ja hé, ik heb zo mijn best gedaanquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Welke is nou eerder? Deze, isse simpel.![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja sorry dat was ik![]()
ik weet niet of ik het nu goed begrepen heb maar heb mijn eerste post veranderd
hopenlijk is het nu goed![]()
Schoudermaatquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:57 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
En ze beweert nu maatje 36 te hebben.
Hoe is dat mogelijk?
En dat duurt meestal wel een tijdjequote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Maar het telkens verdwijnen van de COS is een bug, kan niemand iets aan doen, behalve een developer, daar is het wachten op.![]()
Maar in lingerie liegt het er niet om, dan komt de waarheid onverbloemt aan het licht.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je maatje 40 hebt en je perst je in 38 dan krijg je een rolllade effect.![]()
En nog steeds is het niks, daarom is ze ook zo gestressed.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:58 schreef Gigageil het volgende:
Zijn ze nou nooooooog met Amandelletje bezig?![]()
![]()
Die van pure liefdesverdriet geen contact meer wil..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap heeft óók een ex ...... tuurlijk Jaap
Vind je?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:57 schreef robert2006 het volgende:
natas ziet er goed uit
Erg he, en het helpt geen rukquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:58 schreef Gigageil het volgende:
Zijn ze nou nooooooog met Amandelletje bezig?![]()
![]()
Ik heb een hekel aan mensen die in dit soort situaties lekker hun gangetje gaan en op het laatste moment nog even gaan omkledenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:00 schreef Kinga het volgende:
Jaap ziet er echt belachelijk uit. En Brian ga je eens aankleden jongen!
Prima hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja sorry dat was ik![]()
ik weet niet of ik het nu goed begrepen heb maar heb mijn eerste post veranderd
hopenlijk is het nu goed![]()
Ikke..welquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:00 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Maar in lingerie liegt het er niet om, dan komt de waarheid onverbloemt aan het licht.
Maar ik heb gelukkig geen foto's daarvan gezien![]()
Beter Dan Amandelllquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:57 schreef robert2006 het volgende:
natas ziet er goed uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |