abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 maart 2007 @ 18:24:57 #1
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_47838601
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:17 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik blijf gewoon modden zoals ik steeds heb gedaan.
Vat dit alsjeblieft niet verkeerd op, maar... zou het niet verstandig zijn om je collega-mod te laten modden in de topics waar je zelf actief in deelneemt ?

Dit in verband met (onbewuste) verstrengelingen enzo ?

Nogmaals... absoluut niet als aanval bedoeld.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  Admin vrijdag 30 maart 2007 @ 18:28:53 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47838695
Tvp
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † vrijdag 30 maart 2007 @ 19:09:24 #3
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47839888
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:24 schreef ChOas het volgende:

[..]

Vat dit alsjeblieft niet verkeerd op, maar... zou het niet verstandig zijn om je collega-mod te laten modden in de topics waar je zelf actief in deelneemt ?

Dit in verband met (onbewuste) verstrengelingen enzo ?

Nogmaals... absoluut niet als aanval bedoeld.
Ik vat het niet verkeerd op. Het is als mod ook lastig om het ene moment (proberen) als user mee (te) doen en het andere moment moeten omschakelen naar mod omdat er iets voorvalt. Als je voldoende bezetting hebt sein je op zo'n moment even je collega in die het vervolgens oppakt, deden we op NWS ook toen ik daar zat. Dat dit vaak niet kan is voor mij ook vervelend.

Wel je gezicht in de topics laten zien maar proberen op de vlakte blijven werkt ook niet heb ik gemerkt want dan krijg je voortdurend vragen hoe ik er nu eigenlijk over denk en wil men juist een standpunt horen.

Dus de vraag is best begrijpelijk maar een mod beschuldigen van "partijdigheid" zodra die iets onwelgevalligs doet is ook wel erg gemakkelijk.

En je maakt het de mod onmogelijk zelf actief mee te posten of zijn mening kwijt te kunnen.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:17:49 #4
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_47840155
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:09 schreef NorthernStar het volgende:

[Heel veel zinnigs]
Ongetwijfeld begrijp je dat ik je niet van partijdigheid wil beschuldigen. Het blijft inderdaad lastig.

Is het in het kader van bezetting wat je noemde dan misschien niet verstandig om een extra mod op TRU te verzoeken ? (dit dan niet in het kader van de hoeveelheid werk, maar meer in het kader van 'modereer niet in een discussie waar je in post'). Eigenlijk een buitenstaander van dit subforum dus. Met totale objectiviteit en desinteresse in posten hier. Nogmaals, persoonlijk vind ik dat je het okay doet (okay, we hebben wel eens meningsverschillen, maar toch ) Maar modden in een topic waar je affiniteit mee hebt blijft lastig (is het niet voor jezelf dan wel voor hoe er naar je gekeken wordt).

[ Bericht 2% gewijzigd door ChOas op 30-03-2007 19:23:18 ]
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_47840631
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:28 schreef yvonne het volgende:
Tvp
Ook zoiets
  † In Memoriam † vrijdag 30 maart 2007 @ 19:53:45 #6
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47841364
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:17 schreef ChOas het volgende:

[..]

Ongetwijfeld begrijp je dat ik je niet van partijdigheid wil beschuldigen. Het blijft inderdaad lastig.

Is het in het kader van bezetting wat je noemde dan misschien niet verstandig om een extra mod op TRU te verzoeken ? (dit dan niet in het kader van de hoeveelheid werk, maar meer in het kader van 'modereer niet in een discussie waar je in post'). Eigenlijk een buitenstaander van dit subforum dus. Met totale objectiviteit en desinteresse in posten hier. Nogmaals, persoonlijk vind ik dat je het okay doet (okay, we hebben wel eens meningsverschillen, maar toch ) Maar modden in een topic waar je affiniteit mee hebt blijft lastig (is het niet voor jezelf dan wel voor hoe er naar je gekeken wordt).
Ik wil er later nog wel specifieker op terug komen maar om even snel mijn eerste gedachten erover te geven. De afgelopen periode, laten we zeggen een maand of vijf is er vrij losjes gemod. Zowel qua waarschuwingen geven en bans aanvragen ed. (tot begin deze week was de laatste van voor de jaarwisseling). Afgelopen weekend was wmb een grens bereikt in het chemtrailtopic en er waren/zijn ook duidelijke signalen dat het hier en daar wel "strenger" mag. En minstens zo belangrijk, "achter de schermen" sluit een en ander hier op elkaar aan. Dus daar ben ik deze week voorzichtig mee begonnen. Niet in een keer links en rechts bans aanvragen maar hopenlijk wel langzaam duidelijk maken dat er iets 'strenger' opgelet zal worden. Met dezelfde standaards voor iedereen. Het is logisch dat dit wat protest oproept en daar ben ik soms wat te ongeduldig wat dan ten koste gaat van mijn tact zegmaar. Maar dat is het idee en hoe het uitpakt met de bezetting moet zich nog uitwijzen. Op zich hoeft dat geen probleem te zijn denk ik.
pi_47848821
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:17 schreef NorthernStar het volgende:

Tussen durven en doen zit hier blijkbaar een grote kloof.
Voor veel mensen wel, voor mij niet.
quote:
Je haalt dingen door elkaar. Jij kan niet bepalen wat anderen wel of niet geloven, nog wat ze in jouw ogen als bewijs moeten zien
Mwoah. Als er om bewijs wordt gevraagd, en er wordt bewijs getoond. Dan is het wel een beetje raar als dat bewijs telkens weer wordt genegeerd he.
quote:
Juist in TRU ligt dat erg dicht bij een troll.
Net als smileys en posticons? Er komt zo een hele handleiding hoe je in TRU moet posten
quote:
Ik blijf gewoon modden zoals ik steeds heb gedaan.
Dus dan gaat het nog wel eens gebeuren dat er spontaan posts gewist worden en dat jij dan glashard loopt te liegen dat het niet gebeurd is?
  zaterdag 31 maart 2007 @ 01:15:29 #8
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_47851414
sorry
  zaterdag 31 maart 2007 @ 01:16:43 #9
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47851445
proest/
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 31 maart 2007 @ 07:01:11 #10
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47853704
ach ja, ik zal maar eens wat roepen: sticky
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  † In Memoriam † zaterdag 31 maart 2007 @ 07:05:01 #11
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47853710
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 23:29 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Mwoah. Als er om bewijs wordt gevraagd, en er wordt bewijs getoond. Dan is het wel een beetje raar als dat bewijs telkens weer wordt genegeerd he.
Ik weet echt niet hoe ik je dit duidelijk moet maken.

Vragen (of eisen) in TRU op dergelijke inhoud te gaan modden is hetzelfde als in POL vragen om op politieke voorkeur te gaan modden.

Dat het voor jou afdoende bewezen is wil niet zeggen dat het voor een ander zo is. En die ander heeft het recht dat te vinden en te zeggen.

En andersom geldt dat net zo. Users hebben ook het recht om te vinden dat de onderwerpen bewezen onwaar zijn. Van astrologie en het bestaan van spoken tot UFO's en 9/11. Met de reserve dat dit de enige plek op Fok is waar deze onderwerpen en vaak persoonlijke overtuigingen besproken kunnen worden dus wordt wel iets meer verwacht dan alleen een 'hilarische' melding dat men er niet in gelooft en de rest gek is.

Maar goed, misschien dat een ander het beter uit kan leggen want ik heb het idee dat het totaal niet overkomt.

(sticky it is )

[ Bericht 1% gewijzigd door NorthernStar op 31-03-2007 07:14:27 ]
pi_47854028
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 07:05 schreef NorthernStar het volgende:

Ik weet echt niet hoe ik je dit duidelijk moet maken.

Vragen (of eisen) in TRU op dergelijke inhoud te gaan modden is hetzelfde als in POL vragen om op politieke voorkeur te gaan modden.
Ik vraag ook helemaal niet aan jou of je aan de hand daarvan gaat modden
quote:
Dat het voor jou afdoende bewezen is wil niet zeggen dat het voor een ander zo is. En die ander heeft het recht dat te vinden en te zeggen.
Gebeurde dat maar.... Meestal is het zo dat diegene dan ineens niet meer reageert en later er ineens weer is en vrolijk weer iets anders beweert.
quote:
Maar goed, misschien dat een ander het beter uit kan leggen want ik heb het idee dat het totaal niet overkomt.
Nee. Je bent inderdaad niet echt overtuigend. Iemand die zomaar posts van mij gaat editten en dan doet alsof dat niet gebeurd is, heeft weinig krediet bij mij.
  † In Memoriam † zaterdag 31 maart 2007 @ 12:01:48 #13
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47856720
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:10 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik vraag ook helemaal niet aan jou of je aan de hand daarvan gaat modden
Waarom voer je dat dan telkens op als klacht cq. verwijt?
pi_47878636
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 12:01 schreef NorthernStar het volgende:

Waarom voer je dat dan telkens op als klacht cq. verwijt?
Omdat het ontzettend irritant is en dat je dan misschien gaat begrijpen waarom af en toe een (volgens jou) smiley teveel wordt gebruikt....
  † In Memoriam † zondag 1 april 2007 @ 03:33:41 #15
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47883134
quote:
Op zondag 1 april 2007 00:26 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Omdat het ontzettend irritant is en dat je dan misschien gaat begrijpen waarom af en toe een (volgens jou) smiley teveel wordt gebruikt....
Je vind het ontzettend irritant dat anderen niet meegaan in jouw visie?

Dit is wat ik bedoel calvobbes. Je loopt je op te winden en wordt kwaad omdat anderen volgens jou "bewijs negeren". Wat je dan vervolgens gebruikt als rechtvaardiging om te gaan ridiculiseren en chargeren.
quote:

En andersom geldt dat net zo. Users hebben ook het recht om te vinden dat de onderwerpen bewezen onwaar zijn.
Snap je?

Probeer eens iets minder de andere te overtuigen. Het is geen heilig moeten, het is maar een forum. Waar een aantal mensen over een onderwerp praten waar ze, om wat voor reden dan ook, interesse in hebben. En je weet van tevoren dat je het waarschijnlijk toch niet eens gaat worden. Nou en?

Dat is trouwens iets wat voor ons allemaal geldt. Agree to disagree.
pi_47884009
quote:
Op zondag 1 april 2007 03:33 schreef NorthernStar het volgende:

Je vind het ontzettend irritant dat anderen niet meegaan in jouw visie?
Ik vind het irritant dat mensen die om bewijzen vragen, die bewijzen daarna volstrekt negeren of simpel afschilderen met "ja maar dat zegt de overheid, en die liegen altijd" of "die site die je aanhaalt staat geen naam bij van wie het is, dus dan is het nep" en dan blijkt wel duidelijk te zijn wie die site gemaakt heeft.
quote:
loopt je op te winden en wordt kwaad omdat anderen volgens jou "bewijs negeren". Wat je dan vervolgens gebruikt als rechtvaardiging om te gaan ridiculiseren en chargeren.
Je spreekt MIJ aan op het ridiculiseren van mensen?
Je hebt echt oog kleppen op he....
quote:
Waar een aantal mensen over een onderwerp praten waar ze, om wat voor reden dan ook, interesse in hebben. En je weet van tevoren dat je het waarschijnlijk toch niet eens gaat worden. Nou en?
Dat weet ik ook wel van tevoren, ik loop in die discussies al langer mee.

Bij deze wil ik dan ook opnieuw voorstellen om die 9/11 discussie op slot te gooien. Diegene die in een complot geloven gebruiken die topics om "zieltjes" te winnen, anderen wijs te maken dat het allemaal één grote leugen is.
Tja, ik heb daar moeite mee dat er zomaar wat gelogen en verzonnen wordt dus ik zeg er wat van. Dus die discussie gaat nog wel even door en zal op deze manier ook niet ophouden.
  zondag 1 april 2007 @ 13:14:05 #17
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_47889390
quote:
Bij deze wil ik dan ook opnieuw voorstellen om die 9/11 discussie op slot te gooien.
omdat je je zin niet krijgt? ..je begint met de dag zieliger over te komen

advies...mischien is het verstandig FORA even te mijden aangezien het je zo raakt
pi_47900264
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:14 schreef merlin693 het volgende:

omdat je je zin niet krijgt?
Nee, omdat er mensen selectief lezen en daardoor elke discussie vernaggelen.
  zondag 1 april 2007 @ 21:16:38 #19
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47904526
opschoning aangevraagd in ww3 (het is een serieus topic)
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  zondag 1 april 2007 @ 21:26:01 #20
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47904908
tevens banaanvraging voor zyggie omdat hij me irriteerd met de zielige smilie en de boel weer op loopt te fokken..

hehe banaan vraging hihi
  zondag 1 april 2007 @ 21:41:30 #21
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_47905676
Ik was mijn handen in onschuld en eis publiekelijke excuses voor deze wanvertoning.
Zyggie.
  zondag 1 april 2007 @ 21:42:37 #22
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_47905726
En jullie weten - mijn notes zeggen het - dat ik van TRU houd en mij er voor de volle 100% voor inzet om iedereen een gezellige tijd te laten hebben.
Zyggie.
  zondag 1 april 2007 @ 21:43:06 #23
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_47905749
1 april.

Zyggie.
  zondag 1 april 2007 @ 21:48:12 #24
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47906009
weet je wat je kunt krijgen: ik weet niet of hij er tussenzit anders moet je heel ff wachten dan maak ik hem speciaal voor jou

[ Bericht 17% gewijzigd door Normalneo op 01-04-2007 22:23:40 ]
  † In Memoriam † maandag 2 april 2007 @ 07:04:19 #25
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47914794
Topic is opgeruimd en banaanvragen doen we niet aan. Het was eerst zelfs zo dat een ban vragen voor een ander automatisch er zelf een krijgen betekende.

Je kunt dingen als schelden en baggeren melden in fb, via topicreport, mail ed.

Moet je zelf niet even hard meedoen natuurlijk.
  maandag 2 april 2007 @ 07:42:30 #26
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47914923
dat noemen ze defensive measures

oftewel evasive actions

maar komop Northernstar het is te triest voor woorden. Vanwege mijn unieke identiteit dat ik met woorden speel hier(topictitel) komt er ineens een heel arsenaal van bloody vamipe suckers op me af-stappen. Vervolgens moet ik bijna een halve dag wachten totdat met het verschijnen van de dauwdruppeltjes eindelijk de onzin eruitgehaald wordt. Niet dat me dat wat boeit verder want ik kan het begrijpen dat jullie ook bepaalde zaken te doen hebben en niet eeuwig hier kunnen zijn. Het hele issue hier(in dit topic) is dat als er gewoon doodnormaal serieus gelezen kan worden en in de OP maak ik een duidelijk uiteenzetting. Het is natuurlijk een duidelijk fenomeen. De titel lezen, wat woorden uit de OP vatten en vervolgens een user bashen. Doen we allemaal dagelijks(krantje erbij), maar belachelijk maken zonder ongegronde reden en uit leedvermaak slaat nergens op. Al helemaal niet hier in truth. Daar zijn de meningen immers verdeeld en hoewel de non-believers of persoonlijke irritaties hier hoog op kunnen lopen was het mijn recht om in de verdeging te gaan. Als het zo moet geef ik iedereen daar een koekje van eigen deeg en vooral als er zo'n tijd voor nodig is om de boel aan te passen.

[ Bericht 30% gewijzigd door Normalneo op 02-04-2007 15:43:56 ]
  † In Memoriam † maandag 2 april 2007 @ 08:38:55 #27
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47915382
Het is ook best begrijpelijk. Je wilt een serieuze discussie starten en dan loopt het vol met flauwe reacties. En uit de slof schieten, ja kan gebeuren. Alleen vanuit mijn positie is het makkelijker als je het hier meldt en even afwacht dan dat iedereen elkaar in de haren vliegt. We zijn er niet 24/7 maar zien het snel genoeg. Zie het als een tip.

Zover het binnen mijn mogelijkheden ligt ga ik iig mijn best doen het verpesten van topics proberen terug te dringen. Bans zijn de uiterste middelen maar als eindeloos vragen, waarschuwen en posts verwijderen niet helpt zullen sommigen het vanzelf merken.
  maandag 2 april 2007 @ 09:29:54 #28
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47916240
amen
pi_47925566
quote:
Op maandag 2 april 2007 07:42 schreef Normalneo het volgende:
dat noemen ze defensive measurements
Defensieve metingen? Je bent lekker bezig :-)
  maandag 2 april 2007 @ 15:42:28 #30
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47927665
ik bedoelde natuurlijk defensive measures
pi_47946342
[9/11] Meningen en argumenten #20

Getroll en overmaat aan smileys.
Wederom.
  dinsdag 3 april 2007 @ 00:01:37 #32
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_47948488
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:07 schreef calvobbes het volgende:
[9/11] Meningen en argumenten #20

Getroll en overmaat aan smileys.
Wederom.
Tjoh. Als je het niet zint ga je huilen bij papa.

Loop je nu te klagen dat ik jouw bijbel, 911myths, verwijdt dat niet alles wat er op die site staat ook de waarheid is.
Ik heb overigens nooit beweert dat die site compleet alles fout heeft. Heb alleen willen aangegeven dat die site ook net als andere sites of docus als LC fouten bevatten en dus gedebunked is. Waarom moet er specifiek een fout aangewezen worden. Ik had een complete site aangegeven waarop "fouten" behandeld worden omdat er een "klacht" was dat wel erg vaak 911myths werd aangehaald.

Dat ik niet overal of direct antwoordt op geef ... Ik doe ook nog andere dingen dan constant het forum te checken.
En alle posts een replies van andere wordt het zo wat een dagtaak. Tja dan kan het soms selectieef over komen.
Soms zie ik dagen later dat er ergens een antwoord of boe-geroep is op een posting van mij.

Wat ik wel merk is dat sommige niet zelf op onderzoek uitgaan als er een of andere stelling gedeponeert wordt. Een bewering komt niet zomaar ergens vandaan. ?!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 3 april 2007 @ 00:26:42 #33
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47949185
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 00:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
Ik doe ook nog andere dingen dan constant het forum te checken.
kijk dit bedoel ik: der mensch ist geboren (is een grapje he)

haleluja

totale offtopic crap..(mijn opmerking)

[ Bericht 3% gewijzigd door Normalneo op 03-04-2007 19:13:18 ]
pi_47951506
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 00:01 schreef Lambiekje het volgende:

Dat ik niet overal of direct antwoordt op geef ... Ik doe ook nog andere dingen dan constant het forum te checken.

'We' vragen jou nou al eenpaar dagen om één duidelijk bewijs voor jouw beweringen. Dat komt er maar niet, er komen wel telkens andere beweringen van jou erbij. Dus ga nou niet huilen dat je geen tijd hebt, want ook dat is dus totale onzin.
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2007 @ 07:17:48 #35
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47951619
De rest kan gewoon in [9/11] Meningen en argumenten #20

(Dat topic heeft btw niet voor niks de titel "meningen en argumenten" ipv "bewijs en argumenten")
pi_47973772
Zeg NS, kun je eens uitleggen waarom
quote:
Op maandag 2 april 2007 22:56 schreef Orwell het volgende:

waarschijnlijk mogen ze dat alleen op nationale Donald Duck dag...

echt lachen met jou
als reactie op een normale vraag geen probleem is, terwijl
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 18:50 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Wahahahah

Nee zo zou ik ook reageren als ik geen antwoord heb op kritische vragen
Dan neemt iedereen je meteen een stuk serieuser
als reactie op een troll, WEL een probleem is.

En simpele vraag, dus ik neem aan dat je daar wel antwoord op kunt geven.
  woensdag 4 april 2007 @ 00:03:35 #37
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47988931
wat maak je je toch druk calvobbes......
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanniė er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_48003976
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:47 schreef calvobbes het volgende:

En simpele vraag, dus ik neem aan dat je daar wel antwoord op kunt geven.
*kick*
  † In Memoriam † woensdag 4 april 2007 @ 14:28:41 #39
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48004192
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:22 schreef calvobbes het volgende:

[..]

*kick*
Waarom zou ik je nog antwoord geven? Het is alleen maar naar anderen wijzen wat je doet. Bovendien lieg ik toch. Regel het maar met de FA's.
pi_48004479
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:28 schreef NorthernStar het volgende:

Waarom zou ik je nog antwoord geven?
Om te laten zien dat ik het fout heb en jij wel degelijk consequent en objectief mod.
  woensdag 4 april 2007 @ 14:38:11 #41
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48004542
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:36 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Om te laten zien dat ik het fout heb en jij wel degelijk consequent en objectief mod.
nou, je zeurt een beetje teveel denk ik, daarom......
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanniė er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  vrijdag 6 april 2007 @ 17:36:14 #42
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48085111
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:36 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat vertrouwen is idd bij meerdere mensen volledig weg.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_48102827
[9/11] Meningen en argumenten #21

Kan die titel weer gewoon "bewijzen en argumenten #1" worden?

Ik zou niet weten waarom die titel aangepast moest worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door calvobbes op 07-04-2007 09:18:19 ]
  † In Memoriam † zaterdag 7 april 2007 @ 13:34:38 #44
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48108093
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 09:09 schreef calvobbes het volgende:
[9/11] Meningen en argumenten #21

Kan die titel weer gewoon "bewijzen en argumenten #1" worden?

Ik zou niet weten waarom die titel aangepast moest worden.
Nee, de titel dekt lading de algemene 9/11 reeks goed.

We hebben 1 reeks voor de algemene, brede discussie. Als je een specifiek aspect van 9/11 wilt bespreken kun je een apart topic openen.
  zaterdag 7 april 2007 @ 13:37:12 #45
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48108168
ja dit topic blijft open! jsajhd;jakshdau';
  † In Memoriam † zaterdag 7 april 2007 @ 13:40:35 #46
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48108253
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 13:37 schreef zoalshetis het volgende:
ja dit topic blijft open! jsajhd;jakshdau';
Que?
  zaterdag 7 april 2007 @ 13:45:30 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48108383
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 13:40 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Que?
is iets fonetisch cyrillisch. voor de oplletende fok!ker
  † In Memoriam † zaterdag 7 april 2007 @ 13:47:59 #48
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48108455
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 13:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

is iets fonetisch cyrillisch. voor de oplletende fok!ker
Ah zo. Ik dacht dat je misschien halverwege je post niet goed was geworden.
pi_48116791
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 13:47 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ah zo. Ik dacht dat je misschien halverwege je post niet goed was geworden.
Of in slaap gevallen op het toetsenbord
pi_48138035
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 13:34 schreef NorthernStar het volgende:

Nee, de titel dekt lading de algemene 9/11 reeks goed.
Ik wilde juist een nieuwe reeks starten, vandaar de #1, om eens een keer van dat gedoe met vage meningen af te zijn en met duidelijke bewijzen te komen.

Of mag dat niet hier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')