Ja, ik heb ze nu al gestart voor het feest van vanavond. Ik wil vooraan zitten !quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:10 schreef Kinga het volgende:
Is het de moeite om de streams aan te gooien?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze nu al gestart voor het feest van vanavond. Ik wil vooraan zitten !
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
Wat zal IAN hiervan balen die wilde de eerste zijn die 1000 kon neertieperen.
Planning is 21:00quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
![]()
nog zo'n 21 uur wachten helaas....
Hoe laat gaat het feest btw precies van start?
ik heb het al die jaren niet gevraagd, maar wat doet een tvp ???quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:16 schreef Prosac het volgende:
schaamteloze tvp.. want anders kan ik de COS niet terugvinden.
film kijkende bewoners is saai
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:10 schreef Kinga het volgende:
Is het de moeite om de streams aan te gooien?
De heer en mevrouw Kubatz - van Heupscheuten zitten er inderdaad relaxt bijquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:12 schreef Polonium-120 het volgende:
likkende lassie is zich mentaal en fysiek aan het voorbereiden en amanda weet nog van niets
Echt relaxt ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:17 schreef FdW het volgende:
[..]
De heer en mevrouw Kubatz - van Heupscheuten zitten er inderdaad relaxt bij![]()
Minus het voorspel.........................quote:
Ik zie het op stream 3!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Bijna volle maan
I'm on top of the worldquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze nu al gestart voor het feest van vanavond. Ik wil vooraan zitten !
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:21 schreef StefanPeeters het volgende:
Japio in gedachten verzonken..
[afbeelding]
uitzendenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
ik heb het al die jaren niet gevraagd, maar wat doet een tvp ???
Terug Vind Postquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat kun je vast wel ergens terugvinden .....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou wel charmant staan bij een zwarte heupbroekquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft Japio nou ook al zo'n blote buiken navel-hempje aangetrokken ?
[afbeelding]
[COS # 1000 min 9]quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
Wat zal IAN hiervan balen die wilde de eerste zijn die 1000 kon neertieperen.
Zeker, alle hoop is gericht op IAN !quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:27 schreef proh het volgende:
[..]
[COS # 1000 min 9]
oftewel [COS #991]
er is nog hoop voor IAN
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
tvp
dat waren de geruchten, echter niks van gehoord.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik dacht dat er niet meer in de MB mocht worden gerookt?
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
![]()
Maar ga nu niet al die pics van Jaap verzamelen please![]()
En andersom. Natasia weet niet wat ze aan brian heeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Brian maakt zich zorgen om Natasia: "Ze is zo close met Huub"
zij hij dat ??? ik zat op de andere streamsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
dat waren de geruchten, echter niks van gehoord.
Brian maakt zich zorgen om Natasia: "Ze is zo close met Huub"
Expres of heeft het in de waterschade van vanmiddag gelegen??quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:34 schreef yellowfirst het volgende:
Ha, nachtponnetje gewaasen na 4 weken dragen?![]()
In die strekking. Want het was weer eens op fluistertoon. Wel verstond ik goed "heel close met Huub"quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:34 schreef petraa het volgende:
[..]
zij hij dat ??? ik zat op de andere streams
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:34 schreef yellowfirst het volgende:
Ha, nachtponnetje gewassen na 4 weken dragen?![]()
Dan komt het in jou "my active topic" staat ergens bovenin, er staat ook active topic maar dat gaat over de druks bezochten topic, dus er moet my voor staan, ik vergis zelf weleensquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Over wie hebben ze het nu.. over Jaap?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Stel voor, ik ga met je mee Huub. Kan ik jullie dan vertrouwen, dat lijkt me zo moeilijk"
[afbeelding]
Misschien was het wel de oorzaak van die lek dat er zoveel rotzooi uit kwam dat de filter van de wasmachine verstopt was geraaktquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Expres of heeft het in de waterschade van vanmiddag gelegen??
Brainquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:42 schreef Clank het volgende:
[..]
Over wie hebben ze het nu.. over Jaap?
natasja moet niet zeuren. huilen omdat ze de kindjes mist en nu zielig doen omdat ze 'geen' dekking heeft van brian.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:43 schreef Clank het volgende:
Oh jee.. Brian d'r uit gaat echt niet lukken!!
Amanda gaat nooit mee en Jaap gaat net doen of hij wel doet, maar doet het uiteindelijk niet.
Ze kunnen beter Jaap proberen weg te stemmen.. veel meer kans.
Van Jaapquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hoe weet Natasia zo precies te vertellen wat er die ene nacht tussen NL en Huub besproken werd, en ook nog dat hij daarna met Sylvia besprak dat hij NL zou gaan backstabben?
Overhemd gezien helemaal top ! Je bent herkenbaarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:51 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ow ik was op een verjaardag, morgen alleen nog ff schoppen voor schoenen, check het andere topic voor mn overhemd zou ik zeggen
Ik weet het niet, ik heb mijn twijfels.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:51 schreef grazygirl het volgende:
Is tas oprecht of zit tas er "momenteel"doorheen :s
Ja?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Overhemd gezien helemaal top ! Je bent herkenbaar![]()
Jaap blijft langer dan Natasia ( als we het allemaal waar is wat ze verkondigen) dus Brian gebruikt Jaap nu voor het spel en Jaap gebruikt Brian.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:50 schreef CARLAK het volgende:
Toch is het vervelend voor Natasia. Zij heeft echt gedacht in Brian een maatje te vinden. Ze is nu erg in hem teleurgesteld.
Welke topic ???quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:51 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ow ik was op een verjaardag, morgen alleen nog ff schoppen voor schoenen, check het andere topic voor mn overhemd zou ik zeggen
Tjemig, Ga je stijn ook vragen om je piemeltje vast te houden als je naar de WC moet?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:54 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Las net amanda haar mooieactie, ' en wie is nou james bond'
Heb stijn trouwens ook nog gesproken, die rozen moeten niet echt een probleem zijn.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tjemig, Ga je stijn ook vragen om je piemeltje vast te houden als je naar de WC moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |