Je moet de GDI en de NOD doen. Dan klik je in het menu op campaign en dan ga je automatisch door met de Scrin. Er zitten in ieder geval filmpjes bij. Ik denk dat de Scrin minder missies hebben, maar zeker weten doe ik het niet. Ben zelf nog maar bij missie twee.quote:Op zondag 1 april 2007 19:13 schreef VoreG het volgende:
Erg tof spel, zit er weer helemaal in. Moet zo de missie in Cairo doen.
Hoe zit het met de Scrin campaign? Moet ik daarvoor eerst GDI en NOD doen, of is 1 campaign voldoende?
Is de Scrin campaign ook net zo uitgebreid als de andere campaigns, qua lengte, met filmpjes etc?
Ow God, uitgespeeld?quote:Op zondag 1 april 2007 20:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Overigens heeft de GDI 16 missies en de NOD 17.
Scrin hebben vier missies.quote:Op zondag 1 april 2007 20:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je moet de GDI en de NOD doen. Dan klik je in het menu op campaign en dan ga je automatisch door met de Scrin. Er zitten in ieder geval filmpjes bij. Ik denk dat de Scrin minder missies hebben, maar zeker weten doe ik het niet. Ben zelf nog maar bij missie twee.
http://www.commandandconquer.com/community/patches/default.aspx komen ze later nog op te staan...quote:Op zondag 1 april 2007 22:54 schreef patist het volgende:
heeft iemand een externe mirror van 1.03 ofzo? ik kom die download server niet op....
is rome de laatste missie dan?quote:Op zondag 1 april 2007 20:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je moet de GDI en de NOD doen. Dan klik je in het menu op campaign en dan ga je automatisch door met de Scrin. Er zitten in ieder geval filmpjes bij. Ik denk dat de Scrin minder missies hebben, maar zeker weten doe ik het niet. Ben zelf nog maar bij missie twee.
Na Rome moet je er nog één. Ik heb zelf elke missie apart opgeslagen en een nummer gegeven en als ik goed heb geteld kwam ik op 16 uit. Naar die stats heb ik niet eens gekeken.quote:
hmm oke, net rome begonnen op easy..quote:Op maandag 2 april 2007 10:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Na Rome moet je er nog één. Ik heb zelf elke missie apart opgeslagen en een nummer gegeven en als ik goed heb geteld kwam ik op 16 uit. Naar die stats heb ik niet eens gekeken.
Die aliens gaven me tenminste nog een beetje uitdaging. Al kunnen ze ook niet zo heel veel beginnen als ik eenmaal met 22 Mammoth Tanks aankom.quote:Op maandag 2 april 2007 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm oke, net rome begonnen op easy..
ik vind die aliens kut
22?quote:Op maandag 2 april 2007 11:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die aliens gaven me tenminste nog een beetje uitdaging. Al kunnen ze ook niet zo heel veel beginnen als ik eenmaal met 22 Mammoth Tanks aankom.
Ik wilde het een beetje rekken. Anders duurde het zo kort. En ik vond het gewoon leuk om met zo'n hoeveelheid aan te vallen.quote:Op maandag 2 april 2007 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
22?In Bern had ik er aan 12 genoeg. En hield er uiteindelijk 8 over. Moet nog beginnen aan Rome.
Dan krijg je inderdaad een ander filmpje te zien.quote:Op maandag 2 april 2007 11:19 schreef RaptoR-X het volgende:
heb GDI uitgespeeld ben nu met NOD bezig. zit tot nu toe nog op een ongeslagen reeks.
weet iemand trouwens of je ook een ander filmpje krijgt te zien als je de tiberiumbom in de laatste missie van GDI niet gebruikt. heb ik namelijk wel gedaan![]()
Uhm, aliens een uitdaging? Ik speel op hard, maar ik moet de uitdaging nog vinden in ze. Het enige wapen van ze dat nog enigszins irritant te noemen is zijn die vliegtuigjes. Die hebben een grotere range dan mijn AA wapens. Niets wat een pitbull uiteindelijk niet kan oplossen, door zijn houding wat agressiever in te stellen, maar AA afweergeschut is weerloos tegen ze.quote:Op maandag 2 april 2007 11:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die aliens gaven me tenminste nog een beetje uitdaging. Al kunnen ze ook niet zo heel veel beginnen als ik eenmaal met 22 Mammoth Tanks aankom.
In het begin heb ik altijd geldproblemen, maar meestal zodra ik mijn leger heb en begin aan te vallen. Dan heb ik weer geld overquote:Op maandag 2 april 2007 11:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik wilde het een beetje rekken. Anders duurde het zo kort. En ik vond het gewoon leuk om met zo'n hoeveelheid aan te vallen.
[..]
Dan krijg je inderdaad een ander filmpje te zien.
In ieder geval meer dan de NOD. Al stelde het inderdaad nog steeds weinig voor. Vooral de laatste missie vond ik een enorme tegenvaller. Had wel wat meer tegenstand verwacht. En ik gebruikte mijn Mammoths gewoon als AA.quote:Op maandag 2 april 2007 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, aliens een uitdaging? Ik speel op hard, maar ik moet de uitdaging nog vinden in ze. Het enige wapen van ze dat nog enigszins irritant te noemen is zijn die vliegtuigjes. Die hebben een grotere range dan mijn AA wapens. Niets wat een pitbull uiteindelijk niet kan oplossen, door zijn houding wat agressiever in te stellen, maar AA afweergeschut is weerloos tegen ze.
Die Sonic Towers zijn inderdaad vrij sterk. Maar ik zette hoogstens 1 Sonic Tower neer en dan een paar Mammoths in combinatie met een Rig en dan had je er haast geen omkijken naar.quote:Hun Tripods zijn een lachertje, als je maar 2 of 3 sonic guard towers (of hoe heten die krengen) neer hebt gezet. Later zet je er een paar mammoths bij, zodat je daar ook snel een zooi hero's in hebt. Die zet je even opzij, natuurlijk, zodat je in je kamp straks wat hero's over hebt als je op strooptocht gaatDe vliegtuigjes en de rift, dat zijn de stoere dingen van de aliens.
Heb ik relatief weinig last van gehad. Nou speelde ik wel op Normal, dus misschien scheelde dat. Al heb ik Alexandrië wel op Hard gespeeld, maar had nou niet echt het idee dat het veel uitmaakte.quote:De NOD geeft me meer weerstand, met hun bombers en hun stealth tech.
Nu heb ik het idee dat de GDI toch al overpowered is, dus het kan ook aan mij liggen. De NOD missies zijn leuker, ik vind "loopmissies" een stuk grappiger om te doen.
Het is EA, dus helaas 13 in een dozijn. Maar ik speel het voor nostalgische redenen. Kane is liefquote:Op maandag 2 april 2007 12:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Afgelopen weekend de demo eens geprobeerd, maar ligt het nou aan mij of is dit echt een RTS zoals er dertien in een dozijn gaan ?
Was nou niet echt onder de indruk moet ik zeggen, maar aangezien mijn online gaming maatjes de full version allen hebben aangeschaft, heb ik ‘m toch ook maar besteld, en hopelijk krijg ik dan het goede gevoel nog bij het spelen van de full version.
He, ze zijn wel meer technologieen kwijtgeraakt tussen Tiberian Sun en 2048quote:Op maandag 2 april 2007 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is 2048 en toch heb je storing bij de beelden als je in contact staan met iemand die ergens anders op de planeet is
Waarschijnlijk zijn die er alleen in de Red zones. de Scrin gebruiken toch zo'n Storm?quote:Op maandag 2 april 2007 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ze zijn wel meer technologieen kwijtgeraakt tussen Tiberian Sun en 2048
Ik verbaas me nergens meer over.
Er zijn niet eens Tiberian stormen meer, zijn die er ook maar mee gestopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |