Geen probleem..quote:Op maandag 26 maart 2007 21:11 schreef Liejannuh het volgende:
Terug vind post!
Even ter informatie voor qltel, wij willen graag komen zwemmen en niet het zwembad uitgraven.
Regel jij dat Rewimo?
De laatste keer dat ik in een Duits kuuroord achtig iets heb gezwommen was ik omringd door vreselijk chagrijnig kijkende duitse vrouwen met een permanentje (waardoor wij niet mochten spetterenquote:
gek he.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:41 schreef qltel het volgende:
Leuk die Duitse gründlichkeit. Moeten we ingeschreven worden in het "grundbuch". we kopen het huis samen, maar wonen wel op verschillende adressen. Krijgen we dus beiden een rekening op onze eigen adressen van het halve bedrag..
Ook wel lollig, zit een brief bij van het Amtsgericht Kleve,over de betaling, met een zin er speciaal voor Nederlanders (helaas wel met taalfout).. " Voor NL: A.u.b. dossier-nr enz angeven!". Kennelijk zijn er nogal wat Nederlanders die er een huis kopen.
Ik zag in de taxatie van ons huis dat 61% van de Kranenburgse bevolking de Nederlandse nationaliteit heeft..quote:
En nu wel compleet..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:44 schreef Rewimo het volgende:
Oja, onze weblog is ook aan het verhuizenNog niet alles staat erop maar hij heeft nu wel een officiële eigen site: http://www.onze-bauernhof.nl/
Zo is het eerste contact al gelegd; wie weet wat daar nog uit voorvloeit. Werken we straks allebei in dezelfde stad.....quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:56 schreef Rewimo het volgende:
Net een mailtje van een teamleider in Arnhem: of ik wel zeker wist dat ik wilde solliciteren op een functie in Arnhem gezien de ruim 2 uur reistijd vanuit Haarlem
Maar snel even gebeld
voor zover ik weet niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:18 schreef Rewimo het volgende:
Vraagje voor degenen die al in DLD wonen: kent men in DLD ook dubbeltarief voor elektriciteit?
Zit er ook een Real; wij gaan nogal eens naar de Real in Rees; een groot warenhuis waar het heerlijk vertoeven is; wel creditcard mee....want het is niet zo goedkoop als de Lidl, Aldi en Plus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:11 schreef Rewimo het volgende:
En we hebben Goch verkend. Alle belangrijke winkels gevonden (Plus, Aldi, Lidl en Pennymarkt allemaal zeer makkelijk bereikbaar vanaf de Bauernhof) en het leukste was wel de uitsmijter: Kaufland. We hadden helaas niet zoveel tijd meer daar omdat we een feest hadden gisteravond, maar daar kun je echt je ogen uitkijken zeg! Wat een winkel, ze hebben er echt alles en de prijzen zijn ronduit aangenaam
Fijn trouwens dat de school voor Christan ook goed lijkt; toch wel en zeer belangrijk (zoniet het belangrijkste) item.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:11 schreef Rewimo het volgende:
Gisteren hebben we een heleboel kunnen doen. We zijn op Christans nieuwe school geweest en wat we daar gezien en gehoord hebben, is ons heel goed bevallenHierover vertel ik later nog wel meer. We hebben hem dan ook ingeschreven daar
![]()
Ach wij houden niet zo van zwemmen; als het terras maar oké is.quote:Op zondag 1 april 2007 20:02 schreef qltel het volgende:
enneh, het zwembad gaat niet door...De zandkuil is meer een lichte glooiing.
Die in Rees is ook voor ons het meest dichtbij. we zullen er dus niet vaak komen..quote:Op zondag 1 april 2007 20:32 schreef Katinkat het volgende:
[..]
Zit er ook een Real; wij gaan nogal eens naar de Real in Rees; een groot warenhuis waar het heerlijk vertoeven is; wel creditcard mee....want het is niet zo goedkoop als de Lidl, Aldi en Plus.
Dit is volgens mij de mesthoop geweest. Aan hoge kant werd met kruiwagen gevuld en als moest geleegd worden werd met een grote schep (zo een op een tractor ofzo) die leeggemaakt en op land uitgereden.quote:Op maandag 2 april 2007 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Naast de schuur ligt deze betonnen bak, waar je een aanhanger in kunt rijden om die van bovenaf te laden
[afbeelding]
Je moet 'm er alleen ook weer uit zien te krijgenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:27 schreef Archont het volgende:
1,5m, daar kan je denk ik zelfs zo een lage container in parkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |