Ja, ik heb ze nu al gestart voor het feest van vanavond. Ik wil vooraan zitten !quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:10 schreef Kinga het volgende:
Is het de moeite om de streams aan te gooien?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze nu al gestart voor het feest van vanavond. Ik wil vooraan zitten !
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
Wat zal IAN hiervan balen die wilde de eerste zijn die 1000 kon neertieperen.
Planning is 21:00quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
![]()
nog zo'n 21 uur wachten helaas....
Hoe laat gaat het feest btw precies van start?
ik heb het al die jaren niet gevraagd, maar wat doet een tvp ???quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:16 schreef Prosac het volgende:
schaamteloze tvp.. want anders kan ik de COS niet terugvinden.
film kijkende bewoners is saai
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:10 schreef Kinga het volgende:
Is het de moeite om de streams aan te gooien?
De heer en mevrouw Kubatz - van Heupscheuten zitten er inderdaad relaxt bijquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:12 schreef Polonium-120 het volgende:
likkende lassie is zich mentaal en fysiek aan het voorbereiden en amanda weet nog van niets
Echt relaxt ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:17 schreef FdW het volgende:
[..]
De heer en mevrouw Kubatz - van Heupscheuten zitten er inderdaad relaxt bij![]()
Minus het voorspel.........................quote:
Ik zie het op stream 3!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Bijna volle maan
I'm on top of the worldquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze nu al gestart voor het feest van vanavond. Ik wil vooraan zitten !
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:21 schreef StefanPeeters het volgende:
Japio in gedachten verzonken..
[afbeelding]
uitzendenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
ik heb het al die jaren niet gevraagd, maar wat doet een tvp ???
Terug Vind Postquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat kun je vast wel ergens terugvinden .....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou wel charmant staan bij een zwarte heupbroekquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft Japio nou ook al zo'n blote buiken navel-hempje aangetrokken ?
[afbeelding]
[COS # 1000 min 9]quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
Wat zal IAN hiervan balen die wilde de eerste zijn die 1000 kon neertieperen.
Zeker, alle hoop is gericht op IAN !quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:27 schreef proh het volgende:
[..]
[COS # 1000 min 9]
oftewel [COS #991]
er is nog hoop voor IAN
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
tvp
dat waren de geruchten, echter niks van gehoord.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik dacht dat er niet meer in de MB mocht worden gerookt?
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
![]()
Maar ga nu niet al die pics van Jaap verzamelen please![]()
En andersom. Natasia weet niet wat ze aan brian heeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Brian maakt zich zorgen om Natasia: "Ze is zo close met Huub"
zij hij dat ??? ik zat op de andere streamsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
dat waren de geruchten, echter niks van gehoord.
Brian maakt zich zorgen om Natasia: "Ze is zo close met Huub"
Expres of heeft het in de waterschade van vanmiddag gelegen??quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:34 schreef yellowfirst het volgende:
Ha, nachtponnetje gewaasen na 4 weken dragen?![]()
In die strekking. Want het was weer eens op fluistertoon. Wel verstond ik goed "heel close met Huub"quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:34 schreef petraa het volgende:
[..]
zij hij dat ??? ik zat op de andere streams
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:34 schreef yellowfirst het volgende:
Ha, nachtponnetje gewassen na 4 weken dragen?![]()
Dan komt het in jou "my active topic" staat ergens bovenin, er staat ook active topic maar dat gaat over de druks bezochten topic, dus er moet my voor staan, ik vergis zelf weleensquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Over wie hebben ze het nu.. over Jaap?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Stel voor, ik ga met je mee Huub. Kan ik jullie dan vertrouwen, dat lijkt me zo moeilijk"
[afbeelding]
Misschien was het wel de oorzaak van die lek dat er zoveel rotzooi uit kwam dat de filter van de wasmachine verstopt was geraaktquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Expres of heeft het in de waterschade van vanmiddag gelegen??
Brainquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:42 schreef Clank het volgende:
[..]
Over wie hebben ze het nu.. over Jaap?
natasja moet niet zeuren. huilen omdat ze de kindjes mist en nu zielig doen omdat ze 'geen' dekking heeft van brian.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:43 schreef Clank het volgende:
Oh jee.. Brian d'r uit gaat echt niet lukken!!
Amanda gaat nooit mee en Jaap gaat net doen of hij wel doet, maar doet het uiteindelijk niet.
Ze kunnen beter Jaap proberen weg te stemmen.. veel meer kans.
Van Jaapquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hoe weet Natasia zo precies te vertellen wat er die ene nacht tussen NL en Huub besproken werd, en ook nog dat hij daarna met Sylvia besprak dat hij NL zou gaan backstabben?
Overhemd gezien helemaal top ! Je bent herkenbaarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:51 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ow ik was op een verjaardag, morgen alleen nog ff schoppen voor schoenen, check het andere topic voor mn overhemd zou ik zeggen
Ik weet het niet, ik heb mijn twijfels.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:51 schreef grazygirl het volgende:
Is tas oprecht of zit tas er "momenteel"doorheen :s
Ja?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Overhemd gezien helemaal top ! Je bent herkenbaar![]()
Jaap blijft langer dan Natasia ( als we het allemaal waar is wat ze verkondigen) dus Brian gebruikt Jaap nu voor het spel en Jaap gebruikt Brian.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:50 schreef CARLAK het volgende:
Toch is het vervelend voor Natasia. Zij heeft echt gedacht in Brian een maatje te vinden. Ze is nu erg in hem teleurgesteld.
Welke topic ???quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:51 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ow ik was op een verjaardag, morgen alleen nog ff schoppen voor schoenen, check het andere topic voor mn overhemd zou ik zeggen
Tjemig, Ga je stijn ook vragen om je piemeltje vast te houden als je naar de WC moet?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:54 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Las net amanda haar mooieactie, ' en wie is nou james bond'
Heb stijn trouwens ook nog gesproken, die rozen moeten niet echt een probleem zijn.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tjemig, Ga je stijn ook vragen om je piemeltje vast te houden als je naar de WC moet?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:54 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Heb stijn trouwens ook nog gesproken, die rozen moeten niet echt een probleem zijn.
Als je met me wilt bellen moet je het maar zeggen hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:54 schreef grazygirl het volgende:
likende lassie ik wil wel even 1 ding kwijt (off topic sorry :$) wat een heerlijke stem heb jij :$
is er winti in het spel? zometeen maakt natasja het SH(E)-groepje paranoiaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jaap blijft langer dan Natasia ( als we het allemaal waar is wat ze verkondigen) dus Brian gebruikt Jaap nu voor het spel en Jaap gebruikt Brian.
Bovendien gebruikt Brian Amanda als neukmaatje, dus Natasia is niet zo belangrijk meer voor Brian en dat merk je heel duidelijk
Nou, ik kan tegen jou alleen maar zeggen: Vraag het haar! en niet aan ons!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:59 schreef Likkende_Lassie het volgende:
natasia, meent ze dit ? kan het me niet voorstellen!
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:58 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Als je met me wilt bellen moet je het maar zeggen hoor![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:58 schreef Soury het volgende:
Ik heb toch twijfels over Natas.. Waarom nu ? Ziet ze een zwakheid bij BAJ ... Of is ze eerlijk. Ben de weg kwijt met haar Ook nadat schilderij incident. Toen noemde ze Brain ook dom![]()
leg uitquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:01 schreef grazygirl het volgende:
zeg dit ook alleen maar omdat manlief totaaaaaaaaaal niet weet hoe dit werkt :p
[..]
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:01 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ja ben benieuwd wat ze straks met brian bespreekt, mocht het niet zo zijn ga ik even met huub praten
Voor mij wel hoor!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:00 schreef yellowfirst het volgende:
Ik hoor dat nu even teveel van Natasia: Ik ga over zes maanden weg." Hoezo geloofwaardig?![]()
Denk niet dat Brain daar tijd voor heeftquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:01 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ja ben benieuwd wat ze straks met brian bespreekt, mocht het niet zo zijn ga ik even met huub praten
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia neemt echt dingen aan van Huub en Sylvia. Zijn verhaal over de popu beaaamt ze helemaal en ze geloofd dat Huub en Eric in de telefoontjes vaak hoorden dat ze veel is gestegen.
[afbeelding]
Er is mij gezegt dat ik me rustig moet houden, aangezien ik van Fok! ben, ik weet mn grenzenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]Durf je dat wel, Mag dat wel van stijn?!?
amanda vraag net aan het andere konijn of het is vreemdgegaan. het antwoord is ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:00 schreef petraa het volgende:
En ja hoor het konijnen gaat weer beginnen.
Wordt een leuk feestje dusquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:04 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Er is mij gezegt dat ik me rustig moet houden, aangezien ik van Fok! ben, ik weet mn grenzen
Hij is er nu vanaf dus ze is boos ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
amanda vraag net aan het andere konijn of het is vreemdgegaan. het antwoord is ja.
Huub vertelde dat gasten selectief een zender krijgen, niet iedereen. Reken er maar op dat jij wel een zender krijgt !quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:04 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Er is mij gezegt dat ik me rustig moet houden, aangezien ik van Fok! ben, ik weet mn grenzen
Haha ja hij zei dat i me ging doorgeven aan de security om me extra in de gaten te houden ( was grapje hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub vertelde dat gasten selectief een zender krijgen, niet iedereen. Reken er maar op dat jij wel een zender krijgt !
Sjezuss hebben ze dat gezegdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:04 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Natuurlijkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:04 schreef Kinga het volgende:
Prospera doe je dat nou extra?
Mooi !!! Volgens een cosser een paar dagen geleden worden we nu allemaal ongesteld (de dames)quote:
En zo zie je maar dat Stijn niet helemaal wereldvreemd is !!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Sjezuss hebben ze dat gezegdOmdat je van Fok bent denken ze dus al te weten hoe je bent en zeggen dus al bij voorbaat dat je je gedeist moet houden
![]()
Wij zijn gestigmatiseerd!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Sjezuss hebben ze dat gezegdOmdat je van Fok bent denken ze dus al te weten hoe je bent en zeggen dus al bij voorbaat dat je je gedeist moet houden
![]()
"Wie is de mol?"quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Gossie ben net weer effe binnen en wat zie ik Natasia die zich aansluit bij SHE
mooi !!!!!!!!!!!!
![]()
Joh ik zette op het forum of hij me kon bellen en ongeveer 10 min later ging mn telefoonquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En zo zie je maar dat Stijn niet helemaal wereldvreemd is !!!
En dan te bedenken dat het hier stikt van gepeupel waar ik niet eens op lijk of zou willen lijken... lekker dat er zo gegeneraliseerd wordtquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
![]()
geen idee. ik kan niet naar die twee luisteren. je hebt het geconcentreerde stofje nodig dat in ritalin en xct zit om weer positiever naar het leven te kijken. ik wordt helemaal depri van die brian en krijg hoofdpijn van amanda.quote:
Ohw sorry, ik browse hier met Opera en die doet het kennelijk niet met de PM's.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Niet antwoorden op PMs. Ik geef nog es een complimentje
Zet ff LL op je voorhoofd, dan weet ik wie je bent.....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:15 schreef Likkende_Lassie het volgende:
wowjoooo die natasia!!! ik pak dr morgen hard aan![]()
![]()
![]()
damn, nou je weet wat je te doen staat Lassie!quote:
Jaja, dat is waar!!quote:
De stiekeme lurkertquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:14 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Joh ik zette op het forum of hij me kon bellen en ongeveer 10 min later ging mn telefoon
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:15 schreef F1reB1rd het volgende:
En ze brieft dus alles gelijk door aan Brian
Geweldig, maar morgen heb je in ieder geval de taak om tegen Huub te zeggen dat Tasia alles door brieft.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:19 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik kwam weer voorbij op de stream
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Niet antwoorden op PMs. Ik geef nog es een complimentje
Hmmm, ze moet van achter toch weer de bitch worden?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Pas maar op, ik zou wel eens kunnen besluiten om hier te blijven. En dan wordt ik heel snel weer de oude bitch".
En er komen nog 17 anderen die nu ws ook naar de streams kijkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:21 schreef Yollie het volgende:
[..]
Geweldig, maar morgen heb je in ieder geval de taak om tegen Huub te zeggen dat Tasia alles door brieft.
Ik was erin getraptquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
GODSAMME WAS ER BIJNA INGETRAPT
Gewoon op het eind van het feest doen. Is het wel waard denk ik...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:24 schreef Kinga het volgende:
L.L, ik zou oppassen met info doorspelen morgen, ik denk dat je er dan per direct uit gegooid wordt.. en dat is gewoon jammer.
Tsja, hoe leer je iemand kennen via zo'n kort telefoongesprekje?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Walgelijk eigenlijk hoe Eric en Huub mensen op uiterlijk selecteren.
Nee ik niet, het was een test of ze te vertrouwen is. Dat is ze dus niet, Natasia heeft waarschijnlijk net een gesprek achter'' gehad dat de kijkers de oude Natasia terug willen hebben....quote:
Iddquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:24 schreef Kinga het volgende:
L.L, ik zou oppassen met info doorspelen morgen, ik denk dat je er dan per direct uit gegooid wordt.. en dat is gewoon jammer.
Ik ook. Want het is niet van de laatste week dat Natasia beter omgaat met Huub. Dat is al wéken aan de gang. Ze probeerde nog wel eens akelig tegen hem te doen, maar dat ging haar gewoon niet makkelijk af. Ze moet ook erg vaak lachen om en met Huub.quote:
Gewoon even doorgeven net voor je weg gaat ...... valt niet veel meer te verliezen dan.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:28 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Iddzal denk ik zender omkrijgen... stijn zegt dat beetje rellen en acties wel kan, zolang het maar oke blijft
Dat zou wel erg zwak zijn van de redactiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:24 schreef Kinga het volgende:
Omdat die er eerst uitgewerkt moeten worden voor ze Brian eruit kan werken, anders heeft ze dat groepje tegen zich en zij weet beter dan wie dan ook hoe vals Brian het spel speelt...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik ook. Want het is niet van de laatste week dat Natasia beter omgaat met Huub. Dat is al wéken aan de gang. Ze probeerde nog wel eens akelig tegen hem te doen, maar dat ging haar gewoon niet makkelijk af. Ze moet ook erg vaak lachen om en met Huub.
Als het de opdracht is van achter om meer de biich uit te hangen, waarom botviert ze dat dan niet op Amanda en Jaap.. de personen die ze ook niet kan uitstaan.
Gewoon een staatsgreep. Brian van de troon gestoten en Diva Natasia is De Queen !quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:27 schreef STAP01 het volgende:
En toch moet ik tot mijn grote spijt toegeven dat Natasia het heel slim speelt. Ze eet van beide walletjes....
tip: tussen het batterij wisselen door info doorspelen.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:20 schreef Maanvis het volgende:
Natasia is geneukt... zie je wel!
36 volgens de divaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Maatje 38 en een stringetje .....
[afbeelding]
Ze zei dat ze gefuckt was achter.quote:
Dus als ik je goed begrijp is Brain nu De Queen en moet Tas hem van de troon stoten? Hahaha Is goed hoor, zolang Tas maar niet op de troon gaat zitten! Zij gaat gewoon voor de eindstreep.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gewoon een staatsgreep. Brian van de troon gestoten en Diva Natasia is De Queen !
Misschien doet ze het wel omdat ze weet dat ze zondag beide het thuisfront op visite krijgen.. en dekt ze zich zelf in.. en gaat ze na het weekend er serieus voor.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:30 schreef uniekhoorn het volgende:
En toch vind ik dat Natasia alles forceerd precies doorvertelt.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
ho, 36 hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Nee, Natasia hoeft hem niet meer van de troon te stoten, dat is vanavond al gebeurt. Alleen duurt het nog een dag voordat Brian het doorheeft. Je zult zien dat hij morgen als een slaafje achter haar aan gaat lopen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dus als ik je goed begrijp is Brain nu De Queen en moet Tas hem van de troon stoten? Hahaha Is goed hoor, zolang Tas maar niet op de troon gaat zitten! Zij gaat gewoon voor de eindstreep.
Ja echt slim kan je haar niet noemen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:38 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Amanda is wel dom Eric....
ze praat als een man ze manifesteert zich (bijna) als een man en dan is het volgens mij voor eric al snel goedquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:38 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Amanda is wel dom Eric....
Ik kan zeggen zo van hooooo w8 ff, jij had wratten??? en dan wel alsnog hand geven hoor, hou t gezelligquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:39 schreef STAP01 het volgende:
Likkende_Lassie! Als je jezelf voorstelt aan Brain kan je jezelf ipv hem een hand te geven ook een paar klapjes in je gezicht geven! En zeggen: He, Brian, he Brian!
Eerst aan je hand likken dan!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:39 schreef STAP01 het volgende:
Likkende_Lassie! Als je jezelf voorstelt aan Brain kan je jezelf ipv hem een hand te geven ook een paar klapjes in je gezicht geven! En zeggen: He, Brian, he Brian!
Nou ze wist niet wat monogaam was dus dat zou je in haar geval errug slim kunnen noemenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja echt slim kan je haar niet noemen.
so in me fokking gesicht, me fokking gesichtquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:39 schreef STAP01 het volgende:
quote:
Wees dan ook zo eerlijk om toe te geven dat Natas al een maagband heeft en dichtgroeide..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:37 schreef grazygirl het volgende:
hallo laten we wel eerlijk blijven, ze heeft wel twee kids gehad dus dat alles niet meer strak is is logisch en nee ik ben geen fan van taas maar wel excuus heeft vetklep jaap?
[..]
hahahah o jongens...ik heb zo'n zin in morgen! voor mij echt 1 grote verassing hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
so in me fokking gesicht, me fokking gesicht![]()
![]()
Heel makkelijk LL. Een nepvlieg meenemen en op z'n wang plakken. Brian geeft dan zelf de klappen en iemand maakt wel een ParaVlieg Deel II filmpje !quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:39 schreef STAP01 het volgende:
Niet te hard want anders komt Amanda op je af...;) Of Eric...!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En je dan voorstellen als Likkende Lassie![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:42 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wees dan ook zo eerlijk om toe te geven dat Natas al een maagband heeft en dichtgroeide..
Een paar semi-amicale klapjes op Brains rattensmoel kan ook nog wel voor wat leuke effecten zorgen. Eerst een hand geven, en dan met de andere hand bij de bovenarm pakken, dan een vriendschappelijk kneepje in zijn monnikskapsspier, en dan wat lief bedoelde tikjes op zijn wang.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:39 schreef STAP01 het volgende:
Je gaat toch wel een aantal fokkers bij naam noemen héquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:42 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
hahahah o jongens...ik heb zo'n zin in morgen! voor mij echt 1 grote verassing hoorweet ook niet hoe ik in het begin ben, wie weet loopt het allemaal anders, zie wel toch!
Gevolgd door een ferme rochel in het gelaatquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Een paar semi-amicale klapjes op Brains rattensmoel kan ook nog wel voor wat leuke effecten zorgen. Eerst een hand geven, en dan met de andere hand bij de bovenarm pakken, dan een vriendschappelijk kneepje in zijn monnikskapsspier, en dan wat lief bedoelde tikjes op zijn wang.![]()
En dat is geen subtiele hint naar je 15 minutes of fame hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je gaat toch wel een aantal fokkers bij naam noemen hé![]()
Dan ontploft de bende hier![]()
En zielig zeggen: Ach gut, en jij bent geschopt door Nena? Deed het zeer jongen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gevolgd door een ferme rochel in het gelaat
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:44 schreef CARLAK het volgende:
Sylvia is een slang in de chinese astrologie. Brian en Amanda zullen dan wel konijn zijn.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:46 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En zielig zeggen: Ach gut, en jij bent geschopt door Nena? Deed het zeer jongen?![]()
See YA !quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Jongens, ik ga slapen! moet beeetje uitgerust zijn, ben namelijk kapot nu....
Ja, ben er nog niet helemaal uit hoor. Ze zegt ook nog, dus als jullie zondag er iets over horen, dan weet je hoe en wat.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:47 schreef Clank het volgende:
Geen weltrusten kus voor Brian en Amanda.... mmmmm
Voor je naar Eemnes gaat kom je toch nog wel even op fok langs neem ik aan en anders een spetterend feest!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Jongens, ik ga slapen! moet beeetje uitgerust zijn, ben namelijk kapot nu....
haha ik zal het proberen te onthouden, zou eigenlijk lijstje moeten maken..,zooveel mensen die de groetjes willen doenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:48 schreef STAP01 het volgende:
Jeroen, alias Likkende _Lassie! Heeeeeeeeel veel plezier morgen en doe de groetjes aan Syl van mij!
Uiteraard, moet pas om 8 uur in de iwttebergen zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:49 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Voor je naar Eemnes gaat kom je toch nog wel even op fok langs neem ik aan en anders een spetterend feest!![]()
als iets zwaar overschat (en oninteressant) is is het wel astrologiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:44 schreef CARLAK het volgende:
Sylvia is een slang in de chinese astrologie. Brian en Amanda zullen dan wel konijn zijn.
Mijn tamme rat heette stap, dat is als je Brain ziet misschien een hintquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:50 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
haha ik zal het proberen te onthouden, zou eigenlijk lijstje moeten maken..,zooveel mensen die de groetjes willen doen
Trusten he! en mochten er écht boeiende dingen zijn, of dingen die mij morgen kunnen helpen, zet dit ff in mijn topic!
Mzzls!
Dat doet ze om het spel voort te zetten ivm Syl, want ze wilde eigenlijk wat met ze gaan drinken en bij ze gaan liggen. Maar dat kan nu speltechnisch niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:47 schreef Clank het volgende:
Geen weltrusten kus voor Brian en Amanda.... mmmmm
Amanda wel, Brian een Haan , had eigelijk rat moeten zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:44 schreef CARLAK het volgende:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:51 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat doet ze om het spel voort te zetten ivm Syl, want ze wilde eigenlijk wat met ze gaan drinken en bij ze gaan liggen. Maar dat kan nu speltechnisch niet.
LL ik denk dat als je morgen tegen Huub zegt Tas heeft gisteren direct alles doorgebrieft dan komt het wel goed...
quote:
Het allerbelangrijkste is dat je een gezellige avond hebt, heel veel plezier!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:50 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Uiteraard, moet pas om 8 uur in de iwttebergen zijn
begrijpelijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
En ik wil nadrukkelijk niet met dat trailertrash geassocieerd worden!
Heel veel lol, plezier en al dat soort plezante zaken toegewenst! En gewoon af en toe naar de camera's knipogen, dan zwaaien wij wel terug!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:50 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
haha ik zal het proberen te onthouden, zou eigenlijk lijstje moeten maken..,zooveel mensen die de groetjes willen doen
Trusten he! en mochten er écht boeiende dingen zijn, of dingen die mij morgen kunnen helpen, zet dit ff in mijn topic!
Mzzls!
Houdoe Pietjequote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heel veel lol, plezier en al dat soort plezante zaken toegewenst! En gewoon af en toe naar de camera's knipogen, dan zwaaien wij wel terug!
Ook aan alle andere COSsertjes: Trustuh!
Is er iets te doen dan ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:00 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ben even een paar dagen hier niet geweest. Wie gaan er van fok naar DGK?
Morgen staat er een taxi voor je deurquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:00 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat is fok?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:00 schreef hetbabbelaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik haat die afkortingen, snap er niks van.![]()
Okee, ik zal je helpen:quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja lach maar, OPperderopperdeop![]()
![]()
Familie Omroep Kralingenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik haat die afkortingen, snap er niks van.![]()
VAN JAAP!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:15 schreef Maanvis het volgende:
BREAKING NEWS: SYLVIA IS ZWANGER!
Nee das Regilia (het paard) suffiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:15 schreef Maanvis het volgende:
Laat ze maar even lekker bijslapen voor het feest hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is toch eigenlijk van de zotte. De hele week zeuren ze dat ze al om 02:30 naar bed moeten en nu liggen die kleuters al te ronken. Eric had notabene zelfs een nieuwe tube glijmiddel gehad en nou durft hij Japio niet te pakken !!! Waar gaat het toch naar toe met die Miljonairs........
Van Fries zeker toen het licht uit viel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:15 schreef Maanvis het volgende:
Niks ervan : Altijd Rocken !!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat ze maar even lekker bijslapen voor het feest hoor![]()
Zo is dat, naar de SC met zijn allen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt wel of jullie dit topic willen volspammen ......
Niet zo snel met die topics!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Denk eraan, de volgende is [COS # 1000 min 8] en moet door een ander worden geopend .....
Vooral die blik van Brian !!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:24 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n briljant filmpje over Amanda die vraagt 'wie is James Bond?' op de tiensitegeweldig
Weet je wanneer ik slaap?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:26 schreef Ceessie het volgende:
Nee zo hard gaat het niet Ian
Die valt morgen tijdens het feest...wees gerustquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet zo snel met die topics!
Straks valt COS#1000 als ik lig te slapen!
Wat opzich zonde is natuurlijk, want dan staat ie binnen 3 minuten volquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die valt morgen tijdens het feest...wees gerust![]()
Geen idee?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OK, wie geeft het laatste schopje voor [COS # 1000 min 8] ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |