huhquote:
Is dit geen oude foto?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:51 schreef milagro het volgende:
[..]
huh
Hoe doet die André dat zo snel? de laatste keer dat ik hem zag, was ie nog dun
Hoe-heet-ze is toch weer zwanger? Misschien is het een waar hormonster en komt hij niet meer toe aan zijn nachtrust en maaltijden vanwege mevrouw's wensen. Nou, dan val je snel af hoor!quote:
Ghehe, zij is eigk te makkelijk voor dit topic, aangezien zij er altijd onflatteus uitziet. I dare you, zoek eens een foto waar zij er wel goed opstaat!quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:09 schreef Burger_Queen het volgende:
Beth Ditto van The Gossip
[afbeelding]
Hier is d'r gezicht in ieder geval niet zo onflatteusquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ghehe, zij is eigk te makkelijk voor dit topic, aangezien zij er altijd onflatteus uitziet. I dare you, zoek eens een foto waar zij er wel goed opstaat!
Valt best mee hoor! Beth is cool.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:13 schreef Aventura het volgende:
Ghehe, zij is eigk te makkelijk voor dit topic, aangezien zij er altijd onflatteus uitziet. I dare you, zoek eens een foto waar zij er wel goed opstaat!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:09 schreef Burger_Queen het volgende:
Beth Ditto van The Gossip
[afbeelding]
Volgens mij hangt op die eerste foto van haar ook wat poep aan haar been...quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:13 schreef Aventura het volgende:
Ze heeft wel een bepaalde stijl. Ook leuk dat ze overal poep aan heeft
Die met die kut is zo oud en zo fake.quote:Op zondag 22 april 2007 00:20 schreef Carolyne1575 het volgende:
Jennifer Lopez
[afbeelding]
[afbeelding]
nou is dit wel een hele lelijk genomen (van bovenaf) foto dus de verhoudingen zijn sowieso compleet zoek, maar los daarvan, ik vind die Jenna wel een 'spannend smoeltje" hebben, hoor (en de rest ook wel ) , Paris steekt er maar trutterig en saai bij af zoquote:Op zondag 22 april 2007 11:53 schreef ScarletXx het volgende:
[afbeelding]
Jenna Jameson heeft een raar gezicht en is zo dun.. en dan die grote borsten erbij. klopt gewoon niets van.
42 of 43 geloof ikquote:Op zondag 22 april 2007 12:00 schreef milagro het volgende:
[..]
nou is dit wel een hele lelijk genomen (van bovenaf) foto dus de verhoudingen zijn sowieso compleet zoek, maar los daarvan, ik vind die Jenna wel een 'spannend smoeltje" hebben, hoor (en de rest ook wel ) , Paris steekt er maar trutterig en saai bij af zo![]()
trouwens, wat voor maat schoenen heeft Paris in godsnaam
het is gewoon een geil wijf, klaarquote:Op zondag 22 april 2007 12:10 schreef ScarletXx het volgende:
De foto graaf is gewoon groter als hun 2 maar ze kijken gewoon recht vooruit hoor en niet omhoog dus zo erg van bovenaf zullen de foto's niet genomen zijn. spannend smoeltje zal wel maar de kleding is echt verschrikkelijk. zeg niet dat paris er goed bijstaat daar maar dat rare roze kan echt niet..
Schoenmaat 45.quote:Op zondag 22 april 2007 12:00 schreef milagro het volgende:
[..]
nou is dit wel een hele lelijk genomen (van bovenaf) foto dus de verhoudingen zijn sowieso compleet zoek, maar los daarvan, ik vind die Jenna wel een 'spannend smoeltje" hebben, hoor (en de rest ook wel ) , Paris steekt er maar trutterig en saai bij af zo![]()
trouwens, wat voor maat schoenen heeft Paris in godsnaam
Jezusquote:
en zo vol is het haar nu ook weer niet met extensions, blijft niets van over dan als die eruit gaanquote:Op zondag 22 april 2007 18:37 schreef Tokay het volgende:
De extensions-luizenbos van Nicole Richie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Serena Williams - New balls, please!
[afbeelding]
Ik heb werkelijk waar nog nooit een mooie vrouw gevonden. Ze schijnt dan een lekkere kont te hebben ofzo, maar dat slaat echt nergens op. Dat hebben zoveel vrouwen.quote:
weet je zeker dat dit niet haar wassen beeld is in M. Tussaud's?quote:
Ze is inderdaad behoorlijk creepy.quote:Op zondag 22 april 2007 18:48 schreef milagro het volgende:
weet je zeker dat dit niet haar wassen beeld is in M. Tussaud's?
It's raining... oh no, this looks more like a depressionquote:Op zondag 22 april 2007 18:49 schreef Tokay het volgende:
En dit is... Geri Halliwell...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |