Het wijdbeens zitten met een peuk wil ook niet echt meehelpen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:14 schreef robert2006 het volgende:
[..]
als ze nu wat langere/slankere benen had, dan zou zo'n kort broekje met laarzen niet zo ordi staan
Oh, ik moest meteen aan zo'n scheidsrechter bij cricket denken, precies zo'n hoedje en slagersjasjequote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:06 schreef FSR het volgende:
Bwian lijkt wel een slager zo met z'n hoedje... !!
Huub zegt: Blij dat we geen hoedje hebben opgedaan..
Eric: Ik zei het je toch...
Kut voor Lieke...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:17 schreef Kinga het volgende:
Ja dus, Huub mag zuipen!
quote:
Waar zit je dan meis. Tis hier balquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
Maken jullie caps, mijn streams zijn terrible![]()
Die heel mooie witte japon, waar Brrrian zo nodig een glas rode wijn overheen moest smijten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... weet je nog, Nena in die mooie witte avondjapon? .... DAT was tenminste een mooi plaatje.
gevaarlijk inderdaad......quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub mag drinken vanavond... Oh o... weet niet of dat nou wel leuk is...
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:18 schreef Kinga het volgende:
Huub zegt al: me vriendin gaat zo flippen...
Never a dull moment with Dicky Bird!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Oh, ik moest meteen aan zo'n scheidsrechter bij cricket denken, precies zo'n hoedje en slagersjasje![]()
weet je zeker dat je wilt zien wat er onder zit dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:18 schreef kissa het volgende:
Ik hoop dat Staas uit haar broek scheurt vanavond![]()
Ja die was ontzettend mooi.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
Die heel mooie witte japon, waar Brrrian zo nodig een glas rode wijn overheen moest smijten.![]()
Dat weet ik wel zeker maar ze had het wel verwacht.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:18 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Ik denk dat Lieke dat niet zo leuk vindt
ERik zegt : "zoekt ze toch een ander"quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:18 schreef Kinga het volgende:
Huub zegt al: me vriendin gaat zo flippen...
Daar zit ik ook, maakt geen kloten uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar zit je dan meis. Tis hier bal
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Wie weet voor hoelang![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:19 schreef Desii het volgende:
[..]
ERik zegt : "zoekt ze toch een ander"![]()
Ik huil met je mee hoor...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zit ik ook, maakt geen kloten uit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |