Amandaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:27 schreef rooie3 het volgende:
Bij wie is Jeroen ondergebracht in het begin.
Ander heeft afgezegdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:27 schreef itsme het volgende:
amanda zegt nu tegen brian dat ze niet wil dat hij sex heeft met een ander
Amandaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:27 schreef rooie3 het volgende:
Bij wie is Jeroen ondergebracht in het begin.
Beetje te grootquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:25 schreef Yollie het volgende:
Voor iedereen die wil weten welke blouse Jeroen (likkende lassie) vanavond aan heeft:
http://www.wirelessnetworking.nl/jeroendgk2.jpg
En laat dat nu nét zijn, wat Brrrian wél van plan isquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:27 schreef itsme het volgende:
Ach, kledingmaten zeggen niks.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Misschien knippen ze (de FEBO) de werkelijke maat er wel uit om haar gelukkig te stemmen![]()
En straks wel zoenen met álle mannelijke gasten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:27 schreef itsme het volgende:
Heel gek, maar ik had niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat valt mij ook tegen en ze zijn echt heel erg opgemaakt. Het wordt een ordinair feest ..
Brian noemt het campingstyle....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:29 schreef Kinga het volgende:
Brian is nog ff zijn overhemd met de tandenborstel aan het wassen
Het is iig een chiquer bloesje dan de goedkope katoentjes die de miljonairs dragen!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Beetje te grootmaar zal op het totale plaatje letten.
We kunnen hem nu wél herkennen.![]()
geweldige cap !!!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:29 schreef F1reB1rd het volgende:
Typen met Tippex
...ja ... en nu de fohn er nog overheen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:30 schreef Marrije het volgende:
Is Brian nu een vlek uit zijn blouse aan het halen met een elektrische tandenborstel?
Ik dacht dat hij zijn okselhaar droog wou hebben...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...ja ... en nu de fohn er nog overheen.
Ik was niet meer! Tandenborstel en een föhn is vast goedkoper.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:30 schreef Marrije het volgende:
Is Brian nu een vlek uit zijn blouse aan het halen met een elektrische tandenborstel?
Camping-stylequote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...ja ... en nu de fohn er nog overheen.
Joh, wat hang jij nou de wanabe-op uit hier. Er geeft 1 iemand zijn lengte gewicht ter vergelijking met die van Nasty, en 1 iemand reageert er op. Hartstikke on topic.quote:
Bah, viezerd. Ik zie direct hele bossen voor me.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zijn okselhaar droog wou hebben...![]()
Juist niet toch....? lijkt me beter dat Amanda richting het SHE kamp geduwd wordt...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub heeft zeker de meiden genomen.
valt me van hem tegen dat hij de fokker niet nam.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
Kunnen alle maten van de Fokkers misschien in het profiel geplaats worden, of een topic openen, ....Ik ben zus en zo , ben zo lang en weeg. Of zoiets.
eigenlijk best slim, tenminste als het werkt,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:30 schreef Marrije het volgende:
cool .........quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:34 schreef blomst het volgende:
Nu hen ik sylvia nog niet gezien?
Hoe ziet die eruit?
Is ze toch te eigewijs voor.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Juist niet toch....? lijkt me beter dat Amanda richting het SHE kamp geduwd wordt...
Het is heel simpel, ze heeft maat 42, maar ze kopen steeds 36-38 voor haar, en zij wil koste wat kost die 36 aan, dus wurmt zich gewoon in een te krappe broek, om te kunnen 'zeggen' dat ze maatje 36 is. Punt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:33 schreef Katewalker het volgende:
[..]
jij kan zo hilarisch uit de hoek komen...haha
Maar ik kan het gewoon niet uit staan dat Natasia met haar dril-lichaam zegt maatje 36 te hebben...![]()
![]()
Is een cap van gemaakt eerder.. volgens mij nog in dit COS.. ziet er goed uitquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:34 schreef blomst het volgende:
Hoe ziet die eruit?
volgens mij is hij op de valreep nog een ander wezen halen bij de H&Mquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:30 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het is iig een chiquer bloesje dan de goedkope katoentjes die de miljonairs dragen!![]()
mooi .... maar ook in een katoentje.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:34 schreef blomst het volgende:
Hoe ziet die eruit?
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:33 schreef Tissik het volgende:
Heeft Amanda deze outfit zelf uitgezocht, of hebben de buren dit op hun geweten?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:34 schreef blomst het volgende:
Hoe ziet die eruit?
En dit dan Liefje Carlaaaaalaalaaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:32 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Joh, wat hang jij nou de wanabe-op uit hier. Er geeft 1 iemand zijn lengte gewicht ter vergelijking met die van Nasty, en 1 iemand reageert er op. Hartstikke on topic.
Dus als jij dan vervolgens gaat zeuren.... nogmaals.. get a life!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |