dan open ik maarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:34 schreef Marrije het volgende:
TT: vanavond is de White-party in DGK.
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen en je kan moeilijk verlangen dat ze allemaal maar een beetje nieuwe verbindingen gaan aanleggen ofzo. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn,
wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2
Als je over andere zaken dan de streams wilt posten doe dat dan a.u.b niet hier maar in het uiterst gezellige SC (slowchat)-topic: [SC # 25] Blijmoedig wachten wij de millenniumCOS af
Mocht u zich niet in kunnen houden en moet u écht even rellen, verwijs ik u naar het reltopic van niveau: DGKHOOLI-GANS #2
Wilt u een ode aan de lieftallige Lieke met ons delen, of heeft u daarentegen een volkomen irrationele vervelende Lieke obsessie en kunt u zich niet inhouden, dan is er in Huub en Lieke. Het nieuwe love-duo?
ja, jaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zijn we d'r nog?
Yep en ze ziet er niet anders uit dan anders..... zelfde vette haar en zelfde ogenschaduw.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:41 schreef mootie het volgende:
Hmmmm ik heb net 1,5 uur geslapen, gedouched, aangekleed, opgemaakt, nagels gedaan en een hapje gegeten. En ze zijn nog steeds met Amanda bezig??????/
vlug copy/paste de OP ff anders sluit Gert hem weerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dan open ik maar
Ja ze komen pas om 9 uurquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:41 schreef itsme het volgende:
de gasten komen toch niet al om 20.00?
Ik dacht dat ze dan pas opgehaald werden ergens ?
kweet niet hoe dat moetquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:43 schreef petraa het volgende:
[..]
vlug copy/paste de OP ff anders sluit Gert hem weer![]()
Huubje zit nog in badjas dus ik denk 21:00quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:41 schreef itsme het volgende:
de gasten komen toch niet al om 20.00?
Ik dacht dat ze dan pas opgehaald werden ergens ?
Wat wil je als ze telkens tussendoor zelf gaat zitten kutten...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:41 schreef mootie het volgende:
Hmmmm ik heb net 1,5 uur geslapen, gedouched, aangekleed, opgemaakt, nagels gedaan en een hapje gegeten. En ze zijn nog steeds met Amanda bezig??????/
Klopt, is een BUG, zie: [BUG][FO] Nieuwe topics verschijnen niet directquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
iedere keer moet ik op refresh klikken anders is de cos weg
![]()
Doe quote bij de op van de vorige cos ctrl c en dan hier in jou editten en ctrl v quote haakjes weghalen en neer pletteren.quote:
ah......... dank je ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, is een BUG, zie: [BUG][FO] Nieuwe topics verschijnen niet direct
Die komt niet, zo te zien... JUF JUDITH fantopicquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:42 schreef Sarah-Louise het volgende:
nou, ik ben er klaar voor. Zelfs m'n wijn is wit.
Ben zo benieuwd naar juf Judith ....
En jaa hoooor een dikke puist op d'r kin.quote:
lijkt net of ze haar oogwimpers heeft afgeschoren, een beetje haarloze blik rond de ogenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:43 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Yep en ze ziet er niet anders uit dan anders..... zelfde vette haar en zelfde ogenschaduw.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oude COS erbij halen,
OP bericht quoten,
Copy...
Naar deze COS
Eigen OP editten
Paste...
Zijn ex ... zijn grote liefde.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:45 schreef lady1 het volgende:
wie was tamara ook alweer
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dan open ik maar
Jemig Syl ..................quote:
watskebeurd?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:49 schreef CartWOman het volgende:
Brian dokt dus 50 cp voor noppes? Whaahahaha![]()
Die sluit vanaf nu en doet niks, dus....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
la maar ik wacht wel op gert![]()
Tamara aan de foon, collect call. Gaat nergens over.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die sluit vanaf nu en doet niks, dus....
een wraak telefoontje dusquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:50 schreef akveor het volgende:
Brain gooit net 50 CP down the drain....
Je kan toch wel kopieëren en plakken uit een ander topic?quote:
Lekker puhhh...! dus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:50 schreef akveor het volgende:
Brain gooit net 50 CP down the drain....
andere tamaraquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:52 schreef Soury het volgende:
Tamara was een van Brian's speed date ofzo... En hij heeft haar never nooit meer terug geschreven. Ze vraagt waarom? En Brian's antwoord is Daarom
P.s. Ze snapt hem niet![]()
Nee...het is zijn ex...die heette ook Tamara!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:52 schreef Soury het volgende:
Tamara was een van Brian's speed date ofzo... En hij heeft haar never nooit meer terug geschreven. Ze vraagt waarom? En Brian's antwoord is Daarom
.... zijn grote liefde heet ook Tamara ....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:52 schreef Soury het volgende:
dezequote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
Er zij nu 2 COSSEN, welke is het nou?
Mijn hond ook...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:54 schreef Kinga het volgende:
aandoenlijk die brian nu
Lieverdquote:
bedoel je dit mijn eerste post veranderdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je kan toch wel kopieëren en plakken uit een ander topic?![]()
Deze dus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
Sorry hoor......deze Cos, of die andere?
En ze beweert nu maatje 36 te hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:56 schreef Gigageil het volgende:
Wat heeft NastyAss weer een dikke-opgebonden-rollade-kont zeg......![]()
ja sorry dat was ikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:57 schreef Katewalker het volgende:
De cos..of ze staan er niet tussen..en dan ineens wel...en dan weer niet....en dan zijn er twee..en hup ze zijn weer weg...wat is dat????![]()
Welke is nou eerder? Deze, isse simpel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
Sorry hoor......deze Cos, of die andere?
Iemand een foto hiervan?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:56 schreef Gigageil het volgende:
Wat heeft NastyAss weer een dikke-opgebonden-rollade-kont zeg......![]()
[BUG][FO] Nieuwe topics verschijnen niet directquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:57 schreef Katewalker het volgende:
De cos..of ze staan er niet tussen..en dan ineens wel...en dan weer niet....en dan zijn er twee..en hup ze zijn weer weg...wat is dat????![]()
Nou als je maatje 40 hebt en je perst je in 38 dan krijg je een rolllade effect.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:57 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
En ze beweert nu maatje 36 te hebben.
Hoe is dat mogelijk?
ja hé, ik heb zo mijn best gedaanquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Welke is nou eerder? Deze, isse simpel.![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja sorry dat was ik![]()
ik weet niet of ik het nu goed begrepen heb maar heb mijn eerste post veranderd
hopenlijk is het nu goed![]()
Schoudermaatquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:57 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Hoe is dat mogelijk?
En dat duurt meestal wel een tijdjequote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Maar het telkens verdwijnen van de COS is een bug, kan niemand iets aan doen, behalve een developer, daar is het wachten op.![]()
Maar in lingerie liegt het er niet om, dan komt de waarheid onverbloemt aan het licht.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je maatje 40 hebt en je perst je in 38 dan krijg je een rolllade effect.![]()
En nog steeds is het niks, daarom is ze ook zo gestressed.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:58 schreef Gigageil het volgende:
Zijn ze nou nooooooog met Amandelletje bezig?![]()
![]()
Die van pure liefdesverdriet geen contact meer wil..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap heeft óók een ex ...... tuurlijk Jaap
Vind je?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:57 schreef robert2006 het volgende:
natas ziet er goed uit
Erg he, en het helpt geen rukquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:58 schreef Gigageil het volgende:
Zijn ze nou nooooooog met Amandelletje bezig?![]()
![]()
Ik heb een hekel aan mensen die in dit soort situaties lekker hun gangetje gaan en op het laatste moment nog even gaan omkledenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:00 schreef Kinga het volgende:
Jaap ziet er echt belachelijk uit. En Brian ga je eens aankleden jongen!
Prima hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja sorry dat was ik![]()
ik weet niet of ik het nu goed begrepen heb maar heb mijn eerste post veranderd
hopenlijk is het nu goed![]()
Ikke..welquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:00 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Maar in lingerie liegt het er niet om, dan komt de waarheid onverbloemt aan het licht.
Maar ik heb gelukkig geen foto's daarvan gezien![]()
Beter Dan Amandelllquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:57 schreef robert2006 het volgende:
natas ziet er goed uit
Vandaar m'nquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat duurt meestal wel een tijdje![]()
Ik zie niks.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:01 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Die tieten gaan nooit blijven zitten vanavond
Goed bezigquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:02 schreef Gigageil het volgende:
Die Tamara is toch die griet die Brian helemaal uitgekleedt had, financieel?Dat zei 'Brian's moeder toen een keer over een ex van Brian.....
![]()
Dat zei ik een paar dagen geleden ook al.... zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:01 schreef proh het volgende:
"alles wat wit is is er" ook van dat poederige voor in de neus?
Welke?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:01 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Die tieten gaan nooit blijven zitten vanavond
Precies, en nu was die trots dat hij haar binnen 5 minuten aan het lachen hadquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:02 schreef Gigageil het volgende:
Die Tamara is toch die griet die Brian helemaal uitgekleedt had, financieel?Dat zei 'Brian's moeder toen een keer over een ex van Brian.....
![]()
Tja.....en ze heeft ook een feestelijke puist op haar kin......is ook niks aan te doen...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En nog steeds is het niks, daarom is ze ook zo gestressed.![]()
En denk je dat hij zou blijven drijven?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:03 schreef havefun het volgende:
Jaap heeft complete titanic's als schoenen aan.
ik geef brian gelijk...over een uur komen die gasten pas....hoelang moet jenodig hebben om je om te kledenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:00 schreef Kinga het volgende:
Jaap ziet er echt belachelijk uit. En Brian ga je eens aankleden jongen!
Enj net heeft ze er nog even voor gezorgd dat Brain weer 50CP armer is geworden....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:02 schreef Gigageil het volgende:
![]()
Moet ook wel om dat gewicht te dragenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:03 schreef havefun het volgende:
Jaap heeft complete titanic's als schoenen aan.
Snapte ik ookquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vandaar m'n![]()
![]()
Hai Bongie.
Brian gaat zich aankleden, tis een loser maar in het wit ziet 'ie er vast goed uit.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Enj net heeft ze er nog even voor gezorgd dat Brain weer 50CP armer is geworden....![]()
ook zeker geen beltegoedquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:01 schreef petraa het volgende:
Jaap wil dat zijn ex hem collect call gaat bellen.
Dr. Zjivagoquote:
Hij vertelde aan Lieke dat hij mocht drinken, maar zeker weten doet niemand het.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Snapte ik ook
Hai terug
OT: Mag Huub vanavond wel onbeperkt drinken of geldt de beperking ook vanavond dat ie maar 3 glazen mag?
nee hij mag niet drinken, hij had daar ff iets terug ruzie over met de productie aldus iemand die dat hoorde voor dat het op streamlock ging.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij vertelde aan Lieke dat hij mocht drinken, maar zeker weten doet niemand het.
Meestal zijn de voorbereidingen het leukst. Net als kleine kinderen een tentje bouwen: tentje klaar..... lol ervan af.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
het lijkt wel of de outfit het hoogtepunt van het feest wordt.
hoop niet dat het gaat tegenvallen.... of ben ik nu pessimistisch,
de leukste feesten beginnen iets spontaner lijkt me
maar goed afwachten maar
Ik dacht al dat die "ruzie" daar mee te maken hadquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:09 schreef petraa het volgende:
[..]
nee hij mag niet drinken, hij had daar ff iets terug ruzie over met de productie aldus iemand die dat hoorde voor dat het op streamlock ging.
Dat wijf kent niks. Kent nu.nl ook nietquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:09 schreef havefun het volgende:
Dat wijf kent Fok niet
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:09 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Meestal zijn de voorbereidingen het leukst. Net als Brian kleine kinderen een tentje bouwen: tentje klaar..... lol ervan af.![]()
Ik vond hem het Soca feestje helemaal het mannetje zonder alcohol.... dus wat mij betreft mag ie wel alcoholarm blijven...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:09 schreef Desii het volgende:
Hij schijnt tegen Lieke te hebben gezegd, dat hij hoopte dat tie mocht drinken.... (hoorde ik later)
Van Amanda kreeg ie gisteren wel 'toestemming' om te scharrelen vanavond. Maar ik denk eerder dat ze hem aan het uithoren wasquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:09 schreef petraa het volgende:
Brian staat zijn zaakie goed te wassen, zou hij plannen hebben ???
LL?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Yes, ik ben op tijd *hijg, hijg*!
Plaatsvervangend zenuwachtig voor LL, ik ken hem niet eens![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja hoor je hebt zelfs nog 3 kwartier om uit te hijgenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Kon ik verwachten..... inkoppertje (om in de lijn te blijven)quote:
18 kijkers uitgenodigd, 1 fokker, in totaal met personeel erbij, stuk of 40 man...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:13 schreef carpediem23 het volgende:
Hoeveel mensen gaan er ongeveer komen dan? Is daar nog iets over gezegt? 100 man ofzo, hoeveel gaan er van fok???
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:13 schreef carpediem23 het volgende:
Hoeveel mensen gaan er ongeveer komen dan? Is daar nog iets over gezegt? 100 man ofzo, hoeveel gaan er van fok???
Ja want goed wassen helpt !! Tegen alle zwangerschappen soa's en erger..Truste Brian (Maar eerst even afwachten)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:09 schreef petraa het volgende:
Brian staat zijn zaakie goed te wassen, zou hij plannen hebben ???
Maar goed ook, daar is veel te weinig aandacht aan besteed.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda doet haar haar nog even ......
Zestien, waarvan 1 van Fok! ..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:13 schreef carpediem23 het volgende:
Het kan niet hoor...ik ben 3 cm groter dan Natasia en 3 kilo lichter..geen vetrollen...strak buikje...en ik heb echt maat 42...stom wijf die Natasia met haar maatje 36/38...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:57 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Hoe is dat mogelijk?
Om ze in het begin even te begeleiden en bij zich te houden zodat het geen zooitje wordt en niet iedereen afstormd op Huub... Verder wordt er in groepjes ff rondleiding door het huis gegeven...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:16 schreef Taurus het volgende:
Waarom 'hebben' sommige bewoners de mensen die naar het feest komen?![]()
Ik ga me de krimpen lache als er meer gasten komen (Nena wat exen enz)quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar goed ook, daar is veel te weinig aandacht aan besteed.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:17 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Vraagje: ik kijk vandaag voor het eerst de streams *shame on me* en telkens als ik naar een andere stream overstap begint er een reclametune.
Hebben jullie dat ook, is dat normaal?
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:17 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Vraagje: ik kijk vandaag voor het eerst de streams *shame on me* en telkens als ik naar een andere stream overstap begint er een reclametune.
Is het zeker dat er nog een gast komt dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:18 schreef Gigageil het volgende:
Het zou een goeie wezen als Nena de "Mysterious Gast" is vanavond en gemaskerd binnenkomt.......![]()
Dan kan hij toch zélf bellen? Same difference!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:01 schreef petraa het volgende:
Jaap wil dat zijn ex hem collect call gaat bellen.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben zo bang dat het tegen gaat vallen....
* berenburg en cola check
* sigaretten check
* man achter een film gezet check
nee....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:17 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Dan kijk je vast via Tien.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:17 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Nooit reclametunes hier...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:17 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:19 schreef Tissik het volgende:
Brrrrian is van plan om te neuken vanavond, met wie dan ook (behalve met amoebe).
LOL...betere omschrijving zou ik er niet aan kunnen geven het ziet er niet uitquote:
....zo'n beetje het enige sjieke tot nu toe.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:18 schreef Kinga het volgende:
Leuk die witte loper...
H&M had sale.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
....zo'n beetje het enige sjieke tot nu toe.
Ik dacht mooie avondjaponnen, veel glitter en dat soort dingen. Ze hebben allemaal gewoon katoentjes aan.
ik ben 1.68 en weeg 67 kilo.. en ik heb maat 38quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:17 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Het kan niet hoor...ik ben 3 cm groter dan Natasia en 3 kilo lichter..geen vetrollen...strak buikje...en ik heb echt maat 42...stom wijf die Natasia met haar maatje 36/38...![]()
Of deze http://www.hetgoudenkooi.nl/allestreamsop1page.htmlquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan kijk je vast via Tien.
Hier heb je er geen last van : http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
Whishfull thinkingquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:22 schreef Tissik het volgende:
Stel je nou voor dat Brrrrian niet kan scoren vanavond en amoebe wel... para broddah!![]()
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:22 schreef CartWOman het volgende:
Het gaat zoooo fout tussen Brian en Amanda vannacht.![]()
Thanksquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Kijk deze, niks mee mis.
Misschien knippen ze (de FEBO) de werkelijke maat er wel uit om haar gelukkig te stemmenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:17 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Het kan niet hoor...ik ben 3 cm groter dan Natasia en 3 kilo lichter..geen vetrollen...strak buikje...en ik heb echt maat 42...stom wijf die Natasia met haar maatje 36/38...![]()
Hee, Cola berenburg je brengt me op een idee.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben zo bang dat het tegen gaat vallen....
* berenburg en cola check
* sigaretten check
* man achter een film gezet check
Ja dat valt mij ook tegen en ze zijn echt heel erg opgemaakt. Het wordt een ordinair feest ..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
....zo'n beetje het enige sjieke tot nu toe.
Ik dacht mooie avondjaponnen, veel glitter en dat soort dingen. Ze hebben allemaal gewoon katoentjes aan.
get a life!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
Kunnen alle maten van de Fokkers misschien in het profiel geplaats worden, of een topic openen, ....Ik ben zus en zo , ben zo lang en weeg. Of zoiets.
Hij ging een andere halen...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:25 schreef Yollie het volgende:
Voor iedereen die wil weten welke blouse Jeroen (likkende lassie) vanavond aan heeft:
http://www.wirelessnetworking.nl/jeroendgk2.jpg
nou... er is er eentje, die wil wel met Brian (alleen al om Amanda te pesten)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:25 schreef Tissik het volgende:
Het moet wel fout gaan vanavond, want Brrrian heeft zich helemaal ingesteld op het gegeven dat hij gaat "scoren". Dat zou nog wel eens tegen kunnen vallen, gezien zijn "populariteit"...
Heb je zelf net gedaanquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:24 schreef CartWOman het volgende:
Amanda wil het vooraf gaan zeggen; dus dan mag alles en morgen gewoon weer konijnen met Brian.![]()
Amandaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:27 schreef rooie3 het volgende:
Bij wie is Jeroen ondergebracht in het begin.
Ander heeft afgezegdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:27 schreef itsme het volgende:
amanda zegt nu tegen brian dat ze niet wil dat hij sex heeft met een ander
Amandaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:27 schreef rooie3 het volgende:
Bij wie is Jeroen ondergebracht in het begin.
Beetje te grootquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:25 schreef Yollie het volgende:
Voor iedereen die wil weten welke blouse Jeroen (likkende lassie) vanavond aan heeft:
http://www.wirelessnetworking.nl/jeroendgk2.jpg
En laat dat nu nét zijn, wat Brrrian wél van plan isquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:27 schreef itsme het volgende:
Ach, kledingmaten zeggen niks.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Misschien knippen ze (de FEBO) de werkelijke maat er wel uit om haar gelukkig te stemmen![]()
En straks wel zoenen met álle mannelijke gasten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:27 schreef itsme het volgende:
Heel gek, maar ik had niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat valt mij ook tegen en ze zijn echt heel erg opgemaakt. Het wordt een ordinair feest ..
Brian noemt het campingstyle....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:29 schreef Kinga het volgende:
Brian is nog ff zijn overhemd met de tandenborstel aan het wassen
Het is iig een chiquer bloesje dan de goedkope katoentjes die de miljonairs dragen!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Beetje te grootmaar zal op het totale plaatje letten.
We kunnen hem nu wél herkennen.![]()
geweldige cap !!!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:29 schreef F1reB1rd het volgende:
Typen met Tippex
...ja ... en nu de fohn er nog overheen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:30 schreef Marrije het volgende:
Is Brian nu een vlek uit zijn blouse aan het halen met een elektrische tandenborstel?
Ik dacht dat hij zijn okselhaar droog wou hebben...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...ja ... en nu de fohn er nog overheen.
Ik was niet meer! Tandenborstel en een föhn is vast goedkoper.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:30 schreef Marrije het volgende:
Is Brian nu een vlek uit zijn blouse aan het halen met een elektrische tandenborstel?
Camping-stylequote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...ja ... en nu de fohn er nog overheen.
Joh, wat hang jij nou de wanabe-op uit hier. Er geeft 1 iemand zijn lengte gewicht ter vergelijking met die van Nasty, en 1 iemand reageert er op. Hartstikke on topic.quote:
Bah, viezerd. Ik zie direct hele bossen voor me.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zijn okselhaar droog wou hebben...![]()
Juist niet toch....? lijkt me beter dat Amanda richting het SHE kamp geduwd wordt...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub heeft zeker de meiden genomen.
valt me van hem tegen dat hij de fokker niet nam.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
Kunnen alle maten van de Fokkers misschien in het profiel geplaats worden, of een topic openen, ....Ik ben zus en zo , ben zo lang en weeg. Of zoiets.
eigenlijk best slim, tenminste als het werkt,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:30 schreef Marrije het volgende:
cool .........quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:34 schreef blomst het volgende:
Nu hen ik sylvia nog niet gezien?
Hoe ziet die eruit?
Is ze toch te eigewijs voor.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Juist niet toch....? lijkt me beter dat Amanda richting het SHE kamp geduwd wordt...
Het is heel simpel, ze heeft maat 42, maar ze kopen steeds 36-38 voor haar, en zij wil koste wat kost die 36 aan, dus wurmt zich gewoon in een te krappe broek, om te kunnen 'zeggen' dat ze maatje 36 is. Punt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:33 schreef Katewalker het volgende:
[..]
jij kan zo hilarisch uit de hoek komen...haha
Maar ik kan het gewoon niet uit staan dat Natasia met haar dril-lichaam zegt maatje 36 te hebben...![]()
![]()
Is een cap van gemaakt eerder.. volgens mij nog in dit COS.. ziet er goed uitquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:34 schreef blomst het volgende:
Hoe ziet die eruit?
volgens mij is hij op de valreep nog een ander wezen halen bij de H&Mquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:30 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het is iig een chiquer bloesje dan de goedkope katoentjes die de miljonairs dragen!![]()
mooi .... maar ook in een katoentje.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:34 schreef blomst het volgende:
Hoe ziet die eruit?
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:33 schreef Tissik het volgende:
Heeft Amanda deze outfit zelf uitgezocht, of hebben de buren dit op hun geweten?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:34 schreef blomst het volgende:
Hoe ziet die eruit?
En dit dan Liefje Carlaaaaalaalaaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:32 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Joh, wat hang jij nou de wanabe-op uit hier. Er geeft 1 iemand zijn lengte gewicht ter vergelijking met die van Nasty, en 1 iemand reageert er op. Hartstikke on topic.
Dus als jij dan vervolgens gaat zeuren.... nogmaals.. get a life!
Dat is de stilte voor de storm, die komen straks wel los hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:33 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't bijna schattig hoeveel zin iedereen er in heeft. Alleen Huub en Eric lijken 'n beetje timide?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |