Vat dit alsjeblieft niet verkeerd op, maar... zou het niet verstandig zijn om je collega-mod te laten modden in de topics waar je zelf actief in deelneemt ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon modden zoals ik steeds heb gedaan.
Ik vat het niet verkeerd op. Het is als mod ook lastig om het ene moment (proberen) als user mee (te) doen en het andere moment moeten omschakelen naar mod omdat er iets voorvalt. Als je voldoende bezetting hebt sein je op zo'n moment even je collega in die het vervolgens oppakt, deden we op NWS ook toen ik daar zat. Dat dit vaak niet kan is voor mij ook vervelend.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
Vat dit alsjeblieft niet verkeerd op, maar... zou het niet verstandig zijn om je collega-mod te laten modden in de topics waar je zelf actief in deelneemt ?
Dit in verband met (onbewuste) verstrengelingen enzo ?
Nogmaals... absoluut niet als aanval bedoeld.
Ongetwijfeld begrijp je dat ik je niet van partijdigheid wil beschuldigen. Het blijft inderdaad lastig.quote:
Ik wil er later nog wel specifieker op terug komen maar om even snel mijn eerste gedachten erover te geven. De afgelopen periode, laten we zeggen een maand of vijf is er vrij losjes gemod. Zowel qua waarschuwingen geven en bans aanvragen ed. (tot begin deze week was de laatste van voor de jaarwisseling). Afgelopen weekend was wmb een grens bereikt in het chemtrailtopic en er waren/zijn ook duidelijke signalen dat het hier en daar wel "strenger" mag. En minstens zo belangrijk, "achter de schermen" sluit een en ander hier op elkaar aan. Dus daar ben ik deze week voorzichtig mee begonnen. Niet in een keer links en rechts bans aanvragen maar hopenlijk wel langzaam duidelijk maken dat er iets 'strenger' opgelet zal worden. Met dezelfde standaards voor iedereen. Het is logisch dat dit wat protest oproept en daar ben ik soms wat te ongeduldig wat dan ten koste gaat van mijn tact zegmaar. Maar dat is het idee en hoe het uitpakt met de bezetting moet zich nog uitwijzen. Op zich hoeft dat geen probleem te zijn denk ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ongetwijfeld begrijp je dat ik je niet van partijdigheid wil beschuldigen. Het blijft inderdaad lastig.
Is het in het kader van bezetting wat je noemde dan misschien niet verstandig om een extra mod op TRU te verzoeken ? (dit dan niet in het kader van de hoeveelheid werk, maar meer in het kader van 'modereer niet in een discussie waar je in post'). Eigenlijk een buitenstaander van dit subforum dus. Met totale objectiviteit en desinteresse in posten hier. Nogmaals, persoonlijk vind ik dat je het okay doet (okay, we hebben wel eens meningsverschillen, maar toch) Maar modden in een topic waar je affiniteit mee hebt blijft lastig (is het niet voor jezelf dan wel voor hoe er naar je gekeken wordt).
Voor veel mensen wel, voor mij niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:17 schreef NorthernStar het volgende:
Tussen durven en doen zit hier blijkbaar een grote kloof.
Mwoah. Als er om bewijs wordt gevraagd, en er wordt bewijs getoond. Dan is het wel een beetje raar als dat bewijs telkens weer wordt genegeerd he.quote:Je haalt dingen door elkaar. Jij kan niet bepalen wat anderen wel of niet geloven, nog wat ze in jouw ogen als bewijs moeten zien
Net als smileys en posticons? Er komt zo een hele handleiding hoe je in TRU moet postenquote:Juist in TRU ligt dat erg dicht bij een troll.
Dus dan gaat het nog wel eens gebeuren dat er spontaan posts gewist worden en dat jij dan glashard loopt te liegen dat het niet gebeurd is?quote:Ik blijf gewoon modden zoals ik steeds heb gedaan.
Ik weet echt niet hoe ik je dit duidelijk moet maken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:29 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mwoah. Als er om bewijs wordt gevraagd, en er wordt bewijs getoond. Dan is het wel een beetje raar als dat bewijs telkens weer wordt genegeerd he.
Ik vraag ook helemaal niet aan jou of je aan de hand daarvan gaat moddenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 07:05 schreef NorthernStar het volgende:
Ik weet echt niet hoe ik je dit duidelijk moet maken.
Vragen (of eisen) in TRU op dergelijke inhoud te gaan modden is hetzelfde als in POL vragen om op politieke voorkeur te gaan modden.
Gebeurde dat maar.... Meestal is het zo dat diegene dan ineens niet meer reageert en later er ineens weer is en vrolijk weer iets anders beweert.quote:Dat het voor jou afdoende bewezen is wil niet zeggen dat het voor een ander zo is. En die ander heeft het recht dat te vinden en te zeggen.
Nee. Je bent inderdaad niet echt overtuigend. Iemand die zomaar posts van mij gaat editten en dan doet alsof dat niet gebeurd is, heeft weinig krediet bij mij.quote:Maar goed, misschien dat een ander het beter uit kan leggen want ik heb het idee dat het totaal niet overkomt.
Waarom voer je dat dan telkens op als klacht cq. verwijt?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:10 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik vraag ook helemaal niet aan jou of je aan de hand daarvan gaat modden
Omdat het ontzettend irritant is en dat je dan misschien gaat begrijpen waarom af en toe een (volgens jou) smiley teveel wordt gebruikt....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:01 schreef NorthernStar het volgende:
Waarom voer je dat dan telkens op als klacht cq. verwijt?
Je vind het ontzettend irritant dat anderen niet meegaan in jouw visie?quote:Op zondag 1 april 2007 00:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Omdat het ontzettend irritant is en dat je dan misschien gaat begrijpen waarom af en toe een (volgens jou) smiley teveel wordt gebruikt....
Snap je?quote:Dat het voor jou afdoende bewezen is wil niet zeggen dat het voor een ander zo is. En die ander heeft het recht dat te vinden en te zeggen.
En andersom geldt dat net zo. Users hebben ook het recht om te vinden dat de onderwerpen bewezen onwaar zijn.
Ik vind het irritant dat mensen die om bewijzen vragen, die bewijzen daarna volstrekt negeren of simpel afschilderen met "ja maar dat zegt de overheid, en die liegen altijd" of "die site die je aanhaalt staat geen naam bij van wie het is, dus dan is het nep" en dan blijkt wel duidelijk te zijn wie die site gemaakt heeft.quote:Op zondag 1 april 2007 03:33 schreef NorthernStar het volgende:
Je vind het ontzettend irritant dat anderen niet meegaan in jouw visie?
Je spreekt MIJ aan op het ridiculiseren van mensen?quote:loopt je op te winden en wordt kwaad omdat anderen volgens jou "bewijs negeren". Wat je dan vervolgens gebruikt als rechtvaardiging om te gaan ridiculiseren en chargeren.
Dat weet ik ook wel van tevoren, ik loop in die discussies al langer mee.quote:Waar een aantal mensen over een onderwerp praten waar ze, om wat voor reden dan ook, interesse in hebben. En je weet van tevoren dat je het waarschijnlijk toch niet eens gaat worden. Nou en?
omdat je je zin niet krijgt?quote:Bij deze wil ik dan ook opnieuw voorstellen om die 9/11 discussie op slot te gooien.
Nee, omdat er mensen selectief lezen en daardoor elke discussie vernaggelen.quote:Op zondag 1 april 2007 13:14 schreef merlin693 het volgende:
omdat je je zin niet krijgt?
Defensieve metingen? Je bent lekker bezig :-)quote:Op maandag 2 april 2007 07:42 schreef Normalneo het volgende:
dat noemen ze defensive measurements
Tjoh. Als je het niet zint ga je huilen bij papa.quote:Op maandag 2 april 2007 23:07 schreef calvobbes het volgende:
[9/11] Meningen en argumenten #20
Getroll en overmaat aan smileys.
Wederom.
kijk dit bedoel ik: der mensch ist geborenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik doe ook nog andere dingen dan constant het forum te checken.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:01 schreef Lambiekje het volgende:
Dat ik niet overal of direct antwoordt op geef ... Ik doe ook nog andere dingen dan constant het forum te checken.
als reactie op een normale vraag geen probleem is, terwijlquote:Op maandag 2 april 2007 22:56 schreef Orwell het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarschijnlijk mogen ze dat alleen op nationale Donald Duck dag...
echt lachen met jou![]()
als reactie op een troll, WEL een probleem is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:50 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wahahahah
Nee zo zou ik ook reageren als ik geen antwoord heb op kritische vragen
Dan neemt iedereen je meteen een stuk serieuser
*kick*quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:47 schreef calvobbes het volgende:
En simpele vraag, dus ik neem aan dat je daar wel antwoord op kunt geven.
Waarom zou ik je nog antwoord geven? Het is alleen maar naar anderen wijzen wat je doet. Bovendien lieg ik toch. Regel het maar met de FA's.quote:
Om te laten zien dat ik het fout heb en jij wel degelijk consequent en objectief mod.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:28 schreef NorthernStar het volgende:
Waarom zou ik je nog antwoord geven?
nou, je zeurt een beetje teveel denk ik, daarom......quote:Op woensdag 4 april 2007 14:36 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Om te laten zien dat ik het fout heb en jij wel degelijk consequent en objectief mod.
Dat vertrouwen is idd bij meerdere mensen volledig weg.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:36 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Om te laten zien dat ik het fout heb en jij wel degelijk consequent en objectief mod.
Nee, de titel dekt lading de algemene 9/11 reeks goed.quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:09 schreef calvobbes het volgende:
[9/11] Meningen en argumenten #21
Kan die titel weer gewoon "bewijzen en argumenten #1" worden?
Ik zou niet weten waarom die titel aangepast moest worden.
Que?quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:37 schreef zoalshetis het volgende:
ja dit topic blijft open! jsajhd;jakshdau';
is iets fonetisch cyrillisch. voor de oplletende fok!kerquote:
Ah zo. Ik dacht dat je misschien halverwege je post niet goed was geworden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is iets fonetisch cyrillisch. voor de oplletende fok!ker
Of in slaap gevallen op het toetsenbordquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ah zo. Ik dacht dat je misschien halverwege je post niet goed was geworden.![]()
Ik wilde juist een nieuwe reeks starten, vandaar de #1, om eens een keer van dat gedoe met vage meningen af te zijn en met duidelijke bewijzen te komen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:34 schreef NorthernStar het volgende:
Nee, de titel dekt lading de algemene 9/11 reeks goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |