quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:54 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Heb stijn trouwens ook nog gesproken, die rozen moeten niet echt een probleem zijn.
Als je met me wilt bellen moet je het maar zeggen hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:54 schreef grazygirl het volgende:
likende lassie ik wil wel even 1 ding kwijt (off topic sorry :$) wat een heerlijke stem heb jij :$
is er winti in het spel? zometeen maakt natasja het SH(E)-groepje paranoiaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jaap blijft langer dan Natasia ( als we het allemaal waar is wat ze verkondigen) dus Brian gebruikt Jaap nu voor het spel en Jaap gebruikt Brian.
Bovendien gebruikt Brian Amanda als neukmaatje, dus Natasia is niet zo belangrijk meer voor Brian en dat merk je heel duidelijk
Nou, ik kan tegen jou alleen maar zeggen: Vraag het haar! en niet aan ons!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:59 schreef Likkende_Lassie het volgende:
natasia, meent ze dit ? kan het me niet voorstellen!
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:58 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Als je met me wilt bellen moet je het maar zeggen hoor![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:58 schreef Soury het volgende:
Ik heb toch twijfels over Natas.. Waarom nu ? Ziet ze een zwakheid bij BAJ ... Of is ze eerlijk. Ben de weg kwijt met haar Ook nadat schilderij incident. Toen noemde ze Brain ook dom![]()
leg uitquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:01 schreef grazygirl het volgende:
zeg dit ook alleen maar omdat manlief totaaaaaaaaaal niet weet hoe dit werkt :p
[..]
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:01 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ja ben benieuwd wat ze straks met brian bespreekt, mocht het niet zo zijn ga ik even met huub praten
Voor mij wel hoor!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:00 schreef yellowfirst het volgende:
Ik hoor dat nu even teveel van Natasia: Ik ga over zes maanden weg." Hoezo geloofwaardig?![]()
Denk niet dat Brain daar tijd voor heeftquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:01 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ja ben benieuwd wat ze straks met brian bespreekt, mocht het niet zo zijn ga ik even met huub praten
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia neemt echt dingen aan van Huub en Sylvia. Zijn verhaal over de popu beaaamt ze helemaal en ze geloofd dat Huub en Eric in de telefoontjes vaak hoorden dat ze veel is gestegen.
[afbeelding]
Er is mij gezegt dat ik me rustig moet houden, aangezien ik van Fok! ben, ik weet mn grenzenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]Durf je dat wel, Mag dat wel van stijn?!?
amanda vraag net aan het andere konijn of het is vreemdgegaan. het antwoord is ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:00 schreef petraa het volgende:
En ja hoor het konijnen gaat weer beginnen.
Wordt een leuk feestje dusquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:04 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Er is mij gezegt dat ik me rustig moet houden, aangezien ik van Fok! ben, ik weet mn grenzen
Hij is er nu vanaf dus ze is boos ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
amanda vraag net aan het andere konijn of het is vreemdgegaan. het antwoord is ja.
Huub vertelde dat gasten selectief een zender krijgen, niet iedereen. Reken er maar op dat jij wel een zender krijgt !quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:04 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Er is mij gezegt dat ik me rustig moet houden, aangezien ik van Fok! ben, ik weet mn grenzen
Haha ja hij zei dat i me ging doorgeven aan de security om me extra in de gaten te houden ( was grapje hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub vertelde dat gasten selectief een zender krijgen, niet iedereen. Reken er maar op dat jij wel een zender krijgt !
Sjezuss hebben ze dat gezegdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:04 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Natuurlijkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:04 schreef Kinga het volgende:
Prospera doe je dat nou extra?
Mooi !!! Volgens een cosser een paar dagen geleden worden we nu allemaal ongesteld (de dames)quote:
En zo zie je maar dat Stijn niet helemaal wereldvreemd is !!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Sjezuss hebben ze dat gezegdOmdat je van Fok bent denken ze dus al te weten hoe je bent en zeggen dus al bij voorbaat dat je je gedeist moet houden
![]()
Wij zijn gestigmatiseerd!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Sjezuss hebben ze dat gezegdOmdat je van Fok bent denken ze dus al te weten hoe je bent en zeggen dus al bij voorbaat dat je je gedeist moet houden
![]()
"Wie is de mol?"quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Gossie ben net weer effe binnen en wat zie ik Natasia die zich aansluit bij SHE
mooi !!!!!!!!!!!!
![]()
Joh ik zette op het forum of hij me kon bellen en ongeveer 10 min later ging mn telefoonquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En zo zie je maar dat Stijn niet helemaal wereldvreemd is !!!
En dan te bedenken dat het hier stikt van gepeupel waar ik niet eens op lijk of zou willen lijken... lekker dat er zo gegeneraliseerd wordtquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
![]()
geen idee. ik kan niet naar die twee luisteren. je hebt het geconcentreerde stofje nodig dat in ritalin en xct zit om weer positiever naar het leven te kijken. ik wordt helemaal depri van die brian en krijg hoofdpijn van amanda.quote:
Ohw sorry, ik browse hier met Opera en die doet het kennelijk niet met de PM's.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Niet antwoorden op PMs. Ik geef nog es een complimentje
Zet ff LL op je voorhoofd, dan weet ik wie je bent.....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:15 schreef Likkende_Lassie het volgende:
wowjoooo die natasia!!! ik pak dr morgen hard aan![]()
![]()
![]()
damn, nou je weet wat je te doen staat Lassie!quote:
Jaja, dat is waar!!quote:
De stiekeme lurkertquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:14 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Joh ik zette op het forum of hij me kon bellen en ongeveer 10 min later ging mn telefoon
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:15 schreef F1reB1rd het volgende:
En ze brieft dus alles gelijk door aan Brian
Geweldig, maar morgen heb je in ieder geval de taak om tegen Huub te zeggen dat Tasia alles door brieft.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:19 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik kwam weer voorbij op de stream
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Niet antwoorden op PMs. Ik geef nog es een complimentje
Hmmm, ze moet van achter toch weer de bitch worden?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Pas maar op, ik zou wel eens kunnen besluiten om hier te blijven. En dan wordt ik heel snel weer de oude bitch".
En er komen nog 17 anderen die nu ws ook naar de streams kijkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:21 schreef Yollie het volgende:
[..]
Geweldig, maar morgen heb je in ieder geval de taak om tegen Huub te zeggen dat Tasia alles door brieft.
Ik was erin getraptquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
GODSAMME WAS ER BIJNA INGETRAPT
Gewoon op het eind van het feest doen. Is het wel waard denk ik...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:24 schreef Kinga het volgende:
L.L, ik zou oppassen met info doorspelen morgen, ik denk dat je er dan per direct uit gegooid wordt.. en dat is gewoon jammer.
Tsja, hoe leer je iemand kennen via zo'n kort telefoongesprekje?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Walgelijk eigenlijk hoe Eric en Huub mensen op uiterlijk selecteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |