Je bedoeling is mij duidelijk genoeg (ik draaide overigens nu de cover door Nuclear Assault)quote:
Ik zag die 'GTST' als hint van Markquote:Op maandag 2 april 2007 13:16 schreef Bimmel het volgende:
Om nou niet weer gediskwalificeerd te worden maar het officiele antwoord:
Good times, bad times van Led Zeppeling dus
Dat is dan alvast juist, maar nou de rest nogquote:Op maandag 2 april 2007 13:38 schreef Mark het volgende:
"het vertrek" zal wel het opstappen / solo gaan van een bandlid zijn? Maar de titels zeggen me niets
quote:Op maandag 2 april 2007 13:45 schreef bartrid het volgende:
marillion, fish die wegging.
Dan zal het wel de nostalgische waarde zijn waar ik weer warm van werd ipv de daadwerkelijke muziek.quote:Op maandag 2 april 2007 13:48 schreef bartrid het volgende:
* bartrid had vroeger ook alle albums maar is ook afgehaakt na seasons end. Nu doet het me vrij weinig meer eerlijk gezegd.
dat heb ik ook hoor.quote:Op maandag 2 april 2007 13:52 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Dan zal het wel de nostalgische waarde zijn waar ik weer warm van werd ipv de daadwerkelijke muziek.
quote:A band from another time,served as the bridge from '70s cosmic rock to the organic dance and festival culture which came back into fashion during the '90s. Formed in 1983 with a debt to jazz fusion as well as space rock, the band originally included guitarist Ed Wynne, drummer Nick Van Gelder, keyboard player Joie Hinton, bassist Roly Wynne and second guitarist Gavin Griffiths (though Griffiths left in 1984).
Ik heb nog steeds alle cd's met Fish en ook nog een paar met Steve Hogath. De ouden blijven het mooist. Ik heb nog erg zitten twijfelen om binnenkort toch naar een comcert van hun te gaan maar ik heb te lang getwijfeld en nu is er geen plaats meer voor mijquote:Op maandag 2 april 2007 13:48 schreef bartrid het volgende:
* bartrid had vroeger ook alle albums maar is ook afgehaakt na seasons end. Nu doet het me vrij weinig meer eerlijk gezegd.
Als je snel bent misschien nog wel en nog goedkoop ook:quote:Op maandag 2 april 2007 14:27 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ik heb nog steeds alle cd's met Fish en ook nog een paar met Steve Hogath. De ouden blijven het mooist. Ik heb nog erg zitten twijfelen om binnenkort toch naar een comcert van hun te gaan maar ik heb te lang getwijfeld en nu is er geen plaats meer voor mij.
Tilburg is een beetje uit de richting, gaat op Hardenberg. Maar ik zal een kijken op M-plaats. thnx!quote:Op maandag 2 april 2007 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je snel bent misschien nog wel en nog goedkoop ook:
Spam
Eat Static ken ik wel. Erg relaxte muziek (met héééééél erg amateuristische album covers)quote:Op maandag 2 april 2007 15:15 schreef bartrid het volgende:
Een gedeelte van deze band is ook bekend onder de naam Eat Static.
We kunnen eventueel ook gewoon jullie fouten natuurlijk wegpoetsen.quote:Op maandag 2 april 2007 16:36 schreef bartrid het volgende:
en dat wil dus zeggen dat jullie ALLE trivia topics gaan aanmaken omdat je het zellf kan herstellen als er een fout is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |