Onder favo's zettenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
tvp!
Anders vind ik em nooit meer terug...
Zijn Eric en Huub zo laat omdat Snollie zo lang bezig was.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Yes!
Fakkels staan klaar, opschieten Huub en Eric, in de kleren!
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:42 schreef proh het volgende:
Brian voelt zich weer helemaal het mannetje met z'n achterlijke hoedje
En dat gelufdier is haar speldje kwijt...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zijn Eric en Huub zo laat omdat Snollie zo lang bezig was.
En ze ziet er nog niet uit.
Hier (nog) niet maar zal ook niet lang meer duren al is het zaterdag en dan is t meestal minder druk qua streamersquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:42 schreef Ian_Nick het volgende:
En de streams doen weer van buffereloerio...![]()
hier nog geen last maar het zal weldra als bij de ontslagrondes zijn, vrees ikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:42 schreef Ian_Nick het volgende:
En de streams doen weer van buffereloerio...![]()
Die is al helemaal los...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
Billie is er helemaal klaar voor en doet al gezellig mee (achter de PC ).
ehh... ik krijg spontaan flashbacks.. ik hoop van niet!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:44 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoop wel dat ze Japio de orders gegeven hebben om ook te drinken.
Ik pas vast mijn avatar aan...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:45 schreef Carlaa het volgende:
[..]
ehh... ik krijg spontaan flashbacks.. ik hoop van niet!
Jippiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:46 schreef Desii het volgende:
Brian moet de eerste 10 minuten draaien, want de dj is er nog niet
De kleding uiteraard...quote:
Laat Nathanael maar draaienquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:46 schreef Desii het volgende:
Brian moet de eerste 10 minuten draaien, want de dj is er nog niet
he getver...verander maar weer snel...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |