quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:46 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En zielig zeggen: Ach gut, en jij bent geschopt door Nena? Deed het zeer jongen?![]()
See YA !quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Jongens, ik ga slapen! moet beeetje uitgerust zijn, ben namelijk kapot nu....
Ja, ben er nog niet helemaal uit hoor. Ze zegt ook nog, dus als jullie zondag er iets over horen, dan weet je hoe en wat.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:47 schreef Clank het volgende:
Geen weltrusten kus voor Brian en Amanda.... mmmmm
Voor je naar Eemnes gaat kom je toch nog wel even op fok langs neem ik aan en anders een spetterend feest!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Jongens, ik ga slapen! moet beeetje uitgerust zijn, ben namelijk kapot nu....
haha ik zal het proberen te onthouden, zou eigenlijk lijstje moeten maken..,zooveel mensen die de groetjes willen doenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:48 schreef STAP01 het volgende:
Jeroen, alias Likkende _Lassie! Heeeeeeeeel veel plezier morgen en doe de groetjes aan Syl van mij!
Uiteraard, moet pas om 8 uur in de iwttebergen zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:49 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Voor je naar Eemnes gaat kom je toch nog wel even op fok langs neem ik aan en anders een spetterend feest!![]()
als iets zwaar overschat (en oninteressant) is is het wel astrologiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:44 schreef CARLAK het volgende:
Sylvia is een slang in de chinese astrologie. Brian en Amanda zullen dan wel konijn zijn.
Mijn tamme rat heette stap, dat is als je Brain ziet misschien een hintquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:50 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
haha ik zal het proberen te onthouden, zou eigenlijk lijstje moeten maken..,zooveel mensen die de groetjes willen doen
Trusten he! en mochten er écht boeiende dingen zijn, of dingen die mij morgen kunnen helpen, zet dit ff in mijn topic!
Mzzls!
Dat doet ze om het spel voort te zetten ivm Syl, want ze wilde eigenlijk wat met ze gaan drinken en bij ze gaan liggen. Maar dat kan nu speltechnisch niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:47 schreef Clank het volgende:
Geen weltrusten kus voor Brian en Amanda.... mmmmm
Amanda wel, Brian een Haan , had eigelijk rat moeten zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:44 schreef CARLAK het volgende:
Sylvia is een slang in de chinese astrologie. Brian en Amanda zullen dan wel konijn zijn.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:51 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat doet ze om het spel voort te zetten ivm Syl, want ze wilde eigenlijk wat met ze gaan drinken en bij ze gaan liggen. Maar dat kan nu speltechnisch niet.
LL ik denk dat als je morgen tegen Huub zegt Tas heeft gisteren direct alles doorgebrieft dan komt het wel goed...
quote:
Het allerbelangrijkste is dat je een gezellige avond hebt, heel veel plezier!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:50 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Uiteraard, moet pas om 8 uur in de iwttebergen zijn
begrijpelijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
En ik wil nadrukkelijk niet met dat trailertrash geassocieerd worden!
Heel veel lol, plezier en al dat soort plezante zaken toegewenst! En gewoon af en toe naar de camera's knipogen, dan zwaaien wij wel terug!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:50 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
haha ik zal het proberen te onthouden, zou eigenlijk lijstje moeten maken..,zooveel mensen die de groetjes willen doen
Trusten he! en mochten er écht boeiende dingen zijn, of dingen die mij morgen kunnen helpen, zet dit ff in mijn topic!
Mzzls!
Houdoe Pietjequote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heel veel lol, plezier en al dat soort plezante zaken toegewenst! En gewoon af en toe naar de camera's knipogen, dan zwaaien wij wel terug!
Ook aan alle andere COSsertjes: Trustuh!
Is er iets te doen dan ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:00 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ben even een paar dagen hier niet geweest. Wie gaan er van fok naar DGK?
Morgen staat er een taxi voor je deurquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:00 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat is fok?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:00 schreef hetbabbelaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik haat die afkortingen, snap er niks van.![]()
Okee, ik zal je helpen:quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja lach maar, OPperderopperdeop![]()
![]()
Familie Omroep Kralingenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik haat die afkortingen, snap er niks van.![]()
VAN JAAP!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:15 schreef Maanvis het volgende:
BREAKING NEWS: SYLVIA IS ZWANGER!
Nee das Regilia (het paard) suffiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:15 schreef Maanvis het volgende:
Laat ze maar even lekker bijslapen voor het feest hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is toch eigenlijk van de zotte. De hele week zeuren ze dat ze al om 02:30 naar bed moeten en nu liggen die kleuters al te ronken. Eric had notabene zelfs een nieuwe tube glijmiddel gehad en nou durft hij Japio niet te pakken !!! Waar gaat het toch naar toe met die Miljonairs........
Van Fries zeker toen het licht uit viel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:15 schreef Maanvis het volgende:
Niks ervan : Altijd Rocken !!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat ze maar even lekker bijslapen voor het feest hoor![]()
Zo is dat, naar de SC met zijn allen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt wel of jullie dit topic willen volspammen ......
Niet zo snel met die topics!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Denk eraan, de volgende is [COS # 1000 min 8] en moet door een ander worden geopend .....
Vooral die blik van Brian !!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:24 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n briljant filmpje over Amanda die vraagt 'wie is James Bond?' op de tiensitegeweldig
Weet je wanneer ik slaap?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:26 schreef Ceessie het volgende:
Nee zo hard gaat het niet Ian
Die valt morgen tijdens het feest...wees gerustquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet zo snel met die topics!
Straks valt COS#1000 als ik lig te slapen!
Wat opzich zonde is natuurlijk, want dan staat ie binnen 3 minuten volquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die valt morgen tijdens het feest...wees gerust![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |