Onder favo's zettenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
tvp!
Anders vind ik em nooit meer terug...
Zijn Eric en Huub zo laat omdat Snollie zo lang bezig was.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Yes!
Fakkels staan klaar, opschieten Huub en Eric, in de kleren!
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:42 schreef proh het volgende:
Brian voelt zich weer helemaal het mannetje met z'n achterlijke hoedje
En dat gelufdier is haar speldje kwijt...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zijn Eric en Huub zo laat omdat Snollie zo lang bezig was.
En ze ziet er nog niet uit.
Hier (nog) niet maar zal ook niet lang meer duren al is het zaterdag en dan is t meestal minder druk qua streamersquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:42 schreef Ian_Nick het volgende:
En de streams doen weer van buffereloerio...![]()
hier nog geen last maar het zal weldra als bij de ontslagrondes zijn, vrees ikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:42 schreef Ian_Nick het volgende:
En de streams doen weer van buffereloerio...![]()
Die is al helemaal los...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
Billie is er helemaal klaar voor en doet al gezellig mee (achter de PC ).
ehh... ik krijg spontaan flashbacks.. ik hoop van niet!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:44 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoop wel dat ze Japio de orders gegeven hebben om ook te drinken.
Ik pas vast mijn avatar aan...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:45 schreef Carlaa het volgende:
[..]
ehh... ik krijg spontaan flashbacks.. ik hoop van niet!
Jippiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:46 schreef Desii het volgende:
Brian moet de eerste 10 minuten draaien, want de dj is er nog niet
De kleding uiteraard...quote:
Laat Nathanael maar draaienquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:46 schreef Desii het volgende:
he getver...verander maar weer snel...quote:
Totdat Huub hem weer naar huis stuurt.... en hij weer als de crybaby de villa verlaat....quote:
Ik word wel benieuwd naar die brieven trouwensquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap is bang dat zijn brieven gejat worden ... en worden verkocht aan de Party.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:49 schreef rooie3 het volgende:
Ja Japio ze verkopen zo jouw brieven aan de party.
Wat een dombo zeg.
Zo ziet ze er altijd uitquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:50 schreef Markeerstift het volgende:
omg. Die outfit van Amanda! Ze ziet er uit als een meisje van lichte zeden ipv miljonair!
Sgewoon wat eyegloss in d'r ooghoeken volgens mij. Vind ik altijd 'n beetje 'n vreemd gezicht. Maar al met al ziet ze er wel mooi uitquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht een lichtvlek op de foto maar ze heeft het echt![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o god de streams beginnen al te bufferen
![]()
tis té erg voor woorden inderdaadquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:50 schreef Markeerstift het volgende:
omg. Die outfit van Amanda! Ze ziet er uit als een meisje van lichte zeden ipv miljonair!
ik vrees dat we Likkende_Lassie een tijdje niet op Fok zullen zien, omdat hij wegens bespringen van Amanda eventjes achter de trailietjes moetquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:50 schreef Markeerstift het volgende:
Insgelijksquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:52 schreef demins het volgende:
Voordat de streams zó hard gaan dat ík het niet meer bij kan benen....
![]()
![]()
Een Prettige Avond vol Modern Vermaak gewenst!
![]()
![]()
![]()
... anders ik wel ! ... die knul verzint zoveel onzin bij elkaar.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:50 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik word wel benieuwd naar die brieven trouwens![]()
Laat Syl maar lekker draaienquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:46 schreef Desii het volgende:
Jij ookquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:52 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:52 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze wil haar teasers dansje doen vanavond. Maar dat is meestal op een bar . Maar die is er toch welquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tis té erg voor woorden inderdaad
Dat is voor Likkende Lassie.quote:
Die strepen over zijn haar vind ik ook niet echt mooi, of alles of niets maar strepen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:53 schreef Kinga het volgende:
Eric ziet er ook niet uit.
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:54 schreef Tissik het volgende:
Nou dat ziet er "feestelijk" uit Eric, die witte bagger op je bek. Dat is écht een hele verbetering![]()
De spuitbus was vast zo goed als leeg?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die strepen over zijn haar vind ik ook niet echt mooi, of alles of niets maar strepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |