Geen idee, ze moeten nog contact met me opnemenquote:
Okeequote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Geen idee, ze moeten nog contact met me opnemen
Ja, zet vanavond maar een B-elftal in het veld.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:12 schreef Silenus het volgende:
Liverpool heeft net Arsenal met 4-1 in de pan gehakt.
Succes jongens, ik zou het vanavond maar alvast rustig aan doen.
Doe ik uiteraard ook, maar dat is geen reden om het topic later te openen toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou eerst nog bij NAC uit met je hoofd zitten, Bos.
Had ik dat niet eerder gehoordquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:40 schreef Silenus het volgende:
1-0? Kom nou, PSV heeft geen schijn van kans.
Wordt een makkie voor Liverpool.
Aan de andere kant ook niet. Als PSV word uitgeschakeld concentreren ze zich weer beter op de Eredivisie.quote:
Volgens mij is de eredivisie afgelopen voordat de halve finales beginnen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aan de andere kant ook niet. Als PSV word uitgeschakeld concentreren ze zich weer beter op de Eredivisie.
Ik heb het over de blessuresquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aan de andere kant ook niet. Als PSV word uitgeschakeld concentreren ze zich weer beter op de Eredivisie.
Dat hangt hier niet vanaf, PSV heeft in Europa gewoon haar doelstellingen gehaald.quote:Op maandag 2 april 2007 02:51 schreef RijstNatie het volgende:
Als PSV dik verliest mag Koeman vertrekken
Nee man, wil wel goals zien morgenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:48 schreef Radegast het volgende:
0-0.
Hangt er vanaf wat de uitslag wordt in de eerste wedstrijdquote:Op maandag 2 april 2007 10:47 schreef k3vil het volgende:
Tja en waar kies je voor Koeman, de competitie of de CL
Daarom liggen Inter, Barca en Real eruitquote:Op maandag 2 april 2007 11:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Maakte me weinig uit, de beste moest maar doorgaan en dat was Pool![]()
als de beste L'pool was dan is het vanzelf sprekend dat Barca eruit ligt hequote:Op maandag 2 april 2007 13:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom liggen Inter, Barca en Real eruit?
Barcelona word gezien als de beste club in de wereldquote:Op maandag 2 april 2007 13:01 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
als de beste L'pool was dan is het vanzelf sprekend dat Barca eruit ligt he![]()
Liverpool was beter als Barça over 2 wedstrijden dus terechtquote:Op maandag 2 april 2007 13:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom liggen Inter, Barca en Real eruit?
Ow en nu is het weer TIJDENS de wedstrijd ? Mischien is morgen PSV wel beter ?quote:Op maandag 2 april 2007 13:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Liverpool was beter als Barça over 2 wedstrijden dus terecht![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 13:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Barcelona word gezien als de beste club in de wereld
ja maar... liverpool - arsenal 4-1quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Had ik dat niet eerder gehoord? Tegen Arsenal ofzo.
0-0 is okquote:Op maandag 2 april 2007 16:29 schreef Chadi het volgende:
Ik denk niet dat PSV tot scoren komt ...
Misschien in Liverpool, maar niet in Eindhoven. Hoogstens een kleine nederlaag, denk ik.quote:Op maandag 2 april 2007 18:26 schreef koningdavid het volgende:
PSV wordt ingemaakt vrees ik.
quote:Op maandag 2 april 2007 13:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Misschien naar statumseind morgen
Mjah. kijk nog wel evenquote:Op maandag 2 april 2007 19:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
Ik ga het niet redden om daar eerst nog te gaan zuipen enzo![]()
Moet je naar 't Lempke gaan. Hangt altijd wel een goede PSV sfeer![]()
Nog wat blessures her en der. Een 0-0, hoop op Anfield en dan op Anfield genadeloos erafquote:Op maandag 2 april 2007 19:58 schreef zjroentje het volgende:
Dat ze maar lekker 90 minuten voluit mogen gang.
Idem voor de return.
Heb jij nog een kaart kunnen regelen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:17 schreef stevengerrard het volgende:
afstraffing wordt het niet maar LFc moet toch wel een goed resultaat kunnen halen
Dat zal best - maar over de twee de wedstrijden tegen LFC waren ze niet de beste.quote:Op maandag 2 april 2007 13:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Barcelona word gezien als de beste club in de wereld
Dravers!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:04 schreef LuukBes het volgende:
Ik hoop dat dat stinkende Liverpool weer vakkundig doodgelegd wordt door het meesterlijke catenaccio van Koeman en TBS.
Die domme druistige dravers moet je bij de strot grijpen, de lucht eruit knijpen en dan in een houtgreep kapot-neutraliseren. Laat ze tegen een betonnen muur lopen, ga voor een 0-0, en maak het sneaky af in L'pool.
Dit is trouwens typisch zo'n wedstrijd waar Kluivert er eentje maakt en zich laat gelden. Mits die ego's Mendez, Culina, Farfan en Vayrinen hem eens wat vaker aanspelen op het juiste moment. Hup PSV.
"Gerrard is alleen maar een lopertje"quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:15 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Dravers!!![]()
![]()
![]()
We hebben geen Rooney in ons elftal
Whehe.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:15 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Dravers!!![]()
![]()
![]()
We hebben geen Rooney in ons elftal
Gezellig zo, in je eentje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:57 schreef hippo-clippo het volgende:
Morgen bier zuipen ergens in het sponsorhome, ohja en de wedstrijd natuurlijk..
Je moet toch ietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |