Onder favo's zettenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
tvp!
Anders vind ik em nooit meer terug...
Zijn Eric en Huub zo laat omdat Snollie zo lang bezig was.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Yes!
Fakkels staan klaar, opschieten Huub en Eric, in de kleren!
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:42 schreef proh het volgende:
Brian voelt zich weer helemaal het mannetje met z'n achterlijke hoedje
En dat gelufdier is haar speldje kwijt...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zijn Eric en Huub zo laat omdat Snollie zo lang bezig was.
En ze ziet er nog niet uit.
Hier (nog) niet maar zal ook niet lang meer duren al is het zaterdag en dan is t meestal minder druk qua streamersquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:42 schreef Ian_Nick het volgende:
En de streams doen weer van buffereloerio...![]()
hier nog geen last maar het zal weldra als bij de ontslagrondes zijn, vrees ikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:42 schreef Ian_Nick het volgende:
En de streams doen weer van buffereloerio...![]()
Die is al helemaal los...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
Billie is er helemaal klaar voor en doet al gezellig mee (achter de PC ).
ehh... ik krijg spontaan flashbacks.. ik hoop van niet!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:44 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoop wel dat ze Japio de orders gegeven hebben om ook te drinken.
Ik pas vast mijn avatar aan...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:45 schreef Carlaa het volgende:
[..]
ehh... ik krijg spontaan flashbacks.. ik hoop van niet!
Jippiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:46 schreef Desii het volgende:
Brian moet de eerste 10 minuten draaien, want de dj is er nog niet
De kleding uiteraard...quote:
Laat Nathanael maar draaienquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:46 schreef Desii het volgende:
he getver...verander maar weer snel...quote:
Totdat Huub hem weer naar huis stuurt.... en hij weer als de crybaby de villa verlaat....quote:
Ik word wel benieuwd naar die brieven trouwensquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap is bang dat zijn brieven gejat worden ... en worden verkocht aan de Party.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:49 schreef rooie3 het volgende:
Ja Japio ze verkopen zo jouw brieven aan de party.
Wat een dombo zeg.
Zo ziet ze er altijd uitquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:50 schreef Markeerstift het volgende:
omg. Die outfit van Amanda! Ze ziet er uit als een meisje van lichte zeden ipv miljonair!
Sgewoon wat eyegloss in d'r ooghoeken volgens mij. Vind ik altijd 'n beetje 'n vreemd gezicht. Maar al met al ziet ze er wel mooi uitquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht een lichtvlek op de foto maar ze heeft het echt![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o god de streams beginnen al te bufferen
![]()
tis té erg voor woorden inderdaadquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:50 schreef Markeerstift het volgende:
omg. Die outfit van Amanda! Ze ziet er uit als een meisje van lichte zeden ipv miljonair!
ik vrees dat we Likkende_Lassie een tijdje niet op Fok zullen zien, omdat hij wegens bespringen van Amanda eventjes achter de trailietjes moetquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:50 schreef Markeerstift het volgende:
Insgelijksquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:52 schreef demins het volgende:
Voordat de streams zó hard gaan dat ík het niet meer bij kan benen....
![]()
![]()
Een Prettige Avond vol Modern Vermaak gewenst!
![]()
![]()
![]()
... anders ik wel ! ... die knul verzint zoveel onzin bij elkaar.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:50 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik word wel benieuwd naar die brieven trouwens![]()
Laat Syl maar lekker draaienquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:46 schreef Desii het volgende:
Jij ookquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:52 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:52 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze wil haar teasers dansje doen vanavond. Maar dat is meestal op een bar . Maar die is er toch welquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tis té erg voor woorden inderdaad
Dat is voor Likkende Lassie.quote:
Die strepen over zijn haar vind ik ook niet echt mooi, of alles of niets maar strepen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:53 schreef Kinga het volgende:
Eric ziet er ook niet uit.
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:54 schreef Tissik het volgende:
Nou dat ziet er "feestelijk" uit Eric, die witte bagger op je bek. Dat is écht een hele verbetering![]()
De spuitbus was vast zo goed als leeg?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die strepen over zijn haar vind ik ook niet echt mooi, of alles of niets maar strepen?
Erg aantrekkelijk is het niet inderdaadquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub heeft het ook, voorkomt dat een meisje met hem het bed in wil duiken.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:55 schreef Kinga het volgende:
Eric is nu net de kerstman... Dat haar had helemaal wit gemoeten.... dit ziet werkelijk niet uit!
neequote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hebben jullie ook zo'n last van gebuffer?
![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:57 schreef Markeerstift het volgende:
ik vind dat haar van Huub wel leuk
Nee liefquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
Als ik het goed heb begrepen wilde ze dit graag, een corset en hotpants.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:55 schreef Dogga het volgende:
Tien gebruikt amanda zoo erg en ze heeft het niet eens door..je gaat toch niet akkoord met zulke kleding jesus
Goddank niet !!! ... vind het lullig voor de streamers die er wel last van hebben. Op de link van Sonique heb ik bijna nooit problemen http://members.chello.nl/ptbuys/quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
ah gaaf thanksquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee lief
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
bij david beckham staat het nog wel, maar huub en eric?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:59 schreef Taurus het volgende:
Hebben zij nou hun oren laten piercen ook?? E&H?![]()
nee, ze hadden allebei al gaatjesquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:59 schreef Taurus het volgende:
Hebben zij nou hun oren laten piercen ook?? E&H?![]()
O, dat wist ik niet, dan zal huub ze alsnog wel hebben moeten doorprikken nog 'n keer.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Godvergetengrafbuffer!
Dat is hip (schijnt), ik zag het gisteren ook in een ander programma.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:01 schreef Kinga het volgende:
Dat vind ik ZO lelijk die stropdassen en strikjes om de nek.... doe eens fatsoenlijk !!!
Heeft niks met de site te maken, maar met je provider. Ik merk dat , als het een spannende avond gaat worden, er hier van alles misgaat.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Goddank niet !!! ... vind het lullig voor de streamers die er wel last van hebben. Op de link van Sonique heb ik bijna nooit problemen http://members.chello.nl/ptbuys/
http://members.chello.nl/ptbuys/quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Godvergetengrafbuffer!
Super ordiquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:01 schreef Kinga het volgende:
Dat vind ik ZO lelijk die stropdassen en strikjes om de nek.... doe eens fatsoenlijk !!!
Fijn...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:02 schreef Kinga het volgende:
[..]Hé je bent eerder dan ik. Hier nog niks aan de hand iig
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp?prog=1quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Godvergetengrafbuffer!
Als Huub en Eric klaar zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:04 schreef Lieve het volgende:
Hoe laat komen die mensen? Negen uur toch?
Deze? mms://81.173.4.10/talpa005/securedquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:03 schreef S.Flodder het volgende:
ik heb geen last van gebuffer, ik heb laatst echt een goeie link gekregen zal hem wel ff opzoeken
Is een beetje chippendale- achtigquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:01 schreef Kinga het volgende:
tis net een pooierquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, Brian gaat vis aanbieden in de kooi, aan zijn hoed te zien.
Sorry, ik verbeter mezelf.... ik had dat hoedje van NoBrains nog niet gezienquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:06 schreef Lieve het volgende:
Ik krijg het bijna m'n bek niet uit, maar vergeleken bij Huub en Eric ziet brainless eruit alsof hij wel zijn brains heeft laten werken.
ZE MOETEN OPRUIMEN![]()
Ja, dat dacht ik wel hahahahaha
Zdngmw......quote:
Valt afgrijselijk tegen inderdaad..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:07 schreef Kinga het volgende:
Eric, Huub en Jaap ziet er het ergst uit. Gewoon belachelijk.
Heb ik al eens eerder gehoord maar voor zakelijk gebruik heb ik een super snelle lijn .... en toch heeft het hier weken gebufferd ... afgelopen tijd gaat het weer prima.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Terwijl ik een behoorlijk abonnement het qua ADSL.
Ik zeg: Amanda ontbreekt in dit rijtjequote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:07 schreef Kinga het volgende:
Eric, Huub en Jaap ziet er het ergst uit. Gewoon belachelijk.
"..."quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:09 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Wat zou er in die hoofden omgaan?
[afbeelding]
Kut er komen lekkere meiden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:09 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[afbeelding]
He-le-maal NIETS-IETS-iets-tssssquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:09 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[afbeelding]
Hier keek Amanda naar Silvia die voorbij liep...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:09 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[afbeelding]
heeft medelijden met Likkende Lassiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:10 schreef Brici het volgende:
Brian draait :<
de avond is nog jongquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:10 schreef Marrije het volgende:
Amanda draait een rondje met haar armen omhoog.
Natasja: oeee je tepel!!!!
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
heeft medelijden met Likkende Lassie
De streams houden hetzelfde tempo lijkt me? Hoop ik dan wel tenminste!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:52 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat had je verwacht dan? Het is en blijft een ordinair zooitje, nou dan kun je dit verwachten, maarrrrr, we zijn nog niet begonnen, misschien valt het mee straksquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Stiekem vind ik het nu al een beetje tegenvallen...![]()
nee als een dwergstraat PIEP PIEP PIEP en nog meer piepjesquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:12 schreef Tissik het volgende:
Amanda ziet er uit als een stoephoer. Ik kan er niets anders van maken.
Nena is een natural beauty met stijl..Amanda is een en al nep en een lellebel..niet te vergelijken die 2quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:11 schreef noekje het volgende:
Omg Amanda. Nena had écht zoveel meer stijl. Wat ziet ze eruit!!
ik ookquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Zometeen zingt hij nog het reclame liedje: "Kut, het lekkeste stukje vlees, KUT"quote:
Dacht het zelfdequote:
Hoezo aftakeling?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:11 schreef noekje het volgende:
Mooie capsquote:
Ik had alleen al van de aankleding veel meer verwacht...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:13 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat had je verwacht dan? Het is en blijft een ordinair zooitje, nou dan kun je dit verwachten, maarrrrr, we zijn nog niet begonnen, misschien valt het mee straks
als ze nu wat langere/slankere benen had, dan zou zo'n kort broekje met laarzen niet zo ordi staanquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:11 schreef noekje het volgende:
Als er maar mooie caps komen als LL Brian op zijn bek hoekt...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:14 schreef noekje het volgende:
Ik ben bang dat er vanavond helemaal niks te verstaan is.
ik moest toen eerst ergens wat downlaoden, ik kan het niet meer terug vindenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Deze? mms://81.173.4.10/talpa005/secured
Zal wel meevallen, in het begin zal het wel ff chaotisch zijn...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:14 schreef noekje het volgende:
Ik ben bang dat er vanavond helemaal niks te verstaan is.
je moet ook niet van die hoge verwachtingen hebben voor die tijdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Tuurlijk, Bra is geen crimineel, dus zou hij zijn agressie ook positief kunnen gaan gebruikenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
Brian is gefascineerd door beveiliging en Security vertelde die net aan de beveiliger die buiten staat
... weet je nog, Nena in die mooie witte avondjapon? .... DAT was tenminste een mooi plaatje.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nena is een natural beauty met stijl..Amanda is een en al nep en een lellebel..niet te vergelijken die 2![]()
Of hogere hakkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:14 schreef robert2006 het volgende:
[..]
als ze nu wat langere/slankere benen had, dan zou zo'n kort broekje met laarzen niet zo ordi staan
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:15 schreef Prosac het volgende:
Feest is binnen 2 uur afgelopen omdat iemand Brian gemept heeft :p
Dat vroeg ik me ook net afquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:15 schreef Lieve het volgende:
Mag Huub vanavond wel drinken?
Het wijdbeens zitten met een peuk wil ook niet echt meehelpen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:14 schreef robert2006 het volgende:
[..]
als ze nu wat langere/slankere benen had, dan zou zo'n kort broekje met laarzen niet zo ordi staan
Oh, ik moest meteen aan zo'n scheidsrechter bij cricket denken, precies zo'n hoedje en slagersjasjequote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:06 schreef FSR het volgende:
Bwian lijkt wel een slager zo met z'n hoedje... !!
Huub zegt: Blij dat we geen hoedje hebben opgedaan..
Eric: Ik zei het je toch...
Kut voor Lieke...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:17 schreef Kinga het volgende:
Ja dus, Huub mag zuipen!
quote:
Waar zit je dan meis. Tis hier balquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
Maken jullie caps, mijn streams zijn terrible![]()
Die heel mooie witte japon, waar Brrrian zo nodig een glas rode wijn overheen moest smijten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... weet je nog, Nena in die mooie witte avondjapon? .... DAT was tenminste een mooi plaatje.
gevaarlijk inderdaad......quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub mag drinken vanavond... Oh o... weet niet of dat nou wel leuk is...
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:18 schreef Kinga het volgende:
Huub zegt al: me vriendin gaat zo flippen...
Never a dull moment with Dicky Bird!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Oh, ik moest meteen aan zo'n scheidsrechter bij cricket denken, precies zo'n hoedje en slagersjasje![]()
weet je zeker dat je wilt zien wat er onder zit dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:18 schreef kissa het volgende:
Ik hoop dat Staas uit haar broek scheurt vanavond![]()
Ja die was ontzettend mooi.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
Die heel mooie witte japon, waar Brrrian zo nodig een glas rode wijn overheen moest smijten.![]()
Dat weet ik wel zeker maar ze had het wel verwacht.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:18 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Ik denk dat Lieke dat niet zo leuk vindt
ERik zegt : "zoekt ze toch een ander"quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:18 schreef Kinga het volgende:
Huub zegt al: me vriendin gaat zo flippen...
Daar zit ik ook, maakt geen kloten uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar zit je dan meis. Tis hier bal
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Wie weet voor hoelang![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:19 schreef Desii het volgende:
[..]
ERik zegt : "zoekt ze toch een ander"![]()
Ik huil met je mee hoor...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zit ik ook, maakt geen kloten uit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |