abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47943409
volgens mij komt hij van www.tijdvoorechtegezondheid.nl Rewimo..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_47945332
Jippie! Ik was heel bang voor de weegschaal.. dus heb er 3 weken niet opgestaan.. Vandaag dus toch en ben nog afgevallen ook! Nu 81 kilo en das bijna onder de 80 dus dat is cool

*feest een rondje door de kamer*
  dinsdag 3 april 2007 @ 08:27:45 #153
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_47952114
Wat goed Lentigo!
Ik dans even niet met je mee, want ik ben nog niet helemaal fit, maar ben wel blij voor je!

Ik heb wel besloten dat ik even een paar dagen rustiger aan ga doen. Een migraine aanval is bij mij meestal een teken dat ik iets te veel hooi op mijn vork heb genomen. Dus ik ga wat kortere dagen maken, even een weekje niet hardlopen en erg gezond eten!
pi_47952135
goedemorgen dames en heren, ook al post ik niet voor het dieeten (blijf wel netjes op hetzelfde gewicht) maar ik moet wel even wat melden. mijn schoonzusje is aan het bevallen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_47952199
spannend gothic blackie, je wordt (weer) tante!!
Lentigo, lekker zo'n positief resultaat, vooral als je het niet verwacht!
Liejannuh, doe maar even rustig aan dan, je lichaam heeft aan de rem getrokken, dus dan moet je er ook naar luisteren.

[ Bericht 2% gewijzigd door teigan op 03-04-2007 08:45:53 ]
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 3 april 2007 @ 08:36:12 #156
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_47952201
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 08:29 schreef gothic-blackie het volgende:
goedemorgen dames en heren, ook al post ik niet voor het dieeten (blijf wel netjes op hetzelfde gewicht) maar ik moet wel even wat melden. mijn schoonzusje is aan het bevallen
Spannend!!! De eerste? Of heb je al neefjes/nichtjes rondwandelen??
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_47952306
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 08:36 schreef Diesz het volgende:

[..]

Spannend!!! De eerste? Of heb je al neefjes/nichtjes rondwandelen??
de vierde. voor mijn schoonzus haar tweede, en mijn zus heeft een tweeling. maar wel alleemaal neefjes, dus hoop op een nichtje.
  dinsdag 3 april 2007 @ 08:54:57 #158
47102 Elvi
miemkwien
pi_47952456
Nou schiet mij maar in ballonnetje... Volgens de weegschaal ben ik in 1 dag 3 kilo afgevallen Zou leuk zijn, maar iets zegt me toch dat we een nieuwe moeten
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 april 2007 @ 08:56:53 #159
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47952482
g-b, spannend! Hou ons op de hoogte

Elvi, natuurlijk liegt dat ding niet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 3 april 2007 @ 09:07:56 #160
35189 Troel
scherp en bot
pi_47952681
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47952705
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 08:56 schreef Rewimo het volgende:

tuurlijk hou ik jullie op de hoogte, als mijn mam ons maar op de hoogte houd. toen ik mam belde bleek dat schoonzus gisteravond rond half 12 richting ziekenhuis was gegaan, want ze was een bloedprop verloren, en verloskundige vond de hartslag van het babytje beetje onregelmatig. dus naar het ziekenhuis voor een scan. tijdens die scan zijn haar vliezen gebroken, dus mocht ze niet meer naar huis, helaas dus weer geen thuisbevalling voor haar. en sinds 2 uur vanacht heeft ze weeen.

ben wel benieuwd of je het voor haar moet zien als tweede bevalling (met snelheid van het geboren worden en zo) omdat ze bij de vorige wel weeen had maar het kindje 7 weken te vroeg geboren was. en het er dus eigenlijk zo doorheen paste.

is wel grappig hoor, sinds 5 weken loopt ze dus elke keer: is dit wel normaal, hoort dit wel, waarom heb ik hier last van. ook gewoon rondlopen met blaasontsteking, want ja, pijn hoort er bij de laatste paar weken bij, en ik wil niet zeurderig klinken
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 april 2007 @ 10:37:43 #162
13151 crew  Rewimo
pi_47954858
Voor de meeters: met ons zwembad wordt het niks
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_47955369
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 08:56 schreef Rewimo het volgende:

mijn nichtje is geboren hoe laat en zo weet ik niet. weet alleen de naam. noah pascale (hoe de tweede naam geschreven word weet ik niet precies, alleen de eerste naam werd gespelt)
pi_47955378
93,8 kg, het blijft langzaam maar zeker omlaag gaan
pi_47955405
Gisteren vanwege de theorie, maar 4 uur stage gelopen. Nu zou ik vandaag die andere 4 uur doen.
Maar werd ik vannacht wakker, met een flinke bloedneus En het is minder geworden, maar over nog niet. Loop hier gewoon met 2 touwtjes uit mijn neus

Kan dit iets te maken hebben met de toch wel redelijke spanning van gisteren (en zondagnacht).
Ik vermoed dit namelijk wel...
pi_47955471
Een vriendin van mij is vorige week Donderdag bevallen
Ze wisten al dat het een jongentje zou worden, want haar vriend (vader van 't kind) is die week daarvoor vertrokken naar Irak. Ze wilde zwanger worden, maar eigenlijk niet in de periode dat hij uitgezonden zou worden. maar goed, het kind is ook nog eens 4 weken te vroeg geboren. En zou enige weken in het ziekenhuis moeten verblijven, de moeder één week.
Maar.... vanmiddag komen ze bijde naar huis. Het gaat ontzettend goed!!!
pi_47955520
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:58 schreef gothic-blackie het volgende:
mijn nichtje is geboren hoe laat en zo weet ik niet. weet alleen de naam. noah pascale (hoe de tweede naam geschreven word weet ik niet precies, alleen de eerste naam werd gespelt)
Wat leuk! Alwéér tante Hoe is het met de mama?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_47955707
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat leuk! Alwéér tante Hoe is het met de mama?
weet ik niet, weet eigenlijk alleen maar de naam, en verder niets. ik wist dan al wel dat het eindelijk een nichtje zou worden, maar ja, dat klinkt ook zo raar, vind ik dan.
in ieder geval gaat oma (mijn mams) straks samen met neefje richting ziekenhuis, op bezoek bij zijn nieuwe zusje
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 april 2007 @ 11:15:10 #169
13151 crew  Rewimo
pi_47955931
Een meisje, hoera! Gefeliciteerd
pi_47956584
Gefeliciteerd gothic blackie!
pi_47958246
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:07 schreef Troel het volgende:
http://onlibri.nl/e-books/eten/5_download.aspx

Voor freecell en Tara
Wij worden echt alcoholist hier

Gothic Blackie gefeliciteerd! Tante worden is tof!

En Liejannuh gewoon lekker rustig aandoen, migraine is echt kut. Had eergisteravond ook migraine, post-bruiloftse stress denk ik maar het voelt echt ellendig en als je denk dat het komt omdat je te veel hooi op je vork neemt, moet je echt minder gaan doen!
Gelukkig heb ik het maar 1 keer per half jaar oid....
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:28:57 #172
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_47958671
Ik heb net 2 uur lang een opfriscursus gegeven, zo nog even naar een paar overleggen en dan om 3 uur naar huis. Ik heb er nu al zin in.
pi_47960101
Trouwens freecell, we hadden het in marveld ofzo over gezichtscreme's..
Bedoelde jij deze toen?

dinsdag 3 april 2007 @ 13:19:12 #174
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_47960440
Ben ik weer (even)!
Lijnen gaat beroerd, heb al weer een week of langer een vreetkick. Niets is veilig voor mij.
Maar om eerlijk te zijn ben ik op het moment ook meer bezig om van mijn CANS-arm (RSI) af te komen dan dat is serieus met mijn gewicht bezig ben.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_47960535
Kan ik me heel erg iets bij voorstellen Levitation..

Hier is de knop ook nogal weg.. Vriendje zei gisteren dat hij gehoort had dat je flink van slag kan zijn door de overschakeling winter-zomertijd. En volgens mij had ik vorig jaar rond deze tijd ook zo'n eetdip, dus ik ga ervanuit dat het over een maand ofzo wel weer goedkomt.
pi_47960568
Nee
Die bedoelde ik niet

Ik heb nu trouwens echt dé perfecte créme. Je mag hem komen testen
Heel goedkoop, niet vet, trekt snel in, ruikt prima... en je bent heel zacht de rest van de dag
pi_47960612
Hm, ben benieuwd..
wanneer kan ik langskomen?
Ik heb namelijk een hele droge huid de laatste tijd.. Daarom moest ik er net aan denken dat wij het erover hadden, ik was mijn gezicht aan het insmeren.
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:40:55 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_47963595
Over smeerseltjes gesproken,

ik heb vrijdag in Utrecht bij een zeepwinkeltje een scrubzeep gekocht. Heerlijk! Heerlijk! Heerlijk!
Ik heb geen idee of het te vergelijken is met Lush, maar als het te vergelijken is, dan snap ik nu denk ik wel de mensen die veel Lush hebben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2007 @ 14:41:52 #179
43556 miss_dynastie
pi_47963634
Bij Sabon Troel?
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:43:11 #180
35189 Troel
scherp en bot
pi_47963697
Nopes, het was een zeepwinkeltje naast Professionail.

Hoog Catharijne dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 april 2007 @ 14:51:16 #181
13151 crew  Rewimo
pi_47964030
http://gezond.dieetinzicht.nl/index.php?page=index

Hier kun je een voedingsdagboek invullen dat aangeeft of je voldoende vitamines en mineralen binnenkrijgt (zie voorbeeld voedingsrapport en dan bovenaan de verschillende tabbladen). Vooral handig voor WLS-ers maar ook voor anderen denk ik zo
pi_47964465
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 13:22 schreef freecell het volgende:
Ik heb nu trouwens echt dé perfecte créme. Je mag hem komen testen
Heel goedkoop, niet vet, trekt snel in, ruikt prima... en je bent heel zacht de rest van de dag
En ik ben ook heel enthousiast over die crème
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 april 2007 @ 15:05:09 #183
13151 crew  Rewimo
pi_47964591
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:02 schreef Isabeau het volgende:
En ik ben ook heel enthousiast over die crème
Maar jullie houden hem geheim begrijp ik
pi_47964604
Bij mij is de knop trouwens heel stiekem weer in de gezond-stand geklikt. Geen idee hoe en waarom, ik heb er niet echt iets voor proberen te doen en mijn wilskracht/discipline is niet anders dan een maand geleden. Het gaat al 3 weken heel erg goed en eenvoudig. Laatste keer dat ik iets ongezonds heb gehad was taart op een bruiloft. Zes stukjes taart, dat dan weer wel Misschien is dat het! Heb ik genoeg gehad voor een paar weken.
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:07:27 #185
47102 Elvi
miemkwien
pi_47964665
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:05 schreef Isabeau het volgende:
Zes stukjes taart
Ik heb al genoeg na 1 stuk! Dan ben ik het alweer zat
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:12:21 #186
35189 Troel
scherp en bot
pi_47964888
Volgens mij is het gewoon vaseline.

Teminste, daar is tyra banks helemaal gek van
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47964972
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:07 schreef Elvi het volgende:
Ik heb al genoeg na 1 stuk! Dan ben ik het alweer zat
Nou ja, je mocht het zelf afsnijden en het waren stukjes van nog geen centimeter Ik moest natuurlijk wel alles proeven, het zag er allemaal zo vreselijk goed uit.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 april 2007 @ 15:18:57 #188
13151 crew  Rewimo
pi_47965181
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, je mocht het zelf afsnijden en het waren stukjes van nog geen centimeter Ik moest natuurlijk wel alles proeven, het zag er allemaal zo vreselijk goed uit.
We hebben 6 kleine stukjes gegeten. Plus alle garnering die anderen niet durfden eten Marsepeinroosjes, chocolaatjes, hartjes...
pi_47965249
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:18 schreef Rewimo het volgende:

We hebben 6 kleine stukjes gegeten. Plus alle garnering die anderen niet durfden eten Marsepeinroosjes, chocolaatjes, hartjes...
Eh, ja, ik was alle snoepjes alweer vergeten
pi_47965595
Op de site van het voedingscentrum over het Sonja Bakker dieet o.a.:
quote:
Ten slotte staan er verspreid door de boeken voedingskundige weetjes en tips die niet stroken met wetenschappelijk onderzoek, zoals ‘van witte wijn krijg je cellulitus’, ‘fruit reinigt je lichaam’ en ‘koffie ontrekt vocht aan het lichaam’. Ook de bewering dat je gevarieerd moet eten om je stofwisseling op peil te houden staat op gespannen voet met de wetenschap. Dat geldt ook voor het advies dat je beter een appelbol met bladerdeeg (570 kcal) kunt eten in plaats van twee oliebollen (samen 320 kcal).
Vooral die laatste is wel grappig
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:29:26 #191
47102 Elvi
miemkwien
pi_47965610
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oooohhh... Ja dan zou ik ook wel 6 stukjes op kunnen
pi_47965891
Ik heb Efteling-ballonnen gekregen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 april 2007 @ 15:42:33 #193
13151 crew  Rewimo
pi_47966179
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Efteling-ballonnen gekregen
Nu pas? Christan heeft ze al ruim een week in huis
pi_47967465
Vriendje vroeg of ik de eettafel in de woonkamer op kon ruimen..

Nou de tafel is leeg...
Maar mijn bureau is nu overvol...
pi_47967709
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:10 schreef teigan het volgende:

Nou de tafel is leeg...
Probleemverplaatsing
pi_47967742
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:10 schreef teigan het volgende:

Nou de tafel is leeg...
hup, declutteren jij

rekeningen betalen en bij de administratie, boeken terug in de boekenkast, pennen en frutsels in de bakjes, kledingstukken waar ze horen, alles wat geen waarde meer heeft weggooien.

leuk dit
pi_47968069
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:16 schreef octopussy het volgende:

[..]

hup, declutteren jij

rekeningen betalen en bij de administratie, boeken terug in de boekenkast, pennen en frutsels in de bakjes, kledingstukken waar ze horen, alles wat geen waarde meer heeft weggooien.

leuk dit
ja juf...

Eigenlijk is het gewoon studieontwijkend gedraag hoor.
pi_47968781
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:24 schreef teigan het volgende:

[..]

ja juf...

Voor mij net zo goed. Zit hier op mijn stageplek echt

nog een klein uurtje
pi_47971427
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:24 schreef teigan het volgende:

[..]

ja juf...

Ik ben ook al aan het soggen, moet eigenlijk leren voor een tentamen van morgen
pi_47972092
Ik ben net even boodschappen wezen doen, en heb een kleinigheidje voor vriendje gekocht, die is morgen jarig...
En ik ben lekker met de skates gegaan, en voel me nu ook wel goed daardoor eigenlijk...
Er was alleen wel een harde, koude wind, en dat was minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')