Vandaar m'nquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat duurt meestal wel een tijdje![]()
Ik zie niks.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:01 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Die tieten gaan nooit blijven zitten vanavond
Goed bezigquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:02 schreef Gigageil het volgende:
Die Tamara is toch die griet die Brian helemaal uitgekleedt had, financieel?Dat zei 'Brian's moeder toen een keer over een ex van Brian.....
![]()
Dat zei ik een paar dagen geleden ook al.... zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:01 schreef proh het volgende:
"alles wat wit is is er" ook van dat poederige voor in de neus?
Welke?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:01 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Die tieten gaan nooit blijven zitten vanavond
Precies, en nu was die trots dat hij haar binnen 5 minuten aan het lachen hadquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:02 schreef Gigageil het volgende:
Die Tamara is toch die griet die Brian helemaal uitgekleedt had, financieel?Dat zei 'Brian's moeder toen een keer over een ex van Brian.....
![]()
Tja.....en ze heeft ook een feestelijke puist op haar kin......is ook niks aan te doen...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En nog steeds is het niks, daarom is ze ook zo gestressed.![]()
En denk je dat hij zou blijven drijven?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:03 schreef havefun het volgende:
Jaap heeft complete titanic's als schoenen aan.
ik geef brian gelijk...over een uur komen die gasten pas....hoelang moet jenodig hebben om je om te kledenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:00 schreef Kinga het volgende:
Jaap ziet er echt belachelijk uit. En Brian ga je eens aankleden jongen!
Enj net heeft ze er nog even voor gezorgd dat Brain weer 50CP armer is geworden....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:02 schreef Gigageil het volgende:
![]()
Moet ook wel om dat gewicht te dragenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:03 schreef havefun het volgende:
Jaap heeft complete titanic's als schoenen aan.
Snapte ik ookquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vandaar m'n![]()
![]()
Hai Bongie.
Brian gaat zich aankleden, tis een loser maar in het wit ziet 'ie er vast goed uit.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Enj net heeft ze er nog even voor gezorgd dat Brain weer 50CP armer is geworden....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |