50! krijg ik nu een punt omdat jij een nieuwe vraag mocht stellenquote:Op zondag 1 april 2007 22:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die is al 26 jaar dood. Hoe oud schat je peaceman en Diaan eigenlijk?![]()
Helaas niet.....quote:Op zondag 1 april 2007 22:15 schreef jerver73 het volgende:
bob marley?
nah, ik zou het persoonlijk wel een eer vinden als ik in 1969 erbij had kunnen zijnquote:Op zondag 1 april 2007 22:25 schreef peaceman het volgende:
Moet ik me nu eigenlijk beledigd voelen?
Inderdaad. Ik geloof dat 1 van de leden al een keer midden op straat van een wildvreemde een dreun in het gezicht heeft gekregen vanwege zijn belachelijke haarstijl.quote:Op zondag 1 april 2007 22:25 schreef ranja het volgende:
The Horrors?
ach, nu mijn vader sinds kort ook actief is op dit forum hoeft niemand zich meer oud te voelen *kuch* 55 *kuch*quote:Op zondag 1 april 2007 22:29 schreef peaceman het volgende:
True, maar om nu zoveel ouder geschat te worden....
Enfin Grobbel had de hint goed begrepen
Peaceman +1quote:Op zondag 1 april 2007 22:37 schreef peaceman het volgende:
Posh Spice
quote:Op maandag 2 april 2007 08:37 schreef jerver73 het volgende:
youssouf n andor?... (of hoe je het ook schrijft)
Sorry, heb de vraag veranderd omdat ik hier geen leven zag en ik een vervolgvraag eigenlijk wel aardig vond...quote:Op maandag 2 april 2007 08:37 schreef jerver73 het volgende:
hey dr stond net nog een negert...... uuhm sheila e?
Did it ring a bell to you?quote:Op maandag 2 april 2007 09:16 schreef bartrid het volgende:
christina aguilera?
quote:You let me down
I'm at my lowest boiling point
Come help me out
I need to get me out of this joint
Come on, let's bounce
Counting on you to turn me around
Instead of clowning around let's look for some common ground
Whohoe, whihoo iggy +1quote:Op maandag 2 april 2007 10:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Gwen Stefani - Sweet Escape?
Tikkie terug! bartrid +1quote:Op maandag 2 april 2007 10:31 schreef bartrid het volgende:
akron family?
Haha deze meneer en levendige muziek, ik dacht het niet, het is meestal vrij depressief. Vroeger erg hard en nihilistisch, nu acoustisch maar nog steeds erg donker. Vervolgvraagje ook trouwens.quote:Op maandag 2 april 2007 10:55 schreef Bimmel het volgende:
Hij ziet eruit alsof ie wel een stevige maaltijd en een vet-kuurtje kan gebruiken….Wat een lijk zeg.
Hopelijk is zijn muziek wat levendiger dan dat hij eruit ziet
Geen idee overigens wie het is…maar dat mocht duidelijk zijn
Mark +1quote:Op maandag 2 april 2007 12:49 schreef Mark het volgende:
Wilde gok op Feist
Led Zep, GTSTquote:Op maandag 2 april 2007 13:10 schreef Mark het volgende:
Welk nummer?
Sixteen: I fell in love
With a girl as sweet as could be,
Only took a couple of days
Till she was rid of me.
Forum Opties | |
---|---|