dan open ik maarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:34 schreef Marrije het volgende:
TT: vanavond is de White-party in DGK.
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen en je kan moeilijk verlangen dat ze allemaal maar een beetje nieuwe verbindingen gaan aanleggen ofzo. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn,
wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2
Als je over andere zaken dan de streams wilt posten doe dat dan a.u.b niet hier maar in het uiterst gezellige SC (slowchat)-topic: [SC # 25] Blijmoedig wachten wij de millenniumCOS af
Mocht u zich niet in kunnen houden en moet u écht even rellen, verwijs ik u naar het reltopic van niveau: DGKHOOLI-GANS #2
Wilt u een ode aan de lieftallige Lieke met ons delen, of heeft u daarentegen een volkomen irrationele vervelende Lieke obsessie en kunt u zich niet inhouden, dan is er in Huub en Lieke. Het nieuwe love-duo?
ja, jaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zijn we d'r nog?
Yep en ze ziet er niet anders uit dan anders..... zelfde vette haar en zelfde ogenschaduw.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:41 schreef mootie het volgende:
Hmmmm ik heb net 1,5 uur geslapen, gedouched, aangekleed, opgemaakt, nagels gedaan en een hapje gegeten. En ze zijn nog steeds met Amanda bezig??????/
vlug copy/paste de OP ff anders sluit Gert hem weerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dan open ik maar
Ja ze komen pas om 9 uurquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:41 schreef itsme het volgende:
de gasten komen toch niet al om 20.00?
Ik dacht dat ze dan pas opgehaald werden ergens ?
kweet niet hoe dat moetquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:43 schreef petraa het volgende:
[..]
vlug copy/paste de OP ff anders sluit Gert hem weer![]()
Huubje zit nog in badjas dus ik denk 21:00quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:41 schreef itsme het volgende:
de gasten komen toch niet al om 20.00?
Ik dacht dat ze dan pas opgehaald werden ergens ?
Wat wil je als ze telkens tussendoor zelf gaat zitten kutten...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:41 schreef mootie het volgende:
Hmmmm ik heb net 1,5 uur geslapen, gedouched, aangekleed, opgemaakt, nagels gedaan en een hapje gegeten. En ze zijn nog steeds met Amanda bezig??????/
Klopt, is een BUG, zie: [BUG][FO] Nieuwe topics verschijnen niet directquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
iedere keer moet ik op refresh klikken anders is de cos weg
![]()
Doe quote bij de op van de vorige cos ctrl c en dan hier in jou editten en ctrl v quote haakjes weghalen en neer pletteren.quote:
ah......... dank je ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, is een BUG, zie: [BUG][FO] Nieuwe topics verschijnen niet direct
Die komt niet, zo te zien... JUF JUDITH fantopicquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:42 schreef Sarah-Louise het volgende:
nou, ik ben er klaar voor. Zelfs m'n wijn is wit.
Ben zo benieuwd naar juf Judith ....
En jaa hoooor een dikke puist op d'r kin.quote:
lijkt net of ze haar oogwimpers heeft afgeschoren, een beetje haarloze blik rond de ogenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:43 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Yep en ze ziet er niet anders uit dan anders..... zelfde vette haar en zelfde ogenschaduw.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oude COS erbij halen,
OP bericht quoten,
Copy...
Naar deze COS
Eigen OP editten
Paste...
Zijn ex ... zijn grote liefde.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:45 schreef lady1 het volgende:
wie was tamara ook alweer
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dan open ik maar
Jemig Syl ..................quote:
watskebeurd?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:49 schreef CartWOman het volgende:
Brian dokt dus 50 cp voor noppes? Whaahahaha![]()
Die sluit vanaf nu en doet niks, dus....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
la maar ik wacht wel op gert![]()
Tamara aan de foon, collect call. Gaat nergens over.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die sluit vanaf nu en doet niks, dus....
een wraak telefoontje dusquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:50 schreef akveor het volgende:
Brain gooit net 50 CP down the drain....
Je kan toch wel kopieëren en plakken uit een ander topic?quote:
Lekker puhhh...! dus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:50 schreef akveor het volgende:
Brain gooit net 50 CP down the drain....
andere tamaraquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:52 schreef Soury het volgende:
Tamara was een van Brian's speed date ofzo... En hij heeft haar never nooit meer terug geschreven. Ze vraagt waarom? En Brian's antwoord is Daarom
P.s. Ze snapt hem niet![]()
Nee...het is zijn ex...die heette ook Tamara!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:52 schreef Soury het volgende:
Tamara was een van Brian's speed date ofzo... En hij heeft haar never nooit meer terug geschreven. Ze vraagt waarom? En Brian's antwoord is Daarom
.... zijn grote liefde heet ook Tamara ....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:52 schreef Soury het volgende:
dezequote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
Er zij nu 2 COSSEN, welke is het nou?
Mijn hond ook...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:54 schreef Kinga het volgende:
aandoenlijk die brian nu
Lieverdquote:
bedoel je dit mijn eerste post veranderdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je kan toch wel kopieëren en plakken uit een ander topic?![]()
Deze dus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
Sorry hoor......deze Cos, of die andere?
En ze beweert nu maatje 36 te hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:56 schreef Gigageil het volgende:
Wat heeft NastyAss weer een dikke-opgebonden-rollade-kont zeg......![]()
ja sorry dat was ikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:57 schreef Katewalker het volgende:
De cos..of ze staan er niet tussen..en dan ineens wel...en dan weer niet....en dan zijn er twee..en hup ze zijn weer weg...wat is dat????![]()
Welke is nou eerder? Deze, isse simpel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
Sorry hoor......deze Cos, of die andere?
Iemand een foto hiervan?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:56 schreef Gigageil het volgende:
Wat heeft NastyAss weer een dikke-opgebonden-rollade-kont zeg......![]()
[BUG][FO] Nieuwe topics verschijnen niet directquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:57 schreef Katewalker het volgende:
De cos..of ze staan er niet tussen..en dan ineens wel...en dan weer niet....en dan zijn er twee..en hup ze zijn weer weg...wat is dat????![]()
Nou als je maatje 40 hebt en je perst je in 38 dan krijg je een rolllade effect.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:57 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
En ze beweert nu maatje 36 te hebben.
Hoe is dat mogelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |