Eenpunter (uit deel 851).quote:Op zondag 1 april 2007 13:48 schreef knars het volgende:
Is die vraag nou een één- of nog een tweepunter?
Da's snel! Captain Redbeard + 1quote:Op zondag 1 april 2007 13:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:
peter steele ?
Don'tquote:
quote:Op zondag 1 april 2007 14:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Copy
Nee, toen hadden ze Cassette's kill music.quote:
Nee, wel iemand met een baard. Tegenwoordig is er een markant lichaamsdeel van deze meneer op sterk water te bezichtigen:quote:Op zondag 1 april 2007 14:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Jesus?
Jup, maar liefst 30 centimeter!quote:Op zondag 1 april 2007 15:06 schreef bartrid het volgende:
rasputin
quote:She's like so whatever
You could do so much better
I think we should get together now
And that's what everyone's talking about!
En dat pre-Tsjernobylquote:Op zondag 1 april 2007 15:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jup, maar liefst 30 centimeter!
ranja +1quote:
Ik vroeg naar een bandnaam, niet naar de titel van een recente Gruff Rhys-plaat.quote:
Ik heb hier een sampler liggen, bij Plato vandaan, vandaar.quote:Op zondag 1 april 2007 19:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik vroeg naar een bandnaam, niet naar de titel van een recente Gruff Rhys-plaat.![]()
![]()
Peaceman had het wel bij het rechte eind, het is Deerhoof. De plaat is Milk Man, trouwens.
Grobbel +1quote:Op zondag 1 april 2007 19:29 schreef Grobbel het volgende:
Nick Cave / Grinderman.
Voor Come On, Pilgrim ja.quote:Op zondag 1 april 2007 20:13 schreef peaceman het volgende:
Pixies - Surfer Rosa/Come on pilgrim toch?
Wat en van wie?quote:No war. no hate. no past.
It's real.
I'm here. I'm yours. I'm fast.
I'm long in the eye
I'm cry when I try
I just want to fly
Just you and I, together
Met vraagteken?quote:Op zondag 1 april 2007 21:23 schreef peaceman het volgende:
Tom McRae?
was dat maar waarquote:Op zondag 1 april 2007 22:11 schreef Knoei het volgende:
jimie hendrix? das wel een poosje terug dan.... zou wel mooi zijn
Grobbel +1quote:Op zondag 1 april 2007 22:18 schreef Grobbel het volgende:
Michael Franti?
Die is al 26 jaar dood. Hoe oud schat je peaceman en Diaan eigenlijk?quote:Op zondag 1 april 2007 22:15 schreef jerver73 het volgende:
bob marley?
50! krijg ik nu een punt omdat jij een nieuwe vraag mocht stellenquote:Op zondag 1 april 2007 22:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die is al 26 jaar dood. Hoe oud schat je peaceman en Diaan eigenlijk?![]()
Helaas niet.....quote:Op zondag 1 april 2007 22:15 schreef jerver73 het volgende:
bob marley?
nah, ik zou het persoonlijk wel een eer vinden als ik in 1969 erbij had kunnen zijnquote:Op zondag 1 april 2007 22:25 schreef peaceman het volgende:
Moet ik me nu eigenlijk beledigd voelen?
Inderdaad. Ik geloof dat 1 van de leden al een keer midden op straat van een wildvreemde een dreun in het gezicht heeft gekregen vanwege zijn belachelijke haarstijl.quote:Op zondag 1 april 2007 22:25 schreef ranja het volgende:
The Horrors?
ach, nu mijn vader sinds kort ook actief is op dit forum hoeft niemand zich meer oud te voelen *kuch* 55 *kuch*quote:Op zondag 1 april 2007 22:29 schreef peaceman het volgende:
True, maar om nu zoveel ouder geschat te worden....
Enfin Grobbel had de hint goed begrepen
Peaceman +1quote:Op zondag 1 april 2007 22:37 schreef peaceman het volgende:
Posh Spice
quote:Op maandag 2 april 2007 08:37 schreef jerver73 het volgende:
youssouf n andor?... (of hoe je het ook schrijft)
Sorry, heb de vraag veranderd omdat ik hier geen leven zag en ik een vervolgvraag eigenlijk wel aardig vond...quote:Op maandag 2 april 2007 08:37 schreef jerver73 het volgende:
hey dr stond net nog een negert...... uuhm sheila e?
Did it ring a bell to you?quote:Op maandag 2 april 2007 09:16 schreef bartrid het volgende:
christina aguilera?
quote:You let me down
I'm at my lowest boiling point
Come help me out
I need to get me out of this joint
Come on, let's bounce
Counting on you to turn me around
Instead of clowning around let's look for some common ground
Whohoe, whihoo iggy +1quote:Op maandag 2 april 2007 10:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Gwen Stefani - Sweet Escape?
Tikkie terug! bartrid +1quote:Op maandag 2 april 2007 10:31 schreef bartrid het volgende:
akron family?
Haha deze meneer en levendige muziek, ik dacht het niet, het is meestal vrij depressief. Vroeger erg hard en nihilistisch, nu acoustisch maar nog steeds erg donker. Vervolgvraagje ook trouwens.quote:Op maandag 2 april 2007 10:55 schreef Bimmel het volgende:
Hij ziet eruit alsof ie wel een stevige maaltijd en een vet-kuurtje kan gebruiken….Wat een lijk zeg.
Hopelijk is zijn muziek wat levendiger dan dat hij eruit ziet
Geen idee overigens wie het is…maar dat mocht duidelijk zijn
Mark +1quote:Op maandag 2 april 2007 12:49 schreef Mark het volgende:
Wilde gok op Feist
Led Zep, GTSTquote:Op maandag 2 april 2007 13:10 schreef Mark het volgende:
Welk nummer?
Sixteen: I fell in love
With a girl as sweet as could be,
Only took a couple of days
Till she was rid of me.
Je bedoeling is mij duidelijk genoeg (ik draaide overigens nu de cover door Nuclear Assault)quote:
Ik zag die 'GTST' als hint van Markquote:Op maandag 2 april 2007 13:16 schreef Bimmel het volgende:
Om nou niet weer gediskwalificeerd te worden maar het officiele antwoord:
Good times, bad times van Led Zeppeling dus
Dat is dan alvast juist, maar nou de rest nogquote:Op maandag 2 april 2007 13:38 schreef Mark het volgende:
"het vertrek" zal wel het opstappen / solo gaan van een bandlid zijn? Maar de titels zeggen me niets
quote:Op maandag 2 april 2007 13:45 schreef bartrid het volgende:
marillion, fish die wegging.
Dan zal het wel de nostalgische waarde zijn waar ik weer warm van werd ipv de daadwerkelijke muziek.quote:Op maandag 2 april 2007 13:48 schreef bartrid het volgende:
* bartrid had vroeger ook alle albums maar is ook afgehaakt na seasons end. Nu doet het me vrij weinig meer eerlijk gezegd.
dat heb ik ook hoor.quote:Op maandag 2 april 2007 13:52 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Dan zal het wel de nostalgische waarde zijn waar ik weer warm van werd ipv de daadwerkelijke muziek.
quote:A band from another time,served as the bridge from '70s cosmic rock to the organic dance and festival culture which came back into fashion during the '90s. Formed in 1983 with a debt to jazz fusion as well as space rock, the band originally included guitarist Ed Wynne, drummer Nick Van Gelder, keyboard player Joie Hinton, bassist Roly Wynne and second guitarist Gavin Griffiths (though Griffiths left in 1984).
Ik heb nog steeds alle cd's met Fish en ook nog een paar met Steve Hogath. De ouden blijven het mooist. Ik heb nog erg zitten twijfelen om binnenkort toch naar een comcert van hun te gaan maar ik heb te lang getwijfeld en nu is er geen plaats meer voor mijquote:Op maandag 2 april 2007 13:48 schreef bartrid het volgende:
* bartrid had vroeger ook alle albums maar is ook afgehaakt na seasons end. Nu doet het me vrij weinig meer eerlijk gezegd.
Als je snel bent misschien nog wel en nog goedkoop ook:quote:Op maandag 2 april 2007 14:27 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ik heb nog steeds alle cd's met Fish en ook nog een paar met Steve Hogath. De ouden blijven het mooist. Ik heb nog erg zitten twijfelen om binnenkort toch naar een comcert van hun te gaan maar ik heb te lang getwijfeld en nu is er geen plaats meer voor mij.
Tilburg is een beetje uit de richting, gaat op Hardenberg. Maar ik zal een kijken op M-plaats. thnx!quote:Op maandag 2 april 2007 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je snel bent misschien nog wel en nog goedkoop ook:
Spam
Eat Static ken ik wel. Erg relaxte muziek (met héééééél erg amateuristische album covers)quote:Op maandag 2 april 2007 15:15 schreef bartrid het volgende:
Een gedeelte van deze band is ook bekend onder de naam Eat Static.
We kunnen eventueel ook gewoon jullie fouten natuurlijk wegpoetsen.quote:Op maandag 2 april 2007 16:36 schreef bartrid het volgende:
en dat wil dus zeggen dat jullie ALLE trivia topics gaan aanmaken omdat je het zellf kan herstellen als er een fout is?
en alle duidelijk gegooglede antwoorden gewoon deletenquote:Op maandag 2 april 2007 16:39 schreef belsen het volgende:
We kunnen eventueel ook gewoon jullie fouten natuurlijk wegpoetsen.
TAAAAAART!!!quote:Op maandag 2 april 2007 16:32 schreef belsen het volgende:
Eh, jongens ik moet jullie iets vertellen...
Welkom Belsen en Berkery
quote:' first major release, the 1990 album Erpland, foreshadowed the crusty movement, a British parallel to America's hippy movement of the '60s. Crusties borrowed the hippies' organic dress plus the cosmic thinking of new agers, and spent most of their time traveling around England to various festivals and outdoor gatherings. The movement fit in perfectly with bands like
and the Levellers, and the
s' 1991 album Strangeitude became their biggest seller yet, occasioning a U.S. contract with Capitol
bij mij ook... van 1 naar 2quote:Op maandag 2 april 2007 16:42 schreef ranja het volgende:
Overigens stijgt het aantal mods dat ik in levende lijve heb gezien wel explosief ineens
B&B, uw nieuwe moddereters.quote:Op maandag 2 april 2007 16:32 schreef belsen het volgende:
Eh, jongens ik moet jullie iets vertellen...
Welkom Belsen en Berkery
quote:Their music is a highly psychedelic mixture of thumping basslines, sound effects and danceable keyboard and guitar work, with a sound influenced by Steve Hillage and Gong. Many of thes' songs are in unusual time signatures and/or unusual Eastern-influenced modes. Furthermore, they often feature complex arrangements which change time signature, key signature and tempo frequently in the course of a track. In places, this is deliberately confusing; however, there are also moments of straightforward funk-influenced grooves.
These features are mixed with electronic elements, including densely layered psytrance- and techno-influenced arpeggiated synthesisers, pads, synth basslines, effects and programmed drumbeats. They also have a strong influence from dub and ambient music, with many extremely relaxed tracks which balance the frenetic, intense material.
tong 80 +1quote:Op maandag 2 april 2007 19:07 schreef tong80 het volgende:
Ozric Tentacels ik ken de naam weet wat ze spelen maar ken er niks van.
als ze er de kracht er maar voor hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:33 schreef knars het volgende:
Ber & Bel klinkt heel erg als Dag Geer & Goor, maak me gek!
I want bittyquote:
Welk nummer van wie?quote:Als je bent gaan jagen en de konijnen schieten terug
Als je je gesneden hebt met scheren, in je rug
die jaquote:
Check!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:34 schreef bartrid het volgende:
I want bitty![]()
voor degenen die Little Britan gezien hebben
Het was hartje zomer (wij hadden een vakantiehuisje toen in Egmond), dus die temperatuur viel wel mee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:22 schreef knars het volgende:
Madmaster +1
...en het scheen dat de zeewatertemperatuur ook niet al te hoog was... Maar ja, ook als je huilt zullen we doorgaan
quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ze hadden illegale cd's in de rekken liggen
Door hans en conny zelf gebrand?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ze hadden illegale cd's in de rekken liggen
Newbie+1quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Klaxons
Bigshadow+1quote:Japanners geven langste concert ter wereld
HIKONE - In het Japanse Hikone is het langste non-stopconcert ter wereld gegeven. Een functionaris van het Guinness Book of Records stelde zaterdag ter plaatse vast dat met 182 uur een nieuw wereldrecord is gevestigd.
Het concert op een spoorwegstation was op 23 maart begonnen. Meer dan 800 professionele en amateurmusici, in leeftijd variërend van zes tot 96 jaar, deden er om beurten aan mee. Er werd gespeeld op piano, fluit, mondharmonica en Japanse instrumenten.
Het langste concert tot nu toe was in 2001 in Canada gegeven. Dat duurde 181 uur.
Goed punt, maar hij is het nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:42 schreef RoofingBurner het volgende:
Die rechter lijkt op Chris Robinson van Black Crowes.
Dat is vervelend, een hint voor degene die het plaatje wel kunnen zien.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Bij mij komt dat plaatje niet tevoorschijn...
Jeppe. Goede biermuziek, leuke nummers maar niet echt bijzonder of origineel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Air Traffic?
Iggy+1quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
air?
jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Die vind ik wel zo verschrikkelijk,, niet om aan te horen. Ben ik de enige?
quote:I begged and pleaded with her the other day
But she packed my suitcase and sent me on my way
She gave me a kissin and she gave me my ticket
I put my walkman on and said I might aswell kick it
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:40 schreef jerver73 het volgende:
fresh prince (of will smith) - fresh prince of bell air....
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:40 schreef jerver73 het volgende:
fresh prince (of will smith) - fresh prince of bell air....
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Die vind ik wel zo verschrikkelijk,, niet om aan te horen. Ben ik de enige?
quote:We could wine and dine and we could talk about
The birds and the bees in my waterbed
And you could treat me like a buddha and bow your head
iggy +1quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:54 schreef iggy_in_the_house het volgende:
go see the doctor van........Kool Mo nogwat : die rekenen we goed...
quote:I got this fever that I cant control
That I cant control
Music makes me move my body
Kan niet missenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Laura Fygi?
quote:If the stars,
Fall down on me,
And the sun,
Refused to shine,
Then may the shackles be undone,
May all the old words,
Cease to rhyme,
If the sky,
Turned Into Stone,
It will matter not at all,
For there is no heaven,
In the sky,
Hell does not wait,
For our downfall!
Echt een mooi nummer is dat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:49 schreef Knoei het volgende:
Ik kom precies op tijd binnen
Motorhead - God was never on your side!!!COOL
Deze kwam uit in de zomer van 2004........quote:
En de bijbehorende single was 1 van de zomerhitjes destijds....quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Deze kwam uit in de zomer van 2004........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |