Geen idee, ze moeten nog contact met me opnemenquote:
Okeequote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Geen idee, ze moeten nog contact met me opnemen
Ja, zet vanavond maar een B-elftal in het veld.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:12 schreef Silenus het volgende:
Liverpool heeft net Arsenal met 4-1 in de pan gehakt.
Succes jongens, ik zou het vanavond maar alvast rustig aan doen.
Doe ik uiteraard ook, maar dat is geen reden om het topic later te openen toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou eerst nog bij NAC uit met je hoofd zitten, Bos.
Had ik dat niet eerder gehoordquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:40 schreef Silenus het volgende:
1-0? Kom nou, PSV heeft geen schijn van kans.
Wordt een makkie voor Liverpool.
Aan de andere kant ook niet. Als PSV word uitgeschakeld concentreren ze zich weer beter op de Eredivisie.quote:
Volgens mij is de eredivisie afgelopen voordat de halve finales beginnen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aan de andere kant ook niet. Als PSV word uitgeschakeld concentreren ze zich weer beter op de Eredivisie.
Ik heb het over de blessuresquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aan de andere kant ook niet. Als PSV word uitgeschakeld concentreren ze zich weer beter op de Eredivisie.
Dat hangt hier niet vanaf, PSV heeft in Europa gewoon haar doelstellingen gehaald.quote:Op maandag 2 april 2007 02:51 schreef RijstNatie het volgende:
Als PSV dik verliest mag Koeman vertrekken
Nee man, wil wel goals zien morgenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:48 schreef Radegast het volgende:
0-0.
Hangt er vanaf wat de uitslag wordt in de eerste wedstrijdquote:Op maandag 2 april 2007 10:47 schreef k3vil het volgende:
Tja en waar kies je voor Koeman, de competitie of de CL
Daarom liggen Inter, Barca en Real eruitquote:Op maandag 2 april 2007 11:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Maakte me weinig uit, de beste moest maar doorgaan en dat was Pool![]()
als de beste L'pool was dan is het vanzelf sprekend dat Barca eruit ligt hequote:Op maandag 2 april 2007 13:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom liggen Inter, Barca en Real eruit?
Barcelona word gezien als de beste club in de wereldquote:Op maandag 2 april 2007 13:01 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
als de beste L'pool was dan is het vanzelf sprekend dat Barca eruit ligt he![]()
Liverpool was beter als Barça over 2 wedstrijden dus terechtquote:Op maandag 2 april 2007 13:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom liggen Inter, Barca en Real eruit?
Ow en nu is het weer TIJDENS de wedstrijd ? Mischien is morgen PSV wel beter ?quote:Op maandag 2 april 2007 13:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Liverpool was beter als Barça over 2 wedstrijden dus terecht![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 13:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Barcelona word gezien als de beste club in de wereld
ja maar... liverpool - arsenal 4-1quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Had ik dat niet eerder gehoord? Tegen Arsenal ofzo.
0-0 is okquote:Op maandag 2 april 2007 16:29 schreef Chadi het volgende:
Ik denk niet dat PSV tot scoren komt ...
Misschien in Liverpool, maar niet in Eindhoven. Hoogstens een kleine nederlaag, denk ik.quote:Op maandag 2 april 2007 18:26 schreef koningdavid het volgende:
PSV wordt ingemaakt vrees ik.
quote:Op maandag 2 april 2007 13:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Misschien naar statumseind morgen
Mjah. kijk nog wel evenquote:Op maandag 2 april 2007 19:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
Ik ga het niet redden om daar eerst nog te gaan zuipen enzo![]()
Moet je naar 't Lempke gaan. Hangt altijd wel een goede PSV sfeer![]()
Nog wat blessures her en der. Een 0-0, hoop op Anfield en dan op Anfield genadeloos erafquote:Op maandag 2 april 2007 19:58 schreef zjroentje het volgende:
Dat ze maar lekker 90 minuten voluit mogen gang.
Idem voor de return.
Heb jij nog een kaart kunnen regelen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:17 schreef stevengerrard het volgende:
afstraffing wordt het niet maar LFc moet toch wel een goed resultaat kunnen halen
Dat zal best - maar over de twee de wedstrijden tegen LFC waren ze niet de beste.quote:Op maandag 2 april 2007 13:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Barcelona word gezien als de beste club in de wereld
Dravers!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:04 schreef LuukBes het volgende:
Ik hoop dat dat stinkende Liverpool weer vakkundig doodgelegd wordt door het meesterlijke catenaccio van Koeman en TBS.
Die domme druistige dravers moet je bij de strot grijpen, de lucht eruit knijpen en dan in een houtgreep kapot-neutraliseren. Laat ze tegen een betonnen muur lopen, ga voor een 0-0, en maak het sneaky af in L'pool.
Dit is trouwens typisch zo'n wedstrijd waar Kluivert er eentje maakt en zich laat gelden. Mits die ego's Mendez, Culina, Farfan en Vayrinen hem eens wat vaker aanspelen op het juiste moment. Hup PSV.
"Gerrard is alleen maar een lopertje"quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:15 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Dravers!!![]()
![]()
![]()
We hebben geen Rooney in ons elftal
Whehe.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:15 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Dravers!!![]()
![]()
![]()
We hebben geen Rooney in ons elftal
Gezellig zo, in je eentje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:57 schreef hippo-clippo het volgende:
Morgen bier zuipen ergens in het sponsorhome, ohja en de wedstrijd natuurlijk..
Je moet toch ietsquote:
kluivertquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:29 schreef Apekoek het volgende:
[afbeelding]
tegen
[afbeelding]
en
[afbeelding]
tegen
[afbeelding]
moet ik toch zeggen dat PSV gevaarlijker en driftiger over komt
laten we het hopen
Ben ook maar meegevraagd hoor, kom eigenlijk alleen bier zuipenquote:
Ging meer om het feit dat het vandaag is ipv morgen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:57 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Ben ook maar meegevraagd hoor, kom eigenlijk alleen bier zuipen![]()
Nee Kuyt en Bellamy krijgen de voorkeur. Achterinquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:19 schreef Damzkieee het volgende:
Crouch in de basis lijkt me vanavond stevengerrard?
Was 1-0 toch de vorige ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:21 schreef du_ke het volgende:
Mendez knalt er gewoon weer een mooi afstandsschot in.
maar vind jij dat hij al wel ooit goed heeft gespeeld in de CL ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:07 schreef LuukBes het volgende:
Farfan is al heel erg lang in een belabberde vorm, ook al legt ie af en toe met zijn toptraptechniek nog een balletje erin met een vrije trap of afstandsschot.
Het wordt idd tijd dat ie opstaat uit zijn vormcrisis en laat zien dat ie een topspeler is die constant presteert en een plaag is voor zijn directe tegenstanders, i.p.v. volledig onzichtbaar te zijn. Hij moet weer eens het verschil gaan maken, en de exceptionele Farfan gaan uithangen. Wat mij vooral tegenvalt van hem is dat ie in zijn crisisperiode niet gewoon simpel speelt en anderen dient. Hij blijft maar gaan en zich vastlopen tegen beter weten in, maar als je niet de vorm hebt moet je juist simpel spelen en anderen die wel de vorm hebben zo veel mogelijk in stelling brengen.
Als ie vandaag wel de topvorm heeft zou me dat verbazen, dus ik hoop dat ie eindelijk eens van zijn trainers te horen krijgt dat ie zich maar eens op assists en passing moet focussen, en dat ook doet. Hij is veel te veel ego dit jaar.
Ja thuis tegen een engelse club. ik zie mogelijkheden voor een mooie traditiequote:
Ik nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:24 schreef endr0me het volgende:
[..]
maar vind jij dat hij al wel ooit goed heeft gespeeld in de CL ?
Bedoelde tegen liverpool. was dus 0-0 hmmquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja thuis tegen een engelse club. ik zie mogelijkheden voor een mooie traditie.
Zelden. Daar staat ie juist bekend om, dat ie internationaal niet loskomt. Daarom meldden ook nog geen Arsenal of Chelsea zich voor hem, maar clubs als Portsmouth. Hij moet nog doorgroeien naar de top, en had dat dit jaar eigenlijk veel meer moeten doen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:24 schreef endr0me het volgende:
[..]
maar vind jij dat hij al wel ooit goed heeft gespeeld in de CL ?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:31 schreef Corksterr het volgende:
Ik zeg 0-0.
roflquote:
0-3 zou niet slecht zijn vanavond, mentale dreun erbijquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Hopen dat psv een redelijk resultaat neerzet en nog in CL succes gelooft, des te harder zullen ze werken, des te meer puntverlies in NL.
Ook gewoon succes gewenst hoor.
Als je die voor 30 euro kunt krijgen zou ik het meteen doen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:29 schreef htheman het volgende:
ah nu heb ik ook zin om te gaan![]()
vriend van me heeft nog een kaartje te koop (want zijn vriend kan niet gaan ^^), 30 euriesmaar wel 1 kaartje
![]()
iemand een idee welk vak "eretribune onder de promenade" is?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als je die voor 30 euro kunt krijgen zou ik het meteen doen.
Anders kun je Doc er blij mee maken.
Ik neem die graag van je over voor 50.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:29 schreef htheman het volgende:
ah nu heb ik ook zin om te gaan![]()
vriend van me heeft nog een kaartje te koop (want zijn vriend kan niet gaan ^^), 30 euriesmaar wel 1 kaartje
![]()
iemand een idee welk vak "eretribune onder de promenade" is?
Zou mooi zijn als je er toch nog heen kan op deze manier, toch beter dan met een biertje op de bank!quote:
helemaal mee eens, laten we hopen dat hij vanavond dan een keer loskomtquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:32 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Zelden. Daar staat ie juist bekend om, dat ie internationaal niet loskomt. Daarom meldden ook nog geen Arsenal of Chelsea zich voor hem, maar clubs als Portsmouth. Hij moet nog doorgroeien naar de top, en had dat dit jaar eigenlijk veel meer moeten doen.
Voetbal is wel een rare sport. Als ie vandaag en in de return wel presteert en scoort, ben je ineens wel een speler die de stap naar de top heeft gemaakt, en rijp voor een europese topclub. Zo snel gaat dat.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:42 schreef htheman het volgende:
[..]
Hm, ik hoor net dat ie gister al verkocht was... zit me ook nooit mee![]()
Nee, want dan had Doc z'n kaartje al gehadquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:45 schreef PizzaSalami het volgende:
PyTh, weet jij niet iemand met nog een kaartje over?
Anders kan je altijd proberen te glippen Doc.
quote:
Papa Doc is niet boos, Papa Doc is alleen heel erg verdrietigquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:48 schreef htheman het volgende:
[..]
sorry... aan een collega van hem... je bent toch niet boos?![]()
Ik zeg je, daar is niks mis meequote:Op dinsdag 3 april 2007 12:13 schreef Keano het volgende:
Straks naar stratumen dan vanavond in de pub de wedstrijd kijken
![]()
Kon vroeger altijd zo mooi. Eentje naar binnen. scc doorgeven via de hekken en hop, nog een keer naar binnenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:45 schreef PizzaSalami het volgende:
PyTh, weet jij niet iemand met nog een kaartje over?
Anders kan je altijd proberen te glippen Doc.
Dat was de vorige keer volgensmij ook .quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:14 schreef jmac het volgende:
Druk in de stad. Even langs stratum gelopen. De liverpool sups staan vooral bij de hema (nuja @ irish pub ertegenover)
Weet niet of Liverpool hierna zware wedstrijden wacht, maar als Liverpool er vanavond vol voor gaat en het wordt 0-3 zijn ze in principe al klaar. Ik zie PSV in de uitwedstrijd geen 0-4 spelen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:57 schreef Dos37 het volgende:
Heb er weinig zin aan. Denk dat PSV niets kan en Pool niets wil. Dus het zal wel 0-0 blijven
Gomes gaat helemaal niet 3 door laten vanavondquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Weet niet of Liverpool hierna zware wedstrijden wacht, maar als Liverpool er vanavond vol voor gaat en het wordt 0-3 zijn ze in principe al klaar. Ik zie PSV in de uitwedstrijd geen 0-4 spelen.
Zei ik tegen ajax ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gomes gaat helemaal niet 3 door laten vanavond![]()
Is die zo goed dan? Schijnt dat Chelsea 'm wilde hebben ofzo toch? Is er iemand die hem beter kent hier?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:14 schreef koningdavid het volgende:
Is die Zeefuik speelgerechtigd voor vanavond?
Liverpool heeft interesse. Heeft in de jeugd bij Ajax en Omniworld gezeten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:15 schreef Fetai het volgende:
[..]
Is die zo goed dan? Schijnt dat Chelsea 'm wilde hebben ofzo toch? Is er iemand die hem beter kent hier?
Liverpool.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:15 schreef Fetai het volgende:
[..]
Is die zo goed dan? Schijnt dat Chelsea 'm wilde hebben ofzo toch? Is er iemand die hem beter kent hier?
nee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:14 schreef koningdavid het volgende:
Is die Zeefuik speelgerechtigd voor vanavond?
quote:Behalve zonder Alex zal PSV dinsdag in de kwartfinale van de Champions League tegen Liverpool geen beroep kunnen doen op Arouna Koné.
Koné is nog niet hersteld van een knieblessure, terwijl de zestienjarige Género Zeefuik niet speelgerechtigd is voor de Champions League. Alex staat nog buitenspel door een hamstringblessure.
Dan heeft Ajax weer goede zaken gedaan door hem te laten gaan dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Liverpool heeft interesse. Heeft in de jeugd bij Ajax en Omniworld gezeten.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:32 schreef dvdfreak het volgende:
en nu maar hopen dat psv gaat winnen
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jorien, wat doe jequote:
PSV en goed is de afgelopen weken een ongelukkige combinatie geweestquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Kom op PSV ! Speel eens een goeie wedstrijd
kijk dan ook eerst flodderquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Cruijf is weer aan het woord jongens, theewijf![]()
Hoopt meequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:16 schreef Armageddon het volgende:
Binnen 10 minuten ligt de 0-1 van Liverpool erin.
Deze qoute ik ffquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:16 schreef Armageddon het volgende:
Blijft lang 0-0 denkquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:16 schreef Armageddon het volgende:
Slechts 0-2 verliezen zou al een stunt zijnquote:
Nee joh, PSV gaat winnenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Slechts 0-2 verliezen zou al een stunt zijn.
Ik gun het ze ook wel, maar realistisch gezien mag PSV blj zijn met 0-0 of 1-1quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee joh, PSV gaat winnen![]()
gun ik ze wel..
Dat is waar..quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik gun het ze ook wel, maar realistisch gezien mag PSV blj zijn met 0-0 of 1-1.
Jammer iddquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:27 schreef vw_caddy het volgende:
hmm, geen Kluivert in de basis. Daar zal ie niet blij mee wezen.
hij was te druk met het inspreken van een video boodschap voor de formula car van psvquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:27 schreef vw_caddy het volgende:
hmm, geen Kluivert in de basis. Daar zal ie niet blij mee wezen.
Snap het ook niet. Ben het ook volledig eens met de column van van Hanegem in het AD, doe niet te voorzichtig met Kluivert. Gewoon inbrengen. Nu komt Koeman weer met Tardelli.quote:
Ja die zin iddquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:31 schreef WeebI het volgende:
Rafa is geen held in Engels, maar nu lijkt het wel of hij expres nog slechter praat dan normaal
"we also hav poblems. Luis García sinjed, kjoel sinjed y sisoko zuspend."
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:31 schreef WeebI het volgende:
"we also hav poblems. Luis García sinjed, kjoel sinjed y sisoko zuspend."
Wanneer je tegen een Excelsior al niks kan laten zien dan lijkt me dit wel helemaal te hoog gegrepen voor Diego. Maar goed je weet het nooit in dit soort duels.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:30 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Ben het ook volledig eens met de column van van Hanegem in het AD, doe niet te voorzichtig met Kluivert. Gewoon inbrengen. Nu komt Koeman weer met Tardelli.
Doe dat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga nog maar ff bier pakken
hoezo?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:36 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
hoezo?
Het is gewoon de waarheid..Als PSV 5 - 1 verliest van Ajax en gelijk speelt tegen NAC dan zie ik ze niet winnen tegen Liverpool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:37 schreef Wopper1 het volgende:TROLL! TROLL!! BOEHOE!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier, je gaat ermee doorquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:40 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Reageer dan gewoon normaal..of kan je dat niet omdat je uitgeluld bent?
haha wtf krijgt ie daarvoor betaald ofzo?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:41 schreef Armageddon het volgende:
Hé daar is die bolle schele PSV supporter weer.
Hij is een van de weinig opvallendequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:41 schreef DrDentz het volgende:
Het lijkt wel alsof die dikke de enige supporter is
quote:
Dan moet hij eerst genaturaliseerd worden eer hij in het team van McLaren van functioneren.quote:
shirt is 10+ jaar oud, maar zit 'em als gegotenquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:45 schreef Armageddon het volgende:
Is het iemand opgevallen dat van Raaij voor die schele staat op de foto?
Zal wel plek zijn voor Engelse supportersquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zag ik daar nou nog wat lege plaatsen( lange zijde onderaan. )
Was toch uitverkocht ?
van Basten zit niet op de bank, dat scheeltquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:45 schreef cultheld het volgende:
Dit wordt kut.
lijkt er niet eens opquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:45 schreef Armageddon het volgende:
Is het iemand opgevallen dat van Raaij voor die schele staat op de foto?
Er zijn er al weer 2 bezetquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:47 schreef Devrim_ het volgende:
Zal wel plek zijn voor Engelse supporters
vind je het gek? voor dat vreemdelingenlegioenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
van Basten zit niet op de bank, dat scheelt
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:49 schreef jmac het volgende:
lelijk die gele shirts
Jorien ben jij dat?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:43 schreef Houniet het volgende:
nu maar eens tijd voor mijn pizza
das wel balen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:52 schreef osho het volgende:
zit hier op een hotelkamer in Luxemburg, 50 netten op de televisie...3x Milan - Bayern...0 x PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |