abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47960568
Nee
Die bedoelde ik niet

Ik heb nu trouwens echt dé perfecte créme. Je mag hem komen testen
Heel goedkoop, niet vet, trekt snel in, ruikt prima... en je bent heel zacht de rest van de dag
pi_47960612
Hm, ben benieuwd..
wanneer kan ik langskomen?
Ik heb namelijk een hele droge huid de laatste tijd.. Daarom moest ik er net aan denken dat wij het erover hadden, ik was mijn gezicht aan het insmeren.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:40:55 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_47963595
Over smeerseltjes gesproken,

ik heb vrijdag in Utrecht bij een zeepwinkeltje een scrubzeep gekocht. Heerlijk! Heerlijk! Heerlijk!
Ik heb geen idee of het te vergelijken is met Lush, maar als het te vergelijken is, dan snap ik nu denk ik wel de mensen die veel Lush hebben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2007 @ 14:41:52 #179
43556 miss_dynastie
pi_47963634
Bij Sabon Troel?
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:43:11 #180
35189 Troel
scherp en bot
pi_47963697
Nopes, het was een zeepwinkeltje naast Professionail.

Hoog Catharijne dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 april 2007 @ 14:51:16 #181
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47964030
http://gezond.dieetinzicht.nl/index.php?page=index

Hier kun je een voedingsdagboek invullen dat aangeeft of je voldoende vitamines en mineralen binnenkrijgt (zie voorbeeld voedingsrapport en dan bovenaan de verschillende tabbladen). Vooral handig voor WLS-ers maar ook voor anderen denk ik zo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_47964465
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 13:22 schreef freecell het volgende:
Ik heb nu trouwens echt dé perfecte créme. Je mag hem komen testen
Heel goedkoop, niet vet, trekt snel in, ruikt prima... en je bent heel zacht de rest van de dag
En ik ben ook heel enthousiast over die crème
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 april 2007 @ 15:05:09 #183
13151 crew  Rewimo
pi_47964591
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:02 schreef Isabeau het volgende:
En ik ben ook heel enthousiast over die crème
Maar jullie houden hem geheim begrijp ik
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_47964604
Bij mij is de knop trouwens heel stiekem weer in de gezond-stand geklikt. Geen idee hoe en waarom, ik heb er niet echt iets voor proberen te doen en mijn wilskracht/discipline is niet anders dan een maand geleden. Het gaat al 3 weken heel erg goed en eenvoudig. Laatste keer dat ik iets ongezonds heb gehad was taart op een bruiloft. Zes stukjes taart, dat dan weer wel Misschien is dat het! Heb ik genoeg gehad voor een paar weken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:07:27 #185
47102 Elvi
miemkwien
pi_47964665
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:05 schreef Isabeau het volgende:
Zes stukjes taart
Ik heb al genoeg na 1 stuk! Dan ben ik het alweer zat
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:12:21 #186
35189 Troel
scherp en bot
pi_47964888
Volgens mij is het gewoon vaseline.

Teminste, daar is tyra banks helemaal gek van
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47964972
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:07 schreef Elvi het volgende:
Ik heb al genoeg na 1 stuk! Dan ben ik het alweer zat
Nou ja, je mocht het zelf afsnijden en het waren stukjes van nog geen centimeter Ik moest natuurlijk wel alles proeven, het zag er allemaal zo vreselijk goed uit.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 april 2007 @ 15:18:57 #188
13151 crew  Rewimo
pi_47965181
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, je mocht het zelf afsnijden en het waren stukjes van nog geen centimeter Ik moest natuurlijk wel alles proeven, het zag er allemaal zo vreselijk goed uit.
We hebben 6 kleine stukjes gegeten. Plus alle garnering die anderen niet durfden eten Marsepeinroosjes, chocolaatjes, hartjes...
pi_47965249
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:18 schreef Rewimo het volgende:

We hebben 6 kleine stukjes gegeten. Plus alle garnering die anderen niet durfden eten Marsepeinroosjes, chocolaatjes, hartjes...
Eh, ja, ik was alle snoepjes alweer vergeten
pi_47965595
Op de site van het voedingscentrum over het Sonja Bakker dieet o.a.:
quote:
Ten slotte staan er verspreid door de boeken voedingskundige weetjes en tips die niet stroken met wetenschappelijk onderzoek, zoals ‘van witte wijn krijg je cellulitus’, ‘fruit reinigt je lichaam’ en ‘koffie ontrekt vocht aan het lichaam’. Ook de bewering dat je gevarieerd moet eten om je stofwisseling op peil te houden staat op gespannen voet met de wetenschap. Dat geldt ook voor het advies dat je beter een appelbol met bladerdeeg (570 kcal) kunt eten in plaats van twee oliebollen (samen 320 kcal).
Vooral die laatste is wel grappig
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:29:26 #191
47102 Elvi
miemkwien
pi_47965610
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oooohhh... Ja dan zou ik ook wel 6 stukjes op kunnen
pi_47965891
Ik heb Efteling-ballonnen gekregen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 april 2007 @ 15:42:33 #193
13151 crew  Rewimo
pi_47966179
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Efteling-ballonnen gekregen
Nu pas? Christan heeft ze al ruim een week in huis
pi_47967465
Vriendje vroeg of ik de eettafel in de woonkamer op kon ruimen..

Nou de tafel is leeg...
Maar mijn bureau is nu overvol...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_47967709
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:10 schreef teigan het volgende:

Nou de tafel is leeg...
Probleemverplaatsing
pi_47967742
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:10 schreef teigan het volgende:

Nou de tafel is leeg...
hup, declutteren jij

rekeningen betalen en bij de administratie, boeken terug in de boekenkast, pennen en frutsels in de bakjes, kledingstukken waar ze horen, alles wat geen waarde meer heeft weggooien.

leuk dit
pi_47968069
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:16 schreef octopussy het volgende:

[..]

hup, declutteren jij

rekeningen betalen en bij de administratie, boeken terug in de boekenkast, pennen en frutsels in de bakjes, kledingstukken waar ze horen, alles wat geen waarde meer heeft weggooien.

leuk dit
ja juf...

Eigenlijk is het gewoon studieontwijkend gedraag hoor.
pi_47968781
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:24 schreef teigan het volgende:

[..]

ja juf...

Voor mij net zo goed. Zit hier op mijn stageplek echt

nog een klein uurtje
pi_47971427
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:24 schreef teigan het volgende:

[..]

ja juf...

Ik ben ook al aan het soggen, moet eigenlijk leren voor een tentamen van morgen
pi_47972092
Ik ben net even boodschappen wezen doen, en heb een kleinigheidje voor vriendje gekocht, die is morgen jarig...
En ik ben lekker met de skates gegaan, en voel me nu ook wel goed daardoor eigenlijk...
Er was alleen wel een harde, koude wind, en dat was minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')