is de M in kwestie?quote:Op zondag 1 april 2007 21:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook al een half jaar op. Schiet eens op, nixxx! Voor je het weet ben je dood!
duhu terug smsmen/bellen of weten dat jij zo hopleoos/kansloos verliefd bent is een heel verschilquote:
Weer?quote:Op zondag 1 april 2007 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
maar laten we weer lief doen tegen nixxx nu
quote:Op zondag 1 april 2007 21:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
duhu terug smsmen/bellen of weten dat jij zo hopleoos/kansloos verliefd bent is een heel verschil
Ze leest hier toch ookquote:Op zondag 1 april 2007 21:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
duhu terug smsmen/bellen of weten dat jij zo hopleoos/kansloos verliefd bent is een heel verschil
jij bent christine niet.. jij bent mede-mede-opeth fanquote:
Soms wil ik een klootzak zijn maar dan lukt dat weer nietquote:Op zondag 1 april 2007 21:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij bent christine niet.. jij bent mede-mede-opeth fan
Doe het dan wel op iemand die:quote:Op zondag 1 april 2007 21:08 schreef liefie_ het volgende:
*diepe zucht*
ik wou dat ik weer eens hopenloos/kansloos verliefd werd
Op zich is het best wel leukquote:Op zondag 1 april 2007 21:08 schreef liefie_ het volgende:
*diepe zucht*
Niet kansloos, maar kansvol verliefd, veel leukerquote:Op zondag 1 april 2007 21:08 schreef liefie_ het volgende:
*diepe zucht*
priapisme?quote:
dat maakt het weer een stuk minder kansloos hequote:Op zondag 1 april 2007 21:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Doe het dan wel op iemand die:
1. je IRL kent
2. jou ooit wilt ontmoeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |